Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
The Realone schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:19:
Nou, die snelheden zijn niet slecht voor zo'n klein dingetje. En toch 8GB. Deze ga ik serieus eens overwegen.
Hier is de product page van de sticks.

Check hier voor de laatste PocketPC freeware.

quote:
Message=30364712,noline]Dutchphoto schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:42[/message]:[/b]
[...]

Hier is de product page van de sticks.
Maar dit is de juiste link want het ging om Super Talent ;)
quote:
maratropa schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:42:[/b]
Ik was op zoek naar een kleine, niet al te langzame, en volgens mij heb ik hem;
Super Talent Pico-C, 8GB voor 36 euro.

Yeah its me

X-PORTER XT zijn ook hele mooien Goeien, heb ik zelf

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41mVqx%2BEHPL._SL500_AA280_.jpg

programfile wijzigde dit bericht 07-07-2008 08:23 (46%)

Het was in de tijd dat de geiten elkaar met houten sabels voor de bek rammelden, en dat ze bloedden als meelzakken, en er was in heel egypte geen krakeling meer te koop

quote:
programfile schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:55:
X-PORTER XT zijn ook hele mooien Goeien, heb ik zelf
Nou, doe dan ff een bench dan :)

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

quote:
WVL_KsZeN schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:34:
[...]
Ja ik hoop dat dat van de snelheid wel klopt want hij is lelijk als de nacht en lomp als een buffel..Een beetje een Hummer V2 eigenlijk in dat opzicht :)
House MD

quote:
maratropa schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:40:
[...]

Ja ik hoop dat dat van de snelheid wel klopt want hij is lelijk als de nacht en lomp als een buffel..Een beetje een Hummer V2 eigenlijk in dat opzicht :)
_/-\o_

maar volgens mij is die wel sterk :9

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 2,94 ghz , 8800gts 320 , 3gb kingston drr2, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Resistance is futile.

@maratropa, waar heb je de Pico-C gekocht? Ik kan het ding niet vinden in de pricewatch.

All your women are belong to me.

quote:
TheBorg schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:56:
@maratropa, waar heb je de Pico-C gekocht? Ik kan het ding niet vinden in de pricewatch.
ikbenstil.nl, gevonden via google. Zullen nog wel wat meer plekjes zijn, ebay zal ook wel lukken.
quote:
Deephouse schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 09:04:
[...]

Maar dit is de juiste link want het ging om Super Talent ;)

[...]
Euhmm, nou nee. Mijn bericht ging toch echt over de Sony Microvault 8GB nu in de aanbieding bij MM 8)

Reg. datum: 25 november 2007

Heb zojuist een 4gb stick gehaald. Eentje van Imation. Krijg je zowat gratis bij een pakje boter..

http://i26.tinypic.com/ifzp01.jpg

http://i28.tinypic.com/jqgbad.png

Prestaties zijn niet geweldig, maar het is meer een snel wisselstation tussen meerdere computers, zodat je gewoon kleine files altijd bij je hebt.

XaeroNL wijzigde dit bericht 05-07-2008 20:59 (26%)

Beginnertje?

heb net ook maar de pico-c 8gb usb besteld, maar dan via ebay uit engeland: 38.80 incl verzenden en de (ongunstige) paypal wisselkoers.

Apacher Handy Steno HT203 1GB
http://emea.apacer.com/nl...andy_Steno_HT203_200X.htm
http://emea.apacer.com/nl/products/images/prod_Website_HP_HT203_l.jpg

4 jaar gelden heb ik deze usb stick gekocht voor 100 euro. Ik gebruikte hem voornamelijk voor drivers/iso images op te slaan. Tegenwoordig is deze stick bijna niet meer te verkrijgen dus kan moeilijk beoordelen hoe de prijs nu is voor mijn model, toen dertijd was hij wel iets aan de duurdere kant maar dat had ik wel ervoor over vanwege de look en het dopje.

http://img352.imageshack.us/img352/1717/handystenoht203mj2.png

Voordelen
  • Dopje kan je niet kwijt raken
  • Redelijk snel
  • Robust
Nadelen
  • Groot
  • (Bijna) niet meer verkrijgbaar
  • Prijs ???

Resistance is futile.

De Pico-C is ook te krijgen bij Salland Automatisering.

All your women are belong to me.

whahoehaha

quote:
TheBorg schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:10:
De Pico-C is ook te krijgen bij Salland Automatisering.
Goed gezien.... maar tering wat kunnen die lui fantasie rekenen bij salland, ik verslikte me bijna in mij koffie.
Totaalbedrag producten ex BTW 19% ¤ 27,73
Vaste verzendkosten ¤ 7,97
Kosten bij order (Totaal bestelling ex BTW 19%) kleiner dan ¤ 42,00 ¤ 4,20 WTF !!!!
Totaalbedrag ex BTW ¤ 39,90
BTW 19% ¤ 7,58 En dan de BTW berekenen over de verzend kosten en de extra kosten ??
Te Betalen ¤ 47,48

Ik wil graag zo'n Pico C hebben (8GB) maar dat ga ik toch echt niet betalen als ie voor 33 euro (incl BTW) op de site staat en volgens mij kan die gewoon in een enveloppe (shockproof :) ).

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

quote:
THE_FIREFOX schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:31:
Apacher Handy Steno HT203 1GB
http://emea.apacer.com/nl...andy_Steno_HT203_200X.htm
[afbeelding]

4 jaar gelden heb ik deze usb stick gekocht voor 100 euro. Ik gebruikte hem voornamelijk voor drivers/iso images op te slaan. Tegenwoordig is deze stick bijna niet meer te verkrijgen dus kan moeilijk beoordelen hoe de prijs nu is voor mijn model, toen dertijd was hij wel iets aan de duurdere kant maar dat had ik wel ervoor over vanwege de look en het dopje.

[afbeelding]

Voordelen
  • Dopje kan je niet kwijt raken
  • Redelijk snel
  • Robust
Nadelen
  • Groot
  • (Bijna) niet meer verkrijgbaar
  • Prijs ???
Dan kan je beter de 4GB kiezen:

http://www.xs4all.nl/~apkmanni/Apacer%20Handy%20Steno%20HT203.GIF
4x zo veel capaciteit, en schrijven iets sneller maar lezen tot wel 1/3 sneller.

En in de TS ging het over 8GB ;)

Resistance is futile (if << 0.01 Ohm)
Klimaatverandering, de nieuwe religie.
Mijn levensmotto? dan maar een jaar korter leven, als ik maar geniet. PROOST!

Yeah its me

quote:
WVL_KsZeN schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:34:
[...]
Ok bij deze:

http://img383.imageshack.us/img383/1377/xporterql8.jpg

Is dit goed?

Het was in de tijd dat de geiten elkaar met houten sabels voor de bek rammelden, en dat ze bloedden als meelzakken, en er was in heel egypte geen krakeling meer te koop

Dat is zeker niet slecht te noemen. Wat kost dat kreng?

|| Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||

quote:
Resistor schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:14:
[...]

[afbeelding]
4x zo veel capaciteit, en schrijven iets sneller maar lezen tot wel 1/3 sneller.

1GB was het grootste op het ogenblik toen ik hem deed kopen (bijna 4 jaar geleden). Toen hadden ze vooral geen 4GB.

Beter goed gejat...

quote:
Resistor schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:14:
[...]

[afbeelding]

Oh, ik heb al een 8 GB OCZ Rally2 gekocht hoor :P . Maar nu is het topic er vooral om de USB Sticks te discussiëren, en dan is er een topic voor mensen die er een willen kopen :) .

Spelling is een keuze | Viva La Vida or Death And All His Friends

...dan slecht bedacht

quote:
maratropa schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:40:
[...]

Het zijn wel één van de sterkste sticks die ik ken,, ik heb als test deze eens een paar uur in het aquarium laten liggen en werkte nog steeds !!

Fan van lism's icon!!!!

quote:
Caveman schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:08:
[...]

Goed gezien.... maar tering wat kunnen die lui fantasie rekenen bij salland, ik verslikte me bijna in mij koffie.
Denk dat ik em daar toch ga bestellen aangezien ik nog wat meer spul nodig heb. Kom ik altijd boven de ¤42,- en dan valt het allemaal mee. Ik wil er best 2 bestellen en 1 in een envelop doen naar jou. ;)

|| Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||

quote:
Caveman schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:08:
[...]

Totaalbedrag producten ex BTW 19% ¤ 27,73
Vaste verzendkosten ¤ 7,97
Kosten bij order (Totaal bestelling ex BTW 19%) kleiner dan ¤ 42,00 ¤ 4,20 WTF !!!!
Totaalbedrag ex BTW ¤ 39,90
BTW 19% ¤ 7,58 En dan de BTW berekenen over de verzend kosten en de extra kosten ??
Te Betalen ¤ 47,48
Dat soort berekening is niet ongebruikelijk.Creatief rekenen noemt men dat. Men rekent btw over *alle* diensten, gewoon dubbel eigenlijk dus. Als niemand daar eens een stokje voor steekt dan gebeurd er niet. Inderdaad. Het is en het blijft schandalig en asociaal! Maargoed. Dat is een andere discussie.

quote:
The Realone schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:53:
[...]

Denk dat ik em daar toch ga bestellen aangezien ik nog wat meer spul nodig heb. Kom ik altijd boven de ¤42,- en dan valt het allemaal mee. Ik wil er best 2 bestellen en 1 in een envelop doen naar jou. ;)
PSSSST

Ik zit nog te wachten op mijn OCZ Rally2 16Gb. Vorige week maandag besteld, en hoewel de aangegeven levertijd 2-3 dagen is, heb ik hem nog niet :(. Ik wil de Rally2 vooral vanwege de snelheid, no-nonsense uiterlijk en de opslagcapaciteit.
Ik ben wel stiekem aan het verder kijken naar iets wat in de buurt komt (ATV turbo valt af, te lomp). Als de Rally2 er over een dag of 2 nog niet is cancel ik die order en ga ik misschien die supertalent bestellen, al is die wel een stuk langzamer in theorie.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

whahoehaha

quote:
The Realone schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:53:
[...]

you've got mail.... :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Flash voayger gt 2gb

http://i249.photobucket.com/albums/gg207/usegrouper/voyagergt2gb.jpg

Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws