Reg. datum: 10 januari 2005
|| Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 26
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]+nquote:heeft torrentsite The Pirate Bay voor 93 miljoen Zweedse Kronen aageklaagd.
|| Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
FlipFluitketel in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."quote:
RobIII wijzigde dit bericht 09-05-2008 15:10 (51%)
Fulltime House addict | Specs
Trotse papa van Luca! | Pick My Icon! \o/
quote:Overbodig Overbodige info: dat merk je aan alles.
quote:Zo is het erg leuk dat de host van de sessie kan bepalen of het licht of donker is en of er politie, voetgangers en voertuigen aanwezig zijn in >de< map.
quote:De hype voorafgaand aan de release draagt daar vast aan bij en de game lijkt populairder dan welke ander andere game dan ook.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯
Moet Slechts zijn vermoed ikquote:Selchts enkele dagen na het uitkomen van versie 3.9 be...
Zelfde bug, letters omgedraaidquote:tie over Wine kan in deze faq worden gevonden. Aangezien het er avnwegen de aanstaande 1.0 release een zogenaamde code freeze van
lembregtse wijzigde dit bericht 09-05-2008 22:15 (41%)
Where's my toast, you idiots?!
Mag ik deze correctie even corrigerenquote:lembregtse schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:49:
meuk: NewsLeecher 3.9 beta 17
[...]
Moet Slechts zijn vermoed ik
meuk: Wine 1.0 RC 1
[...]
Zelfde bug, letters omgedraaidmoet dus vanwegen zijn!
Eeuwige n00b
Mijn spellchecker kent toestenbord niet. Die van de auteur blijkbaar welquote:en is er een optie voor een toestenbord met achtergrondverlichting.
Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Moet volgens het Groene Boekje 'de' zijn.quote:terwijl het L3-cache zal bestaan uit 6MB
Moet geüpgraded zijn. Die rare 'Engelse' spellingen ook...quote:Asus claimt dat door het gebruik van een mxm de kaart makkelijk geüpgrade kan worden in de toekomst
+s?quote:De Columbia neemt de twintigste plaats in het top500-lijstje supercomputer in:
Moet zijn: interview gafquote:in hetzelfde gaf interview LaVanchy aan dat de casual games voornamelijk gefinancierd moeten worden door in-game advertenties,
Moet 'veranderen' zijn.quote:De printer maakt gebruik van kleurstofbolletjes die door opwarming verandering in een gelachtige substantie.
Moet 'dat de' zijn.quote:en sprak de hoop uit de de acceptatie door de Senaat net zo soepel zal verlopen,
Beschikbaar zullen zijn...quote:Wanneer ook andere Atom-processors, zoals de dualcore-variant, beschikbaar zal zijn, is nog niet bekend.
Voorgeïnstalleerd?quote:De met een Atom-cpu uitgeruste Wind zal echter pas in juni beschikbaar zijn en wordt dan geleverd met XP Home voorïnstalleerd op de 80GB grote harde schijf.
- hierinquote:[...], wijst Ictregie dan ook nadrukkelijk op de noodzaak om hierinn te investeren.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
This can't be right!quote:Je mobiel is op daarmee het hart van het spel.
WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
moet natuurlijk zijn af te nemen ipv afnemenquote:Het lichtgevend vermogen van de oled's in televisies van Sony blijken sneller afneemt dan uit Sony's eigen gegevens blijkt.
blijken moet blijkt zijn. Lichtgevend vermogen is enkelvoud..quote:Het lichtgevend vermogen van de oled's in televisies van Sony blijken sneller afneemt dan uit Sony's eigen gegevens blijkt.
Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
heeft als acronym/abbr:quote:Bsik
Dit moet natuurlijk Subsidies zijn ;-)quote:Besluit Susidies Investeringen Kennisinfrastructuur
'Blijken sneller af te nemen' lijkt me handigerHet lichtgevend vermogen van de oled's in televisies van Sony blijken sneller afneemt dan uit Sony's eigen gegevens blijkt.
Remember, remember the fifth of November,
The gunpowder, treason and plot,
I know of no reason
Why gunpowder treason
Should ever be forgot.
Onbekend wijzigde dit bericht 10-05-2008 17:02 (7%)
Mijn Nederlands moet beter!
Spelfout of grammaticafout gevonden? Geef het even door via PM (en ook waarom het fout is).
Tishina of bedoel je Toshina?quote:Onbekend schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:06:
nieuws: Toshiba werkt aan nieuwe notebook met Cell-processor
Cell is een architectuur voor microprocessors die door IBM, Sony en Toshina is ontwikkeld.
Hoewel Tishina ook een merk lijkt, denk ik toch dat het Toshiba moet wezen.
Summertime and let there be light!
Navision ontwikkelaars gezocht (Groningen / Eindhoven) DM voor info!
Te koop: een veldkaart voor het concert van Celine Dion op 2 juni a.s. in de Arena.
quote:en voor de eindwinnaar liggen ligt een pakket Visual Studio 2008 én een jaar lang gratis toegang tot MSDN klaar
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
quote:
Leon wijzigde dit bericht 10-05-2008 21:03 (7%)
Reden: dankbetuiging om niet al te zeurderig over te komen :P
Eeuwige n00b
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 26
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea