quote:
En wat voor geluidsformaten bedoel je hier dan? AC3 en DTS zijn de meestvoorkomende, ik zou zo niet weten wat voor geluidsformaat er zou zijn dat niet via HDMI1.1 kan worden doorgegeven. DTS doet de PCH zowiezo niets mee behalve transparant doorgeven. Om dit over je speakers te krijgen heb je een A/V Receiver nodig met DTS decoder. Het type HDMI heeft hier niets mee van doen.
quote:
Fly-guy schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:28:
Even een vraagje aan de eigenaren van de PCH. Ik zoek een apparaat om mijn collecties films (DVD, nog geen HD), welke is opgeslagen op twee computers, af te spelen op mijn TV. Ik ben echter niet van plan om te streamen.
Wat is nu de makkelijkste manier op dat met de PCH te regelen? De PCH aan te sluiten op een externe HDD en die zo nu en dan te legen en te vullen door hem aan mijn computers te hangen, of een interne HDD vullen via het netwerk (traag naar verluidt) of het hele apparaat via USB te koppelen aan mijn computers en via een 3th party progje de EXT2/3 HDD lezen/schrijven.
Of is een PCH geen apparaat voor mij? (gezien ik het streamen achterwege laat)
Koop een grote HD en plaats die in de PCH. FTP een nachtje al je films naar die HD en je bent klaar. Het is eenmalig een grote bulk. Daarna verplaats je je nieuwe films in ruim 10 minuten met ca. 5MB/s naar je interne disk. Geen centje pijn. Ook kun je er een USB disk aanhangen. Koppel je eerst aan je computers om de films er naar toe te verplaatsen en dan hang je 'm aan je PCH. Met USB2.0 gaat dat nog sneller.
Ik heb een interne disk. Het verplaatsen van nieuwe filmbestandenen dvd-iso's naar de disk is minutenwerk.
quote:
Hmm... invites lijken me hier wel gepast. Uiteindelijk doe je er een ander een groot plezier mee om snel aan een PCH te komen. Al die opmerkingen over welk nummer ze in de rij hebben en dat er aankomt/is mogen wat mij betreft wel ge-edit worden.
Misschien een iets te resolute actie van de mod in een poging het forum een beetje in goede banen te leiden.
roma0803 wijzigde dit bericht 21-04-2008 15:58 (60%)
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.