Zucht.......zie hierquote:
En ja, dat kastje is een ISRA punt en als dat het enige kastje is (wat er ongeveer zo uitziet) is het het meest aannemelijk dat daar straks je DSL op binnenkomt en dat je dan ook vanaf daar verder gaat.....
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet ervaringen topic - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
[Nieuw Topic]Zucht.......zie hierquote:wenze schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:07:
Ik heb zojuist me pakket ontvangen en probeerde ik gelijk aan te sluiten. Aangezien ik in een huurhuis woon wat voormalig als opslag heeft gediend denk ik dat de telefoonlijn verrot is. Aangezien ik geen KPN heb zou het aansluiten heel makkelijk moeten zijn. Ik heb van het bijgeleverde briefje bij de installatie ISRA punt 2c. De gewone ouderwetse telefoonaansluiting. Maar hier werkt het nie op. Toen heb ik nog 2 blootliggende telefoonlijnen gevonden en het daarop geprobeerd maar ook hier kreeg ik geen DSL verbinding.
Bij de voordeur van ons huis komen ook nog wat kabels binnen en ik vroeg me af of hier de telefoonlijn misschien bij zit. Hier dus even een plaatje:
..........
Of komt het dat me DSL lampje nog niet gaat branden omdat ik volgends de brief vanaf 7 mei internet zou moeten hebben? Ik dacht zelf van niet ik dacht dat het DSL lampje sowieso zou moeten werken en misschien internet nog niet.
Ok bedankt ik kon namelijk niet zien of dat ISRA punt is aangezien er geen kapje overheen zat en er nergens wat op het kastje stond.quote:kaajee schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:42:
[...]
Zucht.......zie hier
En ja, dat kastje is een ISRA punt en als dat het enige kastje is (wat er ongeveer zo uitziet) is het het meest aannemelijk dat daar straks je DSL op binnenkomt en dat je dan ook vanaf daar verder gaat.....
En niemand in je huishouden vindt dergelijke open kastjes aan de (buiten)muur zorgwekkend?quote:wenze schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:59:
Ok bedankt ik kon namelijk niet zien of dat ISRA punt is aangezien er geen kapje overheen zat en er nergens wat op het kastje stond.
Gewoon bestaande stukje kabel wat afgeknipt is eruit halen en nieuwe, wel juiste type kabel, onder de schroefjes vastmaken.quote:wenze schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:59:
[...]
Ok bedankt ik kon namelijk niet zien of dat ISRA punt is aangezien er geen kapje overheen zat en er nergens wat op het kastje stond.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Pingt je modem nog terug? Dan is het iets met de PC natuurlijkquote:milenko79 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:30:
Zal dan wel, Ik zit op mijn werk, maar kan thuis niets meer benaderen. Mijn draytek crasht nooit, dus dat zal nu ook het probleem niet zijn. vast een probleem in leiden dan.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Beginnertje?
Jaquote:XaeroNL schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:43:
Ik heb zelf HetNet Internet & Bellen. Geld dit hetzelfde als voor het opzeggen van KPN Internet & Bellen?
Iemand?quote:Chutney schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:09:
[...]Kan zijn dat SRA aan staat in het modem, dan schakelt je modem automatisch terug in linesync om de lijn stabiel te houden en daarna weer omhoog als de omstandigheden dat toe laten.
Me_Again wijzigde dit bericht 24-04-2008 19:46 (5%)
Asus P5B Deluxe--- Intel C2D E6600 @ 2.88GHz --- Sapphire HD2900PRO @ XT 512MB GDDR3 --- Corsair 4x 512MB DDR800 --- 2x WD 250GB SATAII RAID0 --- Zalman 600W
Geactiveerd? Of kan dat nog niet?quote:rickhansen schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:45:
Onze verbinding zou ook worden opgeleverd vandaag, maar volgensmij is dat nog niet gebeurt.
Dsl lampje brand groen, maar internetlampje is rood. Bij de internet status op de router staat dit.
Interface Status Rate
DSL Up 3072 kbps / 512 kbps
LAN Up 100M/Full Duplex
Die snelheid hadden wij ook al. Dus waarschijnlijk ziet hij de dsl van kpn?
In iedergeval kan ik nog niet internetten.
Nee, ik kan er nog niet mee internetten, al staat er wel dat de dsl up is.quote:
Als je het abo bij Orange hebt opgezegd duurt het nog zeker een paar maanden om je Orange signaal eraf te krijgen. Dus tot die tijd moet je wachten tot Telfort zijn signaal erop kan zetten. Ze zijn namelijk niet zo snel bij Orange.quote:Chadi schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:43:
Ik heb gisteren de modem gekregen.. na 8 pogingenIk heb nog steeds Orange over mijn ADSl lijn lopen. Ik zit nog steeds op Orange gratis. Ik zit op stap 4 .. krijg ik nu straks alleen telfort of zit er ook een signaal op dat andere ader paar?
Thombias wijzigde dit bericht 25-04-2008 11:16 (8%)
Een kopje koffie a day keeps de dokter away
Wat ik uit z'n post begrijp: hij heeft Telfort op het tweede aderpaar, maar z'n Orange signaal zit ook nog steeds op het eerste aderpaar.quote:Thombias schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:13:
En nu serieus....
Wacht gewoon je afgesproken oplevertijd af. Net als iedereen.
Chadi wijzigde dit bericht 25-04-2008 11:39 (31%)
Kun je de Orange LB niet gebruiken op je Telfort netwerk? Als deze hoger intraintquote:Chadi schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:33:
Ik heb trouwens de 780WL geprobeerd op mijn orange lijn en die geeft een lagere intrainingswaarde
Welke modem wordt het liefst gebruikt enw aar haalt men hier het beste resultaat mee?.
Asus P5B Deluxe--- Intel C2D E6600 @ 2.88GHz --- Sapphire HD2900PRO @ XT 512MB GDDR3 --- Corsair 4x 512MB DDR800 --- 2x WD 250GB SATAII RAID0 --- Zalman 600W
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet ervaringen topic - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona