Reg. datum: 01 juli 2002
In het midden van de laatste alinea:
binnen één of twee jaar wellicht?quote:Wistron zal de machinerie binnen één of twee in zijn eigen fabrieken onderbrengen.
Navision ontwikkelaars gezocht (Groningen / Eindhoven) DM voor info!
Te koop: een veldkaart voor het concert van Celine Dion op 2 juni a.s. in de Arena.
nieuws: HP ontwikkelt nieuw geheugenelementquote:Voor iedere natuurkundestudent zal het gesneden koek zijn: een elektrisch netwerk bestaat uit drie elementen:
De link bij "elektrisch netwerk" verwijst naar www.tweakers.net. dat lijkt me niet de bedoeling.
ook
Ook deze link heeft niet helemaal de goede urlquote:Zodra een memristor groter is gedraagt hij zich als een normale weerstand waarbij er een vaste verhouding is tussen de spanning en de stroom die vloeit.
GENETX wijzigde dit bericht 01-05-2008 16:32 (25%)
Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE
http://specs.tweak.to/12089 | http://specs.tweak.to/12090
Te koop: een veldkaart voor het concert van Celine Dion op 2 juni a.s. in de Arena.
De plank heeft een 780G chipset.quote:De 790G-chipset in combinatie met de Radeon HD 3450 weet
Die arrogante 9 dus even van achter nemen om er een iets minder arrogante 8 van te maken
Na downtime, komt uptime.
Dit edelmetaal heet in het Nederlands platina.quote:..titaniumdioxide en twee dunne lagen platinum
OMGquote:Henk007 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:06:
nieuws: HP ontwikkelt nieuw geheugenelement
[...]
Dit edelmetaal heet in het Nederlands platina.
gefixt.
De chipset ook
Reg. datum: 05 juli 2007
Verbastering/anglicisme van het woord Volt (de eenheid waarin de grootheid spanning wordt uitgedrukt). Juiste woord is spanning of potentiaalverschil.quote:De weerstand van een memristor hangt af van de hoogte van en de tijd die het element bloot staat aan een bepaald voltage.
RatedR wijzigde dit bericht 01-05-2008 21:39 (7%)
Volgens meneer van Dale mag het:quote:RatedR schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:38:
nieuws: HP ontwikkelt nieuw geheugenelement
[...]
Verbastering/anglicisme van het woord Volt (de eenheid waarin de grootheid spanning wordt uitgedrukt). Juiste woord is spanning of potentiaalverschil.
vol·ta·ge (het, dev; voltages) 1 spanning in volts
Maar, we hebben het hier al eerder over gehad in het kader van Wattage, hoewel ik - maar dat is gevoelsmatig - voltage correct vind heb ik er toch maar spanning van gemaakt. In het kader van een technische website is die term correcter. Ik zal het proberen te onthouden
P_de_B wijzigde dit bericht 01-05-2008 21:53 (20%)
Reg. datum: 05 juli 2007
Taalkundig zal dit inderdaad niet (meer) verkeerd zijn omdat het al compleet ingeburgerd is in de Nederlandse taal, echter als student elektrotechniek is mijn 'hardhandig' afgeleerd het woord voltage te gebruiken. Iedere wetenschapper/ingenieur in de elektronica hoek zal het woord spanning altijd verkiezen boven voltage. Maargoed, dit is geen discussie topic dus ik zal er verder over ophouden
Zie mijn edit die er stond voor jouw reactiequote:RatedR schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:51:
Hmmz,
Taalkundig zal dit inderdaad niet (meer) verkeerd zijn omdat het al compleet ingeburgerd is in de Nederlandse taal, echter als student elektrotechniek is mijn 'hardhandig' afgeleerd het woord voltage te gebruiken. Iedere wetenschapper/ingenieur in de elektronica hoek zal het woord spanning altijd verkiezen boven voltage. Maargoed, dit is geen discussie topic dus ik zal er verder over ophouden. Denk dat mijn punt gemaakt is en dat het aan de redactie is wat ze hiermee doen.
laatste paragraaf:
"de huurvariabnt kost 3,99"
Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.
Reg. datum: 13 augustus 2007
Fixedquote:DrBOB101 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 08:39:
Hollywood geeft groen licht voor gelijktijdige release download en dvd-versie:
laatste paragraaf:
"de huurvariabnt kost 3,99"
Bij de laatste vet gedrukte tekst staat er ineens een z in de naam..quote:Het verhaal gaat over de goden Orhmaz en Arhiman. Deze tweeling bevocht elkaar, tot Orhmaz Arhiman versloeg en hem, en zijn kwade krachten, opsloot in een doos, die hij in de woestijn verstopte. Eeuwen later wordt Arhiman bevrijd door een dief: de Prins, die daardoor de wereld in een klap verandert in een duistere omgeving. Het spel is er derhalve op gericht de wereld stukje bij beetje te genezen en uiteindelijk Azrhiman te verslaan.
Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)
"vindt"quote:De daadwerkelijke verhuizing vind overigens pas over een aantal maanden plaats.
May the Source be with you...
2,5"-harddisks
voedingsadapter
ChessSpider wijzigde dit bericht 02-05-2008 16:25 (4%)
C2D E6300@2.8ghz, Asus p5b, 2x 512 mb OCZ Gold + 2x 1gb OCZ platinum, Asus 7600GT, 320 gb hdd 7200.10 barracuda Laptop: IFL90, T7100, 1x1gb, 8600M GT, 7200 rpm hdd
codenaam.quote:De eerste foto's van het mobieltje, dat de cdoenaam 'Kickstart' draagt, zijn online verschenen.
Het gerucht over een blu-ray-360 druist tegen de uitspraken van Microsoft in: het bedrijf zou hd-video online via de Xbox Live Marketplace willen distribueren