Dan kan je zelf de keuze maken. Voor de ene is 200 euro veel geld en het verschil het niet waard en de andere heeft het er wel voor oven.
Je zult het toch echt zelf moeten kijken en de F serie is echt niet zo moeilijk te vinden.
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 10
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
[Nieuw Topic]Ik heb geen nog hz spec. gezien van de 552, als het 50hz is valt hij voor mij meteen af.quote:trion75 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:29:
Ik zit heel erg tussen de LE-46A552 en de LE-46A656 te twijfelen.
LE-46A552
Prijs +/- 1400,00
contrast: 30000:1
snelheid: 5ms
LE-46A656
Prijs +/- 1660,00
contrast: 50000:1
snelheid: 4ms
Blog || Probeer eens een echte db, probeer eens PostgreSQL!
Klik hier voor ultieme ranzigheid! - PSN : Kettrick
Beter opgelucht dan opgelicht.
Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"
Staat ie bij de MM in Eindhoven ook al? Heeft iemand em al gesignaleerd??quote:ChefChocolateball schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:11:
Voor de mensen die de 6-serie 'live' willen aanschouwen. Bij MM in Utrecht heb ik gisteren de 46" gezien. Ik moet zeggen, de rode rand valt erg mee! Tis erg subtiel gedaan.
Nico111 wijzigde dit bericht 11-04-2008 10:39 (31%)
Ja dat kwam toch omdat ze die hadden geimporteerd?? Zie idd ook nog niks op de samsung site. En btw de prijs van ± 1600 euro voor die 6 serie is de 40" versie lijkt me, denk dat de 46 rond de 1900/2000 ligt bij bv of MM of BCC.quote:Suicyder schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:35:
Eindelijk zie ik ze dan inderdaad in winkels en prijsvergelijkingssites opduiken.
Enige informatie die ik nu nog nodig heb, zijn de verschillen tussen de 5 en de 6 series. De prijzen liggen dicht bij elkaar, maar wat maakt die 6 series 'beter'.
Het zal mij benieuwen wanneer de officiele specs op de samsung site komen. Aangezien sommige winkels de schermen op voorraad hebben valt het mij sowieso tegen dat het nog niet op de samsung site aanwezig is.
Blog || Probeer eens een echte db, probeer eens PostgreSQL!
Klik hier voor ultieme ranzigheid! - PSN : Kettrick
Vergeet niet dat je in fysieke winkels ook vaak nog kan afdingen. Na een lang gesprek "Ik wil er eigenlijk nog een nachtje over slapen" zeggen doet vaak wonderen voor de prijs als je hem alsnog meteen meeneemt.quote:trion75 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:53:
Koop hem toch liever bij een fysieke winkel, ivm dode pixels ofzo, maar prijsverschil moet niet te groot worden voor hetzelfde produkt.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe je het speelt. Als je naar vrij algemene dingen vraagt die je allang weet kom je over als iemand die er verder geen verstand van heeft en geen flauw idee heeft van de mogelijkheden van het op internet bestellen.quote:Nico111 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:30:
"ik wil er nog een nachtje over slapen" betekent vaak ik bestel hem wel via internet
Domovoi wijzigde dit bericht 11-04-2008 13:17 (14%)
Via internet gekocht? Waar? Geen spijt van de 37 inch? Zit te twijfelen tussen deze en een 40 inch...quote:KSR schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 01:02:
Vandaag de m87 gekocht en wow op het eerste gezicht een pracht tv voor een mooie prijs kwaliteit verhouding. Erg dikke handleiding dus nog wel even bezig met alles uitzoeken. Installeren is echt een makkie.
ehhhh..HOI
... ... ...
Ik heb het zelfde met mijn F86 en wacht nu nog steeds op mijn tv.quote:mcsluis schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:41:
Vandaag een monteur op bezoek gehad voor het banding probleem op mijn LE40M87BD.
Ik heb specifiek gevraagd naar de 2013 firmware. Deze is erop gezet, maar het is niet verholpen.
De monteur zei dat het weg was, maar ik zag dat het nog steeds aanwezig was. Toen ik dat aangaf was zijn reactie ""Het ergste is toch weg!. Daar heb ik natuurlijk niets aan. Vervolgens heeft hij andere kabels geprobeerd en een andere decoder via scart. Het probleem bleef aanwezig.
Als laatste poging heeft hij hem meegenomen naar de werkplaats. Zodat hij een nieuw moederboard kan plaatsen, en het één en ander kan testen in een 'steriele' omgeving.
Dus in plaats van lekker tv kijken op mijn 40 inch die ik net een maand heb, zit ik vandaag naar mijn 55 cm crt te turen.
Als het probleem straks niet is opgelost, zou ik creditering van het aankoop bedrag willen van
Samsung.
In love met mijn 40d b-stock + 24-105mm L f4
Nico111 wijzigde dit bericht 12-04-2008 09:15 (11%)
Tja, zo gek is het toch niet dat er 1 persoon over de inrichting van de afdeling gaat? Dat lijkt me niet echt werk waar de verkopers zich druk om hoeven te maken.quote:Nico111 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:01:
Daar zakt mijn broek van af. Op zo'n hele afdeling is er 1 persoon die weet wat en wanneer het daar komt te hangen.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 10
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona