Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 27 december 2007

Ja de prijzen liggen momenteel abnormaal hoog, het is dat ik weinig te verkopen heb zeg :(

Je logo is het eenvoud en simpelheid, maar vind hem ook wel wat hebben ;) Welke tuts heb je te pakken gehad voor het maken van een logo?

Salv wijzigde dit bericht 16-07-2008 12:21 (15%)

Hattrick: Veritas United (505287) IX. 1259

quote:
Salv schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:13:
Ja de prijzen liggen momenteel abnormaal hoog, het is dat ik weinig te verkopen heb zeg :(
Ik klaag niet, want het was namelijk mijn speler die ze kochten. :> Ik vraag me af of ik nu niet beter al mijn formi verdedigers kan verkopen. (Nu ze redelijk veel geld opbrengen) en over een tijdje andere verdedigers koop.

Momenteel aan verdedigers: 1 Wonderbaarlijk, 1 Briljant (staat op poppen), 2 Uitmuntend waarvan er 1 op poppen staat. 1 Formidabele en een uitstekende en een goede.

Momenteel train ik wel is waar verdedigers. Maar ik twijfel of ik die andere formi verdediger beter niet kan verkopen. Op zondag speel ik altijd 3-5-2 of ik moet zo'n goede tegenstander krijgen dat ik 4-4-2 wil spelen. Op woensdag altijd met 5 verdedigers. In totaal heb ik dus 8 trainingsplaatsen tot mijn beschikking. Deze wil ik opsplitsen voor 7 verdedigers en een keeper (die ik op een trainbare positie laat spelen woensdag).

De-SparTies (816360) - Jeugdteam: Sparti II (134721)

Slash Duck

quote:
Salv schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:13:
Je logo is het eenvoud en simpelheid, maar vind hem ook wel wat hebben ;) Welke tuts heb je te pakken gehad voor het maken van een logo?
Nog geen tutorials gebruikt, want de meeste zijn voor photoshop en die moet ik nog downloaden. Nu gewoon met een freeware programma (Photofiltre) een shield aangepast en een beetje met kleuren/tekst gespeeld.

DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

SandstorM [148839]

quote:
DSanka schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:03:
Voorbeschouwing
Nadat GoFat in de vorige ronde doodindesloot heeft uitgeschakeld komt hij woensdag al gelijk weer een GoT-team tegen in de vorm van SandstorM. Hopelijk kan SandstorM een beter resultaat neerzetten.
Het wordt een erg lastige pot, maar op dit moment sta ik bij rust met 2-1 voor met 51% balbezit, misschien zit er dus een stuntje in tegen deze 4e klasser.

/edit

Uiteindelijk 4-2 gewonnen, dus op naar de volgende ronde! :*)

Sandyman538 wijzigde dit bericht 16-07-2008 18:47 (6%)

Hattrick: playing VI.841
PSN: Sandyman

Niet te geloven. Gisteren een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld maar wel één met 4 (zware) blessures, 2 lichte blessures, 3 gele kaarten en één rode kaart. :(

En dat noemen ze een vriendschappelijke wedstrijd. ;)

Het ging om: http://www.hattrick.org/C...02914&useArchive=True

De-SparTies (816360) - Jeugdteam: Sparti II (134721)

boom headshot

GOT CUP

De groepen zijn ingedeeld de eerste wedstrijden zijn bekend!
Iedereen heel veel succes de eerste wedstrijd!

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

FC KoelKast is uitgedaagd! :P

Proud manager of Lzzrd FC (1225901)

Slash Duck

Nub.nl is ook uitgdaagd. Trouwens wel erg weinig deelnemers dit seizoen.

TJC is bijdeze ook uitgedaagd. Lekkere poule voor een IX :P

The dark side is within all!
Reg. datum: 01 oktober 2003

en de eerste 3 punten zijn al binnen blijkbaar :'(

skywalker sharks vs E.V.V. Phenix

kan niet doorgaan aangezien sharks al een wedstrijd heeft geregeld.

E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!

boom headshot

Was ik al bang voor inderdaad. Is ieder jaar zo :p Eerste wedstrijd is altijd lastig. 20 deelnemers is inderdaad bar weinig :'(

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

Had graag mee willen doen om tot 21 te komen, maja... M'n bekertegenstander wilde gisteren niet meewerken ;)

Highlight of the night

Slash Duck

quote:
Fresh T. schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:24:
Had graag mee willen doen om tot 21 te komen, maja... M'n bekertegenstander wilde gisteren niet meewerken ;)
We hebben erg medelijden met je hoor ;)

The dark side is within all!
Reg. datum: 01 oktober 2003

quote:
Damien2004 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:51:
Was ik al bang voor inderdaad. Is ieder jaar zo :p Eerste wedstrijd is altijd lastig. 20 deelnemers is inderdaad bar weinig :'(
het is in ieder geval gemeldt :)

dus ik accepteer nu een friendly.

E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!

SandstorM [148839]

quote:
odan schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:35:
[...]

het is in ieder geval gemeldt :)

dus ik accepteer nu een friendly.
In het verleden werd nog wel eens het schema omgegooid als er bijvoorbeeld 2 mensen (van verschillende wedstrijden) al een friendly hadden geaccepteerd zodat de mensen die overbleven toch gewoon voor de GoT cup konden spelen in de eerste ronde. Geef een cuporganisator ook even wat tijd. Officieel staat er tot zondagavond voor.

En het 'even' melden op het forum betekend nog niet dat de cupgeit kan checken of jij daadwerkelijk gelijk hebt (uiteraard geloven we de meeste mensen op hun blauwe ogen, maar toch). Nu heb jij zometeen ook een friendly geregeld, de cupgeit checkt vanavond jullie wedstrijd en kan niet zien we er nu als eerste een friendly had geregeld. Dus, wees niet te overhaast.

Sandyman538 wijzigde dit bericht 17-07-2008 14:08 (26%)

Slash Duck

Omgooien zal lastig worden omdat er 5 poules van 4 zijn dus iedereen speelt elke week, maar Damien vind vast wel een prachtige oplossing.

Sorry ff niet aaangedacht en dus gisterenavond een friendly geaccepteerd.
Duizend maal excuses |:( |:( |:( |:(

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

Gelukkig net op tijd gezien. Jolly Jokers, de uitdaging is onderweg :)

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

Don't Panic!!!

Damn, niet meer opgelet en me vergeten in te schrijven voor de GOT cup...

-- == Alta Alatis Patent == --

Even een snel vraagje.

Ik zat net ff wat rond te neuzen, en ik las bij mijpalen dat ik in 187174260 ( match id ) speelde met belofte als mijlpaal heb gehaald. Nu kan ik echter in het verslag niks speciaals terug vinden, kan iemand mij vertellen wat deze mijlpaal nou voorsteld want ik kan er namelijk niks van terug vinden.

Reg. datum: 24 augustus 2005

http://wiki.hattrick.org/Achievements

Youthful lineup als vertaling??

Hattrick: Thorgal Eagles VI.238 Maplestory: EMS, Amsterdam

Ah oke, ja ik zat al te neuzen in wiki maar kon echt ff niks vinden. Maar het klopt mijn B elftal spelen bijna alle trainee's dan is de leeftijd wel gemiddeld tegen de 18 :P

SandstorM [148839]

Hier maar weer verder!

10100111001

^.

qed

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws