Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Coverity Thread Analyzer for Java moet hier de hulpende hand bieden. Het pakket kan
nieuws: Nieuwe tool moet code voor multithread applicaties veiliger maken

Kamer gezocht in amsterdam en omstreken. Weet je wat leuks (tot 600 euro), DM of mail me!

4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!

quote:
Leon schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:01:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ :> :>

Dankjewel.

lembregtse in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
Deze fout staat nog steeds in de meuktracker. Of moet die gecorrigeerd worden door iemand van de meuktracker? :)
oeps, meuktracker idd nog vergeten. Nu ook gedaan, bedankt :)

(behalve de .plan, dat zal een collega moeten doen)

P_de_B wijzigde dit bericht 10-05-2008 21:16 (6%)

4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!

quote:
Neglacio schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:05:
In dit artikel ( nieuws: Mpaa eist 10 miljoen euro schadevergoeding van The Pirate Bay ) spreekt men over een zeker Brokov.
Peter Sunde is anders wel beter bekend onder de nickname Brokep, niet Brokov. Hij kon hartelijk lachen om deze fout.
Het wikipedia artikel daarnaast als ondersteuning: Wikipedia: Peter Sunde
En nu staat er Brokop :s Het moet Brokep zijn ;)

Zucht, die bijnamen ook

Zo dan :)

*knip*
Overbodige repost

Wiethoofd wijzigde dit bericht 10-05-2008 23:33 (96%)
Reden: tsja

quote:
Wiethoofd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:00:
[...]

nee: de mijne nog steeds

[...]

eindwinnaar is enkelvaud ookal liggen er meerdere dingen voor hem klaar.
Had ik al gepost; een .plan kan ik niet aanpassen. Dat zal een collega moeten doen.

quote:
Gagarin schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:12:
Wordt het niet eens tijd voor een beetje degelijke eindredactie?
Er zijn nog vacatures (zie hier en hier). Als je je geroepen voelt kun je solliciteren :) Het feit dat we een topic als dit hebben, geeft aan dat we erkennen dat ook wij fouten maken en dat jullie ons daar best op mogen wijzen. Op deze manier een sneer maken naar de eindredactie lijkt me niet op zijn plaats gezien alle content die we produceren. Procentueel gezien valt het best mee, in een derglijk topic is het echter allemaal transparant.

quote:
P_de_B schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:23:
[...]

Had ik al gepost; een .plan kan ik niet aanpassen. Dat zal een collega moeten doen.
Bij deze

Lágrimas negras

Mogelijk geschrokken door de kritieken is de maatregel inmiddels weer teruggedraaid.
Mogelijk geschrokken door de kritieken heeft het bedrijf de maatregel inmiddels weer teruggedraaid.
quote:
Gebruikers die nader onderzoek deden naar dit fenomeen kregen al snel door dat dit kwam omdat de Microsoft-servers de boodschap weigerde.
weigerden

Lost track of time in a flurry of smoke. Waiting anxiety for a fair judgement deserved.
What are they going to do when the rivers overrun, other than tremble incessantly?

nieuws: Onderzoeker redt data van gesmolten Space Shuttle-harddisk
quote:
Helaas bleken twee andere schijven die na de noodlottige Shuttle-missie waren teruggevonden zodanig te zijn beschadigd dat hersteloperaties onmogelijk bleken.
Helaas bleken twee andere schijven die na de noodlottige Shuttle-missie waren teruggevonden zodanig te zijn beschadigd dat hersteloperaties onmogelijk waren.

one more thing...

quote:
miekd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:11:
nieuws: Onderzoeker redt data van gesmolten Space Shuttle-harddisk

[...]

Helaas bleken twee andere schijven die na de noodlottige Shuttle-missie waren teruggevonden zodanig te zijn beschadigd dat hersteloperaties onmogelijk waren.
Waarom?

nieuws: EA kondigt Skate It aan voor Wii en DS
quote:
Uitgever Electronic Arts heeft het skateboardspel Skate It aangekondigd voor de Nintendo Wii en de Nintendo Dual Screen.
Het apparaat mag officieel wel zo heten, maar ik denk dat Nintendo DS beter staat, aangezien het overgrote deel van de mensen de handheld zo kent. Zo noemt Nintendo het zelf ook, in alle reclame-uitingen, verpakkingen etc. Ik moest twee keer lezen voordat ik wist dat er Nintendo DS werd bedoeld.

nieuws: Slachtoffer fotografeert laptopdief via internet
quote:
Allerlei elektronica, waaronder twee laptops en twee flatscreens, wasren verdwenen, evenals dvd's en computerspellen.
toch?

nieuws: Blizzard geeft meer details over tweede uitbreiding WoW vrij
quote:
Blizzard heeft tijdens een presentatie meer informatie over de aankomende uitbreiding van de mmorpg World of Warcraft onthuld.
de abbr/acronym bij mmorpg moet nog even toegevoegd worden.

quote:
De limiet van de het level die dat de spelers kunnen bereiken is gestegen van 70 naar 80 en de wereld van Azeroth en Outland wordt uitgebreid met het nieuwe continent Northrend,
en volgens mij moet het zijn: de wereld Azeroth en Outland wordt uitgebreid met het nieuwe continent Northrend

quote:
Volgens Jeffrey Kaplan, co-lead designer van WoW, zullen alle dungeons in de uitbreiding over zowel gewone als heroïsche spelmodi beschikbaar zijn.
beschikken over of beschikbaar zijn in
volgens de tekst moet het worden:
quote:
Volgens Jeffrey Kaplan, co-lead designer van WoW, zullen alle dungeons in de uitbreiding zowel in een gewone als heroïsche spelmodus beschikbaar zijn.

quote:
Ook zijn de raid instances aangepast om 10 tot 25 spelers te accommoderen, waar er voorheen instances waren die alleen voor 10 óf 25 man geschikt zijn waren.

quote:
Zo hoeven kleinere guilds niet meer spelers aan te trekken om deze raids te kunnen voltooien, of en hoeven grotere guilds niet met slechts de helft van hun ledenbestand op oorlogspad te gaan, aldus Kaplan.
en het is ook nog een citaat van die Kaplan, dus de aanhalingstekens moeten nog geplaatst worden.

quote:
maar een Death Knight maken wordt pas mogelijk zodra een karakter speler level 55 heeft bereikt.
waarom overal in de rest van de tekst speler gebruiken en hier ineens karakter neerzetten. als karakter moet blijven staan, maak er dan het (in WoW) algemeen gebruikte character van.

quote:
Ook begint de speler al op level 55 en krijgt direct de beschikking over enkele spreuken en abilities.
er is net voor genoemd dat de speler pas op level 55 een Death Knight kan 'maken' er zou dan moeten staan, Ook al begint de speler op level 55, hij/zij/deze krijgt direct de beschikking over enkele spreuken en abilities.
Reg. datum: 05 september 2001

In het artikel Slachtoffer fotografeert laptopdief via internet staat een tikfout:
quote:
er was ingebroken. Allerlei elektronica, waaronder twee laptops en twee flatscreens, was verdwenen, evenals
"was verdwenen" moet "waren verdwenen" zijn

quote:
elmosgot schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:08:
"was verdwenen" moet "waren verdwenen" zijn
had ik al gemeld zie mijn post boven jou post
Nieuws: 'Levensduur oled-tv's korter dan Sony beweert'
quote:
De kleur blauw wordt het eerste donkerder:
Volgens mij moet dat 'het eerst' of 'als eerste' zijn.

Nieuws: Toshiba werkt aan nieuwe notebook met Cell-processor
quote:
De architectuur is afgeleid van IBM's Power Architecture, die ooit werd gebruikt in Apples notebooks en desktops.
Apple's.

En als oppeppertje na de reactie van Gagarin: hulde voor de doorgaans hoge kwaliteit van de nieuwsberichten. Foutjes zijn menselijk en worden nou eenmaal gemaakt. En mochten jullie de suggesties hier te 'mierenneukerig' vinden laat het dan vooral weten :p

quote:
Dit zou twee tot drie keer zoveel bandbreedte moeten bieden dan de
Dit zou twee tot drie keer zoveel bandbreedte moeten bieden als de :)

Dit nieuwsbericht:
nieuws: X58-chipset voor Bloomfield krijgt mogelijk 'physics engine'

geenstijl wijzigde dit bericht 12-05-2008 11:44 (28%)
Reden: linkje vergeten

nieuws: X58-chipset voor Bloomfield krijgt mogelijk 'physics engine' (tevens zelfde link voor de fout hierboven)
quote:
biedt genoeg pcie-kanalen
quote:
in pcie-x8-configuratie.
Dit moet beide veranderd worden van pcie naar pci-e aangezien dat de naam van het beestje is
quote:
Net als bij de huidige Barcelona- en Phenom-chips van AMD is bij de Bloomfield een geheugencontroller ingebouwd, terwijl 8MB aan L2-cache de fabriek soepel draaiende moet houden.
Volgens mij is het L3 cache en geen L2 als ik dit plaatje zo zie

quote:
Glaanieboy schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:00:
nieuws: EA kondigt Skate It aan voor Wii en DS

[...]

Het apparaat mag officieel wel zo heten, maar ik denk dat Nintendo DS beter staat, aangezien het overgrote deel van de mensen de handheld zo kent. Zo noemt Nintendo het zelf ook, in alle reclame-uitingen, verpakkingen etc. Ik moest twee keer lezen voordat ik wist dat er Nintendo DS werd bedoeld.
Als hij officieel zo heeft vind ik het wel goed, hoewel je op zich wel een punt hebt. Wellicht wil de auteur er nog eens naar kijken...
quote:
Jep :)
quote:

nieuws: Blizzard geeft meer details over tweede uitbreiding WoW vrij

[...]
de abbr/acronym bij mmorpg moet nog even toegevoegd worden.

Ik denk dat deze afkorting bekend genoeg is, we zetten niet overal een verklarende acronym onder.
quote:
[...]
en volgens mij moet het zijn: de wereld Azeroth en Outland wordt uitgebreid met het nieuwe continent Northrend

Typefout aangepast. Of het de wereld van moet zijn moet je weten wat of wie Azeroth en Outland zijn. Ik heb echt geen flauw idee. Ik laat het voorlopig staan.
quote:
[...]

beschikken over of beschikbaar zijn in
volgens de tekst moet het worden:
[...]
Jep
quote:

[...]

[...]
en het is ook nog een citaat van die Kaplan, dus de aanhalingstekens moeten nog geplaatst worden.

Alleen bij letterlijke citaten, in dit geval wordt er beschreven wat hij heeft gezegd. Wmb hoeven de aanhalingstekens dan niet.
quote:
[...]
waarom overal in de rest van de tekst speler gebruiken en hier ineens karakter neerzetten. als karakter moet blijven staan, maak er dan het (in WoW) algemeen gebruikte character van.

Och, een beetje afwisseling kan geen kwaad toch? Soms speler soms karakter. Dat lijkt me niet zo'n probleem. Dat het dan per se de engelse variant moet zijn vind ik niet.
quote:
[...]
er is net voor genoemd dat de speler pas op level 55 een Death Knight kan 'maken' er zou dan moeten staan, Ook al begint de speler op level 55, hij/zij/deze krijgt direct de beschikking over enkele spreuken en abilities.
Deze zie ik niet zo, sorry :)
quote:
Done
quote:
[...]

Volgens mij moet dat 'het eerst' of 'als eerste' zijn.
Done
quote:
Done
quote:

En als oppeppertje na de reactie van Gagarin: hulde voor de doorgaans hoge kwaliteit van de nieuwsberichten. Foutjes zijn menselijk en worden nou eenmaal gemaakt. En mochten jullie de suggesties hier te 'mierenneukerig' vinden laat het dan vooral weten :p
O+

En de opmerkingen zijn zeker niet te miereneukerig hoor, graag zelfs :)
quote:
geenstijl schreef op maandag 12 mei 2008 @ 10:59:
[...]

Dit zou twee tot drie keer zoveel bandbreedte moeten bieden als de :)

Dit nieuwsbericht:
done
quote:
Wiethoofd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:08:
nieuws: X58-chipset voor Bloomfield krijgt mogelijk 'physics engine' (tevens zelfde link voor de fout hierboven)

[...]

[...]

Dit moet beide veranderd worden van pcie naar pci-e aangezien dat de naam van het beestje is
Ik zal eerst even nazien of hier afspraken over gemaakt zijn. Dat weet ik voor deze term niet zo.
quote:
Geen verstand van, hier zal de auteur een uitspraak over moeten doen.

quote:
Hij is inmiddels aangepast :)

quote:
Wiethoofd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:08:

[...]

[...]

Ook aangepast

* Veegt zweet van voorhoofd

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws