I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]
In 'UPC zendt sportzomer in hd-formaat uit' moet History chanel natuurlijk History channel zijn
Er was al iemand je voor, zie boven je.quote:QkE schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 07:27:
In 'UPC zendt sportzomer in hd-formaat uit' moet History chanel natuurlijk History channel zijn
1x is voldoendequote:Om UPC-klanten ook de mogelijkheid te bieden om de de hd-settopbox te kopen in plaats van te huren, [...]
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Er zit een typfout in nieuws: KPN ziet aantal internetabonnees stijgen door Het Net en Telfort
Over de eerste drie maanden van het jaar heeft het telecombedrijf een nettowinst van 334 miljoen euro geboekt op een omzet van 3,57 miljoen euro. Daarmee viel de winst 22 procent hoger uit dan die van het eerste kwartaal van vorig jaar.
Knap op 334 Miljoen euro winst boeken uit een omzet van 3,57 miljoen, dit zou miljard moeten zijn neem ik aan
Over de eerste drie maanden van het jaar heeft het telecombedrijf een nettowinst van 334 miljoen euro geboekt op een omzet van 3,57 miljoen euro. Daarmee viel de winst 22 procent hoger uit dan die van het eerste kwartaal van vorig jaar.
Knap op 334 Miljoen euro winst boeken uit een omzet van 3,57 miljoen, dit zou miljard moeten zijn neem ik aan
Dat is inmiddels gefikst 
Ik neem aan dat dat kinderen moet zijn?quote:Vanwege de 'expliciete seks' zou het 'zieke' spel alleen aan volwassenen verkocht mogen worden: 'Grand Theft Auto IV is de zwaarste aanval op de kinden van dit land sinds polio. Tegen polio hebben we inmiddels een vaccin. De Amerikaanse
Wie A zegt moet ook NUS zeggen! || Intel C2D E6750, 2GB mem , Asus P5k, MSI 8800GTS OC, Razer Barracuda AC1
Het kan een tikfoutje zijn mar je weet het niet als simpele gebruiker: http://tweakers.net/ext/i/1209463360.jpg doet het niet in het topic met de nieuwe Nokia Telefoons.
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
Zit je toevallig achter een proxy die tweakimg.net filtert? Plaatje doet het hier in elk geval goed, dus een tikfout is het niet. Een apart topic in LD lijkt me handig, kijk wel eerst even hier even of er niet al vergelijkbare problemen te vinden zijn.quote:franssie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:54:
Het kan een tikfoutje zijn mar je weet het niet als simpele gebruiker: http://tweakers.net/ext/i/1209463360.jpg doet het niet in het topic met de nieuwe Nokia Telefoons.
'er' van daarboven is tussengevoegd, ook
http://tweakers.net/etc/?Action=Poll&ID=880
staat als titel:
Konningingedag
Morgen koninginnedag! Hoe ga jij het vieren?
wat een absurde titel is.
staat als titel:
Konningingedag
Morgen koninginnedag! Hoe ga jij het vieren?
wat een absurde titel is.
N0 0B wijzigde dit bericht 29-04-2008 15:51 (10%)
Reg. datum: 07 september 2005
Reg. datum: 07 september 2005
in het artikel "Jury acht Hans Reiser schuldig aan moord"
"Zes dagen nadat Nina Reiser voor het laatst gezien was vond de politie haar auto in nabijgelegen heuvels."
Volgens mij dient er een komma te staan tussen "was" en "vond". Twee persoonsvormen in een zinsdeel is niet correct. (Het gaat hier dan ook om twee zinsdelen.)
Dus:
"Zes dagen nadat Nina Reiser voor het laatst gezien was, vond de politie haar auto in nabijgelegen heuvels."
"Zes dagen nadat Nina Reiser voor het laatst gezien was vond de politie haar auto in nabijgelegen heuvels."
Volgens mij dient er een komma te staan tussen "was" en "vond". Twee persoonsvormen in een zinsdeel is niet correct. (Het gaat hier dan ook om twee zinsdelen.)
Dus:
"Zes dagen nadat Nina Reiser voor het laatst gezien was, vond de politie haar auto in nabijgelegen heuvels."
Da's juist 
nieuws: Microsoft Office Labs test nieuwe concepten voor Office
moet zijnquote:Daarnaast kan ook getest worden met Sharpointpedia, de tablet-gebruikersinterface...
quote:Daarnaast kan ook getest worden met SharePointPedia, de tablet-gebruikersinterface...
Tweakblog: Architectural mood swings
"Atheism is a non-prophet organization.", George Carlin
en fiksedt 
nieuws: Grote bedrijven werken aan nieuwe standaard voor bedrade thuisnetwerken
alomtegenwoordig => alom tegenwoordigquote:gaf te kennen dat met name het elektriciteitsnetwerk een aangewezen medium voor een nieuwe netwerkstandaard is, omdat het alomtegenwoordig is.
electronica is meervoud, dus zal moet volgens mij zullen worden weet ik niet 100% zekerquote:Ten tweede moeten richtlijnen en specificaties worden opgesteld voor elektronica die van de nieuwe standaard gebruik zal maken.
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
Alomtegenwoordig is 1 woord en elektronica is enkelvoud 
Link: nieuws: Ubisoft opent studio in de Oekraïne
Error: Steeds meer westerse ontwikkelaars maken om de kosten te drukken gebruik van zogenaamde oursourcing-studio's, die met name in Oost-Europa veel te vinden zijn.
Suggestie: Moet natuurlijk "outsourcing" zijn
Error: Steeds meer westerse ontwikkelaars maken om de kosten te drukken gebruik van zogenaamde oursourcing-studio's, die met name in Oost-Europa veel te vinden zijn.
Suggestie: Moet natuurlijk "outsourcing" zijn
Onze short movie!! (updated 11 november!!) -> http://bipolair.wordpress.com
Fixed
Navision ontwikkelaars gezocht (Groningen / Eindhoven) DM voor info!
Te koop: een veldkaart voor het concert van Celine Dion op 2 juni a.s. in de Arena.
Reg. datum: 01 november 2006
Reg. datum: 01 november 2006
http://life.tweakers.net/...tudio-in-de-oekraine.html
Klein tikfoutje:
Klein tikfoutje:
Ubsioft -> Ubisoftquote:Eind 2007 opende Ubsioft een nieuwe studio in het Chinese Chendu en in februari 2008 kwam daar een studio in Singapore bij.
Reg. datum: 26 mei 2006
Reg. datum: 26 mei 2006
nieuws: Ubisoft opent studio in de Oekraïne
Het is volgens mij nog altijd gewoon Oekraïne en niet de Oekraïne.
Het is volgens mij nog altijd gewoon Oekraïne en niet de Oekraïne.
nieuws: Microsoft trekt SP3 voor XP weer terug na problemen
XP3 -> SP3quote:Toch adviseert Microsoft zijn klanten geen handmatige installatie van XP3 uit te voeren en te wachten tot de filters
In Battleforge combineert rts met kaarten verzamelen wordt meermaals verwezen naar het spel Eye of Judgement, maar de correcte titel is Eye of Judgment.
Xbox Live Gamertag: RefriedNoodleXL -- PlayStation Network: RefriedNoodle