Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Hmm maar als ik het dus goed had wat betreft dat je hem nooit hebt uitgebrobeerd, dan was het geen ongefundeerde aanname ;)

Regiovrij is trouwens goed nieuws. Ik ben benieuwd of ze straks ook games kunnen booten die anders een update vereisen, waardoor je dus niet hoeft te updaten(en homebrew mogelijk uitschakelt) om de nieuwste games te spelen.
Back in NL. T_T
Reg. datum: 27 maart 2001

Je maakte weldegelijk een ongefundeerde aanname, maar die was toevalligerwijs waar. ;)

Kennen jullie overigens deze nog? Ik gok alleen dat het nog steeds nooit werkelijkheid gaat worden... maar goed, iig wel grappig om er na zo lang nog eens iets van te horen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

WEGWEZEN JIJ!
Reg. datum: 16 maart 2007

voel ik een nieuwe poll over controllers aankomen?!

Computergames veranderen geen kinderen.anders zouden wij na pacman wel rare pilletjes eten onder vage electronische muziek..

Yessss

meer matjes

http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/867/867144/active-life-outdoor-challenge-20080416043754786.jpg

en We Cheer

http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/867/867023/we-cheer-20080416012456909_640w.jpg

BarôZZa wijzigde dit bericht 17-04-2008 15:14 (14%)

Reg. datum: 16 juni 2003

quote:
Ow dear, straks verdwijnt je wii nog in alle randmeuk die ze verzinnen :+
Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

Trouwens... als we het toch nog over controllers hebben... dan hoort deze er natuurlijk ook bij:

En de SNES Controller voor de Wii, van Nintendo:
http://www.google.com/tra...Cen&hl=en&ie=UTF8

ChrisM wijzigde dit bericht 17-04-2008 17:37 (36%)

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Reg. datum: 24 september 2003

Op playasia zag ik gister trouwens staan dat er ook een snes controller voor de wii te koop zou moeten zijn ergens deze maand. Dat leek me ook wel leuk om te hebben als het een beetje rond de prijs van een classic controller ligt.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

quote:
monnick schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:39:
Waarschijnlijk is het nu mogelijk om spellen van alle regio's te spelen door middel van een homebrew app. die gebruik maakt van de Twilight Hack. Dus geen omgebouwde Wii meer, geen Freeloader. Het enige wat je nodig hebt is een exemplaar van The Legend of Zelda: Twilight Princess en een SD-kaart. Ik heb het zelf niet getest en geen gebruikerservaringen gelezen maar het ziet er wel betrouwbaar uit. Zie hier een een Wiki over deze nieuwe homebrew: http://wiibrew.org/index....ew_apps/Gecko_Region_Free

Toevallig heb ik gister voor het eerst de Twilight Hack gebruikt op mijn Wii. Werkt allemaal prima, eventjes homebrew Snake gespeeld. :P

EDIT: Zie hier een filmpje van hoe iemand de NTSC versie van No More Heroes boot op een PAL Wii dmv de bovenstaande homebrew.

[video]
Goed nieuws. Als dit zo doorgaat dan zal het ook niet echt lang meer duren voordat de Wii helemaal is gekraakt en je er ook gekopieerde games op kan spelen. Niet dat dat nou zo geweldig nieuws is voor nintendo. Maar denk dat het de verkoop van de consoles wel zal doen stijgen

En de verkoop van Z:TP :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Reg. datum: 19 september 2007

quote:
Vanitas schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:13:
[...]

Goed nieuws. Als dit zo doorgaat dan zal het ook niet echt lang meer duren voordat de Wii helemaal is gekraakt en je er ook gekopieerde games op kan spelen. Niet dat dat nou zo geweldig nieuws is voor nintendo. Maar denk dat het de verkoop van de consoles wel zal doen stijgen

En de verkoop van Z:TP :+
Zodra dat gebeurd zal Nintendo homebrew zo snel mogelijk de wereld proberen uit te helpen op de Wii, misschien zelfs via de meest onpraktische manier die er bestaat. En dat terwijl homebrew toch erg leuk kan zijn ;)

Reg. datum: 24 september 2003

Denk dat het niet zoveel zal uitmaken. Mensen die de moeite zullen doen om uit te zoeken hoe ze via homebrew eventueel gedownloade spellen kunnen spelen zullen net zo snel een modchip kopen, denk niet dat het aantal mensen wat download echt heel veel groter zal worden alleen omdat je eventueel via homebrew downloads kan spelen.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Reg. datum: 05 juli 2004

quote:
b3n666 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:08:
Denk dat het niet zoveel zal uitmaken. Mensen die de moeite zullen doen om uit te zoeken hoe ze via homebrew eventueel gedownloade spellen kunnen spelen zullen net zo snel een modchip kopen, denk niet dat het aantal mensen wat download echt heel veel groter zal worden alleen omdat je eventueel via homebrew downloads kan spelen.
Het feit dat je niet hoeft te solderen en niets hoeft open te schroeven zal de gebruikersgroep wel iets vergroten, maar niet heel veel. Dit gerommel met saves games is daar nog niet user friendly genoeg voor. Het gaat pas echt mis als je zoiets krijgt als de backup kaartjes voor de DS.

Dat gerommel met save games hoeft straks maar 1x gedaan te worden, daarna heb je gewoon een homebrew kanaaltje in de Wii zitten. Dus krijg je straks de handige softmodders die het voor 2 tientjes doen.

Mits het natuurlijk mogelijk is om illegale games te spelen, wat ik betwijfel. Ik weet niet of de Wii met een softwarematige aanpassing ineens DVD+r's kan lezen.
Streamen via netwerk adapter, USB hdd en SD kaartje blijven natuurlijk wel een optie.
Back in NL. T_T
Reg. datum: 27 maart 2001

quote:
b3n666 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:01:
Op playasia zag ik gister trouwens staan dat er ook een snes controller voor de wii te koop zou moeten zijn ergens deze maand. Dat leek me ook wel leuk om te hebben als het een beetje rond de prijs van een classic controller ligt.
Die SNES controller was een kadootje van de Japanse Club Nintendo, maar sommige import shops verkopen ze ook. Ik geloof dat Nintendo wel plannen had hem ook commercieel uit te brengen, maar dat weet ik niet zeker.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

A young loner on a crusade..
Reg. datum: 03 november 2002

quote:
BarôZZa schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:28:
Dat gerommel met save games hoeft straks maar 1x gedaan te worden, daarna heb je gewoon een homebrew kanaaltje in de Wii zitten. Dus krijg je straks de handige softmodders die het voor 2 tientjes doen.

Mits het natuurlijk mogelijk is om illegale games te spelen, wat ik betwijfel. Ik weet niet of de Wii met een softwarematige aanpassing ineens DVD+r's kan lezen.
Streamen via netwerk adapter, USB hdd en SD kaartje blijven natuurlijk wel een optie.
De modchips voegen ook alleen maar wat softwareinstructies toe.. dezelfde compatibaliteit kan dus ook met een speciale firmware bereikt worden, lijkt me :)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

Euhhh, een hardwarematige mod doet wel wat meer dan een softwarematige (of juist minder, hoe je het bekijkt)
A young loner on a crusade..
Reg. datum: 03 november 2002

De hardware die geplaatst wordt, injecteert software\signalen, omdat dit (zonder bv een twilight hack) niet mogelijk is :)

Wat moet die chip verbeteren aan de lens of bijvoorbeeld het loopwerk? ;)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

President Evil

Volgens mij is de wii technisch idd prima in staat om DVD-R's te lezen. Je moet alleen de software nog even zover krijgen dat ie het ook echt gaat doen. En dat zal hem meer in disc signing e.d. zitten dat in het verschil tussen DVD's of DVD-r's. Dat hebben we op de gamecube wel gezien. Daar werd het uiteindelijk ook mogelijk om alleen met een softmod gekopiëerde spellen te spelen.

I don't have hard drives. I just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

quote:
Michael Knight schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 05:25:
De hardware die geplaatst wordt, injecteert software\signalen, omdat dit (zonder bv een twilight hack) niet mogelijk is :)

Wat moet die chip verbeteren aan de lens of bijvoorbeeld het loopwerk? ;)
Met behulp van een hardwarematige hack kan je juist de werking van een chip omzeilen. Dus als een bepaalde chip niet vanuit de software aanstuurbaar/programmeerbaar is, dan kan je een andere chip gebruiken die hetzelfde doet(of meer), maar de controle niet uitvoert. Het is niet zo dat je dit zomaar ff met software kan oplossen. Bij de allereerste PSX kon je ook geloof ik ook de beveiliging omzeilen door ergens een cocktailprikkertje tussen te doen.

Voor de liefhebbers trouwens:

http://www.wiistartpage.com/

Mijn foeilelijke, maar erg snelle en leesbare pagina met de RSS feeds van de grote Wii sites (IGN/Gamespot etc). Ook goed leesbaar op de Wii. Heb er nooit echt iets mee gedaan, maar vind het zelf nog altijd een makkelijke manier om ff al het laatste nieuws te checken.
Just zeros and ones.
Reg. datum: 28 november 2001

Conduit, nieuwe FPS voor Wii

Ziet er wel ok uit.

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... Like tears in rain. Time to die.

Ugh
Reg. datum: 22 november 2001

quote:
-Sander schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:03:
[...]

Die controller is hier volop bij onder andere de Bart Smit te krijgen (moet er zelf ook nogsteeds een halen).
Ik heb ze gehaald, hier in Culemborg gewoon ruim in voorraad! En voor maar 19 euro ps. Bij Komplett waren ze 18, echter maar 1 op voorraad en 7,50 euro verzendkosten ;(

-------

Ronduit irritant dat de wii nog steeds zo slecht verkrijgbaar is. Kan geen enkele shop in de buurt van rotterdam vinden die er eentje nog heeft liggen of een internet winkel.
Hopelijk veranderd dit snel.

7153-3112-9672-4711

quote:
Verhaal erbij is een stuk interessanter. De maker claimt de eerste developer te zijn die een game helemaal specifiek voor de Wii aan het maken is. Ze zeggen zelfs een game te maken die er uit ziet als een 360 game. Het lijkt mij een zeer goede ontwikkeling en ik hoop dan ook dat ze eindelijk kunnen laten zien wat de Wii echt kan (en dat dat dan ook de moeite blijkt)!
Alleen al om deze insteek ben ik al bijna bereid om deze game te steunen!

Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
Deddiekoel schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:50:
[...]

Verhaal erbij is een stuk interessanter. De maker claimt de eerste developer te zijn die een game helemaal specifiek voor de Wii aan het maken is. Ze zeggen zelfs een game te maken die er uit ziet als een 360 game. Het lijkt mij een zeer goede ontwikkeling en ik hoop dan ook dat ze eindelijk kunnen laten zien wat de Wii echt kan (en dat dat dan ook de moeite blijkt)!
Het ziet er best oke uit aangezien het vroeg in development is.
http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/867/867484/the-conduit-20080417032659692_640w.jpg

Het filmpje van de technologie is ook best indrukwekkend maar het spel is nog een beetje te standaard. Waar lees jij precies dat dit eruit gaat zien als een Xbox 360 titel? Dat heb ik op kunnen maken uit het artikel.

Er staat alleen dat ze het gaan proberen om 360-achtige graphics uit te persen (vooral vanwege bepaalde effecten).

Echte 360 graphics zal je nooit krijgen. Daarnaast vind ik het jammer dat ze weer voor de uitgekauwde robo/mensen-met-gasmasker/alien-stijl hebben gekozen.

BarôZZa wijzigde dit bericht 18-04-2008 18:08 (26%)

Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
Deddiekoel schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:50:
[...]

ik ben een beetje bang dat het een nietszeggende game wordt met prima graphics, maar hopelijk staan er andere ontwikkelaars dan te springen die engine over te nemen :) Goede ontwikkeling!

iPhone 8gb, Wii, AMD-windows bak

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: