Hoofdcategorieën
Topicacties

[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
10741?
Reg. datum: 28 augustus 2000

quote:
Cubic gaf aan bij MM in gronigen te zijn geweest, een winkel in groningen is dan geen slechte tip volgens mij ;)

Blog || Probeer eens een echte db, probeer eens PostgreSQL!
Klik hier voor ultieme ranzigheid! - PSN : Kettrick

Reg. datum: 15 september 2006

Of je hem koopt in een echte winkel of webshop maakt toch niks meer uit.
Je moet hem toch laten bezorgen in verband met grootte van de doos en als er een garantieclaim
is, komt toch een monteur langs.
Het enige pluspunt is dat je bij de meeste nog wat onderhandelen, maar dat is toch wel het enigste.

Reg. datum: 13 december 2000

quote:
TSMOTW schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:31:
[...]

Kun je hier wat meer over vertellen (bron, voorwaardes en hoeveel waarschijnlijk)? Ik heb afgelopen week de LE40A656 besteld bij It's :/
Bron:

De originele samsung folder die ik deze week van een samsung vertegenwoordiger kreeg.

100 euro op de 40" modellen, 300 euro op de 46" modellen en 500" op de 52" modellen.
Geld trouwens niet voor internet-aankopen staat tussen de voorwaarden.

[edit] en owja, je maakt kans op 1 v/d 100 vespa scooters. :/

Tekielja wijzigde dit bericht 21-04-2008 13:31 (6%)

Veni, vidi, vaginalis! | Ik kwam, Ik zag, en het was kut!

10741?

quote:
cornfed99111 schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:20:
Je moet hem toch laten bezorgen in verband met grootte van de doos en als er een garantieclaim
Het enige pluspunt is dat je bij de meeste nog wat onderhandelen, maar dat is toch wel het enigste.
een "echte winkel" vraagt toch snel 2200 voor de 46A656, webshop 1659, dat verschil lul je niet dicht bij de MM. Daarnaast gooi ik die 46" achter in de auto (beetje duwen, past best :P ) dus dat scheelt behoorlijk.

Daarnaast wordt ik bij de it's helemaal krankjorem van die sales figuren.. |:( , ik gun geen van die rakkers een bonus, opdringerig gedoe..

Reg. datum: 15 september 2006

Voor zover ik weet, kan je bij MM niet onderhandelen. Als iemand mij kan corrigeren hierop?
Je moet ook bedenken de moeite die je moet doen. Overal langs de winkels gaan, parkeren en
brandstofkosten. Dat kan na een paar dagen rondkijken wel aantikken.
Persoonlijk bestel ik liever dan op mijn bank met een koppie thee ernaast.

Zit ook te kijken voor een platte TV. Zit nu een beetje te dubben tussen de nieuwe A656 en de
'oude' F86. Qua specs zitten ze dicht bij elkaar, prijs ook trouwens.
Ik wacht alleen nog even af op een aanstaande prijsontwikkeling naar beneden en een
goede review van de A656.

Reg. datum: 07 augustus 2006

quote:
cornfed99111 schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:20:
Het maakt in principe ook niks meer uit. Maar die winkel die mij gegeven werd voor die nieuwe 6-serie ligt slechts 4.7 KM van mijn huis :)
Voor die 1299 neem ik dan wel zo'n 40'' 6-serie mee :P

Moet alleen nog even wachten tot mijn financiën rond zijn, hopelijk blijft die 1299 voor die 6-serie zo :>

Reg. datum: 17 december 2007

quote:
Tekielja schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:30:
[...]

Bron:

De originele samsung folder die ik deze week van een samsung vertegenwoordiger kreeg.

100 euro op de 40" modellen, 300 euro op de 46" modellen en 500" op de 52" modellen.
Geld trouwens niet voor internet-aankopen staat tussen de voorwaarden.

[edit] en owja, je maakt kans op 1 v/d 100 vespa scooters. :/
Bedankt. Nou ja, hopelijk is samsung coulant en kan ik het alsnog 100 euro terugvragen :/ (en de kans op een scooter). Btw, ik heb de le40a656 bij It's besteld voor 1400 euro.

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
cornfed99111 schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:54:
Voor zover ik weet, kan je bij MM niet onderhandelen. Als iemand mij kan corrigeren hierop?
Je moet ook bedenken de moeite die je moet doen. Overal langs de winkels gaan, parkeren en
brandstofkosten. Dat kan na een paar dagen rondkijken wel aantikken.
Persoonlijk bestel ik liever dan op mijn bank met een koppie thee ernaast.

Zit ook te kijken voor een platte TV. Zit nu een beetje te dubben tussen de nieuwe A656 en de
'oude' F86. Qua specs zitten ze dicht bij elkaar, prijs ook trouwens.
Ik wacht alleen nog even af op een aanstaande prijsontwikkeling naar beneden en een
goede review van de A656.
Ik twijfelde ook tussen de F86 serie en de nieuwe 6. Heb nu nog steeds niks besteld, zit al weken te tobben. Maar die F86 was ik eerst helemaal weg van. Maargoed de 6 serie is toch weer net ietsje beter (qua specs) of zich dat ook in het beeld/geluid uit dan is mij nog niet bekend, heb nog niet echt een volledige goeie review gezien hiervan.

Maar die nieuwste Philips 9703D blijft ook in me achterhoofd zitten, wel heel ander prijskaartje, maar ben benieuwd hoe die is.

10741?

Hopen dat het daar wat sneller gaat, ik wacht inmiddels een dag of 5 op mijn 46" :(

dat valt opzich best mee, maar als je eenmaal iets in je hoofd hebt lijkt dat een eeuwigheid 7(8)7
quote:
koffieboontje schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:49:
[...]
Maar die nieuwste Philips 9703D blijft ook in me achterhoofd zitten, wel heel ander prijskaartje, maar ben benieuwd hoe die is.
Ik kwam in de winkel toch telkens weer bij Samsung terecht, sony en philips vond ik het "net niet". Je betaald toch vooral voor dat ambilgiht verhaal, dat vond ik het verschil niet waard, vooral niet omdat ik het beeld ronduit slechter vond.

RoeLz wijzigde dit bericht 21-04-2008 15:58 (57%)

Ne Mutlu Türküm Diyene
Reg. datum: 27 april 2001

Ik lees hier verschillende berichten dat mensen de 46" A656 kopen bij Modern, It's en BCC. Maar bij geen van de winkels zie ik deze op de site. Modern heb ik het nog nagevraagd en de reactie was simpel:
quote:
Wij hebben dit model niet in het assortiment en kunne deze daarom niet leveren.
Het gehele assortiment van Modern.nl wordt vermeld op de site.

Wij gaan er van uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ik hoopte op een reactie dat ze het zouden kunnen bestellen. Ik wil graag bij Modern bestellen vanwege gratis thuis bezorgen en contant betalen bij levering.
It's en BCC heb ik beiden gebelt en ze hebben het niet in hun assortiment. Allemaal enkel het 40" model.

Dinamitci wijzigde dit bericht 21-04-2008 17:53 (22%)

AMD XP 2800+ | 512MB DDR | 120GB 7200 RPM | MSI MS-6590 | GF4 Ti4200 128MB DDR+TV-out+DVI | Audigy Player | Logitech Z-640 |

Reg. datum: 06 november 2005

Komt die nieuwe Crystal 6 serie echt alleen met bordeaux rode lijst? Vind het wel mooi (heb ook rood in de woonkamer) maar als ik straks wat anders wil is het wel vrij overheersend vrees ik.

Reg. datum: 25 augustus 2005

quote:
Dinamitci schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:21:
Ik lees hier verschillende berichten dat mensen de 46" A656 kopen bij Modern, It's en BCC. Maar bij geen van de winkels zie ik deze op de site. Modern heb ik het nog nagevraagd en de reactie was simpel:

[...]

Ik hoopte op een reactie dat ze het zouden kunnen bestellen. Ik wil graag bij Modern bestellen vanwege gratis thuis bezorgen en contant betalen bij levering.
It's en BCC heb ik beiden gebelt en ze hebben het niet in hun assortiment. Allemaal enkel het 40" model.
WOW dat is stom ze hebben vandaag bij mij de LE46 656A geleverd van www.modern.nl en kijk net en hij staat niet meer op de website.

Moet wel zeggen dat het beeld even wennen is moet hem denk ik aardig gaan aanpassen, het lijkt net of alles met een huis tuin en keuken camera is opgenomen ipv echt film beeld.

Iemand die hem al helemaal goed heeft gekregen kwa beeld ??

Reg. datum: 08 augustus 2001

quote:
Misq schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:56:
[...]

WOW dat is stom ze hebben vandaag bij mij de LE46 656A geleverd van www.modern.nl en kijk net en hij staat niet meer op de website.

Moet wel zeggen dat het beeld even wennen is moet hem denk ik aardig gaan aanpassen, het lijkt net of alles met een huis tuin en keuken camera is opgenomen ipv echt film beeld.

Iemand die hem al helemaal goed heeft gekregen kwa beeld ??
Probeer eens de 100Hz functie uit te zetten, die geeft dat effect wat jij beschrijft.

Hey, is dat niet die ene van Dancing on the Stars?

Reg. datum: 29 oktober 2007

bij mm kan je wel onderhandelen .. (cker als je ook nog een blu-ray speler erbij wilt kopen ofzo)

Ik wil ook die 46a656.. Alleen ik heb een knal rode muur op de plek waar de LCD moet komen te staan... Ben bang dat het een beetje vloekt bij elkaar. Iemand enig idee of samsung ook nog met een normaal design komt voor de 656 ?

10741?

quote:
JobJob85 schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:15:
bij mm kan je wel onderhandelen .. (cker als je ook nog een blu-ray speler erbij wilt kopen ofzo)
Neem dan niet een PS3 als BR speler, daar zit geen marge op en kunnen ze niets mee ( aldus MM groningen ). vond het wel geloofwaardig omdat je ze op internet hooguit 10..20 euro goedkoper vind.

Reg. datum: 27 juni 2007

quote:
Roet schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:16:
[...]

Probeer eens de 100Hz functie uit te zetten, die geeft dat effect wat jij beschrijft.
Koop je dan niet beter een 5 serie?

Reg. datum: 25 augustus 2005

quote:
Roet schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:16:
[...]

Ik heb het gevonden en opgelost.
Ben gelijk maar een beetje met alles aan de haal gegaan en moet zeggen dat het er al aardig goed uit gaat zien zoals ik het wil hebben.

Ik ben zonet bij de MM in Leeuwarden geweest voor een nieuwe TV.
Het beste voor mijn budget was volgens de verkoper de Samsung LE32A456 voor ¤ 749,-.
Maar wat ik op internet zie is die prijs aan de hoge kant.
Daarnaast zie ik ook andere nummers terug op internet. Ook kan ik deze serie niet terug vinden op samsung.nl
Wie-o-wie helpt mij door deze bomen een goede tv te vinden?

En wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een LE32A456 en LE32A457?

TsiisSkaaf wijzigde dit bericht 21-04-2008 22:01 (8%)

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin. |-> go.icq.com

10741?

Lees de OP even door, de 4/4/5 serie is nieuw en staat over 3 dagen op samsung.nl, op internet is vaak goedkoper dan de MM, dat geld voor alle merken/series.

quote:
RoeLz schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:03:
Lees de OP even door, de 4/4/5 serie is nieuw en staat over 3 dagen op samsung.nl, op internet is vaak goedkoper dan de MM, dat geld voor alle merken/series.
Ah... Tnx... Via Google kom je natuurlijk weer minden in een topic en dan ben ik zo dom om niet de OP te lezen. Ik zal nog even geduld hebben....

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin. |-> go.icq.com

quote:
RoeLz schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:21:
[...]

Voor die prijs haal je een 46", even beter zoeken dus :D

dit lijkt er meer op :
http://www.voordeelhalen..../samsung_lcd_tv_le40a656/
Daar haal je me een internetwinkel aan, wat een stel oplichters. Eén bedrijf staat met vier internetwinkels bovenaan in de lijst bij kieskeurig.nl en vergelijk.nl (budgethouse.nl=voordeelhalen.eu=mistersuper.nl=catit.nl zie http://www.qshops.org/index.php/lid/119/budgethouse.nl.html en Qshops is ook een keurmerk van niets).

Als je een dure tv koop, koop het gewoon bij een echte winkel. Daar heb je een pixelgarantie (1 pixel en het wordt dezelfde dag nog omgeruild), je kunt er altijd heen als er iets aan de hand is, defecten worden meteen behandeld en je weet dat ze over een jaar nog bestaan.

Reg. datum: 15 november 2001

quote:
TSMOTW schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:29:
[...]

Daar haal je me een internetwinkel aan, wat een stel oplichters. Eén bedrijf staat met vier internetwinkels bovenaan in de lijst bij kieskeurig.nl en vergelijk.nl (budgethouse.nl=voordeelhalen.eu=mistersuper.nl=catit.nl zie http://www.qshops.org/index.php/lid/119/budgethouse.nl.html en Qshops is ook een keurmerk van niets).

Als je een dure tv koop, koop het gewoon bij een echte winkel. Daar heb je een pixelgarantie (1 pixel en het wordt dezelfde dag nog omgeruild), je kunt er altijd heen als er iets aan de hand is, defecten worden meteen behandeld en je weet dat ze over een jaar nog bestaan.
Dat dacht men van MEGAPOOL ook! Bye bye garantie was het!

Q6600@3200Mhz, EVGA 780i, 2GB Crucial Ballistix@1100Mhz 5-5-5-15, , SLI 8800GTS g92 512MB@780/1900/2100, Terratec Aureon, 2*74GB AFHD RAPTOR, 2*Spinpoint 753 750GB, SG Barracuda 400GB, Syncmaster 203B, G15, MX1000, LE32R81, XBOX360, SANYO-Z5

10741?

quote:
TSMOTW schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:29:
[...]

Daar haal je me een internetwinkel aan, wat een stel oplichters. Eén bedrijf staat met vier internetwinkels bovenaan in de lijst bij kieskeurig.nl en vergelijk.nl
KPN ook, dat is gewoon marketing :), shopsurveyis redelijk neutraal, daarnaast is het gewoon pinnen en afhalen, redelijk risicoloos wat mij betreft.
quote:
(budgethouse.nl=voordeelhalen.eu=mistersuper.nl=catit.nl zie http://www.qshops.org/index.php/lid/119/budgethouse.nl.html en Qshops is ook een keurmerk van niets).
Keurmerken doen we over het algemeen weinig, ik hecht meer waarde aan het gevoel dat ik heb na een telefoongesprek. er zijn zoveel rotte keurmerken ..
quote:
Je kan uiteindelijkaltijd bij samsung terecht voor garantie, voor 500 euro neem ik het risico , maar die keuze is aan jezelf :).

--edit--
Daarnaast zijn de shopsurvey vermeldingen gewoon goed, op twee meldingen van lange leverijden. dat moet je voor lief nemen, het is niet voor niets goedkoop :). Als je dat niet wil moet je idd naar de winkel gaan ( overigens heeft de MM hem ook nog niet op voorraad...)

RoeLz wijzigde dit bericht 21-04-2008 22:47 (10%)

quote:
RoeLz schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:44:

Je kan uiteindelijkaltijd bij samsung terecht voor garantie, voor 500 euro neem ik het risico , maar die keuze is aan jezelf :).
Nou ja, ik heb uiteindelijk 100 euro "meer" betaald en dat heb ik ervoor over (zie eerdere post).

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
Misq schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:03:
[...]

Ik heb het gevonden en opgelost.
Ben gelijk maar een beetje met alles aan de haal gegaan en moet zeggen dat het er al aardig goed uit gaat zien zoals ik het wil hebben.
Deel hier even mede hoe je dat hebt opgelost dan, we zijn erg benieuwd! Had het met die 100HZ functie te maken???

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: