Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 14 maart 2004

WAT?

Klote als Retro is opgeheven :(

Ik kan me het ook niet voorstellen dat Mark Pacini is ontslagen. Hij was director voor MP3, en één van de meer ervaren mensen van Retro. Plus hij komt altijd over als ingetogen, scherpe gozer.
quote:
Tranzy schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:09:
Had iemand deze al gezien

[afbeelding]

[...]

bron: nu.nl

Lijkt me alleen niet echt geschikt in de auto met spellen als Wii Sports :+
Met SSBB in de auto met een stel gamecube controllers zou het nog kunnen 8) Maar ik denk niet dat er een erg grote markt is voor dit accesoire.

quote:
Frank76NL schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:14:
Ik ben op zoek naar games voor kinderen vanaf 5 jaar. Is er mischien een site waar ik ook de vanaf leeftijd van games kan zien? Het liefst dat ik deze kan filteren. Gaat om een verjaardagskadootje.

Edit: Reeds gevonden staat op Nintendo.com }:O
Bij nader inzien blijkt het enkel om de leeftijdskeuring te gaan en vermeld enkel de hoes de aanbevolen vanaf leeftijd qua niveau. Nu zie ik alleen 7+ games.
Zijn er ook spellen voor kinderen van 5?

Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

Heb het al is eerder gezegd, maar ik vind emuleren op de wii onzin.
(edit, emuleren via hacks, ik ben zwaar fan van het VC idee, hoewel de uitvoering niet perfect is)

Vroeger kon je voor emuleren argumenten gebruiken dat men de games maar moest porten naar de pc danwel nieuwere console, of dat de oorspronkelijke consoles niet meer beschikbaar zijn.

Maar nu is er dus een legaal alternatief en dan gaan mensen nog weigeren om te betalen.
En ja, de emulatie van nintendo is niet perfect, maar dan nog vind ik dit echt een slechte ontwikkeling. Als je dan echt zo graag het spel wil spelen als hij oorspronkelijk was, koop dan de org hardware+game. Kost wat geld en moeite, maar het kan bijna altijd.

Net als met mp3's downen, waar veel mensen vinden dat itunes nog steeds te duur is etc etc. Maar het komt er gewoon op neer dat mensen niet willen betalen. En dat is prima, maar zeg dat dan gewoon, ipv van je te verschuilen achter leugens.
(en ja, ook ik heb zat spul wat niet geheel legaal is, en dat is omdat het makkelijker/goedkoper is).

Waar ik wel voor ben is het regiovrij maken van je console. Hoewel Sony imho veel fout gedaan heeft is het regiovrij maken van de ps3 super. Ik hoop echt dat dit de trend word en dat de volgende generatie consoles standaard regiovrij word.
Als je in de tussentijd via een hack dan al usa/jap games kan spelen zou dit super zijn.
Dit heeft volgens mij ook als voordeel dat releases van spellen echt niet zo ver meer uit elkaar liggen als nu.

Sagat wijzigde dit bericht 22-04-2008 10:29 (3%)

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix

Is er een groot verschil tussen de HD of niet instelling? Want anders ga ik ff een kabeltje halen. Heb niks voor niks een HD tv ;)

believe the reggie(revo)lution

met een component kabel kun je 480p uit je wii trekken. Dit ziet er wel een stuk scherper uit (zeker als je nu nog de gewonen composite kabel gebruikt). Component kan soms wel wat kartelligger overkomen, als je RGB gebruikt is het beeld iets waziger wat er soms iets zachter uitziet. ligt natuurlijk ook aan de tv zelf. (vaak ook instellingen om het beeld te verzachten etc.)

quote:
fZeroNewbie schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:15:
met een component kabel kun je 480p uit je wii trekken. Dit ziet er wel een stuk scherper uit (zeker als je nu nog de gewonen composite kabel gebruikt). Component kan soms wel wat kartelligger overkomen, als je RGB gebruikt is het beeld iets waziger wat er soms iets zachter uitziet. ligt natuurlijk ook aan de tv zelf. (vaak ook instellingen om het beeld te verzachten etc.)
Er zit dus wel degelijk verschil in? Is het dan een HDMI uitgang aan de andere kant of gewoon een gewone av uitgang?
Waar is die kabel te verkrijgen en hoe weet ik of die 480p aankan? (weet het wel zeker want tis een HD-ready en heb er een PS3 op aangesloten gehad met HDMI)

believe the reggie(revo)lution

Als je tv hd-ready is mag je er vanuit gaan dat 480p geen probleem mag zijn (anders even de manual erop naslaan). Het is geen HDMI maar component (5 tulp uitgangen).

quote:
johnnyv.nl schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:57:
[...]

Sidenote, de emulator is legaal omdat er alleen hardware geëmuleerd wordt. Zodra je er een ROM van een SNES game op gaat spelen die je niet ook zelf bezit (de cartridge dus) wordt het illegaal.

Alle console emulators waarbij er ook software geëmuleerd wordt (OS-en zoals bij de PS2 en alle next gen consoles e.d.) zijn gelijk al illegaal, bij de oude Nintendo's zat alle software op de cartridges wat er voor zorgt dat de emulator wel legaal is.
Wrong, de emulators met software zijn niet illegaal, aangezien de bios/firmware en dergelijke niet bij de emulators meegeleverd worden. Deze moet altijd zelf gezocht worden.
Daarnaast zijn er ook legale roms. Emulators zijn net zo legaal als een browser. Daar kan je ook illegale dingen mee downloaden.
quote:
Sagat schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:12:
Heb het al is eerder gezegd, maar ik vind emuleren op de wii onzin.
(edit, emuleren via hacks, ik ben zwaar fan van het VC idee, hoewel de uitvoering niet perfect is)

Vroeger kon je voor emuleren argumenten gebruiken dat men de games maar moest porten naar de pc danwel nieuwere console, of dat de oorspronkelijke consoles niet meer beschikbaar zijn.

Maar nu is er dus een legaal alternatief en dan gaan mensen nog weigeren om te betalen.
En ja, de emulatie van nintendo is niet perfect, maar dan nog vind ik dit echt een slechte ontwikkeling. Als je dan echt zo graag het spel wil spelen als hij oorspronkelijk was, koop dan de org hardware+game. Kost wat geld en moeite, maar het kan bijna altijd.

Net als met mp3's downen, waar veel mensen vinden dat itunes nog steeds te duur is etc etc. Maar het komt er gewoon op neer dat mensen niet willen betalen. En dat is prima, maar zeg dat dan gewoon, ipv van je te verschuilen achter leugens.
(en ja, ook ik heb zat spul wat niet geheel legaal is, en dat is omdat het makkelijker/goedkoper is).
Net alsof Nintendo er wat aan verdient als je tweedehands hardware met games gaat kopen. De enige die je daarmee sponsort is het marktplaatsfiguur.
Ik had overigens een paar VC games aangeschaft, maar als er iets beters is dan kies ik logischerwijs daarvoor. Overigens vond ik de VC prijs ook destijds al te hoog.

Het punt is namelijk niet alleen dat je moet betalen, maar dat je moet betalen voor een inferieur product. Net als met iTunes overigens. Waarom zou ik in hemelsnaam betalen voor tracks die ik niet eens op m'n mp3speler kan beluisteren?

Daarnaast besteed ik idd liever m'n geld aan andere dingen dan een multinational supporten. Wat ik overigens al vaak genoeg heb gedaan in het geval van Nintendo.
Is pappa!

Net alsof Nintendo er wat aan verdient als je tweedehands hardware met games gaat kopen. De enige die je daarmee sponsort is het marktplaatsfiguur.

Het gaat niet om Nintendo, het gaat erom dat er een legaal alternatief is voor de wii hacken om te emuleren als je zonodig vrijwel perfect wil spelen zoals het (bedoeld) was.

Ik had overigens een paar VC games aangeschaft, maar als er iets beters is dan kies ik logischerwijs daarvoor. Overigens vond ik de VC prijs ook destijds al te hoog.

Ik wil hier geen priracy discussie van maken, maar ik vind je keuze dus niet logisch.
Wat VC prijzen betreft, hierin geef ik je wel gelijk. Dit valt onder de zaken die ik niet perfect vind van de VC.

Het punt is namelijk niet alleen dat je moet betalen, maar dat je moet betalen voor een inferieur product. Net als met iTunes overigens. Waarom zou ik in hemelsnaam betalen voor tracks die ik niet eens op m'n mp3speler kan beluisteren?

Inferieur product valt wederom valt het onder de noemer 'niet perfecte uitvoering'.
Daarbij wil ik wel vermelden dat het imho voor een groot gedeelte van de gamers niet zal uitmaken dat ze geen rumble hebben in n64 games etc.
Maar bijvoorbeeld ms heeft dat imho allemaal veel beter geregeld.
Wat betreft itunes, je weet wsl net zo goed als ik dat dit wel kan met enige moeite.
Maar graties en geen moeite is natuurlijk verleidelijker.

Daarnaast besteed ik idd liever m'n geld aan andere dingen dan een multinational supporten. Wat ik overigens al vaak genoeg heb gedaan in het geval van Nintendo.

Samengevat, begrijpelijk, maar niet logisch, moreel, goedpraten bla bla etc.

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix

Reg. datum: 28 november 2004

quote:
Sagat schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:55:

Het gaat niet om Nintendo, het gaat erom dat er een legaal alternatief is voor de wii hacken om te emuleren als je zonodig vrijwel perfect wil spelen zoals het (bedoeld) was.
Volgens mij is het aanbod aan games op de VC nog steeds aardig beperkt. Ik vind in ieder geval niet al mijn SNES games erop. Kortom, dat officiele alternatief is er niet altijd. En persoonlijk vind ik ook dat ze veel te veel ouwehoeren over een paar oude roms die zichzelf al heel vaak terugbetaald hebben inmiddels.

am2 wijzigde dit bericht 22-04-2008 13:02 (18%)

quote:
am2 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:01:
[...]

Volgens mij is het aanbod aan games op de VC nog steeds aardig beperkt. Ik vind in ieder geval niet al mijn SNES games erop. Kortom, dat officiele alternatief is er niet altijd. En persoonlijk vind ik ook dat ze veel te veel ouwehoeren over een paar oude roms die zichzelf al heel vaak terugbetaald hebben inmiddels.
Sterker nog wanneer je deze vroeger al had aangeschaft, en dan nu weer zeker ervoor gaan betalen. Volgens mij mag je hem dan zelfs (illegaal) downloaden, dat is toch ook zo met MP3's wanneer ik een cd heb gekocht, en uiteindelijk download ik die cd van usenet is dat toch gewoon legaal?? waarom zou dat dan niet met een game zijn

ZXKXJED

Iemand enig idee of Wiit Fit donderdagavond al verkocht wordt?
Of zijn ze bij Nintendo streng op naleven van releasedata?

Reg. datum: 07 februari 2006

quote:
matthijst schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:31:
Iemand enig idee of Wiit Fit donderdagavond al verkocht wordt?
Of zijn ze bij Nintendo streng op naleven van releasedata?
Ik heb men Wii Fit gisteren besteld bij Dreamland. Daar zeiden ze dat hij tegen donderdag in de winkel zou liggen.

Ik wacht alvast op een SMSje

quote:
Sagat schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:55:

Ik wil hier geen priracy discussie van maken, maar ik vind je keuze dus niet logisch.
Wat VC prijzen betreft, hierin geef ik je wel gelijk. Dit valt onder de zaken die ik niet perfect vind van de VC.

Inferieur product valt wederom valt het onder de noemer 'niet perfecte uitvoering'.
Daarbij wil ik wel vermelden dat het imho voor een groot gedeelte van de gamers niet zal uitmaken dat ze geen rumble hebben in n64 games etc.
Maar bijvoorbeeld ms heeft dat imho allemaal veel beter geregeld.
Wat betreft itunes, je weet wsl net zo goed als ik dat dit wel kan met enige moeite.
Maar graties en geen moeite is natuurlijk verleidelijker.

Samengevat, begrijpelijk, maar niet logisch, moreel, goedpraten bla bla etc.
Het heeft niks met goedmaken te maken. Jij hanteert simpelweg de beredenering van als iets illegaal is dat het daardoor gelijk verkeerd is. Een beetje hetzelfde idee als 's nachts in de middle of nowhere stoppen voor een rood voetgangersstoplicht. Als jij dat wil doen, omdat je anders de wet overtreedt en dat natuurlijk niet goed kan praten, dan moet je dat vooral doen. Ik loop gewoon door als er geen auto aankomt.

En met iTunes kan het wel met enige moeite? Je bedoelt dat je de beveiligde bestanden eerst moet branden en vervolgens weer gaat rippen naar MP3? Overigens is muziek downloaden geheel legaal, dus dan zie ik al helemaal niet in waarom je zo omslachtig te werk zou moeten gaan.

En of het nou wel of niet legaal is, ik lap geen tig euro meer voor crappy VC games meer op de Wii. 900 punten kwijt aan een Neo-Geo game, is het de belachelijk trage 50Hz versie.

Kortom, ik hoef niks goed te praten. Laat Nintendo maar lekker hun gare VC service goedpraten, waarbij je geluk hebt als er twee baggere NES games uitkomen in een week, terwijl de N64 games geloof ik nog steeds op twee handen zijn te tellen.

En vrijwel perfect te spelen? De ene keer passen ze de games aan, zoals bij de N64 om het te verbeteren (Pokemon Snap, hogere resoluties) en de andere keer roepen ze weer dat de emulatie expres zo gaar is zodat de ervaring hetzelfde is zoals destijds op een PAL console :')

Maargoed, een eindeloze discussie. Als jij je geld aan een wanproduct wil besteden terwijl er een beter alternatief is dat bovendien gratis is, vooral doen. Mij houden ze niet voor de gek met dat soort praatjes.
Most Wanted: Starcraft 2

Metroid Prime 3, batallion wars, en resident evil: UC in de aanbieding bij de eplaza voor maar 25 euro. Mischien interessant voor de mensen hier die deze spellen nog niet hebben :)

http://www.eplaza.com/sho...=nu%20speciale%20internet

WiiPs3 owner :) also pc and ds!

Is pappa!

Dit is altijd een gevaarlijke, maar voor nu zeg ik. Mijn laatste post over dit onderwerp.

Even een paar kernzaken:
Ik vind de wii hacken om te emuleren onzin:
Redenen:
Legaal alternatief 1: VC (met al zijn beperkingen)
een van die beperkingen is dat spelen niet 100% ge-emuleerd worden
Hiervoor is ook een legaal alternatief, te weten de orginele systemen kopen en daarop spelen.
En vroeger was dit lastig, maar nu stikt het overal van de speciaal zaken waar je een hele hoop kan vinden, om nog maar te zwijgen van marktplaats en ebay.

Maar wat ik nog niet duidelijk heb verteld (in de laatste paar berichten, eerder wel al), is dat ik het onzin vind om met je firmware te kloten en je wii eventueel te bricken is dat we al jaren kunnen emuleren op de pc, x-box1, dreamcast, u name it.

En ja we komen dan toch terecht in de morele piracy discussie die helemaal niks met de wii te maken heeft. En waar ik dus verder niet te veel over wil zeggen, want je komt er toch niet uit.
Waarbij ik het wel eerlijk vind van Barozza dat hij gewoon zegt dat hij niet wil betalen.
Meeste warez figuurtjes vinden dat altijd moeilijk en halen dan allerlei smoezen erbij waardoor ze zogenaamd verplicht zijn/gedwongen worden om te kopieren etc.

Om met de stoplicht anologie verder te gaan, als jij door rood gaat en dan toch word aangereden of gepakt door de politie, dan moet je dus ook niet zeuren :)
We gaan zien of nintendo dit wel of niet gaat lukken in de toekomst.

Veel speel plezier iig, want hoewel ikzelf de voorkeur geef aan origineel spul (en nogmaals dat lukt me echt niet altijd), is het een feit dat een niet legaal spel net zo leuk kan zijn.

Niet v ergeten dat Nintendo consoles emuleren op een Nintendo colsole leuker is he ;) . Voor de rest zijn veel games gewoon niet uitgebracht op de VC en zullen er een hoop nooit uitkomen. Killer Instinct gaat gewoon niet gebeuren.

Voor de rest heb ik er inderdaad het geld niet voor over. Als het goedkoper zou zijn zou ik waarschijnlijk wel meer aanschaffen(ik heb nu in totaal 2x 2000 punten gehaald), maar het viel vrij hard tegen. Alleen Sin & Punishment was het echt waard.

Daarnaast hebben games nou geen prioriteit in mijn bestedingspatroon. Ik zou best alles legaal aan kunnen schaffen, maar dan moet ik daar andere dingen voor laten. Zoals naar Tokyo vliegen en een Virtual Boy kopen met tig games ;)
Wiiiiiiii

quote:
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:52:
Metroid Prime 3, batallion wars, en resident evil: UC in de aanbieding bij de eplaza voor maar 25 euro. Mischien interessant voor de mensen hier die deze spellen nog niet hebben :)

http://www.eplaza.com/sho...=nu%20speciale%20internet
Potverdorie... ik wilde MP3 pas kopen als ik Super Paper Mario uitgespeeld had... (pfff...jaja, nog steeds, maar met Mario Kart er tussendoor.. en straks Wii Fit (die ik ook heb ge-pre-ordered bij Bart Smit) kom ik echt niet aan Super Paper Mario toe!!).. maar voor ¤25 kan ik hem toch eigenlijk niet laten liggen! :P Bedankt dus. :)

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Back in NL. T_T

Wat mij (en volgens mij ook Sagat) een beetje in het verkeerde keelgat schiet is dat schijnheilige gedoe altijd rondom homebrew. En dan niet speciaal gericht op jou, maar in het algemeen. Het hele verhaal dat emulators legaal zijn en dat er ook legale roms zijn staat me altijd nogal tegen. Het gros heeft waarschijnlijk überhaupt nooit legale roms geprobeerd in een emulator, laat staan dat het alleen voor legale doeleinden gebruikt wordt.

En om dat verhaal ook nog maar weer eens de wereld uit te helpen: commerciële roms zijn niet legaal tenzij:

* je het origineel in bezit hebt en de rom daar een kopie van is
* je zelf de kopie gemaakt hebt, en deze ook alleen zelf gebruikt. Het downloaden van roms is dus niet toegestaan, waar dat bijvoorbeeld bij muziek wel het geval is (kopie voor eigen gebruik). Iedereen hier al z'n roms zelf gemaakt? :P
* je aan kunt tonen dat de rom noodzakelijk is voor het beoogde gebruik. Dit is bij games die ook via de VC worden aangeboden sowieso niet het geval, die kun je immers gewoon gebruiken zonder reservekopie. In het geval van games die niet op de VC te verkrijgen zijn is dat een redelijk grijs gebied, maar de beperkte huidige jurispendentie op dat gebied spreekt niet in het voordeel van de gebruikers van reservekopiën.

Dus als men voortaan nu gewoon alle smoesjes en excuusjes achterwege laat, vrolijk toegeeft dat men aan illegale praktijken doet, en blij zijn dat emulators het mogelijk maken "voor gratiesj" games te spelen waar je anders voor zou moeten betalen (zoals BaroZZa in de op een na laatste post)... Dat zie ik dan liever, hoewel ik het er nog steeds niet mee eens ben, maar dat terzijde.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Most Wanted: Starcraft 2

@BarôZZa

Ik vind de VC behoorlijk overpriced. Je kan nog beter een n64 kopen en de games daarvoor kopen, ben je nog goedkoper uit, en heb je een fysiek product in handen. Ik heb dan ook nog geen één keer een aankoop gedaan gewoon omdat ik het niet waard vind en eigenlijk afzetterij.

Mischien dat wiiware beter wordt...voor nieuwe originele games heb ik wel wat over. Maar het meeste lijkt mij alweer crap te worden of de goede dingen overpriced zoals final fanatasy.

Ik zit meer te wachten op games ala pixeljunkmonsters of geometry wars, maar die heb ik nog niet zien aangekondigd.

WiiPs3 owner :) also pc and ds!

Is pappa!

quote:
BarôZZa schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:21:
Niet v ergeten dat Nintendo consoles emuleren op een Nintendo colsole leuker is he ;) .
Slightly offtopic
Mwah ik vond het wel grappig om Mariokart met een saturn joypad te spelen via mijn pc.
Dat had niemand gegloofd in de snes/megadrive dagen.

Maar over killer instinct, je wilt dan toch veel liever de arcade versie spelen dan de snes variant?
Mame op de wii vind ik alweer heel anders liggen :P
/Slightly offtopic

Ik vraag me af of er een manier zou zijn om Nintendo te overtuigen dat de VC goedkoper en beter moet worden. Bestaat het wii poll channel gebeuren nog steeds? Of worden zulke polls gelijk verwijderd?

Om even een andere weg in de slaan in de VC vs Emulatie discussie:

De VC heeft mijns inziens een vrij belangrijke rol in het Nintendo geheel en dat is namelijk de bekostiging van hun online netwerk. Pas als Pay2Play en Wiiware en zijn is er voor Nintendo een alternatieve bron van inkomsten om hun online netwerk te bekostigen. Ik wil nu absoluut niet ingaan op de kwaliteit van NWFC of het friendcode systeem. Maar Nintendo heeft tot nu toe altijd geroepen dat online play gratis moet zijn. Maar een online netwerk beheren kost klauwen met geld en aangezien Nintendo er maar een doel voor heeft (itt met name MS) moeten die kosten door datzelfde kanaal weer opgebracht worden. Die rol wordt momenteel alleen vervuld door de VC.
Nu vind ik zelf de VC best aardig (baal alleen van de zwarte balken en de te natuurgetrouwe emulatie op tijden). De prijzen zijn altijd te hoog maar op deze manier koop ik alleen wat ik echt wil.

Hoewel ik de homebrew ontwikkelingen leuk vind (met name als er een "Freeloader channel" uit voort kan komen) zou ik het erg spijtig vinden als dit impact gaat hebben op de VC etc. Want ik zou het jammer vinden als Nintendo niet meer aandacht kan besteden aan de verbetering van hun online netwerk.

Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU

Back in NL. T_T

Daar ben ik het volledig mee eens. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Schijnheilig? Tsja, ik vind het schijnheilig als mensen met een vingertje gaan wijzen naar anderen die een paar roms downloaden. Dan vraag ik me af of je zelf nooit iets illegaals doet. Nooit door rood licht heenlopen? Nooit een biertje teveel drinken en over straat lopen? Nooit zonder licht in het donker fietsen? Witte spatborden? Nooit iets op straat gooien? WIldplassen? Een mp3tje gedownload?

Tenzij je de absolute modelburger bent die nooit wat verkeerd doet, vind ik het dus hypocriet als je wel over andere mensen gaat klagen.

En wat dan over de mensen die destijds 200 gulden ofzo hebben gelapt voor Street Fighter II? Zijn dat nu ineens grote dieven omdat ze een rommetje downloaden?

Overigens denk ik niet dat de online functies van Nintendo nou persé bekostigd worden door de VC. Zo werkt het niet, dat geld komt vqan alle kanten. Van de verkoop van Wii's, online games etc etc. Simpelweg de winst die Nintendo maakt.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws