Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 02 februari 2008

Iedereen die daar werkt heeft een afdeling waar op hij staat.
Ik vind dat je dan verstand moet hebben over de spullen die je verkoopt, dus over wat er staat en nog moet komen. Ja staat geen ijsjes te verkopen maar tv's met een gemiddelde prijs van aan maandsalaris voor de meeste mensen. Het is niet dat ik het een maand voor de release van de nieuwe serie vraag, want ze zijn er al plaats voor aan het maken. Ze staan waarschijnlijk al klaar.

Als je naar een fatsoenlijke klerenwinkel gaat kunnen ze je ook vertellen wat de nieuwe kleuren zijn van de nieuwe collectie die er aankomt. En al helemaal al ze bezig zijn met de winkel aan het in ruimen voor de nieuwe collectie.

Reg. datum: 09 september 2002

quote:
ChefChocolateball schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:11:
Voor de mensen die de 6-serie 'live' willen aanschouwen. Bij MM in Utrecht heb ik gisteren de 46" gezien. Ik moet zeggen, de rode rand valt erg mee! Tis erg subtiel gedaan.
Vaag, de MM is normaal heel erg laat met nieuwe modellen. Maar vreemd ook dat ze hem al hebben, omdat die 6-serie pas vanaf eind april verkrijgbaar is.

Limbids

Reg. datum: 10 september 2007

Bij de IT's in Rotterdam hebben ze de 40" 6 serie en de 52" 5 serie ook al, ze hadden em speciaal uit de doos voor me gehaald, want ze dachten dat ik em zou kopen :*) zou der dus nog even een nachtje over slapen 8)

De verkoper wist mij te vertellen dat de 5 serie geen 100hz was, dit was voor mij een twijfelpunt tussen de 5 en de 6 serie.

verder zijn de specs wel bekent.

het rode randje valt haast niet op, of je moet er een lichtbron achterzetten, ik vond het niet storend en was erg subtiel indd.

ohwja en de 40" 6 serie was bij hun 1699,- er kon volgens mij nog wel wat vanaf omdat ie hoorde dat ik er echt wel verstand van had.

hoop dat jullie er wat aan hebben...

Reg. datum: 08 augustus 2001

quote:
polo87 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:49:
ohwja en de 40" 6 serie was bij hun 1699,- er kon volgens mij nog wel wat vanaf omdat ie hoorde dat ik er echt wel verstand van had.

hoop dat jullie er wat aan hebben...
Op internet staat hij al voor 1370¤ incl. verzendkosten, dus dat mag inderdaad wel.

Hey, is dat niet die ene van Dancing on the Stars?

Let the Zen flow. Shit a leak!

MM houdt gewoon de SRP aan (suggested retail price) en prijst zichzelf daarmee uit de markt.
Een F86 was 600,- euro duurder... niet normaal.

Q6600, GA-X38T-DQ6, 2GB OCZ PL. DDR3, 8800GTS 512 Alpha Dog, 7.8TB, 24"Dell + G7 + G15, Specs

Reg. datum: 10 januari 2005

Ik kom net van de harense smid af en de LE46a656 kan ik daar krijgen voor 1699,-- Had aangegeven dat ik hem al voor 1660,-- op internet had gezien, hij moest toen even overleggen en hij kwam met 1699,-- aan.

En voor iets minder kon ik het oude model nemen.

Ik zou er nog even over nadenken, maar denk dat ik hem in de loop van volgende week dus ga bestellen bij ze :-)

Levertijd?

Q6600, GA-X38T-DQ6, 2GB OCZ PL. DDR3, 8800GTS 512 Alpha Dog, 7.8TB, 24"Dell + G7 + G15, Specs

Ik kom net van de Mediamarkt.....
Ze hadden daar de LE40F86 voor 1899 staan. We lieten wat prijzen zien die op Kieskeurig stonden en na enig overleg hebben we hem meegekregen voor 1400 + Pixelgarantie (dus bij 1 dode poixel mag ie al terug)

Zeer geslaagd!

Verder had ik een vraag:
Ik heb op de site van samsung het boekje voor deze lcdtv gedownload en las daar dat de component ingang geen 1080p ondersteund. Maar in een oud Samsung LCD topic las ik dat het een typfoutje was en dat dit wel gewoon kon.

Zou iemand mij het verlossende woord kunnen geven, ik wil namelijk mijn Xbox 360 op deze tv aansluiten (en moet dit via de component aan de zijkant?)

P5B Deluxe--E6600--KHX6400 2GB--EVGA 8800GTX--SG Barracuda 320 x2--TT Armor + Icage--CM Real Power 550--G15+MX518+T7900--Samsung Syncmaster 226BW

Hmm, ik had minder geluk vandaag...
Ik ben langs de MM, It's en BCC in Eindhoven gegaan, maar nergens hadden ze de 5 of 6-serie binnen gekregen. Ze hebben ze overal in bestelling staan, maar daar koop ik niets voor natuurlijk.
Ik zit er erg over te denken om de 46" LE46A552 te bestellen op internet, maar ik vind het best riskant zonder de TV ooit gezien te hebben.
Komende week nog maar eens de Harendse Smit bezoeken.

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

Work Smart - Not Hard

quote:
--MeAngry-- schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:49:
Hmm, ik had minder geluk vandaag...
Ik ben langs de MM, It's en BCC in Eindhoven gegaan, maar nergens hadden ze de 5 of 6-serie binnen gekregen. Ze hebben ze overal in bestelling staan, maar daar koop ik niets voor natuurlijk.
Ik zit er erg over te denken om de 46" LE46A552 te bestellen op internet, maar ik vind het best riskant zonder de TV ooit gezien te hebben.
Komende week nog maar eens de Harendse Smit bezoeken.
LOL :D Vandaag heb ik dus ook dezelfde ronde gelopen in Eindhoven. Inderdaad nergens een 5- of 6-serie te bekennen.

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

Iemand als 'early adopter' al ervaringen met een A557, A559 of A656? Zitter er nog kinderziektes in (omdat de serie net nieuw is), of is ie nu al helemaal goed? Hoe zit het met de beeldkwaliteit? Is zwart nou echt zwart (gezien Samsung een nogal hoog dynamisch getal durft te noemen)? Hoe gaat het om met HDMI-signalen? Dus: deel a.u.b. je ervaringen :)

quote:
Nico111 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:43:
Iedereen die daar werkt heeft een afdeling waar op hij staat.
Ik vind dat je dan verstand moet hebben over de spullen die je verkoopt, dus over wat er staat en nog moet komen. Ja staat geen ijsjes te verkopen maar tv's met een gemiddelde prijs van aan maandsalaris voor de meeste mensen. Het is niet dat ik het een maand voor de release van de nieuwe serie vraag, want ze zijn er al plaats voor aan het maken. Ze staan waarschijnlijk al klaar.

Als je naar een fatsoenlijke klerenwinkel gaat kunnen ze je ook vertellen wat de nieuwe kleuren zijn van de nieuwe collectie die er aankomt. En al helemaal al ze bezig zijn met de winkel aan het in ruimen voor de nieuwe collectie.
Tja, dat kan jij vinden, maar ik vind dat verkopers verstand moeten hebben van de spullen die ze verkopen en die ze in de toekomst gaan verkopen. Ze hoeven geen verstand te hebben van hoe en wanneer de showroom wordt ingericht, dat is hun werk niet.

En ja, bij die kledingwinkel kunnen ze vast wel vertellen wat de nieuwe collectie wordt en hoe die eruit ziet, maar of de gemiddelde verkoopster zal weten waar welk nieuw overhemd komt te hangen? Natuurlijk niet.

iemand?

P5B Deluxe--E6600--KHX6400 2GB--EVGA 8800GTX--SG Barracuda 320 x2--TT Armor + Icage--CM Real Power 550--G15+MX518+T7900--Samsung Syncmaster 226BW

Op de duitste site staan de samsung modellen reeds met specificaties:

http://av.samsung.de/prod...8d-4c32-8ca8-67a24b622108

review van de LE40A656:

http://www.trustedreviews...g-LE40A656-40in-LCD-TV/p1

rob_uknow wijzigde dit bericht 12-04-2008 23:38 (26%)

Mijn 46" 656 is al weken ge-pre-ordered... Alleen Komplett zegt dat hij pas 14 mei komt... F**K! nog een bloody maand wachten! (en alle HD films en series stapelen maar op)

Ik heb op de site van samsung het boekje voor deze lcdtv gedownload en las daar dat de component ingang geen 1080p ondersteund. Maar in een oud Samsung LCD topic las ik dat het een typfoutje was en dat dit wel gewoon kon.

Zou iemand mij het verlossende woord kunnen geven, ik wil namelijk mijn Xbox 360 op deze tv aansluiten

Reg. datum: 23 november 2002

quote:
360FlorisWii schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:20:

Zou iemand mij het verlossende woord kunnen geven, ik wil namelijk mijn Xbox 360 op deze tv aansluiten
Je zegt dat je het scherm al hebt aangeschaft, dus waarom probeer je het niet uit en meld je jou ervaringen ermee hier?Ik denk namelijk dat het ook erg afhangt van de firmware die in het scherm zit ingebakken. Zelf heb ik er geen ervaringen mee, maar als jij het test zet ik het in de TS.

Ik heb hem besteld, dus krijg m pas over 2 weken, en ik weet dat mensen m hier hebben. ;)

Samsung LE26S81B

Is dat een goede keus? Ik heb al vele sites bekeken wat betreft 26inch tv's, ook met reviews enz. en het lijkt mij wel een mooie TV toe deze. In eerste instantie is hij bedoelt voor m'n Xbox360, heb nu gewoon nog een TV met kont staan waar ik op TV kijk, maar evt. kan die met de tijd dan weg.

Dus, is het qua prijs/kwaliteit een goede koop of hebben jullie tips voor een beter 26inch? Het mag evt. wel iets duurder dan deze als de kwaliteit veel beter is, maar het liefst niet al te duur :P

Ben vandaag wezen kijken in het ontzettend drukke Rotterdam. Las eerder in dit topic dat de Samsung A656 serie gezien was bij It's in Rotterdam, maarja de vraag was welke van de 10 It's-en in Rotterdam. Ben in het centrum geweest op de passage (The Mall) en daar zag ik hem staan, was maar een 94cm uitvoering. Maar die rode randen waren inderdadd heel erg subtiel bewerkt. Precies goed, zorgt wel voor een uniek design.

Het beeld was echt prachtig, maar ook deze serie heeft volgens mij, van wat ik ervan zag ook een glanzend scherm en niet mat. Vond het erg mooi!

Dus Samsung heeft me nu overtuigd. Voor nu staat voor mij de A656 serie op de eerste plaats. Nu nog even de aller nieuwste serie van Philips afwachten en als ik die gezien heb maak ik mijn beslissing zodat ik begin juli trotse eigenaar kan zijn van een mooie grote lcd-tv.

quote:
Ben vandaag wezen kijken in het ontzettend drukke Rotterdam
:Y)

quote:
koffieboontje schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:31:
Ben vandaag wezen kijken in het ontzettend drukke Rotterdam. Las eerder in dit topic dat de Samsung A656 serie gezien was bij It's in Rotterdam, maarja de vraag was welke van de 10 It's-en in Rotterdam. Ben in het centrum geweest op de passage (The Mall)
Indd ik had het over de IT's in The Mall, had het er ff bij moeten zetten. 8)7

Ik vond em ook erg mooi en ga em ook cker halen, alleen nog even afwachten waar en voor hoeveel ik em ga aanschaffen.(de 46" dan)

quote:
360FlorisWii schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:14:
....

Verder had ik een vraag:

Zou iemand mij het verlossende woord kunnen geven, ik wil namelijk mijn Xbox 360 op deze tv aansluiten (en moet dit via de component aan de zijkant?)
Op mijn LE40F86 doet m'n Xbox het prima op 1080p via de component (achterkant).
Al heb ik 'm zelf 1080i staan, voor mijn gevoel geeft dat net een wat strakker beeld.
Ok, bedankt! Als ik hem heb ga ik even VGA en Component vergelijker, ben benieuwd wat de beste kwaliteit geeft ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws