Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 02 februari 2008

Ik zou toch even zoeken naar een andere winkel waar hij wel staat MM, BCC enz.
Dan kan je zelf de keuze maken. Voor de ene is 200 euro veel geld en het verschil het niet waard en de andere heeft het er wel voor oven.
Je zult het toch echt zelf moeten kijken en de F serie is echt niet zo moeilijk te vinden.

Zo de eerste prijsen van de nieuwe lcd tv's beginnen nu ook op tweakers pricwatch op te duiken. :9~

Reg. datum: 10 januari 2005

Ik zit heel erg tussen de LE-46A552 en de LE-46A656 te twijfelen.

LE-46A552
Prijs +/- 1400,00
contrast: 30000:1
snelheid: 5ms

LE-46A656
Prijs +/- 1660,00
contrast: 50000:1
snelheid: 4ms

Overigens heb ik gelezen dat beide panelen een snelheid hebben van 6 ms, waarom samsung dan een hogere snelheid opgeeft? misschien net als met het contrast dat eigenlijk ook lager is van de panelen een software truukje?

En van de rode rand om de 6 serie weet ik ook nog niet wat ik moet denken, ben bang dat dit afleid van het beeld.

Ik zit dus erg te twijffelen, kijk als de 6 serie gewoon mooie beeld heeft ga ik daar voor, ik hoor graag reacties van anderen hierover.

Overigens hoe zit het met webwinkels en dode pixels? Zijn daar mensen met ervaringen mee? Ik heb echt geen zin in een dode pixel op m'n scherm, 1 pixel kan al ontzettend gaan irriteren.

quote:
trion75 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:29:
Ik zit heel erg tussen de LE-46A552 en de LE-46A656 te twijfelen.

LE-46A552
Prijs +/- 1400,00
contrast: 30000:1
snelheid: 5ms

LE-46A656
Prijs +/- 1660,00
contrast: 50000:1
snelheid: 4ms
Ik heb geen nog hz spec. gezien van de 552, als het 50hz is valt hij voor mij meteen af.
Verder wil ik ze beide even zien, wou eigenlijk de 46F86 halen maar ga nu denk ik toch maar voor de 46A656 >:)

Blog || Probeer eens een echte db, probeer eens PostgreSQL!
Klik hier voor ultieme ranzigheid! - PSN : Kettrick

Vandaag de m87 gekocht en wow op het eerste gezicht een pracht tv voor een mooie prijs kwaliteit verhouding. Erg dikke handleiding dus nog wel even bezig met alles uitzoeken. Installeren is echt een makkie.

Beter opgelucht dan opgelicht.

Voor de mensen die de 6-serie 'live' willen aanschouwen. Bij MM in Utrecht heb ik gisteren de 46" gezien. Ik moet zeggen, de rode rand valt erg mee! Tis erg subtiel gedaan.

Hmm, mooi dat ze al in de winkels te zien zijn, maar zelf zit ik meer op de 5-serie te wachten omdat die minder reflecteren. Ik zou het liefst de 5 en 6-serie wel eens langs elkaar willen zien. Ik kan me namelijk maar moeilijk voorstellen dat er veel verschil zit tussen die 2.

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

quote:
ChefChocolateball schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:11:
Voor de mensen die de 6-serie 'live' willen aanschouwen. Bij MM in Utrecht heb ik gisteren de 46" gezien. Ik moet zeggen, de rode rand valt erg mee! Tis erg subtiel gedaan.
Staat ie bij de MM in Eindhoven ook al? Heeft iemand em al gesignaleerd??

Ik wil ook gaan voor de 46 LE-46A656 of misschien zelfs de LE52A656. Die rode rand trekt me wel, op een plaatje ziet het er mooi uit, maar vraag me af hoe dat in het echt eruit ziet, kan me er niet echt een voorstelling van maken. Maar kost die tv maar ± 1660 euro?????? Waar haal je die prijzen vandaan?

Kan me niet voorstellen voor een 117cm scherm, de 46F86 was namelijk bij MM al ± 2300 euro. Kan me niet voorstellen dat zelfs bij de introductie de aller nieuwste samsungs van 117cm "maar" 1660 euro kosten.....

Ik denk ook niet dat dat de MM-prijs is, maar gewoon een van de prijzen op internet. ;)
De MM is vooral handig om even te kijken en niet te kopen. :p (Lekker hypocriet, maarja...)

Weet iemand een goede beugel om mijn le32m86bd aan de muur te hangen? Het liefst ook zo dicht mogelijk tegen de muur , maar wel zo dat ik nog scart kan gebruiken. En draai en kantelbaar....

]HuT[ Suicyder

Eindelijk zie ik ze dan inderdaad in winkels en prijsvergelijkingssites opduiken.
Enige informatie die ik nu nog nodig heb, zijn de verschillen tussen de 5 en de 6 series. De prijzen liggen dicht bij elkaar, maar wat maakt die 6 series 'beter'.

Het zal mij benieuwen wanneer de officiele specs op de samsung site komen. Aangezien sommige winkels de schermen op voorraad hebben valt het mij sowieso tegen dat het nog niet op de samsung site aanwezig is.

Doe ik ook hoor.
Spotten bij de MM en kopen via internet.
Hoop dat er volgende week ook iets in Zwolle is te vinden. De 5 serie zal er nog niet staan denk ik :(

Edit
vind ik ook raar van samsung. Als de relaese is zorg je toch ook dat je meteen je site op orde hebt. Kleine moeite voor zo'n groot bedrijf

Nico111 wijzigde dit bericht 11-04-2008 10:39 (31%)

quote:
Suicyder schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:35:
Eindelijk zie ik ze dan inderdaad in winkels en prijsvergelijkingssites opduiken.
Enige informatie die ik nu nog nodig heb, zijn de verschillen tussen de 5 en de 6 series. De prijzen liggen dicht bij elkaar, maar wat maakt die 6 series 'beter'.

Het zal mij benieuwen wanneer de officiele specs op de samsung site komen. Aangezien sommige winkels de schermen op voorraad hebben valt het mij sowieso tegen dat het nog niet op de samsung site aanwezig is.
Ja dat kwam toch omdat ze die hadden geimporteerd?? Zie idd ook nog niks op de samsung site. En btw de prijs van ± 1600 euro voor die 6 serie is de 40" versie lijkt me, denk dat de 46 rond de 1900/2000 ligt bij bv of MM of BCC.

Zag dat hij bij Modern.nl al op voorraad was, maar modern is gewoon it's. Wil toch wel eens een kijkje gaan nemen bij een winkel die 'm al heeft staan. Ben erg benieuwd. Moet ik wel ff ergens weten waar er een staat, in de buurt van OF Eindhoven OF Rotterdam :D

Reg. datum: 10 januari 2005

Diverse zaken hebben hebben de LE46a656 voor 1659,00 staan

Bijvoorbeeld:

komplett
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=348192

en beste keus:
http://www.bestekeus.nl/a...96efcd3ecdb8ba3a70436de6f

Vanmiddag maar even bij de mediamarkt langs in Utrecht, wil hem wel even zien.
Koop hem toch liever bij een fysieke winkel, ivm dode pixels ofzo, maar prijsverschil moet niet te groot worden voor hetzelfde produkt.

Hoe is de beschikbaarheid van deze nieuwe modellen?, zijn ze vrijwel meteen verkocht zodra ze binnenkomen of kan ik "relaxed" op zoek gaan naar de LE46a656 ?

Blog || Probeer eens een echte db, probeer eens PostgreSQL!
Klik hier voor ultieme ranzigheid! - PSN : Kettrick

quote:
trion75 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:53:

Koop hem toch liever bij een fysieke winkel, ivm dode pixels ofzo, maar prijsverschil moet niet te groot worden voor hetzelfde produkt.
Vergeet niet dat je in fysieke winkels ook vaak nog kan afdingen. Na een lang gesprek "Ik wil er eigenlijk nog een nachtje over slapen" zeggen doet vaak wonderen voor de prijs als je hem alsnog meteen meeneemt. :P

Is ook mijn ervaring, vooral bij de BCC in Eindhoven omdat die goed de hete adem van de MediaMarkt in hun nek voelen, gezien die winkel vrijwel om de hoek ligt. ;)

"ik wil er nog een nachtje over slapen" betekent vaak ik bestel hem wel via internet :)

quote:
Nico111 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:30:
"ik wil er nog een nachtje over slapen" betekent vaak ik bestel hem wel via internet :)
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe je het speelt. Als je naar vrij algemene dingen vraagt die je allang weet kom je over als iemand die er verder geen verstand van heeft en geen flauw idee heeft van de mogelijkheden van het op internet bestellen. :P

Daarnaast wil de verkoper misschien juist wel nog een laatste honderdje eraf halen als hij denkt dat je er anders een via internet gaat bestellen.

Domovoi wijzigde dit bericht 11-04-2008 13:17 (14%)

In de mediamarkt in Zoetermeer staan div. nieuwe modellen.
Helaas nog niet de 6 serie.

quote:
KSR schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 01:02:
Vandaag de m87 gekocht en wow op het eerste gezicht een pracht tv voor een mooie prijs kwaliteit verhouding. Erg dikke handleiding dus nog wel even bezig met alles uitzoeken. Installeren is echt een makkie.
Via internet gekocht? Waar? Geen spijt van de 37 inch? Zit te twijfelen tussen deze en een 40 inch...

ehhhh..HOI

Vandaag een monteur op bezoek gehad voor het banding probleem op mijn LE40M87BD.
Ik heb specifiek gevraagd naar de 2013 firmware. Deze is erop gezet, maar het is niet verholpen.

De monteur zei dat het weg was, maar ik zag dat het nog steeds aanwezig was. Toen ik dat aangaf was zijn reactie ""Het ergste is toch weg!. Daar heb ik natuurlijk niets aan. Vervolgens heeft hij andere kabels geprobeerd en een andere decoder via scart. Het probleem bleef aanwezig.

Als laatste poging heeft hij hem meegenomen naar de werkplaats. Zodat hij een nieuw moederboard kan plaatsen, en het één en ander kan testen in een 'steriele' omgeving.

Dus in plaats van lekker tv kijken op mijn 40 inch die ik net een maand heb, zit ik vandaag naar mijn 55 cm crt te turen.

Als het probleem straks niet is opgelost, zou ik creditering van het aankoop bedrag willen van Samsung.

... ... ...

Money Is No Issue

quote:
mcsluis schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:41:
Vandaag een monteur op bezoek gehad voor het banding probleem op mijn LE40M87BD.
Ik heb specifiek gevraagd naar de 2013 firmware. Deze is erop gezet, maar het is niet verholpen.

De monteur zei dat het weg was, maar ik zag dat het nog steeds aanwezig was. Toen ik dat aangaf was zijn reactie ""Het ergste is toch weg!. Daar heb ik natuurlijk niets aan. Vervolgens heeft hij andere kabels geprobeerd en een andere decoder via scart. Het probleem bleef aanwezig.

Als laatste poging heeft hij hem meegenomen naar de werkplaats. Zodat hij een nieuw moederboard kan plaatsen, en het één en ander kan testen in een 'steriele' omgeving.

Dus in plaats van lekker tv kijken op mijn 40 inch die ik net een maand heb, zit ik vandaag naar mijn 55 cm crt te turen.

Als het probleem straks niet is opgelost, zou ik creditering van het aankoop bedrag willen van

Samsung.
Ik heb het zelfde met mijn F86 en wacht nu nog steeds op mijn tv.
Als ik ook nog het probleem heb zou het dan inderdaad mogelijk zijn op geld teruggave?
Buitenkans om naar het nieuwste model te gaan :-)

In love met mijn 40d b-stock + 24-105mm L f4

Ben gister in de MM geweest in Zwolle.
Ik was in de buurt dus denk ik wip snel even langs om de nieuwe serie te spotten.
Jammer genoeg waren ze er nog niet, maar aan de samsung wand was al wel plek vrij gemaakt.
Ik zo'n pipo gevraagd of hier de nieuwe serie komt te hangen "ja dat klopt
Welke model komen er dan te hangen? "dat weet ik niet"
Wanneer komen ze er dan te hangen, want ik ben dinsdag weer in Zwolle? "weet ik niet"
Is er iemand die het WEL weet? "ja er is 1 persoon maar die werkt vandaag niet"

Daar zakt mijn broek van af. Op zo'n hele afdeling is er 1 persoon die weet wat en wanneer het daar komt te hangen. |:(

Edit
Willen mensen die een lcd van de nieuwe series binnen hebben hier hun ervaringen posten? Denk hier aan dingen zoals ghosting, banding en natuurlijk de plus punten.

Nico111 wijzigde dit bericht 12-04-2008 09:15 (11%)

quote:
Nico111 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:01:
Daar zakt mijn broek van af. Op zo'n hele afdeling is er 1 persoon die weet wat en wanneer het daar komt te hangen. |:(
Tja, zo gek is het toch niet dat er 1 persoon over de inrichting van de afdeling gaat? Dat lijkt me niet echt werk waar de verkopers zich druk om hoeven te maken.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws