[Wii] Mario Kart: Wii Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
Reageer Nieuw Topic©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
1 bericht per dag is genoeg voor iedereen.
Van marktplaats opgepikt hier in goirle, gelukkig dat ik m nog kon halen.
Gisteren tot die in de nacht gespeeld en nu toen ik thuiskwam van werk weer meteen begonnen, echt een topspel, zowel tegen elkaar/met elkaar als online vind ik het écht goed
Kan online alleen nog niet zo heel goed meekomen, maar dat komt vast wel
Straks eens even mn friendcode toevoegen
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Bij Super Mario Kart kon je al precies achterhalen wie je buttmate was als je een bepaald character koos. Bijvoorbeeld Peach als je voor Koopa Troopa koos.
Waar ik bij Mario Kart 64 heel erg om heb moeten lachen is toen bij die gigantische schans (dat je richting het kasteel vliegt) Peach voor me reed (mijn broer was eerste op dat moment) en zij ineens in de lucht uit het niets begon te accelereren om maar bij hem in de buurt te komen. Hoe bedoel je cheaten.
Ik ga hopelijk dit weekend iedereen uit de lijst (voor zover mogelijk) toevoegen aan de friendslist. Ik heb op dit moment alleen Sander toegevoegd.
Maar, wat ik eigenlijk wilde vragen, moet je Wii op 24 connect blijven staan om mensen toegevoegd te krijgen? Want van andere mensen heb ik ook nog geen acceptatie bericht namelijk. Kan ook zijn dat ze me nog niet hebben toegevoegd.
|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5
1 bericht per dag is genoeg voor iedereen.
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
De bowser bike, met Donkey of Funkey Kong. Als je die eenmaal beheerst, en min of meer met wheelies en powerdrifts de baan doorgaat, dan rij je de concurrentie verschrikkelijk snel op achterstand. Overal een ster halen moet dan geen probleem zijn.quote:greatgonzo schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:35:
tja, tis natuurlijk ook een vorm van het verlengen van de speeltijd, zo lukt het mij steeds maar niet goud te halen in de 150 cc special cup. Iemand die me kan vertellen wat voor die banen de beste combi is?
Reg. datum: 19 mei 2005
Ik heb mario kart wii sinds vandaag.
Maar kan je ook battle doen met baloons zonder teams? Nu zit je wel met erg veel spelers in een arena. Ik vond juist met 3 vrienden tegelijk spelen (niet meer) altijd erg leuk! niet in het wilde weg schieten maar echt achter elkaar aan. Is deze optie er? of kan je spelers in teams uitzetten? ik heb het nog niet gevonden.
Alvast bedankt.
(Verder erg leuk spel!)
Nee kan niet. Ze hebben balloon battel verknoeit hierdoor in mijn ogen.quote:arieman007 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:44:
even een vraagje:
Ik heb mario kart wii sinds vandaag.
Maar kan je ook battle doen met baloons zonder teams? Nu zit je wel met erg veel spelers in een arena. Ik vond juist met 3 vrienden tegelijk spelen (niet meer) altijd erg leuk! niet in het wilde weg schieten maar echt achter elkaar aan. Is deze optie er? of kan je spelers in teams uitzetten? ik heb het nog niet gevonden.
Alvast bedankt.
(Verder erg leuk spel!)
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
Reg. datum: 19 mei 2005
idd!quote:Kaasje123 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:06:
[...]
Nee kan niet. Ze hebben balloon battel verknoeit hierdoor in mijn ogen.
Dit vond ik juist altijd het leukste van het hele spel. Jammer dat die optie er niet is om gewoon simpel 1 tegen 1 te doen...
(trouwens, zelf niet geprobeerd)
Dus, wat is waar?quote:Dulcis schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:29:
[...]
Het kan gelukkig wel!
Je kunt gewoon je 1 tegen 1 als je bij Rules de CPU op off zet. Kan zowel bij Battle als bij Race in 2 of meer player mode.
(dus als je met 3 man speelt, heb je 1 team van 2 en 1 team van 1)
sanderev66 wijzigde dit bericht 25-07-2008 16:32 (43%)
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Dus nostalgie is alleen te beleven via 1-vs-1... wat dan toch weer net iets te saai is. Jammerrrrrr.
Misschien het ideale moment voor Nintendo om een eerste game-patch/update uit te brengen
Idd! Een van de dingen van MK64 die ik erg leuk (en verslavend) vind, is de balloon battle. Maar bij MKW vind ik 'm toch niet helemaal lekker uitgewerkt om de een of andere reden en dat is jammerquote:Corvo schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:38:
Helemaal helder, bedankt!![]()
Dus nostalgie is alleen te beleven via 1-vs-1... wat dan toch weer net iets te saai is. Jammerrrrrr.
Misschien het ideale moment voor Nintendo om een eerste game-patch/update uit te brengen
edit: typos
t.coenraad wijzigde dit bericht 03-08-2008 09:24 (5%)
I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247
Reg. datum: 20 juli 2003
Het ging wel goed als ik een normale wfc race deed.
[Wii] Mario Kart: Wii - online deel 1
Kijk 'm eens door en zeg wat je d'r van vind!
emiel74 wijzigde dit bericht 03-08-2008 21:43 (83%)
111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321
Stond ook al op het Wii-draadjequote:emiel74 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:40:
Misschien was dit al langer zo, maar vandaag zag ik het record van RR op 0.167 staan..
Reg. datum: 27 maart 2003
inmiddels een nieuw "profiel" aangemaakt voor Mario Kart, en daarmee opnieuw begonnen.
inmiddels in de 50/100/150cc overal minimaal 1 ster, 90> 2 of meer sterren. Moet volgens mij alleen de mirror cup ook nog overal ster halen voor het sterretje bij het online spelen.
de enige echt lastige was de Leaf Cup van 150cc, heb daar wel even voor moeten zweten...
friendcodes heb ik echter nog geen gebruik van gemaakt. Nogal warboel, je ziet niet wie je toegevoegd heeft en dat maakt het soms toch wel lastig
Reg. datum: 26 maart 2007
Door bij de ranking te kijken bij de juiste baan, kan ik zijn plaatje aanklikken en hem mijn ghost data sturen. Niet ophalen via daar dus.
Om een ghost te ontvangen moet ik volgens mij per se het Mario Kart Channel op mn Wii zetten. Alleen zodra ik zeg in Mario kart: "install mario kart channel" en ik klik OK, dan krijg ik een zwart scherm (niet stand-by), mn remote gaat uit (kan ook geen verbinding meer vinden) en alles wat ik nog kan doen is 4 seconden de powerknop inhouden om m te resetten.
Wat kan ik hier aan doen? Online kan ik slechts 1 keer dit zelfde probleem vinden, en daar staat geen antwoord bij. Iemand anders die dit ook heeft? Valt dit kanaal wellicht los te dloaden ergens?
Alvast bedankt!
any way wat mij opviel bij marie kart deze week ( online) is dat er veel gecheat word.
Er word we gerden bij de start en meteen worden er blauwe schilden afgeschoten wtf!!!!.
Beetje vaag vond ik het tot dat ik zag dat er steeds een kart stil bleef staan met de naam joker hij had dus steeds blauwe schilden en of sterretje ( die hij gebruikte als ie zag dat ik ook stil bleef staan) .
Het is niet altijd onder de naam joker ben er al meedere tegen gekomen die dit deden.
Op het einde van de race rijden ze helemaal naar voren zodat ze net de race winnen
iemand anders dit toevallig ook opgevallen?
Gr desperado
Nes Snes N64 Gamecube Wii Gameboy (advanced) SP DS DS-Lite
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last