Gathering of Tweakers

Quicksearch
In Apple ziet zijn winst met 39 procent stijgen staat een tikfoutje... in de titel :)
In de titel staat 39%, in de eerste zin van het artikel 36%. Als ik de nieuwe & oude winst op elkaar deel, dan lijkt 36% het juiste stijgingspercentage te zijn.

Never send a develloper to do an network administrators job ... (or vice versa)

Reg. datum: 06 augustus 2003

nieuws: Sleuteluitwisseling vormt zwakke plek bij quantumencryptie

moeten worden over het quantumkaneel aan kan passen. moet kanaal worden

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Get Up Y'all!

Zelfde bericht:
quote:
De onderzoekers, Jan-Ake Larsson van de universiteit van Linköping en de bij Google werkzame Jorgen Cederlof, meldden dat de authenticatieprocedure een zwake schakel vormt bij beveiligde communicatie waarbij gebruik gemaakt wordt van quantumcryptografie.
zwake moet zijn zwakke

There Is Nothing More Relaxing Than Complete Silence with A Heavy Bass.

One Lemming to rule them all!

laat maar.. verkeerd geleest.

alex3305 wijzigde dit bericht 24-04-2008 14:51 (90%)

And remember, Respect is Everything !

In nieuws: Microsoft start automatische uitrol SP1 voor Vista

In maart werd SP1 voor Windows Vista door Microsoft uitgebracht als download via zijn site of Windows Update en in mei volgde de Nederlandse versie. Service Pack 1 bundelt 374 reeds uitgebrachte updates en voert een aantal veranderingen in het besturingssysteem door.

Neem aan dat dit april moet zijn ipv mei :P
nieuws: Brein viert auteursrechtendag met sluiting Indiase sites
quote:
op naam van een Idiaas bedrijf,
Lijkt me dat hier een "Indias" bedrijf bedoeld word?

Acties: [view][quote]

Door: zeef Forumcoördinator
Right part of the evil twins
Reg. datum: 22 januari 2000

nieuws: Brein viert auteursrechtendag met sluiting Indiase sites

De sites stonden op naam van een Idiaas bedrijf, maar bevonden zich op de servers van een Nederlandse hostingprovider.

Jaja, koning typo himself ziet een vaudtje :P

Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing

Door: Olaf Nieuwscoördinator
Reg. datum: 19 maart 2007

All done
Oh, en het is 'Indiaas' en niet 'Indias', maar toch bedankt! :P

Reg. datum: 04 april 2006

nieuws: Funcom maakt prijzen en systeemeisen mmo Age of Conan bekend
"Het is echter vrij stil is rond Warhammer Online en er gaan geruchten dat ook de mmo van EA uitstel te verduren heeft."

instantfaal.nl

Specificaties Radeon HD 4800-familie uitgelekt
quote:
De goedkoopste variant krijgt 256MB of 512MB ddr3-geheugen op 1,14GHz en een duurdere variant krijgt 512MB gddr5-geheugen op 1,73GHz, schrijft TG Daily.
Moet dit geen gddr3 zijn?

instantfaal.nl / e6420 @ 3.28GHz, Asus P5B-E Plus, 2GB OCZ ddr2-800 @ 3-4-4-15, X1950pro 256MB, WD Raptor 7400ADFD, ~1.5TB Western Digital Caviars

Insane for a day
Reg. datum: 10 augustus 2001

Ik denk het ook :) Beide foutjes gefixt.

instantfaal.nl

Las hem net nog even terug, en zag er nog twee:
quote:
De Radeon HD 4870 krijgt de beschikking over 1GB ddr5-geheugen dat op 1,94GHz geklokt zal worden.
quote:
Welke kloksnelheid de cores van de HD 4870 X2 krijgen is nog onbekend, maar wel duidelijk is dat er 2GB ddr5-geheugen met een 1,73GHz klok op geplakt zal worden.

instantfaal.nl / e6420 @ 3.28GHz, Asus P5B-E Plus, 2GB OCZ ddr2-800 @ 3-4-4-15, X1950pro 256MB, WD Raptor 7400ADFD, ~1.5TB Western Digital Caviars

NPC
Reg. datum: 28 september 2000

nieuws: Samsung en Sony bouwen samen lcd-fabriek
quote:
De panels die in de fabriek gemaakt gaan worden maken gebruik van achtste-generatietechnologie.

Onderzoekers strooien zand in motor Storm-botnet

Laatste zin voor het begin van de laatste alinea:
quote:
Ongeveer een kwart van de besmette systemen bleek een Amerikaans ip-adress ip-adres te hebben.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯

^^ All fixed, tnx :)

Abort Retry Fail?

Winst voor Samsung en LG op mobieltjesmarkt, Nokia blijft op één

laatste alinea
quote:
Volgens IDC zijn er in het afgelopen kwartaal in totaal 291,6 mobieltjes verscheept,
291,6 miljoen

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

nieuws: Winst voor Samsung en LG op mobieltjesmarkt, Nokia blijft op één
quote:
Het succes van LG leidde ertoe dat Sony Ericsson van de derde plaats werd gestoten.
Vierde plaats. (zie tabelletje in nieuwspost :p )
quote:
LG wist goed van Sony's moeilijkheden te profiteren, en leverde tegen de traditie in meer toestellen af in het eerste kwartaal van dit jaar dan in het laatste kwartaal van 2007.
Sony is feitelijk een ander bedrijf. Het gaat om SonyEricsson (al dan niet met een spatie tussen Sony en Ericsson)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Zo goed als nieuwe SonyEricson P1i mét TomTom en 2GB M2 tekoop aangeboden!!

de [check] bij Mediainfo...

What goes up must come down. Ask any system administrator.
Mijn recente topiques: HIER

Insane for a day
Reg. datum: 10 augustus 2001

Daar heeft iemand niet helemaal op zitten letten :P Ik ga ook even de andere foutjes erboven fixen :)

Artikel: nieuws: Toys 'R' Us grijpt introductie GTA IV aan om zichzelf op de kaart te zetten

Fout:
quote:
Zo biedt de speelgoedketen een 40GB Playstation 3 met Grand Theft Auto IV en Gran Tourismo 5 Prologue voor 399 euro..
Moet zijn: Zo biedt de speelgoedketen een 40GB Playstation 3 met Grand Theft Auto IV en Gran Turismo 5 Prologue voor 399 euro

EDIT: Nog eentje in hetzelfde artikel.
quote:
De speelgoedketen biedt een Xbox 360 Elite samen met GTAIV en Halo 3 aan voor 369 euro.
Is het nou GTA IV of GTAIV? ;)

EDIT2: Is dit nou ook een fout?
quote:
Opvallend is dat Toys 'R' Us niet de door Sony zelf samengestelde GTA IV-bundel aanbiedt, maar de bundel met Gran Turismo 5 Prologue verkoopt en daarbij het racespel feitelijk cadeau doet.
Ze doen toch juist GTA IV cadeau als ze het PS3+GT5:P pakket verkopen met GTA IV erbij?

SChief wijzigde dit bericht 28-04-2008 12:36 (34%)

Legacy O+

Nvidia voegt 9600GSO officieel toe aan portfolio

Hier zag ik het volgende staan:
quote:
De tweede videokaart werkt op lagere timings: de core en het geheugen zijn op 550 en 1600MHz werkzaam.
De term "timings" zette mij hier op een verkeerde spoor, aangezien ik het idee erbij kreeg dat de timings van bijv. de geheugenchipjes wat strakker zouden staan. Echter wordt deze term verklarend opgevolgd door verlaagde kloksnelheden.
In plaats van "timings" is de term "clocks" of "kloksnelheden" daar imo beter op zijn plaats.

Na downtime, komt uptime.

meuk: RyanVM's Post-SP2 Update Pack 2.2.2
quote:
Ryan Vandermeulen liet ook weten, dat aangezien het derde service pack voor Windows XP wordt morgen officieel uitgebracht wordt, hij druk bezig met de ontwikkeling van een Post-SP3 Update Pack.
Alles weer fixed, dank :)

nieuws: Futuremark brengt nieuwe 3dMark uit
quote:
Voor 19,95 euro dollar is het mogelijk om alle benchmarks en presets te gebruiken.
Een nieuwe muntsoort ontdekt. ;) Moet dus dollar zijn.

|| Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||

Reg. datum: 19 augustus 2002

Computersystemen apothekers onbetrouwbaar
quote:
Uit het nog niet afgeronde onderzoek kwamen twee oorzaken naar voren die kunnen leiden tot fouten in de uitgifte van onjuiste medicijnen:....
De oorzaken leiden dus ongewenst tot uitgave van de juiste medicijnen? ;)

Ik heb geen zin om een sig te maken.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws