Hoofdcategorieën
Topicacties

[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 januari 2005

Yes, vandaag de LE46A656 besteld voor 1699,00

En hij komt vandaag of morgen al binnen, zodra hij binnen is bellen ze voor een afspraak om hem te bezorgen, dus moet hem uiterlijk begin volgende week wel thuis hebben staan :)

:) :9~

Reg. datum: 30 maart 2008

quote:
Ferry34 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:40:
[...]

Een beeld van n plasma ziet er uit als een crt, maar dan groot, plat en in hd.
Bijna, dan. Het verschil zit hem in judder, image retention, burn in, energie verbruik, fosfor trails. Ik zal vast nog wel wat andere nadelen vergeten.

Reg. datum: 03 oktober 2005

die prijzen gaan wel fors omlaag. 5 maanden geleden nog 1630 betaald voor een 40" F
Reg. datum: 02 februari 2008

quote:
--MeAngry-- schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:00:
Tja, als All-Mall ze al voor die prijs heeft vraag ik me af wat de prijzen van andere webshops worden. Gezien de prijs van de oudere schermen bij All-Mall een stuk hoger is dan bij vergelijkbare winkels.
Zoals ik in het vorige deel van dit topic heb gelezen is @ll m@ll meestal niet de goedkoopste internetshop. Maar nu zijn ze een van de goedkoopste voor de LE37a552 en Le40a552. Betekent dit dat er misschien nog andere internetshops komen die goedkoper zijn als de lcd's beter leverbaar worden? Wat denk jullie en ja ik weet dat jullie niet in het bezit zijn van een glazenbol. O-)

Nico111 wijzigde dit bericht 17-04-2008 17:48 (21%)

Loved by the nation
Reg. datum: 02 juli 2003

Zo, na lang wikken en wegen tussen Sony en Samsung, gisteravond in de MM hier in Utrecht toch maar eens de knoop doorgehakt. Ik werd er gek van: Al die LCD's, met maar 1 bron, en niet de mogelijkheid om alles naar eigen wens te testen met de aanwezige apparatuur. Helaas beschik ik zelf niet over een laptop met DVI-aansluiting, anders had ik dat nog wel getest, maar wat me over de streep trok was de beschikbaarheid van de nieuwe Samsungs.

Ik ben uiteindelijk voor een 32A552 gegaan, meteen maar een HD-Decoder erbij gedaan, en de nodige kabels. Viel nog alles mee dat ik er 1100 van heb kunnen maken, itt de 1360 wat het boeltje alles bij elkaar zou moeten opbrengen.

Thuis aangesloten, en wat een genot zeg :). Ook de HD-Kanalen van Casema zijn alles boven mijn verwachting, zonder ooit al teveel aandacht aan bekabeling te hebben gegeven (we wonen met zijn 3en, totaal 4 tv's en mijn tv-kaart erop, dus 4 splitters op elkaar). DVD (over HDMI) is niet superscherp, maarja, t was ook maar een gewoon DVDtje, een retail maakte al wat verschil. Ik geloof dat mn DVD-spelertje ook maar max. 1080i uitzet. Meteen in de gauwigheid nog wat settings veranderd, wat al een hoop scheelde, want m'n kleine kamertje was toch ineens een paar tintjes witter. De backlight viel me in donkere scenes nog wel flink op, maar ik moet er nog eens rustig voor gaan zitten.

Al met al zeker niet teleurgesteld van deze "impuls"-aankoop en wat mij betreft dus ook voor anderen, zeker icm Casema + HD-Decoder een dikke aanrader.

Vanavond als ik thuis ben nog even kijken hoe PC DVI-HDMI eruit gaat zien, maar daar heb ik toch nog wat hogere verwachtingen van, zelfs met het bejaarde Ti4200'tje.

blablabla

Let the Zen flow. Shit a leak!

quote:
Yes, vandaag de LE46A656 besteld voor 1699,00

En hij komt vandaag of morgen al binnen, zodra hij binnen is bellen ze voor een afspraak om hem te bezorgen, dus moet hem uiterlijk begin volgende week wel thuis hebben staan
Maak deze post eens nuttig, zeg eens waar je hem hebt besteld?

Q6600, GA-X38T-DQ6, 2GB OCZ PL. DDR3, 8800GTS 512 Alpha Dog, 7.8TB, 24"Dell + G7 + G15, Specs

Reg. datum: 10 januari 2005

quote:
Tijgert schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:28:
[...]

Maak deze post eens nuttig, zeg eens waar je hem hebt besteld?
Als je iets verder terug had gelezen had je gezien dat ik deze week al aangaf dat ik hem voor 1699,-- bij de Harense Smid kon krijgen, daar heb ik hem dus ook gehaald.

Hoop dat ze hem morgen nog bezorgen, maar vrees dat het na het weekend wordt.

Reg. datum: 20 oktober 2004

quote:
ABD schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:09:
[...]

Bijna, dan. Het verschil zit hem in judder, image retention, burn in, energie verbruik, fosfor trails. Ik zal vast nog wel wat andere nadelen vergeten.
Zie ik niet; geen last van; geen last van; niet veel meer dan een lcd van gelijke grootte;geen last van.

In ieder geval beter dan: dode pixels (eigen ervaring), ghosting, banding, onnatuurlijke kleuren (eigen ervaring), slechte details in de zwartweergave (eigen ervaring), zwart is meer grijs (eigen ervaring).

10741?
Reg. datum: 28 augustus 2000

quote:
En daarmee is het verhaal klaar, plasma / lcd keuze is een kwestie van smaak :)
Gezien de titel van dit topic denk ik dat de meeste mensen hier toch voor LCD kiezen ;)

Gewoon door de winkel lopend, dus zonder erg bijzonder naar een specifiek toestel te kijken met een goede bron, vind ik lcd over het algemeen een netter beeld geven, maar dat is dan weer mijn smaak :>

Blog || Probeer eens een echte db, probeer eens PostgreSQL!
Klik hier voor ultieme ranzigheid! - PSN : Kettrick

Reg. datum: 07 juli 2000

quote:
RoeLz schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:54:
[...]

Gewoon door de winkel lopend, dus zonder erg bijzonder naar een specifiek toestel te kijken met een goede bron, vind ik lcd over het algemeen een netter beeld geven, maar dat is dan weer mijn smaak :>
Op het eerste gezicht in ieder geval wel. LCD's lijken scherper en helderder, maar bij nadere bestudering vind ik andere zaken op plasma weer mooier (doortekening wolkpartijen e.d.). Bovendien is in de winkel waar ik het meest kom de situatie het voordeligst voor LCD, heldere (TL)-verlichting, zeer langzaam bewegende beelden.
Ik ben er dus niet uit: ik vind de ene technologie tot nu toe niet overtuigend veel beter dan de andere.

10741?

quote:
/\/\|) schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:18:
[...]
Ik ben er dus niet uit: ik vind de ene technologie tot nu toe niet overtuigend veel beter dan de andere.
Ik ook niet, maar ik heb ondertussen de 46A656 wel in bestelling staan >:), eeuwig heen en weer blijven hoppen tussen plasma en lcd schiet ook niet op :).

quote:
RoeLz schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:23:
[...]

Ik ook niet, maar ik heb ondertussen de 46A656 wel in bestelling staan >:), eeuwig heen en weer blijven hoppen tussen plasma en lcd schiet ook niet op :).
Ik wacht of mijn "kabel"-provider (glasvezel, Ons Net Eindhoven) zeer binnenkort met een fatsoenlijk digitaal aanbod komt (nu leveren ze vreemd genoeg alleen analoog), of ik stap over naar UPC-HD en dan hak ik de knoop door. Dat duurt dus nog wel een maandje. Tegen die tijd zal er wat meer ervaring zijn met de nieuwe Samsung LCD-series en is de leverbaarheid hopelijk ook wat beter.

10741?

Ik kijk sowieso geen TV, maar als ik veel TV zou kijken zou ik denk ik ook nog even wachten met het overstappen naar lcd. Analoge tv ziet er gewoon niet uit...Weergave van 720/1080p content is voor mij het belangrijkste :)

Reg. datum: 29 augustus 2005

Op dit moment is over 5 dagen en 22 uur de nieuwe samsung site online :-) Eindelijk.

Hier zullen dus ook de nieuwe modellen van de 4, 5 en 6 serie op komen te staan. Werd tijd. Ben erg benieuwd naar de officiele nederlandse specs.

Reg. datum: 23 november 2002

Kan ik me eindelijk tegen die tijd uitleven op de startpost want veel is nog onduidelijk en veel is nog niet officieel uitgekomen door samsung NL. Ik weet dus wel wat ik volgend weekend ga doen en dit weekend tervoorbereiding van die release!

PS: Is er nog iemand die de lange tekst wilt veranderen in de startpost waar dat aangegeven staat?

De 5-series 40" LCD hangt nu in de MM Eindhoven. Ik heb geen ander 4,5 of 6 series LCD scherm zien hangen.

Eerste indruk: ziet er goed uit.

Reg. datum: 03 november 2001

MM Zoetermeer heeft 4serie 32, 37 en 40" ,5 serie 40" en 6 serie 32".

Bij de 4 serie 37" staat wel een bordje van de 552 maar een sticker met 4-serie :)

C2D6600-1950PRO256-2x1024MB-ASROCK_CONROE_XFIRE-500GBSATAII-ENERMAX-Liberty500W

Reg. datum: 01 september 2007

Bij de Mediamarkt in Rotterdam staan een LE40A656 en een LE40A552 naast elkaar. De 656 ziet er toch net iets beter uit. En damn dat is mooi.

Zat te denken aan een 32", misschien een 37", maar ga nu wel twijfelen... Denk wel dat ik 'm dan ga halen bij de BCC. Die doen aan pricematching, oa. ook met een internet toko in de buurt (BestelICT).

fvschie wijzigde dit bericht 18-04-2008 17:54 (42%)

de enige echte
Reg. datum: 26 november 2001

Beste tweakers,

ik blijf toch nog met een vraagje zitten.
Ik ben de trotse eigenaar van een Samsung LE32R81B. Met volle tevredenheid zit deze met een HDMi/DVI kabel aangesloten van de HDMi2 aansluiting naar de DVI poort van mijn VGA kaart.
Echter als ik een audio kabel (tulp-jack) aansluit op mijn geluidskaart en op de audio poorten van deze HDMi2 aansluiting krijg ik maar geen geluid.
Als ik m'n laptop aansluit op de VGA en dan een kabeltje jack-jack gebruik op de aansluiting naast de VGA heb ik wel gewoon geluid. Het gaat dus puur om het geluid van m'n PC die op de HDMi2 aansluiting zit.
Iemand anders hetzelfde probleem? Is dit soms een firmware verhaal?

All is fair in God of War

Reg. datum: 18 september 2004

quote:
koffieboontje schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:10:
[...]

Ook ik twijfel alleen nog tussen deze 2 modellen inderdaad. Alleen dan van beide de 46"versies. Maargoed ze zijn beide 100Hz, Samsung heeft een DC van 50.000:1 en die Philips van 30.000:1. Samsung heb een response tijd van 6ms en die van Philips maar 2ms. Verder allebei Full HD. Denk dat dat wel een van de belangrijkere dingen zijn. Maargoed ik wil z emet eigen ogen naast elkaar zien en de verschillen zien
k twijfel zelf ook tussen een 37 inch 6 serie en de 37pfl9603. Ik heb vandaag de nieuwe samsung 6 serie en de philips gezien en ik vind de samsung er mooier uit zien.

quote:
deltananie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:20:
[...]

k twijfel zelf ook tussen een 37 inch 6 serie en de 37pfl9603. Ik heb vandaag de nieuwe samsung 6 serie en de philips gezien en ik vind de samsung er mooier uit zien.
En de samsung is 600 euro goedkoper. _/-\o_

Welke zouden jullie nemen, het gaat hier NIET om een internetshop maar bij de MM.

LE32A656 voor 1050 euro

of de

LE32A552 voor 850 euro

LCD komt bij mij op de slaapkamer en zal hem vaker met een PS3 gebruiken dan dat ik ermee ga tv kijken. Het wordt waarschijnlijk een samsung LCD maar de Sony 32W4000 wil ik eerst nog effe bekijken, daarna ga ik voor één van de drie kiezen.

lazrambo wijzigde dit bericht 18-04-2008 19:53 (69%)

AMD Athlon 64 3800+, Asrock 939Dual-VSTA, Dual-channel PC3200 1024MB geheugen, 160GB Maxtor 8MB, 60GB Maxtor 2MB, Leadtek 6800GT 256MB DDR3, 400W Zalman voeding, HQ48 PRO Aopen ATX kast

quote:
lazrambo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:44:
Welke zouden jullie nemen, het gaat hier NIET om een internetshop maar bij de MM.

LE32A656 voor 1050 euro

of de

LE32A552 voor 850 euro
Ik zelf vind de 6 serie mooier

quote:
lazrambo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:44:

LE32A656 voor 1050 euro

of de

LE32A552 voor 850 euro

LCD komt bij mij op de slaapkamer en zal hem vaker met een PS3 gebruiken dan dat ik ermee ga tv kijken. Het wordt waarschijnlijk een samsung LCD maar de Sony 32W4000 wil ik eerst nog effe bekijken, daarna ga ik voor één van de drie kiezen.
Ik zou voor de 5-serie gaan. De verschillen tussen 5 en 6 zouden mij de 200 euro niet waard zijn.

Reg. datum: 23 november 2002

Zojuist bij mijn vaste dealer in de buurd geweest, daar hebben ze de 40" 6 serie vandaag binnen gekregen en opgestald, de overige lagere modellen stonden nog in de doos. Ik heb de specificaties van de 6 series meegekregen die in de Samsung spreadsheet staan. Deze ga ik nu inscannen en zal z.s.m. hier gepost worden!

Wat ik vond van het scherm waar Blu Ray disk`s op werden afgespeeld met de BD-speler van Samsung was magnifiek! Erg mooi design, uniek in de lcd wereld en echt een eye catcher.

W.Wezz wijzigde dit bericht 18-04-2008 21:32 (12%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: