Ik hoor er nl. goede dingen over en ik wil deze dus wellicht naast TokiTori wel kopen!
Verlanglijstje: MKWii, Wii Fit, Okami, LEGO SW, SW:TFU - Most wanted: SW:TFU
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Verlanglijstje: MKWii, Wii Fit, Okami, LEGO SW, SW:TFU - Most wanted: SW:TFU
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/945044.asp staan een paar reviews. Kan je het nalezenquote:Deddiekoel schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:48:
Wat is Lost Winds voor een game?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl
Nee, vooralsnog zijn het er "maar" 3000. Ik neem aan dat je echter later misschien een uitbreiding kan kopen, net als we bij MLAAK zien.quote:Sherrif schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:15:
[...]
Dat is een goeie vraag... was er wel vanuit gegaan eigenlijk
Oh, what a lovely tea party!.. <3
Een Action/Platformer met een beetje adventure invloeden dacht ik. Je moet je dus door een level heen zwiepen als het warequote:Deddiekoel schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:48:
Wat is Lost Winds voor een game?
Ik hoor er nl. goede dingen over en ik wil deze dus wellicht naast TokiTori wel kopen!
Athlon XP 1800+, GeForce 4 Ti 4200, 512 mb-ram, 17' Samsung monitor, FPS 1600, Working at Project Salvation, a HL2 MOD. More info at www.projectsalvation.tk
Ik ben bang dat ze dat niet zullen doen, want bij FFCC staat het rode Pay to Play logo, en bij TV Show King niet. Met andere woorden: bij TV Show King is er geen DLC.quote:cailin_coilleach schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:36:
[...]
Nee, vooralsnog zijn het er "maar" 3000. Ik neem aan dat je echter later misschien een uitbreiding kan kopen, net als we bij MLAAK zien.
“If there’s a top ten list of topics a man never wants to discuss with another man, I’d bet ‘Sorry I slept with your mom’ ranks number two. Right after ‘Sorry I slept with your dad’.”
Fair point. Misschien zien we dan over een jaartje TVSK2 verschijnen in WiiWarequote:Whollabilla schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:51:
[...]
Ik ben bang dat ze dat niet zullen doen, want bij FFCC staat het rode Pay to Play logo, en bij TV Show King niet. Met andere woorden: bij TV Show King is er geen DLC.
Oh, what a lovely tea party!.. <3
Rakkerzero wijzigde dit bericht 21-05-2008 21:32 (23%)
Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php
Via de wii niet , alleen met Creditcard.quote:Rakkerzero schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:31:
. Je kunt ze (nog) niet kopen met iDeal toch?
www.borduurstudio-zigzag.nl
Harder, Better, Faster, Stronger
“If there’s a top ten list of topics a man never wants to discuss with another man, I’d bet ‘Sorry I slept with your mom’ ranks number two. Right after ‘Sorry I slept with your dad’.”
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Blauw licht betekend dat je een berichtje hebt even op je prikbord kijken. Ik druk meestal de power-knop 5 seconden in zodat de Wii op het rode lampje springt en echt "uit" is. Je krijgt sterrenpunten bij Mario Strikers maar niet bij Scarface(geen Nintendo titel). Je krijgt wel weer sterrenpunten bij Resident Evil 4: Wii Edition, Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption, Zelda en andere Nintendo of Capcom titels.quote:Mars18 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:08:
Zo, De Wii staat nu. Heb hem uitgezet. Maar de Wii blijft blauw branden. Zetten jullie de schakelaar achter nog uit ook ?
Of hoort het dat die blauw blijft knipperen ?
Heb dan Scareface en Mario Strikers besteld. Krijg ik daar dan ook Nintendo punten voor ? Ze zaten wel bij Wii Sports.
Helaas geen groot hoesje daar bij, Morgen eens op Internet kijken of er van die lege witte doosjes staan.
Je krijgt ook een wit hoesje als je in de winkel Wii punten koopt. Met de nieuwe WiiWare of de Virtual Console spellen zit er vast wel iets leuks bij voor je. Ik verwacht dat witte Wii doosjes op eBay voor veel geld gaan.quote:Mars18 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:08:
Zo, De Wii staat nu. Heb hem uitgezet. Maar de Wii blijft blauw branden. Zetten jullie de schakelaar achter nog uit ook ?
Of hoort het dat die blauw blijft knipperen ?
Heb dan Scareface en Mario Strikers besteld. Krijg ik daar dan ook Nintendo punten voor ? Ze zaten wel bij Wii Sports.
Helaas geen groot hoesje daar bij, Morgen eens op Internet kijken of er van die lege witte doosjes staan.
Je Wii Connect24 oid staat aan. Je kunt deze uitzetten in de Wii instellingen. Dan moet volgens mij het probleem opgelost zijn.quote:Mars18 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:08:
Ik weet niet wie het ooit heeft gezegd dat ze elke dag "bijgevuld" worden, maar daar klopt volgens mij helemaal niks van. Ik heb zelf eerst ook vaak gekeken, maar de 100 punten kaartjes zijn bijna altijd beschikbaar, en de rest niet. Ik heb dus gewoon alleen 100 punten codes gekocht. Dat gaat sneller dan de hele tijd wachten.quote:Rakkerzero schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:32:
[...]
Je Wii Connect24 oid staat aan. Je kunt deze uitzetten in de Wii instellingen. Dan moet volgens mij het probleem opgelost zijn.
Trouwens. Ik keek net voor die Wii Points Card, maar zag alleen die 100 kaartjes nog maar. Zijn die in een half uur al weer uitverkocht ofzo. Gaat dat zo snel?
Mars18 wijzigde dit bericht 22-05-2008 00:59 (13%)
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Het berichtje over de speeltijd staat altijd als nieuw aangemerkt, maar laat de Wii niet knipperen. Misschien heb je op een eerdere dag nog een berichtje staan? Of probeer eens te updaten (volgens mij op de laatste pagina van de instellingen van de Wii).quote:Mars18 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:55:
Bedankt voor de snelle antwoorden.
Zag dat je het knipper licht ook uit kan doen.
Alleen van die emails waarop staat hoelang ik gespeeld heb. Erg leuk ben een beetje stats gek.
Alleen als ik ze gelezen heb, blijven ze als een nieuw bericht staan, en blijft er in het menu maar een 1 staan.
Sterrenpunten / 4 = Wii punten. Met andere woorden: voor de Internet Browser heb je 2000 sterrenpunten nodig.quote:Voor de rest erg leuk de Wii, leuke besturing. Wit design is erg mooi.
Morgen iedergeval component kabel en Mario Strikers binnen via de post.
Owja, hoeveel gespaarde punten moet je hebben als je wii points wilt kopen in de internet winkel ?
Zou graag 500 punten hebben om een Internet Browser te kopen
Sommige dingen zijn nutteloos om te weten, het is echter onuitstaanbaar ze niet te weten. Mijn Wii games met rating
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima.
Legale gamescollectie|DVD Collection
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus