Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 29 december 2006

Gister schudde ik dus mijn Wiimote net op het moment dat het POW blokje mij zou raken. (Dat had ik namelijk bij een preview gezien bij 1Up geloof ik). En ik zweerde toch echt dat je dan weliswaar slipt, maar gewoon wel weer op dezelfde speed door kan rijden. Ik had alleen geen tijd meer om het nogmaals te proberen. Iemand hier ervaring mee?

Kan je trouwens het spinnen als je over een vraagteken blokje bent gereden stoppen, zodat je eerder je item kan gebruiken?

ROAR

quote:
pelt schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:56:
Gister schudde ik dus mijn Wiimote net op het moment dat het POW blokje mij zou raken. (Dat had ik namelijk bij een preview gezien bij 1Up geloof ik). En ik zweerde toch echt dat je dan weliswaar slipt, maar gewoon wel weer op dezelfde speed door kan rijden. Ik had alleen geen tijd meer om het nogmaals te proberen. Iemand hier ervaring mee?

Kan je trouwens het spinnen als je over een vraagteken blokje bent gereden stoppen, zodat je eerder je item kan gebruiken?
Dit klopt inderdaad. Als je op het juiste moment met de wiimote schud dan draai je wel een rondje, en je items ben je kwijt. Maar je ziet soort van blauwe wave onder je en je rijdt lekker door. Als je dit goed timed win je echt zo makkelijk GP of online.

Harder, Better, Faster, Stronger

quote:
Niet dat ik weet. Ik houd vaak gewoon de schietknop in zodat ik iets achter mn kart/bike houdt als bescherming en dan kan je gewoon een nieuw item oppakken.

quote:
LeHeraut schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:26:
[...]

Niet dat ik weet. Ik houd vaak gewoon de schietknop in zodat ik iets achter mn kart/bike houdt als bescherming en dan kan je gewoon een nieuw item oppakken.
Voor mijn gevoel wel, maar het werkt niet altijd, misschien is het ook een kwestie van timing. Maar druk tijdens het 'spinnen' maar eens snel achter elkaar op de knop waarmee je de items normaal wegschiet, soms stopt ie plotseling veel eerder met draaien dan andere keren.

If you do something, do it good.

quote:

Klopt, dit heb ik een tijd terug in deel 1 al eens gezegd. Je kan dan veel sneller weer door rijden. Volgens mij weten maar weinig mensen dit, dus ssssssssst O-)

quote:
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:33:
[...]

Klopt, dit heb ik een tijd terug in deel 1 al eens gezegd. Je kan dan veel sneller weer door rijden. Volgens mij weten maar weinig mensen dit, dus ssssssssst O-)
En wanneer is dan ongeveer de juiste tijd? Ik vind zoon pow enorm vervelend! |:(

quote:
LeHeraut schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:38:
[...]

En wanneer is dan ongeveer de juiste tijd? Ik vind zoon pow enorm vervelend! |:(
Wanneer precies weet ik niet, ik begin gewoon met op en neer schudden voordat de schokgolf daadwerkelijk er is.

Kom weer even van een koude online kermis thuis.

Begon met 5238 punten , toen 5360 , en nu sta ik weer op 4823 8)7
En het lijkt wel of je in een gokhal staat , iedere keer dat je verliest, wil je nogmaals rijden om te winnen. maarja dat lukte niet :(

Ben er op een gegeven moment ook nog vanaf gegooid.
Was midden in een race , kreeg ik de melding "You have been kicked from the other players"
Kon ik weer opnieuw inloggen , en volgens mij koste het mij nog punten ook......

alle gekheid op 1 site op www.zatteadjes.tk

quote:
degroot schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:28:

En het lijkt wel of je in een gokhal staat , iedere keer dat je verliest, wil je nogmaals rijden om te winnen. maarja dat lukte niet :(

Was midden in een race , kreeg ik de melding "You have been kicked from the other players"
Kon ik weer opnieuw inloggen , en volgens mij koste het mij nog punten ook......
dat heb ik dus al 3x gehad vandaag :( !!! En daardoor al ruim 400 punten verloren, grrrrrrrr!

Volgens mij hebben de servers wat probleempjes ofzo, waren vanmiddag ook amper mensen online, telkens potjes met max 4 spelers terwijl het normaal wel vol zit rond 4/5 uur

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

quote:

Gna gna, meer oefenen dus :P

Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
amahusu schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:33:
[...]

dat heb ik dus al 3x gehad vandaag :( !!! En daardoor al ruim 400 punten verloren, grrrrrrrr!

Volgens mij hebben de servers wat probleempjes ofzo, waren vanmiddag ook amper mensen online, telkens potjes met max 4 spelers terwijl het normaal wel vol zit rond 4/5 uur
Idd, zojuist zitten racen met 3 man! Het grappige was dat de race startte met 7, maar na de start waren er nog 3 over. Wij scoorden allemaal punten. Heel wazig.
quote:

Mijn dank is groot _/-\o_ het lukt eindelijk die pow blokken te "ontwijken".
Zojuist meerdere malen in de praktijk gebracht.
Gewoon schudden als zo'n pow block bijna is afgelopen en als hij af gaat maak je dan een 360 graden spin en rij je gewoon weer verder.

Nu alleen nog iets tegen dat irritante blauwe schild vinden :)

Bananenschillen kan je iig ook makkelijk ontwijken. Dat is al meerdere Mario Karts hetzelfde namelijk.
Afremmen en dan gewoon doorrijden alsof er niks aan de hand is.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 22-04-2008 23:45 (24%)

Spam

TheZeroorez wijzigde dit bericht 23-04-2008 15:04 (98%)

A young loner on a crusade..

Nee dan moet je het quoten 8)7

Wij hebben in de TS al een mooi systeem, gemaakt door een van de users hier.. :)

TheZeroorez wijzigde dit bericht 23-04-2008 15:04 (71%)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

ROAR

Poehee wat is het nog stil hier vandaag.

Gister iets moois mee gemaakt. 150cc Special cup gedaan, 4 keer DIK EN DIK eerste geworden, 1 keer met 20 sec voorsprong 1 keer met 40 sec voorsprong. En vervolgens krijg je 2 sterren, wat een klote zooi. Maja, wel me laatste char unlocked. Vanavond maar ff ook op de retro banen sterretjes rating neer zetten zodat ik een mooie ster bij me naam heb online. Gister van 7500 naar 7200 en daarna naar 7800 gegaan. Dit doordat ik op rainbow road van eerste schans gebeukt werdt, toen bij de golf. er af door iemand met een boost shroom. stond ik net, lag ik er weer af door een beuk. Stond ik weer net lag ik er weer af. en toen maakte ik die jump en kreeg ik een thunder mid air val ik er weer vanaf. Dus uiteindelijk helemaal bij, sta weer eerste, 2 spikes en een thunder 3 keer er afgevallen dus en uiteindelijk 8ste. Hoewel items ok zijn, als je zo ver achter ligt, eerste komt te rijden en dan weer gebeukt word als een @!##$@# en dan 8ste worden is gewoon niet normaal.

Verder heb ik een hekel aan mensen die moo moo meadows of luigi circuit spammen. Die kleine levels zijn gewoon zo klote als je snel rijdt en je p00f laatste ligt.

Harder, Better, Faster, Stronger

*pven treurt*
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
Huh? Ben je er bewust vanaf ge-kicked? :?
quote:
pven schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:58:
[...]

Huh? Ben je er bewust vanaf ge-kicked? :?
Ik weet het niet, eerste keer dat zoiets is gebeurd.
Dus weet ook niet of het misschien een network-interruption is geweest o.i.d.
Maar vond het wel erg vreemd

alle gekheid op 1 site op www.zatteadjes.tk

quote:
ye-roon schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:55:
Poehee wat is het nog stil hier vandaag.

Gister iets moois mee gemaakt. 150cc Special cup gedaan, 4 keer DIK EN DIK eerste geworden, 1 keer met 20 sec voorsprong 1 keer met 40 sec voorsprong. En vervolgens krijg je 2 sterren, wat een klote zooi. Maja, wel me laatste char unlocked. Vanavond maar ff ook op de retro banen sterretjes rating neer zetten zodat ik een mooie ster bij me naam heb online. Gister van 7500 naar 7200 en daarna naar 7800 gegaan. Dit doordat ik op rainbow road van eerste schans gebeukt werdt, toen bij de golf. er af door iemand met een boost shroom. stond ik net, lag ik er weer af door een beuk. Stond ik weer net lag ik er weer af. en toen maakte ik die jump en kreeg ik een thunder mid air val ik er weer vanaf. Dus uiteindelijk helemaal bij, sta weer eerste, 2 spikes en een thunder 3 keer er afgevallen dus en uiteindelijk 8ste. Hoewel items ok zijn, als je zo ver achter ligt, eerste komt te rijden en dan weer gebeukt word als een @!##$@# en dan 8ste worden is gewoon niet normaal.

...
Het is inderdaad soms zwaar @#$! als al die items en botsingen in 1x gebeuren. Ik had het bij de finish van de n64 beach level, sta ik eerste vlak bij de finish, word ik plat gereden (oke kan ik mee leven) maar vervolgens nog een schokgolf van het blauwe schild, een aantal rode schildjes en nog wat tunder. WErd ik dus uiteindelijk 10e (grrr..) ach ja het is maar een spel.
Maar als we het positief bekijken kan je met een beetje geluk als je 12e sta in de final lap wel weer eerste worden. Dus het is wel spel die past in het party principe.

Af en toe is het wel bizar ja, werd gisteren online ook gepakt door een blauw schild, vervolgens 2 rode schilden die me al voorbij waren gevlogen, en omkeerden (!) zodat ik na het wegrijden alsnog 2 mooie pirouetjes draaide en stil stond. Van de eerste naar de laatste plaats in 5 seconden. Frustrerend...

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

*pven treurt*
Reg. datum: 16 oktober 1999

Het kan zijn dat het al in dit topic (of het vorige deel) is genoemd, maar ik kan het niet vinden. :$

Online zie ik regelmatig dat mensen bv een groen schildje achteruit gooien. Hoe doen ze dat? Het lukt me namelijk niet; vast houden wel (door de B ingedrukt te houden), maar naar achter gooien niet.

Twee keer dank @ hieronder: ik ga het proberen :)

pven wijzigde dit bericht 23-04-2008 11:31 (7%)

It's me, Mario!

quote:
pven schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:23:
Het kan zijn dat het al in dit topic (of het vorige deel) is genoemd, maar ik kan het niet vinden. :$

Online zie ik regelmatig dat mensen bv een groen schildje achteruit gooien. Hoe doen ze dat? Het lukt me namelijk niet; vast houden wel (door de B ingedrukt te houden), maar naar achter gooien niet.
Pijltje naar achter + gooien, ligt ook eraan welke controller je gebruikt ofc.

8800GT

Je besturing naar achteren en dan het schild loslaten....

Waar ik helemaal GEK van word zijn die vuurballen in Bowser's castle! Gister tijdens time trial 4x geraakt: geraakt, niet snel weg kunnen rijden vanwege de modder--> hup weer geraakt--> etc.

Ik weet niet of het al gemeld is, maar met het items naar achter gooien, kan je ook mooi een rood schild blokken met een nepblok, groen/rood schild of banaan (als je goed timed).

Just plain weird.

quote:
degroot schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:04:
[...]

Ik weet het niet, eerste keer dat zoiets is gebeurd.
Dus weet ook niet of het misschien een network-interruption is geweest o.i.d.
Maar vond het wel erg vreemd
Er staat in die melding als het goed is ook niks over 'kicked', maar "You have been disconnected from the other players". Wat gewoon betekende dat jouw verbinding met de Nintendo-servert (en/of de andere spelers) even hikte en je te ver achter lag.

Wat je overigens ook niet moet doen is de baan achteruit gaan rijden. M'n broertje dacht grappig te zijn en (als guest) een van de banen (Luigi Circuit) verkeerd om te gaan rijden, maar na anderhalf rondje werden we er uit gegooid.

Ik loop op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws