Reg. datum: 08 februari 2006
Staat "Vr-zone kreeg echter al de eerste ffoto's in handen."
Hierbij bevat foto's twee f-en
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 26
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]markje1 wijzigde dit bericht 15-05-2008 15:45 (22%)
Reden: link bijgevoegd
Dit moet volgens mij "beiden" zijn, aangezien het om personen gaat.quote:Het duo Kevin Rose en Jay Adelson, betrokken bij de oprichting van Digg en beide actief in de directie, raakten in 2006 met Al Gore in gesprek over een mogelijke overname van de populaire linksite.
Deze zin rammelt in grammaticale zin.quote:Dit is mogelijk wanneer de gebruiker de optie om een tabel met alle links op de te printen pagina mee wil laten afdrukken
'laat te weten' moet zijn 'laat weten' of 'geeft te kennen'quote:KPN laat aan Tweakers.net te weten niet publiekelijk door het stof te willen kruipen
reviews: Wii Fit - Haal de fitnessstudio naar je woonkamerquote:Veel oefeningen worden begeleidt door simpele
Kamer gezocht in amsterdam en omstreken. Weet je wat leuks (tot 600 euro), DM of mail me!
Hoe heet ie nou?Het duo Kevin Rose en Jay Adelson (...) verwezen Rose en Andelson het
de tweede keer Apollo met ook met hoofdletter (of de eerste moet zonder hoofdletter)quote:De reden was dat de databaseserver van het forum opeens een verschil van mening had met de Apollo-slet. Zoals een echte vrouw betaamt, wilde de Apollo-slet niet meer met de database praten,
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
Peluso wijzigde dit bericht 16-05-2008 09:33 (22%)
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
(direct achter 'advocaat', dan een spatie, dan de naam van de advocaat)quote:Haar advocaat ,Lory Lybeck
Dat is er een teveel.quote:De onderzoekers maken bij hun methode gebruik van standaard fotolithografische processen en en een techniek die bij silicium-chipproductie gebruikelijk is:
Dit moet neem ik aan de PL10000 (tienduizend) in plaats van de PL1000 (duizend) zijn?quote:De PL1000 biedt plaats...
..kleiner model van de PL1000 in het assortiment...
Ten opzichte van het.quote:Momenteel kijkt Windows Mobile nog wereldwijd tegen een achterstand aan ten opzichte het concurrerende Symbian OS.
chipsetsquote:beide chipset hebben bijvoorbeeld een fsb van maximaal 1333MHz
moetenquote:terwijl tegen die tijd ook de special editions van de P45 het levenslicht moet zien.
Het standaard? 'de'quote:gezichtsherkenning en ondersteuning voor het Four-thirds-standaard aan boord.
Marvell.quote:De Bold heeft een 624MHz-processor van Marvel
Mooie mix van Engels en Nederlands in 'hondred'quote:...in het verlden als 'hondred dollar laptop' bestempelde ultraportable...
quote:...in het verlden als 'hundred dollar laptop' bestempelde ultraportable...
Dell Latitude D810: Pentium M 1.73GHz | 2GB DDR2 667MHz | ATi Mobility Radion X300 64MB || Mercedes-Benz 200D - Windows Update problemen? => http://www.jdsoft.nl/projects/wufix
The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair.
Nee,quote:Standeman schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:48:
Moet
LG toont cirkelvormige en elliptische mini-lcd's
niet
LG toont cirkel -en elliptischvormige mini-lcd's
zijn?
quote:willemdemoor schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:05:
het linkje waar Mathijs1 het over had, werkt hier (Firefox 2.0.0.14) prima en levert een pdf-download op. Blokker je misschien iets?
sinds wanneer is rsi een ziekte, het is een blessure/klacht. Injury (de I van rsi) staat voor verwonding/blessurequote:Rsi is volgens het Verbond van Verzekeraars niet langer volksziekte nummer één.
Wiethoofd wijzigde dit bericht 16-05-2008 19:21 (45%)
Abort Retry Fail?
dit moet handsfree set wordenquote:handsfreeset
digitaal of ....quote:Zoom: tot 4x
quote:MPEG4, H.263, 3GP en AMR-NB
dit moet sms'en wordenquote:je kunt niet meer bellen, sms-en of andere datafuncties gebruiken.
Deze zin staat een beetje misplaatst aan het eind van de alinea na het eerst over de vliegtuigmodus gehad te hebbenquote:e toetsen zijn plat en dat maakt het soms wat lastig om ze snel te vinden bij bijvoorbeeld sms-en.
Ook staat na elke [/img]-tag een extra enter, waardoor je twee witregels na een foto krijgt ipv de enkele bedoelde witregelquote:dan verandert de instelling van het toestel meteen naar de landscape:
moet uiteraard zijn:quote:...Als kloppend hard kan op de Epia PX5000EG...
...
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 26
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos