Gathering of Tweakers

Quicksearch
*~*GrahF Emperor of Darkness*~

ook hier ligt de telefoon er weer uit,

als ik bel dan hoor ik niets, op een gegeven moment gaat het gebelde nummer over, zelfs als ik de stekker uit het modem haal blijft de telefoon overgaan. duidelijk een storing op de softswitch

Oh.? You want me to watch my mouth? How rip my f*ck*ng Eyeballs out and turn them around?

Reg. datum: 16 september 2005

Hier heeft de telefoon nu ook problemen. (Telfort / Speedlinq)

Telfoon hier ook al weer een behoorlijk tijdje plat.

Op de site van Telfort staat nog een mededeling van 23-4 maar of dat nu nog steeds van toepassing is is mij niet duidelijk.

Iemand enig idee waar de bottleneck zit ?

blijft baggeren

Voor de telefonie moet je telfort niet als provider kiezen dus, weten we dat ook weer.

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
De iPhone is een waardeloos apparaat en alleen sukkels gaan het kopen.
Officiële Telfort forum

Reg. datum: 16 september 2005

Voor de eerste keer de technische helpdesk van Telfort gebeld, met mijn mobiel.

"Momenteel kunt u problemen ondervinden met onze telefoniedienst, wij zijn ons bewust van dit probleem, en werken hard aan een oplossing..."

Kost 0,30/minuut maar is heel wat minder dan die speedlinq lijn voor 0,70/min die ik gewend ben.

Afwachten dus.

ps. Hier lijkt ie het weer te doen 12:36 uur

alphonss wijzigde dit bericht 28-04-2008 12:37 (6%)

Had nu net ook even gebeld. Hoorde ook verhaal van telefonie storing. Toch nog even iemand daarna gesproken van Helpdesk. Hij gaf aan dat storing sinds vanmorgen 10.30 uur open staat en dat de storing die nu op mededelingen pagina wel eerder is verholpen. Heb dan ook gevraagd dit regelmatiger te updaten. Want er waren ook storingen op vrijdag en zaterdag en daar lees je niets over. Ik gaf ook aan dat telefonie dienst vaker niet dan wel werkt de afgelopen weken dat het bij mijn ouders is. Antwoord was "is bij ons bekend dat telefonie dienst niet naar behoren werkt heb zelf ook ervaren" "wordt aan gewerkt" "u kunt via site formulier aanvullen om eventueel geld terug te krijgen voor het niet kunnen bellen/gebeld worden" meer kon ie ook niet voor me betekenen.

Had eerder vanmorgen mijn vader via vaste lijn van Telfort gebeld. Ging zo'n keer of 6,7 over toen hij opnam. Mijn vader had het toestel enkel 1x horen overgaan en hij zat echt naast telefoon. Blijft drama dat Telefonie van Telfort. Moet snel wat gaan gebeuren anders na dit jaar abonnement weer de deur uit. Helaas wordt dat pas maart/april 2009! Zucht :(

http://www.chelloo.com - Handy voor UPC gebruikers.

Toen ik overstapte van Tweak naar Telfort, heb ik getwijfeld om ook telefonie er bij te nemen.
Als ik de problemen hier lees, ben ik blij dat ik het niet gedaan heb.
Ik ben ineens weer blij met VOIPbuster.

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

derde keer al zins het overgegaan is van tiscali naar telfort internet en telefonie
dat er problemen zijn ,geen aanrader dus
ik pleur die huis telefoon lijn er wel uit ,ik gebruik toch alleen maar me 06 nummer
alleen is die ook van telfort :/
waar ook een klein probleem aanhang als iemand me belt krijgt de beller te horen dat er 5 wachtende voor zijn terwijl ik niet eens aan het bellen ben ,erg bizar bij telfort

tiscali wijzigde dit bericht 28-04-2008 12:46 (8%)

quote:
tiscali schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:44:
derde keer al zins het overgegaan is van tiscali naar telfort internet en telefonie
dat er problemen zijn ,geen aanrader dus
ik pleur die huis telefoon lijn er wel uit ,ik gebruik toch alleen maar me 06 nummer
alleen is die ook van telfort :/
waar ook een klein probleem aanhang als iemand me belt krijgt de beller te horen dat er 5 wachtende voor zijn terwijl ik niet eens aan het bellen ben ,erg bizar bij telfort
Heb je ook problemen met je mob.abbo?
Tot nu toe is dat bij mij probleemloos, zelfs het mobiele internet.

"I've always been mad.
Spekkies

quote:
Zondagskindje schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:48:
[...]

Heb je ook problemen met je mob.abbo?
Tot nu toe is dat bij mij probleemloos, zelfs het mobiele internet.
ja die heb ik overlaten zetten naar telfort
en als iemand mij nu belt ,krijgt die sporadisch te horen dat er 4 of 5 wachtende voor zijn

erg vaag aangezien ik echt geen klachten helpdesk ofzo ben
bij telfort zelf zeggen ze dat dit gewoonweg niet kan :/

quote:
tiscali schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:50:
[...]

ja die heb ik overlaten zetten naar telfort
en als iemand mij nu belt ,krijgt die sporadisch te horen dat er 4 of 5 wachtende voor zijn

erg vaag aangezien ik echt geen klachten helpdesk ofzo ben
bij telfort zelf zeggen ze dat dit gewoonweg niet kan :/
Dat is uiterst vaag. Heb je 'oude' nummer meegenomen of heb je een nieuw nummer?

"I've always been mad.
Spekkies

Bellen schijnt weer te werken,vraag is alleen of dat ook overal zo is.

De achterliggende infrastructuur zal wel dusdanig onder druk staan dat de storingsgevoeligheid snel omhoog gaat.Tijd voor maatregelen lijkt mij.

Reg. datum: 07 januari 2006

Iemand last van wegvallende internet ?

Regio Tilburg

Reg. datum: 05 september 2005

Ik heb er ook opeens last van.

Paar weken totaal geen last gehad. Nu valt he tinternet spontaan weg en moet ik modem aan-uit zetten. Erg iritant, valt hier iets aan te doen?

There is no spoon
Reg. datum: 10 november 2003

quote:
s3. schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:41:
Iemand last van wegvallende internet ?

Regio Tilburg
hiero ook (Oss) volgens het modem blijft de verbinding wel werken maar geen enkele site te benaderen.
(en DNS via opendns eerst dus dat is het ook niet)

Overigens pas sinds een paar uur en nooit eerder last van gehad.
Wegvallen is ook maar enkele seconden tot een minuutje.

tismij wijzigde dit bericht 28-04-2008 13:57 (16%)

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

blijft baggeren

geen internet problemen hier.

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
De iPhone is een waardeloos apparaat en alleen sukkels gaan het kopen.
Officiële Telfort forum

wheeeeelp

In alphen aan den Rijn is de boel ook gewoon up and running. Mijn zyxel heeft al een uptime van over de 2500 uur.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Reg. datum: 07 november 2003

In Vlaardingen zaterdagavond ook problemen met Telfort telefonie, vandaag weet ik niet(zit op mijn werk), maar het zal ook wel weer prijs zijn.

Begin spijt te krijgen dat ik Telforttelefonie heb genomen: sinds december vorig jaar al een stuk of vijf keer zonder telefonie gezeten en dat is best wel vervelend: nu besef je pas hoe stabiel de gewone KPN verbinding altijd was, daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Ik zit nog tot december aan die Telfort telefonie rotzooi vast omdat ik een jaar contract heb: kan ik daar niet eerder vanaf, vanwege wanprestatie van Telfort?

Ik dacht dat de kinderziekten bij internetbellen wel over waren nu, maar dat blijkt een verkeerde inschatting te zijn geweest.

Weet iemand hoe die storingen ontstaan: is het een capaciteitsprobleem of verouderde hard- of software?

Voor iedereen die Telfort telefonie overweegt: NIET AAN BEGINNEN!! iedere keer storing en de kwaliteit van de lijn(als ie het al doet) houdt ook niet over.

Toad wijzigde dit bericht 28-04-2008 14:50 (9%)

quote:
funrider schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:39:
. Antwoord was "is bij ons bekend dat telefonie dienst niet naar behoren werkt heb zelf ook ervaren" "wordt aan gewerkt" "u kunt via site formulier aanvullen om eventueel geld terug te krijgen voor het niet kunnen bellen/gebeld worden" meer kon ie ook niet voor me betekenen.
heb je een link naar dat formulier

Van het kastje naar de muur lopen...

quote:
renedepe schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:43:
In alphen aan den Rijn is de boel ook gewoon up and running. Mijn zyxel heeft al een uptime van over de 2500 uur.
2500 uur / 24 uur = 104 dagen. Vind je dat lang? Het zou jaren ononderbroken moet werken, dan is het pas goed.

quote:
funrider schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:39:
Antwoord was "is bij ons bekend dat telefonie dienst niet naar behoren werkt heb zelf ook ervaren" "wordt aan gewerkt" "u kunt via site formulier aanvullen om eventueel geld terug te krijgen voor het niet kunnen bellen/gebeld worden" meer kon ie ook niet voor me betekenen.
Wat heb je daar nou aan: als telefonie het een avond niet doet, laat zeggen 3 uur geen telefonie, dan doet hij dus per maand 31 X 24 uur = 744 uur minus 3 uur = 741 uur wel. Telfort zal dan zeggen: een half procent van de tijd kon u niet telefoneren, dus u krijgt 0,5% van 9,95 euro terug. Dat is vijf eurocent!

Zit je daar op te wachten? Ik wil een betrouwbare, goede telefonieverbinding en geen telefonieverbinding die er iedere keer helemaal uit ligt, waarvan de kwaliteit vaak slecht is.

Laten ze dat geld liever steken in een goede telefoonverbinding!

Het probleem is dat ik het niet meer vertrouw: als de telefoon een tijdje niet is overgegaan, ga ik checken, door mijn eigen mobiel te bellen met de Telfort lijn, of er toevallig niet weer een storing is. Kortom voor mij is dat Telfort telefonie niet te vertrouwen: NIET AAN BEGINNEN!!

Toad wijzigde dit bericht 28-04-2008 15:11 (13%)

wheeeeelp

quote:
Toad schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:59:
[...]

2500 uur / 24 uur = 104 dagen. Vind je dat lang? Het zou jaren ononderbroken moet werken, dan is het pas goed.
Ik zeg nergens dat ik het lang vindt. Het is gewoon net zo lang sinds ik telfort internet heb. O-)

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

quote:
renedepe schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:09:
[...]

Ik zeg nergens dat ik het lang vindt. Het is gewoon net zo lang sinds ik telfort internet heb. O-)
Internet doet het overigens bij mij wel altijd, dat is het probleem niet: het is de telefonie die er iedere keer uit ligt en dan ook niet voor even, maar voor meerdere uren ben je onbereikbaar en kan je niet bellen. Vind ik onacceptabel.

Zijn er nog meer die een order hebben lopen?

Ik ben opeens van stap 3 terug gevallen naar stap 1..
maar de site is ook veranderd, zou het daar aan kunnen liggen of zou er iets anders aan de hand zijn?

DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws