Reg. datum: 23 december 2003
Iemand al contact kunnen leggen met iemand van Telfort ?
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet ervaringen topic - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
[Nieuw Topic]Exact hetzelfde probleem hier. Na reset van het modem heb ik status "SIP1 Registration Status:On Register". Maar mobiel bellen naar mijn vaste nummer geeft de bescheiden damesstem met bovenstaande foutmelding.quote:Erwinh schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:58:
Vanavond tijdens een gesprek viel de verbinding plots weg. Mijn vaste nummer met mijn mobiel gebeld en dan krijg ik de melding" Sorry uw account of pincode wordt niet herkend, probeert u het nogmaals."
Het Phone1 lampje brand wel, maar in het menu staat dat ik niet geregistreerd sta.
Klikken op register heeft geen zin.
Soms lukt het wel om te registreren, maar werkt telefonie nog steeds niet. Unregister gaat niet. En krijg een andere melding als ik mijzelf probeer te bellen (weet nu even niet wat er wordt gezegd).
Ik heb dit nog maar 1 keer eerder gehad, en toen hoefde ik alleen maar de modem aan en uit te zetten. Nu werkt niet, en Telfort is al naar huis. Niet echt handig...
Bij mij precies het zelfde, het lampje brand wel en het modem staat gewoon op geregistreerd. Ook exact dezelde melding. Betreft omgeving Ermelo. Twee weken gelden ook al eens iets dergelijks gehad. Vanaf januari Telfort klant, dit is nu de 2e keer dat ik dus storing heb in de telefonie. Overigens verder wel tevreden over Telfortquote:Erwinh schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:58:
Vanavond tijdens een gesprek viel de verbinding plots weg. Mijn vaste nummer met mijn mobiel gebeld en dan krijg ik de melding" Sorry uw account of pincode wordt niet herkend, probeert u het nogmaals."
Het Phone1 lampje brand wel, maar in het menu staat dat ik niet geregistreerd sta.
Klikken op register heeft geen zin.
Soms lukt het wel om te registreren, maar werkt telefonie nog steeds niet. Unregister gaat niet. En krijg een andere melding als ik mijzelf probeer te bellen (weet nu even niet wat er wordt gezegd).
Ik heb dit nog maar 1 keer eerder gehad, en toen hoefde ik alleen maar de modem aan en uit te zetten. Nu werkt niet, en Telfort is al naar huis. Niet echt handig...
Tja, zonder iets te veranderen deed mijn auto ook opeens niets meerquote:JRM schreef op zondag 27 april 2008 @ 00:20:
Probleem hier! :x
Ik had voorheen een tiscali abo 6 Mb down en 750 kb up, maar sinds een week is het gewoon huilen met de pet op. De verbinding valt soms weg, down en up zijn respectivelijk 1500 en 210(via telfort website moet 14 mbit mogelijk zijn). Internetten is een hel. De telefoon doet het ook niet meer (modem instellingen zijn goed).
Virus/spyware scan of andere bekabeling hebben geen effect. De snelheid is bagger op alle computers. Het kan bijna alleen maar telfort zijn, maar ik zou graag wat feedback krijgen voor mogelijke oorzaken en dingen waar ik naar kan kijken. Voorheen werkte alles prima en zonder iets te veranderen is het opeens zo geworden.

quote:dubbboy schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:16:
Ik heb 16 april telfort internet en telefonie aangevraagd en ben inmiddels in stap 3.
Ik ben op zoek gegaan naar de israpunt in mn huis (bouwjaar 1910).
Niks gevonden alleen dit volgens mij een soort van splitter, er komen 4 draden in samen. Ik ben bang dat mn isra punt ergens onder de vloer zit. Is dit goeie situatie of moet ik echt mn isra punt vinden?

vr6-only wijzigde dit bericht 28-04-2008 01:09 (37%)
quote:vr6-only schreef op maandag 28 april 2008 @ 01:05:
onderste rij en dan die in het midden. Dat is waarschijnlijk jouw situatie momenteel.
Zo'n punt kan ook in de kruipruimte zitten! Het hoeft niet persé in de meterkast!
Maar dat doosje is ervoor om de lijnen één op één door te zetten.
Stel dat je boven en beneden een telefoon wilt, dan kan dat met zo'n doosje.
Op de rode en blauwe aders zit het signaal op. Maar welke? Het is dus aan te raden om uit te zoeken hoe het allemaal is aangesloten.
draadjes volgen kan niet bij de doos die je op de foto ziet gaat het onder de vloer en de vloer zit helemaal dicht overalquote:HamsterDance2 schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:27:
Dit lijkt me NIET je isra punt. Gezien de kleuren is het een 'door knoop doos'. Volg de 2? losse beige? kabels en kijk waar het uitkomt. Daar zal een isra punt zitten.
Onder de vloer zit meestal geen isra punt. je moet op zoek naar een (meestal) dikke blauwe kabel of een heleboel losse draadjes in een losse doos (meestal in de wand vd muur)
eerste actie? volg de draadjes en vertel meer
[...]
Nee er komt geen monteur van KPN langs, althans niet wanneer je daar niet om gevraagd hebt. Als je hebt gekozen voor een installatie monteur komt er een werknemer van een ander bedrijf het werk uitvoeren (ik weet niet meer uit precies welk, stond in een foldertje van Telfort). Deze M/V heeft niets met KPN te maken. Wel handig om hem het ISRA punt te kunnen aanwijzen lijkt me. Voor hetzelfde geld zegt ie dat ie wanneer is geen 'echt' ISRA punt heeft z'n werk niet kan uitvoeren.quote:dubbboy schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:10:
[...]
draadjes volgen kan niet bij de doos die je op de foto ziet gaat het onder de vloer en de vloer zit helemaal dicht overal![]()
beneden bij de ingang en meterkast zit alles onder een dikke laag verf, ik denk dat ik het aand de monteur van kpn ga vragen.
die komt wel langs toch?
http://www.chelloo.com - Handy voor UPC gebruikers.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet ervaringen topic - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea