Ik mijn externe harde schijf van 400GB aangesloten om mijn PCH. Ik heb mijn PCH via een converter (coax in > optisch uit) aangesloten op mijn receiver.
Nou geeft hij soms keiharde ruis als ik een film start en soms niet. Als ik op stop druk en hem opnieuw start doet hij het meestal wel... Iemand anders hier ook ervaring mee? Het is trouwens sinds die converter er tussen zit. Met stereo had ik geen last, dus het lijkt aan de converter te liggen of aan de s/p dif uitgang op de PCH...
Wat betreft de warmte heb ik dat probleem ook. Als ik hem met de afstandbediening utizet, blijft hij bloedheet. Ook de volgende dag nog. Ik trek nu dus altijd de stekker eruit.
Grote films (+15GB) draaien goed, maar als ik door wil spoelen hapert hij daarna heel erg. Soms begint hIj zelfs opnieuw! Als ik hem gewoon laat spelen vanaf het begin gaat het prima. Transformers 18GB geeft bijvoorbeeld super mooi beeld en geluid!
Ook heb ik bij sommige films wel geluid en bij andere weer niet. Ik heb verschillende MKV's, MP4's, WMV's. De ene keer werkt het wel en de andere keer neit. Soms helpt het nog als ik een instelling op analoog zet, maar ik vind dit maar een irritant verhaal!