Gathering of Tweakers

Quicksearch
Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

bah, klein tot geen budget is vervelend.....net even geken bij mjin favo usa Canuckian stores
vg+ en dvdbo.
Ze hebben zo waar weer voorzichtig wii's in voorraad.

214 euro voor een wii inc smash bros, en dan dus toegang tot een vc zonder pal ellende (maar nog steeds natuurlijk beperkte keuzes en geen rumble etc)

Binnenkort maar is met Miss Sagat O+ overleggen.

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix

Reg. datum: 28 november 2004

quote:
Captain N schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:36:
Wat mij (en volgens mij ook Sagat) een beetje in het verkeerde keelgat schiet is dat schijnheilige gedoe altijd rondom homebrew.
Om maar ff offtopic te springen, dan heb je het op tweakers waarschijnlijk heel erg niet naar je zin. Een forum waar iedereen 20mbit+ lijnen nodig heeft om hele dagen "linux iso's" te downloaden, en waar iedereen zoveel nieuwsberichten leest dat er honderden gigabytes aan usenet nieuws gelezen wordt.

Dus als je niet tegen schijnheiligheid kan dan zit je hier echt verkeerd denk ik :)

Most Wanted: Starcraft 2

quote:
Deddiekoel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:47:
Om even een andere weg in de slaan in de VC vs Emulatie discussie:

De VC heeft mijns inziens een vrij belangrijke rol in het Nintendo geheel en dat is namelijk de bekostiging van hun online netwerk. Pas als Pay2Play en Wiiware en zijn is er voor Nintendo een alternatieve bron van inkomsten om hun online netwerk te bekostigen.
Nintendo maakt een shitload aan geld met de wii en de DS, vergeet niet dat ze hier al winst op de hardware maken en daarmee dus ook de online zouden kunnen bekostigen.
Kijk bijv. naar Sony deze heeft een 10 x betere online service en die is toch ook gratis.

WiiPs3 owner :) also pc and ds!

Back in NL. T_T

@ BaroZZa: Ik wijs ook niet met een vingertje naar mensen die roms downloaden, maar naar mensen die roms downloaden en vervolgens met allerlei excuusjes dit proberen goed te praten of te verhullen.

Afgezien daarvan, ontken ik ook zeker niet dat ik nog nooit een rom heb gespeeld. Nu ligt mijn motivatie om roms te spelen wat anders (ik gebruik het voornamelijk om (onbekende) Japanse games te proberen), simpelweg omdat ik het leuk vind het origineel te hebben. Daarom heb ik ook geen enkele Nintendo VC game, die koop ik liever als cartridge. Ben niet voor niks verzamelaar van Nintendo games. ;) Maar de moreel meer verantwoorde motivatie (uiteraard ook discutabel) doet niks af aan het feit dat ik ook gewoon wel eens een rom gebruik. Ik ga daar echter niet omheen lopen draaien met argumenten zoals dat emulators en roms legaal zijn.

Verder koop ik Wii games allemaal wel gewoon netjes. Niet omdat ik een moraalridder zou zijn, maar vooral uit eigen belang; ik heb graag doosjes/boekjes, en zie graag ook in de toekomst toffe games uitkomen. Die draai ik liever niet de nek om door die paar centen te besparen en de boel te downloaden.

Kortom -- even de analogie erbij pakkend -- ik loop ook wel eens door rood, net als vele anderen. Maar smoesjes als "de kleur van het knopje stond me niet aan, dus ik had geen andere keus dan door rood te lopen" vind ik erg schijnheilig.
quote:
am2 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:04:
Om maar ff offtopic te springen, dan heb je het op tweakers waarschijnlijk heel erg niet naar je zin. Een forum waar iedereen 20mbit+ lijnen nodig heeft om hele dagen "linux iso's" te downloaden, en waar iedereen zoveel nieuwsberichten leest dat er honderden gigabytes aan usenet nieuws gelezen wordt.

Dus als je niet tegen schijnheiligheid kan dan zit je hier echt verkeerd denk ik :)
Tja, je hoeft het wat mij betreft ook niet van de daken te gaan schreeuwen, als je er maar niet omheen gaat draaien en doen alsof je het puur voor legale doeleinden gebruikt. Als iemand zegt "ik koop een 120 GB iPod, want die van 60GB is te klein voor mijn zelfgemaakte muziek" dan vind ik dat schijnheilig (uitgaande van dat dat niet zo is, wat ik zeer waarschijnlijk acht :P). Zegt iemand "ik koop een 120 GB iPod" vind ik dat prima. :)

Captain N wijzigde dit bericht 22-04-2008 15:23 (25%)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Nice said captainN _/-\o_

Ik heb ook graag doosjes en boekjes etc. en heb dus al mijn games origineel.

Echter heb ik voor mijn DS een m3, echter gebruik ik deze alleen om games uit te proberen.
Ik heb dan ook gewoon alle goede games origineel gekocht (ongeveer 15 stuks).

quote:
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:04:
[...]

Nintendo maakt een shitload aan geld met de wii en de DS, vergeet niet dat ze hier al winst op de hardware maken en daarmee dus ook de online zouden kunnen bekostigen.
Kijk bijv. naar Sony deze heeft een 10 x betere online service en die is toch ook gratis.
Ik denk dat je de kosten van een wereldwijd online netwerk onderschat. Maar los daarvan is Nintendo een bedrijf dat als enige een gezonde bedrijfsvoering er op na houdt in de gamesindustrie. Nintendo kan het zich niet permitteren om dingen te doen die verlies opleveren omdat ze het nergens anders mee kunnen opvangen. Dus daarom verkopen ze hardware met winst en moeten ze de kosten van een online netwerk ergens anders vandaan halen. Zij kunnen/willen het risico niet lopen om verliesgevende dingen in de markt te zetten zoals hun concurrenten dat wel doen om maar wat marktaandeel te winnen. Dat ze een shitload aan geld verdienen is bewijs dat ze het goed doen. Maar Nintendo blijft een bedrijf en daar telt vrijwel altijd wat er uiteindelijk onder de streep staat.

Ik ga nu weer wat afdwalen. Maar hoewel Nintendo wellicht te voorzichtig is vind ik dat met name MS de markt een beetje heeft verziekt. Veel mensen zullen dit anders zien omdat "de klant proviteert" maar het is in mijn ogen valse concurrentie. MS heeft gewoon dankzij (hele) diepe zakken marktaandeel 'gekocht' door een duur online netwerk in te zetten en te beginnen met het verkopen van een console fix onder kostprijs (XBox ging in europa na de aankondiging van de Cube prijs na slechts 2 maanden met bijna 50% omlaag). De Xbox heeft 4 miljard gekost dat is niet echt gezond te noemen. Sony had de PS2 en heeft sowieso ook diepe zakken. Maar het is niet vreemd dat SEGA onderuit is gegaan. Ook Nintendo heeft het zwaar gehad en is markt gaan creeren om te kunnen overleven (en met succes).
Nintendo zelf is ook geen lieverdje maar ik vind MS geen verrijking van de console markt...

Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU

quote:
Captain N schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:16:
@ BaroZZa: Ik wijs ook niet met een vingertje naar mensen die roms downloaden, maar naar mensen die roms downloaden en vervolgens met allerlei excuusjes dit proberen goed te praten of te verhullen.

Afgezien daarvan, ontken ik ook zeker niet dat ik nog nooit een rom heb gespeeld. Nu ligt mijn motivatie om roms te spelen wat anders (ik gebruik het voornamelijk om (onbekende) Japanse games te proberen), simpelweg omdat ik het leuk vind het origineel te hebben. Daarom heb ik ook geen enkele Nintendo VC game, die koop ik liever als cartridge. Ben niet voor niks verzamelaar van Nintendo games. ;) Maar de moreel meer verantwoorde motivatie (uiteraard ook discutabel) doet niks af aan het feit dat ik ook gewoon wel eens een rom gebruik. Ik ga daar echter niet omheen lopen draaien met argumenten zoals dat emulators en roms legaal zijn.
Dat zie ik niemand doen eigenlijk, dat goed praten. Emulators zijn gewoon legaal en roms zijn ook legaal zolang ze niet van commerciële games zijn. Niet dat de meeste mensen legale games spelen maar emulators zelf zijn gewoon legaal, homebrew ook. Dus dat mensen boos worden op de homebrew community(en dan heb ik het over de coders) is een beetje vreemd. Vooral omdat mensen vaak met het argument komen dat het simpelweg illegaal is, terwijl dat niet het geval is.
quote:
Kortom -- even de analogie erbij pakkend -- ik loop ook wel eens door rood, net als vele anderen. Maar smoesjes als "de kleur van het knopje stond me niet aan, dus ik had geen andere keus dan door rood te lopen" vind ik erg schijnheilig.
Mwoah, het is meer dat simpelweg niet één smoes zou voldoen omdat het 'illegaal' is. Dus het is meer een smoesje van 'er kwam geen auto aan, dus ik doe niemand kwaad' dat je moet vergelijken met 'ik download een rom die ik anders toch nooit had gekocht, dus ik doe niemand kwaad'.

BarôZZa wijzigde dit bericht 22-04-2008 16:42 (10%)

Iemand hier ervaringen met Farcry - vengeance voor de Wii en zo'n plastic gun voor je wimote ?

Er zijn verschillende types en vraag me af wat handig is:

Een simple gun houder voor je wimote:
http://img.bol.com/intershoproot/GAMESCOVER/FC/2/2/0/4/9/2204989.gif

En enkele gun houder voor wi mote+ nunchuck
http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/73000333/Images/2/Wii%20Gun.jpg

Een dubbele gun houder voor wii mote + nunchuck
http://img.bol.com/intershoproot/GAMESCOVER/FC/2/4/9/9/5/2499576.gif

De officiele nintendo oplossing met de crosbowtraining:
http://img.bol.com/intershoproot/GAMESCOVER/FC/2/4/4/9/5/2449520.gif

Of is voor deze game een specifiek model+merk aan te raden?

ter info - dit zijn de controls:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Control Pad Left = akimbo 
Control Pad Up = toggle rocks/grenades/molotov/mine 
Control Pad Right = cycle weapons 
Control Pad Down = change stance/stand/crouch/prone 
A Button = tap to enter/exit predator mode/hold to lock camera mode 
+ Button = menu 
1 Button = tap to use binoculars/hold to unhinge a mounted weapon 
2 Button = hold to view objectives 
- Button = feral visions 
Z Button = shoot akimbo/throw 
Control Stick = move/drive 
C Button = reload weapon/contextual action 
B Button = shoot/install branch whip

-------

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
Ik ga nu weer wat afdwalen. Maar hoewel Nintendo wellicht te voorzichtig is vind ik dat met name MS de markt een beetje heeft verziekt. Veel mensen zullen dit anders zien omdat "de klant proviteert" maar het is in mijn ogen valse concurrentie. MS heeft gewoon dankzij (hele) diepe zakken marktaandeel 'gekocht' door een duur online netwerk in te zetten en te beginnen met het verkopen van een console fix onder kostprijs (XBox ging in europa na de aankondiging van de Cube prijs na slechts 2 maanden met bijna 50% omlaag). De Xbox heeft 4 miljard gekost dat is niet echt gezond te noemen. Sony had de PS2 en heeft sowieso ook diepe zakken. Maar het is niet vreemd dat SEGA onderuit is gegaan. Ook Nintendo heeft het zwaar gehad en is markt gaan creeren om te kunnen overleven (en met succes). Nintendo zelf is ook geen lieverdje maar ik vind MS geen verrijking van de console markt.
Ik kwam laatst een filmpje tegen van de aankondiging van Sonic Adventure. Een vol theater ergens in het centrum van Tokio voor de hele dag afgehuurd. Een reisje naar Mexico om inspiratie op te doen voor Sonic Adventure en Yuji Naka een Ferrari geven om hem over te halen om de "Miyamoto" van SEGA te worden. Op hetzelfde moment Yu Suzuki 70 miljoen geven om zijn Shenmue game te bouwen. Na onderzoek bleek dat Shenmue door iedere Dreamcast bezitter twee keer gekocht moest worden voordat men winst kon maken.

Het is echt een raadsel hoe SEGA nog zolang heeft kunnen bestaan zonder ook maar een cent winst te maken. Toen de piraterij op het hoogtepunt was had men zelfs geen omzet meer. Microsoft is het moderne SEGA maar heeft nog lang niet zoveel geld door de wc gespoeld. Microsoft begint de laatste tijd te bezuinigen op het hele Xbox traject. Sony spendeert daarentegen weer meer na het winnen van de HD format war. Nintendo is altijd al cheap en conservatief geweest. Ik weet nog dat Iwata helemaal blij was toen hij vertelde dat door de prijsverlaging naar $100 men per GameCube 50 dollar cent verlies draaide. Dit om te laten zien dat Nintendo wel degelijk geld wilde uitgeven. Ik merk overigens wel dat ook Nintendo steeds duurdere projecten op zet:
Smash Bros. Brawl, Super Mario Galaxy, Zelda: Twilight Princess etc. ontzettend dure producties vergeleken met Sunshine, Melee(in 9 maanden gebouwd) en The Wind Waker.

@mjl

Met of zonder gun, far cry kun je beter helemaal niet spelen.

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

Toch ben ik wel benieuwd hoe de verhouding is tussen Sega en MS qua geld uitgeven, ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat MS al geld heeft verdiend aan het hele Xbox avontuur. Afgezien van dat het MS een plekje in de huiskamer heeft gegeven.

Ik heb overigens een week geleden No More Heroes besteld bij Play.com vanwege de lage prijs daar (42 euro incl. verzenden) en de zeer positieve review van T.net. Ik wilde het spel eigenlijk al hebben vanaf de eerste trailer, maar later toch wat teruggeschokken van de negatieve (p)reviews. Na de positieve review kon ik m'n nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en heb ik het spel toch maar gekocht. Ik ben benieuwd. Mijn vraag is eigenlijk, hebben andere mensen laatst daar nog iets besteld en hoe lang duurde dat? Ik heb namelijk daar wel eerder spullen besteld (ik denk laatste keer een half jaar geleden) en dan was het er meestal wel binnen een week.
quote:
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:52:
Metroid Prime 3, batallion wars, en resident evil: UC in de aanbieding bij de eplaza voor maar 25 euro. Mischien interessant voor de mensen hier die deze spellen nog niet hebben :)

http://www.eplaza.com/sho...=nu%20speciale%20internet
Het complete lijstje is bij budgetgaming te vinden. Het zijn geen slechte deals:
quote:
Wii aanbiedingen
Alien Syndrome 20.00
Battalion Wars 2 25.00 *link*
Blazing Angels 20.00
Boogie 39.95
Cars 2: De Internationale Race van Takel 25.00
Donkey Kong Jet Race 25.00
Driver Parallel Lines 20.00
Fantastic Four 20.00
LEGO Star Wars: The Complete Saga 39.95
Metroid Prime 3 25.00 *link*
Red Steel 29.95
Resident Evil Umbrella Chronicles 25.00
Wing Island 18.00
WWE Smackdown vs Raw 25.00

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

quote:
NinteX schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:30:
[...]
Na onderzoek bleek dat Shenmue door iedere Dreamcast bezitter twee keer gekocht moest worden voordat men winst kon maken.
Uhm, dat heet gewoon system sellers ;) Gewoon veel geld pompen in een game zodat gamers de console in huis halen. Dan kopen ze vanzelf een tweede en minimaal derde game. Dan heb je ook je winst van je overprriced games eruit :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl

Ik heb juist alleen deze drie games gepost omdat de rest vrij bagger is :+
Ik krijg altijd de nieuwsbrief van eplaza en af en toe zitten er wel lekkere aanbiedingen tussen die ik dan post ;)

quote:
Hoedje schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:40:
Toch ben ik wel benieuwd hoe de verhouding is tussen Sega en MS qua geld uitgeven, ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat MS al geld heeft verdiend aan het hele Xbox avontuur. Afgezien van dat het MS een plekje in de huiskamer heeft gegeven.
Ik denk dat het momenteel nogal meevalt voor microsoft. De originele xbox was inderdaad een bodemloze put. Geen idee hoeveel verlies er nu gemaakt wordt op een 360 console, maar feit is wel dat ze op alles wat er rond draait een grote omzet hebben: een grote gameslibrary, xbox live, live arcade games, video's en muziek op de marketplace. Sega had niets van dat alles, gecombineerd met slechte marketing en zware piraterijproblemen. Koop maar eens een dreamcast tweedehands: 9 kansen op 10 krijg je er een stapeltje CD-RW schijfjes bij :p
Grote gameslibrary had de Dreamcast wel, met een aantal van de beste games ooit gemaakt. Eerder genoemde Shenmue blijft een pareltje. Overigens was het ook niet zo dat Yu Suzuki ineens 70 miljoen kreeg voor de game, maar was de ontwikkeling gewoon allang bezig. Eerst als Virtua Fighter Adverture oid voor de Saturn. Daarna werd alles omgezet voor de Dreamcast. Daarnaast was het de bedoeling om een hele reeks van games uit te brengen, waarbij de opvolgende delen natuurlijk goedkoper zouden zijn.

Ook was het de eerste console met echte online gameplay, zoals met Phantasy Star, Quake III, Unreal Tournament etc.

Piracy heeft het niet echt verneukt en misschien zelfs de dood nog een flinke tijd uitgesteld. De Dreamcast was geflopt vanwege de negatieve publiciteit ervoor(Saturn was geflopt), de slechte distributie, de slechte promotie en de hype rondom de PS2.

BarôZZa wijzigde dit bericht 22-04-2008 16:58 (26%)

quote:
mjl schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:28:
Iemand hier ervaringen met Farcry - vengeance voor de Wii en zo'n plastic gun voor je wimote ?

Er zijn verschillende types en vraag me af wat handig is:

Een simple gun houder voor je wimote:
[afbeelding]

En enkele gun houder voor wi mote+ nunchuck
[afbeelding]

Een dubbele gun houder voor wii mote + nunchuck
[afbeelding]

De officiele nintendo oplossing met de crosbowtraining:
[afbeelding]

Of is voor deze game een specifiek model+merk aan te raden?

ter info - dit zijn de controls:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Control Pad Left = akimbo 
Control Pad Up = toggle rocks/grenades/molotov/mine 
Control Pad Right = cycle weapons 
Control Pad Down = change stance/stand/crouch/prone 
A Button = tap to enter/exit predator mode/hold to lock camera mode 
+ Button = menu 
1 Button = tap to use binoculars/hold to unhinge a mounted weapon 
2 Button = hold to view objectives 
- Button = feral visions 
Z Button = shoot akimbo/throw 
Control Stick = move/drive 
C Button = reload weapon/contextual action 
B Button = shoot/install branch whip

Ik heb 2 verschillende guns van Dealextreme, beide van het type "een simpele gunhouder voor je wiimote". De een is zwart met zilver en heeft een doorlusmogelijkheid voor de nunchuck, de anders is doorzichtig en heeft geen mogelijkheid om de nunchuck aan te sluiten. Die laatste valt sowieso al af omdat je voor Far Cry een nunchuck nodig hebt. Aangezien Far Cry ook veel toetsen bovenop de Wiimote nodig heeft lijkt de ander me eigenlijk ook niet erg geschikt, aangezien je daar totaal niet bijkunt zolang je je vinger aan de trigger hebt. De enkele gunhouder die je daarna noemt is daar wel geschikt voor, maar geeft weer niet dat trigger gevoel. De anderen die je noemt hebben weer enigzins een trigger, waardoor ej op het moment dat je die gebruikt weer niet bij de bovenste toetsen kunt, alhoewel het wel weer iets beter zal gaan dan bij degenen die ik heb. Als je er echt eentje wil kan je denk ik het beste voor Nintendo's eigen versie of die een na laatste gaan, maar eigenlijk denk ik dat je voor Far Cry beter gewoon de controller en nunchuck kunt blijven gebruiken. Wel kan ik de guns aanbevelen voor railshooters zoals House of the Dead 2+3 return, Ghost Squad en RE:UC.

WEGWEZEN JIJ!

Hoe zit het met Donkey Kong 64.
Zal die wel op de vc kunnen komen?

Computergames veranderen geen kinderen.anders zouden wij na pacman wel rare pilletjes eten onder vage electronische muziek..

Zou kunnen, maar ik denk dat ze de expension pak nog niet hebben geëmuleerd, aangezien ze zelfs de Controller Pak nog niet hebben geëmuleerd.

Daarnaast worden de N64 games tot nu toe vaak aangepast en zal dat wat lastiger zijn bij DK64 omdat het van Rare is en ik geen idee heb of Nintendo dan de rechten heeft op de broncode.

BarôZZa wijzigde dit bericht 22-04-2008 18:30 (40%)

Turn it up loud, captain!

quote:
BarôZZa schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:29:
Zou kunnen, maar ik denk dat ze de expension pak nog niet hebben geëmuleerd, aangezien ze zelfs de Controller Pak nog niet hebben geëmuleerd.
Een controller pak emuleren zal een stuk lastiger zijn dan een extra blok geheugen. Daarnaast heeft Nintendo het Expansion Pak al werkend in een emulator, zie Zelda MM op de Zelda Collector's Edition disc op de Gamecube. Het zou mij niet verbazen als die Gamecube N64 emulator als de basis is gebruikt voor de Wii N64 emulator, dus het Expansion Pak zou geen probleem moeten zijn.
quote:
Daarnaast worden de N64 games tot nu toe vaak aangepast en zal dat wat lastiger zijn bij DK64 omdat het van Rare is en ik geen idee heb of Nintendo dan de rechten heeft op de broncode.
Dat maakt niet uit, DK64 is van Nintendo. Het spel is in opdracht van Nintendo door Rare gemaakt en dus komen alle rechten automatisch bij Nintendo terecht. Daarnaast heeft Rare ook nog actief meegewerkt aan Diddy Kong Racing DS en DKC 1, 2 en 3 op de GBA.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Waarom is er eigenlijk nog geen Wii Fit topic? :P Ik heb geen idee wat en of er online functies inzitten, maar miss is het ook mogelijk een (gezonde geen anorexia) competitie te houden? :)

iPhone 8gb, Wii, AMD-windows bak

LOST...niet de serie.

quote:
Tijn89 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:12:Waarom is er eigenlijk nog geen Wii Fit topic?
...ik krijg zelfs het gevoel dat Wii-Fit niet zoveel de aandacht trekt, ook hier in dit topic lijkt men er niet heel warm voor te lopen...

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl

Wii-Fit wordt een dikke hit let maar op. Maar dan vooral bij de casual-gamers/vrouwen, zeker met goede marketing.

Alleen het is geen 'hard-core' game (en tweakers herbergt vooral deze categorie gamers), en nu de game nog niet uit is valt er ook niet zoveel over te zeggen.

technisch geneeskunde

quote:
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:23:
Wii-Fit wordt een dikke hit let maar op. Maar dan vooral bij de casual-gamers/vrouwen, zeker met goede marketing.

Alleen het is geen 'hard-core' game (en tweakers herbergt vooral deze categorie gamers), en nu de game nog niet uit is valt er ook niet zoveel over te zeggen.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik denk ook dat een speciaal topic voor Wii fit iets teveel van het goede is want zoals hierboven gezegd hoor je er al niet heel veel over in dit topic en verder is het ook niet echt een game zoals mario kart waar je tig mensen hebt die vragen stellen over unlockables en expert ghost data van de time trials enzo. Mss heb ik het wel verkeerd hoor maar ik denk dat je daar sowieso tot na de launch mee moet wachten en moet afwachten in hoeverre dit topic overspoeld wordt met Wii Fitters ;)

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

Turn it up loud, captain!

quote:
LOST schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:16:
[...]
...ik krijg zelfs het gevoel dat Wii-Fit niet zoveel de aandacht trekt, ook hier in dit topic lijkt men er niet heel warm voor te lopen...
Ik denk dat je je daar een beetje in vergist. Ik was vorige week bij een e-Plaza in Amsterdam en daar werd mij verteld dat er voor Wii Fit drie keer zoveel reserveringen waren binnengekomen als voor Mario Kart.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

quote:
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:23:
Daar kan je inderdaad donder op zeggen , die van mij wilde speciaal een wii voor de wii-fit :P(bij wijze van).
Denk echt dat dit echt wel gaat lopen , en zoals hierboven ook gezegd word, zijn er al een hele hoop reserveringen voor.

Overal waar nintendo bij de wii games wat hardware bij doet , loopt als warme broodjes over de toonbank.

En ik denk dat aardig wat games gaan komen voor de balance board

www.borduurstudio-zigzag.nl

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws