Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
SOCO_cola schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:11:
ok apart, heb alleen zelf echt het idee dat ik nadat Brawl gekocht heb, weinig meer hoef te verwachten van de Wii, waarschijnlijk nog een 2e Zelda, Final Fantasy verwacht ik ook nog wel wat van. maarja heb zelf geen idee hoe flexibel die ontwikkelteams zijn dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik :), Dus werken die gasten van Mario Galaxy bijvoorbeeld nu ook aan Wii Music.. Lijkt mij toch dat het fulltime banen zijn en die gasten constant met projecten/games bezig zijn....
De Nintendo ontwikkelteams zijn niet erg flexibel

De grootste op dit moment zijn/waren:
Hideki Konno:
Mario Kart Wii, Wii Fit
Eji Aonuma:
Zelda Twilight Princess, Phantom Hourglass
Yoshiaki Koizumi:
Super Mario Galaxy

Ze zijn opgedeelt in relatief kleine groepjes van 10 a 15 man. Als er een game echt af moet zoals Zelda of Mario dan wordt daar een "crunch" team opgezet dat de game gaat afronden. Als de game af is gaan het hoofdgroepje van 10 a 15 man weer verder met experimenten voor de volgende game. Het is meestal het programmeer werk dat afgerond moet worden of de game moet in het geval bij TP beter samengevoegd worden tot een geheel.

Het is nu afwachten waar Nintendo het grootste deel van de mankracht nu achter gaat zetten.
Takashi Tezuka komt ongetwijfeld samen met Eguchi met Animal Crossing Wii voor dit jaar. Daarnaast is het al weer 2.5 jaar geleden sinds TP af was(De GameCube versie was in de lente van 2006 afgerond maar uitgesteld vanwege de Wii launch) dus een Zelda of een andere game op de TP engine zou me niet verbazen. Konno's rol is voorlopig even uitgespeeld, hij heeft WiiFit en Mario Kart Wii uitgebracht. Ik denk dat Nintendo de restjes weg gaat werken met Kirby, Animal Crossing, Wii Music, Wii Motorsports en nog een grote titel. Het kan bijvoorbeeld een StarFox game zijn die Nintendo redelijk snel in elkaar kan zetten. Aan de andere kant werkt men ook al aan Fatal Frame en andere titels een hoop samenwerkingen met Square Enix, SEGA, Namco en Capcom. Daarnaast zit ook Retro Studios niet stil en hebben Monster Games(Excite Truck), Next Level Games(Mario Strikers), Kuju entertainment(Battalion Wars 2), NST(Project H.A.M.M.E.R(gestopt)) ongetwijfeld nieuwe projecten in de planning. Reggie was overigens heel duidelijk dat men op de E3 de complete line-up uit de doeken doet en daarbij ook een aantal 'hardcore' titels zitten. De spreiding is dit jaar wel een stuk beter met Smash Bros. en Mario Kart in de eerste helft en de volgende generatie titels in de tweede helft.

NinteX wijzigde dit bericht 15-04-2008 23:10 (8%)

Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

Even wat leuke reviews van sites:
http://wii.ign.com/articles/866/866524p1.html: IGN Wii Fit Preview. Hardcore gamer die heel erg enthousiast is! :) Leuk verhaaltje.

Naast We Ski (wat volgens mij best wel een leuke game gaat worden en in de maak is ;)), gaat ook Pricefighter de Balance Board ondersteunen. Dit is een boxspelletje, waarbij je de mini-games met Balance Board kan doen, bijv. het touwtje springen en push-ups. Ziet er wel grappig uit: http://www.videogamer.com/news/15-04-2008-8035.html

Leuke: vergelijking tussen de N64 en Gamecube tracks met dezelfde Wii tracks: http://www.videogamer.com...ticle/15-04-2008-374.html

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Most Wanted: Starcraft 2
Reg. datum: 02 februari 2005

Idd leuke vergelijking, maar niet eens zo de graphics, maar meer het feit dat ze (helaas) alle banen veel breder hebben gemaakt zodat ze een stuk makkelijker zijn.

WiiPs3 owner :) also pc and ds!

Reg. datum: 07 april 2008

Wij willen ook nog steeds nuttige posts hebben op GoT.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 16-04-2008 07:04 (46%)

Leef om te leven

quote:
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:23:
Idd leuke vergelijking, maar niet eens zo de graphics, maar meer het feit dat ze (helaas) alle banen veel breder hebben gemaakt zodat ze een stuk makkelijker zijn.
Dat hebben ze om 2 redenen gedaan.
1. Je racet met 12 karts ipv 8.
2. De karts zijn ook breder.

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

believe the reggie(revo)lution
Reg. datum: 13 november 2003

Vandaag opzoek geweest naar Mario Kart maar zoals al een beetje verwacht niet kunnen vinden (uitverkocht) dus toen Medal of Honor Heroes 2 gekocht. Best wel een vet spel moet ik zeggen. De besturing is zeker na een beetje tweaken echt super en de arcade mode is ook leuk om te spelen.

Dit is voor mij de eerste shooter die echt veel beter te besturen is met de wii-mote.

Daarnaast ben ik echt enthausiast als ik kijk naar de komende games, boom blox lijkt me super vet en er komen ook een aantal mooie wii-ware titels aan! Good times, good times!

Ugh
Reg. datum: 22 november 2001

Ik ben op zoek naar goede doch goedkope Gamecube controlles om op de Wii te gebruiken met gamecube games. Bij Bol.com staat een controller van Big Ben, maar deze krijgt erg slechte recenties .

Er staat er ook 1 van GBooster voor 5 euro duurder. Maar de recenties die ddarbij staan zeggen me weinig (natuurlijk zullen mesen eerder reageren als het slecht is ...)

Zijn er mensen met ervaringen met dee controllers of hebben ze een adresje waar goede controller voor een dergelijke prijs en lage verzendkosten zoals bij bol.com ?

-------

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

Het is niet wat je wilt horen, maar het is wel wat vrijwel iedereen zal zeggen. De originele Gamecube controller (& de draadloze variant Wavebird) zijn eigenlijk onovertroffen. Ik vind het samen met de Xbox 360 controller qua ontwerp de fijnste controllers. Helaas komen third-party controllers niet in de buurt van de kwaliteit van de originele controller. Het voelt de plastic aan, het kraakt, de knopjes voelen niet lekker aan etc. Als je er echt serieus mee wilt gaan spelen, dan moet je gewoon een originele controller zien te vinden, evt. tweedehands :).

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Euhh... Nee.

De Thrustmaster T-Wireless is de ideale Gamecube controller.

http://www.slashgear.com/gallery/data_files/1/4/6/T-Wireless.jpg

Draadloos met rumble(bij Nintendo is het of draadloos of rumble), goede kwaliteit, buttonlayout die ook geschikt is voor virtual console games en maar 2 tientjes.

In mijn ogen de meest complete controller. En dat vond ik verbazingwekkend, aangezien ik altijd van mening was dat Nintendo de beste controllers maakte en de Thrustmaster minstens zo goed is.

Misschien trouwens ook iets voor in de topicstart. Die vraag is ook al een miljoen keer voorbij gekomen. Zo is het niet moeilijk om bij deel 99 te belanden ;)

BarôZZa wijzigde dit bericht 16-04-2008 11:31 (17%)

Reg. datum: 05 juli 2004

quote:
mjl schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:02:
Ik ben op zoek naar goede doch goedkope Gamecube controlles om op de Wii te gebruiken met gamecube games. Bij Bol.com staat een controller van Big Ben, maar deze krijgt erg slechte recenties .

Er staat er ook 1 van GBooster voor 5 euro duurder. Maar de recenties die ddarbij staan zeggen me weinig (natuurlijk zullen mesen eerder reageren als het slecht is ...)

Zijn er mensen met ervaringen met dee controllers of hebben ze een adresje waar goede controller voor een dergelijke prijs en lage verzendkosten zoals bij bol.com ?
Ik kan alleen opmerken dat ik een PS2 controller heb van Gbooster en dat die me erg goed bevalt, komt erg dicht bij het origineel van Sony en speelt een stuk beter dan bijvoorbeeld een Logitech controller. Op zich is het merk dus in elk geval beter dan bijvoorbeeld Big Ben, maar over de Gamecube controller kan ik verder niet echt iets zinnigs zeggen.

Wiiiiiiii

Ik heb ook de Thrustmasters voor twee tientjes en dat zijn inderdaad wel leuke Gamecube controllers. Maarrr... het draadloze werkt niet altijd helemaal super fijn. Ik heb drie van die dingen en 1 Wavebird. De Wavebird heeft altijd verbinding, maar die Thrustmasters die verliezen zo af en toe nog wel heel eventjes de verbinding, ook al zit ik echt niet verder dan een meter of 5 van m'n Wii af (speel op beamer). Maar verder wel leuke dingen. Wel wat kleiner dan de Wavebird, maar nog te doen.

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Back in NL. T_T
Reg. datum: 27 maart 2001

quote:
BarôZZa schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:28:
Euhh... Nee.

De Thrustmaster T-Wireless is de ideale Gamecube controller.

[afbeelding]

Draadloos met rumble(bij Nintendo is het of draadloos of rumble), goede kwaliteit, buttonlayout die ook geschikt is voor virtual console games en maar 2 tientjes.

In mijn ogen de meest complete controller. En dat vond ik verbazingwekkend, aangezien ik altijd van mening was dat Nintendo de beste controllers maakte en de Thrustmaster minstens zo goed is.

Misschien trouwens ook iets voor in de topicstart. Die vraag is ook al een miljoen keer voorbij gekomen. Zo is het niet moeilijk om bij deel 99 te belanden ;)
Veel succes met games waarbij je A en Y tegelijk moet indrukken met deze controller. Voor mij ook niks anders dan officiele Nintendo controllers.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

7153-3112-9672-4711

Ik wil ook nog wel wat GC controllers, maar ik wacht wel op de Wii re-released controllers.

Qua games gaat idd op de E3 de 2e helft van 2008 uit de doeken worden gedaan. Vind ik wel prettig, want dan is het wachten minder lang ;)

Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU

White Rabbit

Heb me even verdiept in de Wii Line-Up voor de komende tijd. Er komen toch wel weer wat vette games uit. Ten eerste: EA's Skate! Dit spel heb ik altijd al eens willen spelen, dus erg mooi dat hij naar de Wii komt. Verder zien filmpjes van Okami er erg vet uit, ook dit wordt vast een topper. :)
Daarnaast komt er een nieuwe Guitar Hero, en wel GH: Aerosmith. Ook is Rock Band voor de Wii aangekondigd, maar deze zal 240 euro gaan kosten! :X

TS release dates -> geupdate!

EDIT: Na het toevoegen van nieuwe release dates heb ik ook nog een stukje geschreven over WiiWare, dus dat is te lezen in de TS. ;)

monnick wijzigde dit bericht 16-04-2008 13:03 (16%)

Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro

Reg. datum: 01 februari 2004

Even over de component VC mode:
quote:
Deze mode kan ingeschakeld worden door naar de Operations Guide van het spel te gaan, en tegelijk Z + A + 2 in te drukken.
Dit werkt voor Sonic the Hedgehog 2, Mario bros. 1 en 3, Lylat Wars etc. maar niet voor Gunstar Heroes :'(

Is er een andere manier om die game goed te krijgen

Reg. datum: 15 maart 2001

Heb net in de pauze bij de Dixons Eledees aangschaft, ze hadden een boel titels sterk afgesprijsd (was in Den Haag, weet niet of dat bij andere filialen ook zo is) en voor 20 euro wil ik 'm wel proberen. Ze hadden Scarface zelfs voor 10 euro, wat het geld zeker waard is, is gewoon een hele goede GTA kloon met genoeg originele ideeën. Ik heb 'm al zo goed als uitgepeeld op de Xbox, dus ik heb 'm laten liggen.

Ben benieuwd of Eledees een beetje vermakelijk is :)

Reg. datum: 05 juli 2004

quote:
Kan ik spellen uit Japan of de V.S. spelen op mijn Europese Wii :?

Nee, een Europese Wii speelt alleen spellen uit Europa af. Datel werkt aan een Wii versie van de populaire Freeloader, maar het is nog onduidelijk of en wanneer de Wii Freeloader zal worden uitgebracht.
Volgens mij nmoet dat in de TS ff aangepast worden :)

Ik stel de volgende tekst voor:

Een Europese Wii speelt in principe alleen spellen uit Europa af. Echter, Datel heeft de Freeloader op de markt gebrachtl. De software stelt de gebruiker in staat om games te spelen die uit de Verenigde Staten of Japan afkomstig zijn.

Freeloader voor de Nintendo WiiSpellen voor de Wii kennen drie regio's: Japan, Europa en de VS. Met name gamers uit Europa klagen regelmatig dat veel nieuwe titels pas maanden na de release in de VS en Japan in de Europese winkels verschijnen. Dit is voor sommigen een reden om een modchip aan te schaffen, waardoor de regiobeveiliging wordt doorbroken.

Freeloader doet zijn werk echter geheel softwarematig, waardoor een modchip niet langer nodig is. Verder blijft de fabrieksgarantie behouden, omdat de console niet open gemaakt hoeft te worden, zo bericht Pocket-lint. De tool kan naast Wii-spellen uit Japan en de VS ook geïmporteerde Gamecube-spellen op de Wii aan de praat te krijgen. Datel vraagt 13 euro voor Freeloader, maar het is echter niet ondenkbaar dat Nintendo met een toekomstige firmware-update de software geheel onbruikbaar maakt, omdat met het systeem van regiocodering ook prijspolitiek kan worden bedreven.

(grotendeels gejat van nieuws: Freeloader voor Wii moet regiobeveiliging doorbreken )

Back in NL. T_T

quote:
Sannr schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:12:
Kan het niet een heel stuk korter? Het volgende lijkt me wel voldoende.

A: Deels. De Wii is niet regiovrij. De Freeloader van Datel maakt het echter mogelijk softwarematig Japanse en Amerikaanse games te spelen op een Europese Wii. Let echter wel dat dit geen garantie biedt voor de toekomst; zowel nieuwe firmware als beveiliging in nieuwe games zouden roet in het eten kunnen gooien.

Captain N wijzigde dit bericht 16-04-2008 14:18 (3%)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

quote:
Captain N schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:03:
[...]

Veel succes met games waarbij je A en Y tegelijk moet indrukken met deze controller. Voor mij ook niks anders dan officiele Nintendo controllers.
Succes met Gamecube games draadloos spelen met rumble :+ en Virtual Console games spelen met een Gamecube controller. Nu zal je vast de classic hebben, maar dan nog vind ik deze nog lekkerder werken omdat je niet met die Wiimote eraan zit.

Bij hoeveel games moet je trouwens de A en de Y tegelijk indrukken? Ik ben ze in ieder geval nog niet tegengekomen en anders kan je de buttons meestal nog wel configureren. Tegelijk indrukken is bovendien nog steeds gewoon mogelijk met je duim.
Overigens vind ik het met bijvoorbeeld Super Smash Bros Melee lekkerder werken dan de oorspronkelijke controller met die achterlijke buttonlayout.

Maar ik neem aan dat je het niet eens hebt uitgeprobeerd aangezien je het al hebt over 'Voor mij ook niks anders dan officiele Nintendo controllers.'

Edit: op de controller zelf kan je ook nog eens de buttons swappen, wat dus handig is met Virtual Console games.

BarôZZa wijzigde dit bericht 16-04-2008 14:31 (5%)

Wiiiiiiii

Mario Kart: Double Dash is lastig te spelen met de Thrustmaster. Daarbij geef je gas met A en gooi je items met Y of X. Weet eigenlijk niet of dat ook zo is bij Mario Kart Wii, daar gebruik ik altijd remote+nunchuck.

De X is makkelijk te bereiken en anders swap je de toetsen.
Back in NL. T_T

quote:
BarôZZa schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:20:
Succes met Gamecube games draadloos spelen met rumble :+ en Virtual Console games spelen met een Gamecube controller. Nu zal je vast de classic hebben, maar dan nog vind ik deze nog lekkerder werken omdat je niet met die Wiimote eraan zit.

Bij hoeveel games moet je trouwens de A en de Y tegelijk indrukken? Ik ben ze in ieder geval nog niet tegengekomen en anders kan je de buttons meestal nog wel configureren. Tegelijk indrukken is bovendien nog steeds gewoon mogelijk met je duim.
Overigens vind ik het met bijvoorbeeld Super Smash Bros Melee lekkerder werken dan de oorspronkelijke controller met die achterlijke buttonlayout.

Maar ik neem aan dat je het niet eens hebt uitgeprobeerd aangezien je het al hebt over 'Voor mij ook niks anders dan officiele Nintendo controllers.'

Edit: op de controller zelf kan je ook nog eens de buttons swappen, wat dus handig is met Virtual Console games.
Ik ontken ook zeker niet dat deze waarschijnlijk beter werkt met VC games, aangezien het dezelfde button layout heeft als een SNES controller. Voor mij persoonlijk is dat echter weinig relevant, omdat ik geen SNES games op m'n Wii speel. Ik heb ook een SNES. En anders zou ik nog altijd voor een Super Nintendo controller gaan op m'n Wii, en ik heb inderdaad ook een Classic Controller. De Cube controller gebruik ik nooit voor VC games.

Voor Gamecube games echter natuurlijk wel. Het mooie aan de officiële controller is dat je elke knop tegelijkertijd met de A knop in kunt drukken met alleen je duim. Gewoon met het onderste deel op de A en het topje op de Y bijvoorbeeld. Dit is vooral handig in games waar je de A-knop constant moet indrukken en ondertussen andere knoppen in moet drukken voor events die niet continue zijn. Denk bijvoorbeeld aan gasgeven in racegames of rennen in platformgames.

Het moet trouwens ook niet veel gekker worden met die vooroordelen hier. Eerst ben ik een een conservatieve zak die Wii games met Cube controllers zou spelen omdat ik een import console heb, en nu ben ik zo dichtgetikt dat ik lekker roep dat alles wat niet van Nintendo komt prut is. Nog maar even om dit ook in de grond te boren dan: ik heb verschillende 3rd party controllers voor NES, SNES en Nintendo 64. Voor de Nintendo 64 zweer ik bij Hori Mini's, welke imo veel beter zijn dan de officiëlen. Van de Piranha controller die ik heb voor de N64 brak daarentegen de joystick door midden na een maand of zo. Voor de Gamecube heb ik met verschillende 3rd party controllers uitvoerig gespeeld. In alle gevallen (MadCatz, Bigben, Thrustmaster, en Piranha) vond ik echter de officiële lekkerder spelen, en dus niet omdat 'ie officieel is dus. Ik heb deze dus daarom zelf niet gekocht. Wel heb ik een Hori Classic controller voor de Cube. De kwaliteit hiervan is perfect, alleen zijn hier de knoppen in Gamecube layout minder handig. Overigens vind ik de Gamecube controller sowieso erg fijn. Fijner dan de (officiële) PS2/3 en Xbox/X360 controllers ook. Ik stel dus voor dat de vooroordelen voortaan even lekker achterwege blijven. :/

Mijn foto's op Flickr.

Wiiiiiiii

offtopic:
Hey Captain_N, ik vind je geen conservatieve zak hoor. :P Je posts zijn meestal van goede kwaliteit en je voegt echt wat toe, ik lees ze graag! :)

Back in NL. T_T

Ghehe, thanks. :>

Overigens is F-Zero GX een voorbeeld van een game waarbij je A en Y tegelijk in moet drukken (evenals A en X).

Mijn foto's op Flickr.

quote:
Captain N schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:20:
[...]

Ik ontken ook zeker niet dat deze waarschijnlijk beter werkt met VC games, aangezien het dezelfde button layout heeft als een SNES controller. Voor mij persoonlijk is dat echter weinig relevant, omdat ik geen SNES games op m'n Wii speel. Ik heb ook een SNES. En anders zou ik nog altijd voor een Super Nintendo controller gaan op m'n Wii, en ik heb inderdaad ook een Classic Controller. De Cube controller gebruik ik nooit voor VC games.

Voor Gamecube games echter natuurlijk wel. Het mooie aan de officiële controller is dat je elke knop tegelijkertijd met de A knop in kunt drukken met alleen je duim. Gewoon met het onderste deel op de A en het topje op de Y bijvoorbeeld. Dit is vooral handig in games waar je de A-knop constant moet indrukken en ondertussen andere knoppen in moet drukken voor events die niet continue zijn. Denk bijvoorbeeld aan gasgeven in racegames of rennen in platformgames.

Het moet trouwens ook niet veel gekker worden met die vooroordelen hier. Eerst ben ik een een conservatieve zak die Wii games met Cube controllers zou spelen omdat ik een import console heb, en nu ben ik zo dichtgetikt dat ik lekker roep dat alles wat niet van Nintendo komt prut is. Nog maar even om dit ook in de grond te boren dan: ik heb verschillende 3rd party controllers voor NES, SNES en Nintendo 64. Voor de Nintendo 64 zweer ik bij Hori Mini's, welke imo veel beter zijn dan de officiëlen. Van de Piranha controller die ik heb voor de N64 brak daarentegen de joystick door midden na een maand of zo. Voor de Gamecube heb ik met verschillende 3rd party controllers uitvoerig gespeeld. In alle gevallen (MadCatz, Bigben, Thrustmaster, en Piranha) vond ik echter de officiële lekkerder spelen, en dus niet omdat 'ie officieel is dus. Ik heb deze dus daarom zelf niet gekocht. Wel heb ik een Hori Classic controller voor de Cube. De kwaliteit hiervan is perfect, alleen zijn hier de knoppen in Gamecube layout minder handig. Overigens vind ik de Gamecube controller sowieso erg fijn. Fijner dan de (officiële) PS2/3 en Xbox/X360 controllers ook. Ik stel dus voor dat de vooroordelen voortaan even lekker achterwege blijven. :/
Welke vooroordelen? Dat maak jij ervan, ik zeg alleen dat jij waarschijnlijk de Thrustmaster T-Wireless nog nooit hebt geprobeerd. In dat geval heb jij dus een vooroordeel over de controller. Het klopt dat third party controllers meestal bagger zijn. MadCatz, BigBen, Piranha zijn inderdaad zwaar bagger. Andere thrustmaster controllers mogelijk ook. Maar dit is gewoon een uitstekende controller die overal hoge cijfers scoort.

Of je twee knoppen tegelijk kan indrukken, tsja dan swap je de A knop met de B knop (vanuit de options of op de controller zelf) en kan je alle toetsen gemakkelijk bereiken terwijl je de ene ingedrukt houdt. De B en de X tegelijk indrukken is namelijk ook op de gamecube controller onmogelijk. Ook een normale stick ipv dat gehandicapte C-stickje op de cube controller vind ik een verbetering. En de Z knoppen boven de L en de R ipv minibuttons ertussen.

Games als Capcom vs SNK 2 en Soul Calibur 2 wil je overigens al helemaal niet met de gamecube controller spelen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: