Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 26

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 25 maart 2005

quote:
Heerst schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:14:
Zijn er medetweakers die ook zitten te wachten op een SSX spel voor de PS3?
SSX staat bij mij in de top 5 van meest gespeelde PS2 games. Helaas heb ik niet echt meer kunnen genieten van de opvolgers. (Tricky buiten beschouwing gelaten) Het weglaten van de announcer, in dit geval Rahzel ( _/-\o_ ) is voor mij een te groot gemis. De fun factor daalde aanzienlijk hierdoor en het voelde erg leeg aan.

Hopelijk keert hij terug in een next gen SSX.

PSN ID: Zwembroek

tsja... das jou mening....

quote:
P.E.No.1 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:21:
[...]

Het gaat er eigenlijk om of dit stuurtje ook werkt met GT5 Prologue (ik heb de game dus (nog) niet)...maar ik ga de vraag even stellen in dat topic....
om welk stuurtje gaat het?

My website PSP, PS3, YDL6.0 and former NES, PS2, XBOX user. Gaming on SONY PS3+SAMSUNG le32m86+SONY HT set with BOSE stereo front speakers.

Compleet anders..

quote:
Sillent schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:01:
[...]

ja, maar het beste kan je dan zo'n kabel online ergens bestellen . want dan ben je stukken goedkoper uit dan als je hem in de winkel koopt

noem een voorbeeld hdmi > HDMI (male pairs) 69,95 2,5 meter
HDMI > HDMI 3 meter 15 euro (in een webshop )
Heb je misschien een linkje of iets dergelijks naar een webshop die ze verkoopt (liefst in NL)? Ik ben al een paar avonden aan het googlen geweest maar ik kom op niets uit. Gaat dus om een kabel die je in de PS3 stopt en dan op VGA aan kan sluiten (dus niet DVI als het even mogelijk is)..?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Reg. datum: 13 juni 2004

quote:
PcManiaxx schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:16:
[...]

*Voelt zich stom :P

Ik doelde er dan ook meer op dat er genoeg kastjes en kabels in de omloop zijn. Je vindt altijd wel wat waarmee je oudere apparatuur aan kan sluiten.
er hoeft toch niet PERSE digitaal beeld over kabel heen te gaan? er bestaat ook nog iets als COMPONENT. daar heb je ook heel veel convertortjes voor: naar VGA.
je hebt alleen last van de upscaling en bluray films.
games tot 1080p...

http://www.adorama.com/images/Product/CALVCA32.JPG

StWesleyT wijzigde dit bericht 10-04-2008 11:50 (5%)

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Reg. datum: 26 juli 2007

quote:
kbloem schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:44:
Wie kan mij helpen?

Soms heb je wel eens van die momenten dat je besluit om weer oude games te gaan spelen. Nu heb ik daar op dit moment last van en ik wil de Baldurs Gate serie weer gaan spelen. Nu wil ik er gelijk een projectje van maken om dit op de ps3 te gaan doen.

Voordat jullie roepen dat ik moet zoeken, ik ben NIET op zoek naar een handleiding om Linux te installeren want dat komt allemaal wel goed.

Ik heb inmiddels ook alle documentatie hoe ik de games onder Gentoo draaiend kan krijgen dus ook dat is het probleem niet.

Voordat ik eraan ga beginnen wil ik weten of het mogelijk is met je controller deze game te gaan spelen.

Er is ook een optie om de game te streamen vanaf je pc. Heeft iemand hier mischien ervaring mee?
niemand? :'(

Reg. datum: 25 maart 2005

quote:
P.E.No.1 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:21:
[...]

Het gaat er eigenlijk om of dit stuurtje ook werkt met GT5 Prologue (ik heb de game dus (nog) niet)...maar ik ga de vraag even stellen in dat topic....
Die werkt perfect. Dat stuurtje heb ik namelijk ook. ;)

PSN ID: Zwembroek

Reg. datum: 23 februari 2005

Oh?! :D
bron:http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?rubriek=1245127&id=2287179
quote:
De iPhone wordt spoedig gekoppeld aan de blu-ray-functionaliteit van de PlayStation 3. Het bedrijf NetBlender gaat de koppeling verzorgen. De iPhone gaat dienen als geavanceerde draadloze afstandsbediening van de PlayStation 3 en alternatief voor Sony's eigen afstandsbediening.

Volgens de grote baas van NetBlender kan de iPhone veel meer dan eenvoudige play/pauze-functies bieden. Het softwarepakket kan gegevens twee kanten opsturen, zodat ook video, audio en tekst naar de iPhone teruggestuurd kan worden. Een voorbeeld is het automatisch versturen van IMDB-informatie van de film naar de iPhone, het bijhouden van afgespeelde films om zo een kijkprofiel te vormen en op termijn misschien zelfs het automatisch overzetten van een complete film naar de iPhone.

PSN ID: Vince_NL

Compleet anders..

Ik heb het alweer door, als het over meerdere converters, kastjes etc gaat.. Dat word dus een Xbox :) Maar bedankt voor de informatie heren :)

Reg. datum: 18 september 2007

quote:
Het is het Logitech stuurtje wat volgens mij speciaal ontwikkeld was voor GT3. Het GT logo staat namelijk ook op het stuurtje (kleur is blauw zwart) . Maar Zwembroek heeft al aangegeven dat het werkt..Thanx! :)

PSN id: PENo1

quote:
Scrummie schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:59:
Ik heb het alweer door, als het over meerdere converters, kastjes etc gaat.. Dat word dus een Xbox :) Maar bedankt voor de informatie heren :)
Als bezitter van beide consoles kan ik je aanraden dat ABSOLUUT NIET te doen :)

Reg. datum: 16 februari 2007

quote:
Scrummie schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:59:
Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Je koopt een console toch voor de games, niet om een vga-aansluiting?!
De Xbox heeft zijn beste tijd gehad denk ik, als je vergelijkt hoeveel topgames er voor de Xbox360 aangekondigd zijn en voor de PS3, dan is de conclusie makkelijk. Sony heeft ook gewoon veel meer first party developers.

PSN ID: blu-fox

* Nasty Nate houdt zich in en reageert hier maar niet op...
Waizzit?
Reg. datum: 11 juni 2004

quote:
hesr schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:18:
[...]

Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Je koopt een console toch voor de games, niet om een vga-aansluiting?!
De Xbox heeft zijn beste tijd gehad denk ik, als je vergelijkt hoeveel topgames er voor de Xbox360 aangekondigd zijn en voor de PS3, dan is de conclusie makkelijk. Sony heeft ook gewoon veel meer first party developers.
Keuze bepalen op aansluiting is inderdaad nogal kort door de bocht. Gameaanbod en eventueel andere functionaliteiten (Bluray of Xbox Live etc) kunnen ook nog meespelen. Het beeld van de PS3 op VGA zal goed zijn met een converter ook. Dat je die bij de Xbox niet nodig hebt betekent niet dat de Xbox fijner is of beter qua games.

Even de releaselijsten induiken en de archieven leert meestal het beste wat je het meest ligt. Daarnaast kun je in verschillende winkels wel even een controller vastpakken om te kijken wat het fijnst is.

PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3

Why so serious?
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
chrisboers schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:20:
[...]Ik ben erg benieuwd hiernaar, maar ga wel eerst de reviews afwachten.

De beste serie ooit? Dat valt wel tegen. Ze hebben een tijdje flink lopen melken, gewerkt met sterk verouderde graphics, en de clipping problemen nooit ECHT goed op weten te lossen. Lara een paar nieuwe moves geven betekent nog niet een geweldig spel..

Maar, de focus op adventure/puzzle ipv actie ben ik erg voor, dus deze houden we in de gaten.
De eerste previews zijn erg lovend, omdat de game qua stijl erg doet denken aan de eerste delen.
Ook zijn de previews positief over het nieuwe combat systeem (je kan nu ook trappen). Persoonlijk hoeft het laatste van mij niet, want ik heb nog steeds het meeste plezier beleeft aan Tomb Raider II en daar kon je niet eens bukken of meer van die nieuwe moves.

Toegegeven dat Tomb Raider vanaf deel 5 echt zwaar achteruit ging.
Tomb Raider Legend was wel weer beter en meer richting roots, dus hopen dat ze die trend voortzetten en zo dus weer een topper neer kunnen zetten.
quote:
CSB schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:29:
Dus even jullie mening: Hoe zal ik mijn PS3 aan mijn versterkertje aansluiten?

Hier de specs van mijn versterker: Link
Ik zou gewoon alles met HDMI aansluiten.
Dus PS3  <HDMI>  Versterker HDMI 1 in  Versterker HDMI 1 uit  <HDMI>  TV

Nadeel is wel dat je dan altijd je versterker aan hebt moeten staan omdat anders zowel het beeld als het geluid niet overgebracht wordt. Je kan je versterker dan wel op volume 0 zetten als je beeld en geluid over je tv wilt, maar dan verbruik je dus wel stroom.

Je kan ook voor de optische ingang van je versterker gaan in combinatie met de optische uitgang van de PS3. Krijg je ook gewoon digitale signalen als Dolby Digital en DTS.
quote:
Sillent schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:01:
[...]ja, maar het beste kan je dan zo'n kabel online ergens bestellen . want dan ben je stukken goedkoper uit dan als je hem in de winkel koopt

noem een voorbeeld hdmi > HDMI (male pairs) 69,95 2,5 meter
HDMI > HDMI 3 meter 15 euro (in een webshop )
Dan heb je in het eerste geval (van ¤69,95) wel iets in de trand van een MonsterCable of een ander overpriced
A-merk. Als je een goede kabel gaat halen bij de MediaMarkt ofzo ben je rond de ¤35,- kwijt. Is altijd nog duurder dan via de webshop, maar het is dus niet perse een kabel van ¤70,- als je deze in de winkel koopt.
quote:
kbloem schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:10:
[...]Als bezitter van beide consoles kan ik je aanraden dat ABSOLUUT NIET te doen :)
Zie quote hieronder:
quote:
[...]De Xbox heeft zijn beste tijd gehad denk ik, als je vergelijkt hoeveel topgames er voor de Xbox360 aangekondigd zijn en voor de PS3, dan is de conclusie makkelijk. Sony heeft ook gewoon veel meer first party developers.
De XBox 360 heeft echt zijn beste tijd nog niet gehad. Games als Gears of War 2 zijn nog vol op in ontwikkeling. Het is waar dat de Xbox 360 rond 2010 weer vervangen zal worden door een nieuwe versie. Maar dat is nog wel erg ver weg om nu al te zeggen dat de Xbox 360 dood is.

En Microsoft heeft 50 miljoen dollar gegeven om twee episodes van GTA 4 exclusief naar de Xbox te krijgen. Sony mag dan meer First-party-developers hebben, Microsoft heeft ziek veel geld over om games in te kopen.

Desondanks geef ik wel toe dat een console kopen op basis van een aansluiting wel heer erg krom is. Kijk gewoon naar de games die je wilt gaan spelen en bazeer je keuze daar op. Ik heb hier een PS3 en een Xbox Elite staan. Puur omdat op beide consoles games uitkomen die ik wil hebben :)

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

quote:
FeaR1986 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:38:
[...]

De eerste previews zijn erg lovend, omdat de game qua stijl erg doet denken aan de eerste delen.
Ook zijn de previews positief over het nieuwe combat systeem (je kan nu ook trappen). Persoonlijk hoeft het laatste van mij niet, want ik heb nog steeds het meeste plezier beleeft aan Tomb Raider II en daar kon je niet eens bukken of meer van die nieuwe moves.

Toegegeven dat Tomb Raider vanaf deel 5 echt zwaar achteruit ging.
Tomb Raider Legend was wel weer beter en meer richting roots, dus hopen dat ze die trend voortzetten en zo dus weer een topper neer kunnen zetten.

[...]

Ik zou gewoon alles met HDMI aansluiten.
Dus PS3  <HDMI>  Versterker HDMI 1 in  Versterker HDMI 1 uit  <HDMI>  TV

Nadeel is wel dat je dan altijd je versterker aan hebt moeten staan omdat anders zowel het beeld als het geluid niet overgebracht wordt. Je kan je versterker dan wel op volume 0 zetten als je beeld en geluid over je tv wilt, maar dan verbruik je dus wel stroom.

Je kan ook voor de optische ingang van je versterker gaan in combinatie met de optische uitgang van de PS3. Krijg je ook gewoon digitale signalen als Dolby Digital en DTS.

[...]

Dan heb je in het eerste geval (van ¤69,95) wel iets in de trand van een MonsterCable of een ander overpriced
A-merk. Als je een goede kabel gaat halen bij de MediaMarkt ofzo ben je rond de ¤35,- kwijt. Is altijd nog duurder dan via de webshop, maar het is dus niet perse een kabel van ¤70,- als je deze in de winkel koopt.

[...]

Zie quote hieronder:

[...]

De XBox 360 heeft echt zijn beste tijd nog niet gehad. Games als Gears of War 2 zijn nog vol op in ontwikkeling. Het is waar dat de Xbox 360 rond 2010 weer vervangen zal worden door een nieuwe versie. Maar dat is nog wel erg ver weg om nu al te zeggen dat de Xbox 360 dood is.

En Microsoft heeft 50 miljoen dollar gegeven om twee episodes van GTA 4 exclusief naar de Xbox te krijgen. Sony mag dan meer First-party-developers hebben, Microsoft heeft ziek veel geld over om games in te kopen.

Desondanks geef ik wel toe dat een console kopen op basis van een aansluiting wel heer erg krom is. Kijk gewoon naar de games die je wilt gaan spelen en bazeer je keuze daar op. Ik heb hier een PS3 en een Xbox Elite staan. Puur omdat op beide consoles games uitkomen die ik wil hebben :)
I Rest my case :)

Ik geef alleen mijn voorkeur aan de PS3 omdat ik me dusdanig irriteer aan de herrie van de 360. Verder is het een super console. Moet wel zeggen dat je met Uncharted, R&C toch al duidelijk begint te zien wat de PS3 in zn mars heeft. Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog het voordeel van Blu-Ray.

Maar de HDMI oplossing van hierboven lijkt me inderdaad logisch. Dus ik zou zeggen, haal die PS3 :)

Compleet anders..

quote:
[...]

Ik koop een console waar ik de mooiste ervaring mee kan hebben. Aangezien ik geen zin heb in 20 converters en kastjes te kopen voor tientallen euro's, maar gewoon een plug en play solution wil, zal ik voor de Xbox gaan omdat ik dan op 720p kan spelen ipv brakke resoluties.

Hoezzz íe nou?
Reg. datum: 08 januari 2006

Nou, dan maar heel snel naar het X-Box forummmmmmmm.... :)

Windkracht13 wijzigde dit bericht 10-04-2008 13:06 (4%)

Why so serious?

quote:
kbloem schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:52:
[...]I Rest my case :)

Ik geef alleen mijn voorkeur aan de PS3 omdat ik me dusdanig irriteer aan de herrie van de 360. Verder is het een super console. Moet wel zeggen dat je met Uncharted, R&C toch al duidelijk begint te zien wat de PS3 in zn mars heeft. Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog het voordeel van Blu-Ray.

Maar de HDMI oplossing van hierboven lijkt me inderdaad logisch. Dus ik zou zeggen, haal die PS3 :)
De herrie was inderdaad een van de redenen, waarom ik vroegah niet zo veel op mijn XBox Premium speelde. Maar toen die Xbox 360 verkocht voor ¤250,- en een XBox Elite aangeschaft voor ¤350,-. Dus ik had voor ¤100,- meer een 120GB harde schijf (die los al ¤150 kost), een HDMI aansluiting, een Falcon-editie en een zwarte kleur console. Dus dat kon al niet echt een miskoop zijn. Maar toen bleek dat ik ook nog eens de nieuwste en stilste disc-drive had was het feest compleet. Je hoort de console nog wel, maar het is nu zo weinig dat je er zelfs een dvd op kan kijken :)

En om het toch ontopic over de PS3 te houden:
PS1 en PS2 had ik hier altijd al in huis staan, dus toen de PS3 aangekondigd werd was het voor mij al zeker dat die console hier zou komen. De adviesprijs schrok me zelfs niet af, want ik wilde dat ding! De 23e maart dus meteen aangeschaft en nog steeds geen spijt gehad. Oke nu is er een iets stillere en zuinigere versie, maar daar lig ik niet wakker van.

Games als Gears of War 2, Halo en dergelijke vind ik ook leuk, dus daarvoor heb ik de XBox 360. Multi console games speel ik meestal op de PS3. Assassin's Creed en The Darkness heb ik voor de PS3 en ook GTA 4 staat in pre-order voor de Sony console :)

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

quote:
FeaR1986 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:05:
[...]

De herrie was inderdaad een van de redenen, waarom ik vroegah niet zo veel op mijn XBox Premium speelde. Maar toen die Xbox 360 verkocht voor ¤250,- en een XBox Elite aangeschaft voor ¤350,-. Dus ik had voor ¤100,- meer een 120GB harde schijf (die los al ¤150 kost), een HDMI aansluiting, een Falcon-editie en een zwarte kleur console. Dus dat kon al niet echt een miskoop zijn. Maar toen bleek dat ik ook nog eens de nieuwste en stilste disc-drive had was het feest compleet. Je hoort de console nog wel, maar het is nu zo weinig dat je er zelfs een dvd op kan kijken :)

En om het toch ontopic over de PS3 te houden:
PS1 en PS2 had ik hier altijd al in huis staan, dus toen de PS3 aangekondigd werd was het voor mij al zeker dat die console hier zou komen. De adviesprijs schrok me zelfs niet af, want ik wilde dat ding! De 23e maart dus meteen aangeschaft en nog steeds geen spijt gehad. Oke nu is er een iets stillere en zuinigere versie, maar daar lig ik niet wakker van.

Games als Gears of War 2, Halo en dergelijke vind ik ook leuk, dus daarvoor heb ik de XBox 360. Multi console games speel ik meestal op de PS3. Assassin's Creed en The Darkness heb ik voor de PS3 en ook GTA 4 staat in pre-order voor de Sony console :)
Ik heb er ook aan zitten denken een elite te halen. Alleen al voor de herrie.... Ik heb Dynamat aan de binnenkant geplakt en uiteindelijk zelfs onderstaande drastische maatregel getroffen.

http://i259.photobucket.com/albums/hh308/kbloem/IMG_57451.jpg.

Ik vind het te belachelijk voor woorden dat dit soort maatregelen nodig zijn voor een stille console en ipv Pro 360 ben ik Pro PS3 geworden. Lijkt offtopic, ik weet het, maar op deze manier maken we toch ook weer PS3 reclame 8)

Ik zit ook te dubben om voor een ps3 te gaan of een 360...

Tot neig ik meer naar de ps3 toe vanwege het simpelefeit:
- Blue ray (zonder dat je daar later iets extra's voor hoeft aan te schaffen)
- Ik heb de xbox gehad...van de ene op de andere dag waren er ineens geen games meer te verkijgen...dan voel je je echt genaaid...
- divx/mp3 speler aansluiten en dvd's spelen..(kan op xbox360 misschien ook wel...

Ik ben niet iemand die zo snel overstapt op een andere/nieuwe console..dus ik wil nog een tijdje 'oudere' games kunnen spelen...zoals er nu nog games voor de ps2 uitkomen...
Why so serious?

quote:
Wii4all schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:16:

- Ik heb de xbox gehad...van de ene op de andere dag waren er ineens geen games meer te verkijgen...dan voel je je echt genaaid...
- divx/mp3 speler aansluiten en dvd's spelen..(kan op xbox360 misschien ook wel...

Ik ben niet iemand die zo snel overstapt op een andere/nieuwe console..dus ik wil nog een tijdje 'oudere' games kunnen spelen...zoals er nu nog games voor de ps2 uitkomen...
Microsoft en Nintendo hebben inderdaad hun oude consoles best laten vallen door er helemaal geen games meer voor te maken.
Sony brengt nog wel PS2 games uit. Probleem ik alleen dat die PS2 games niet te spelen zijn op de nieuwe versies van de PlayStation 3. Wil je PS2 spellen spelen zul je toch op zoek moeten naar een PS3 60GB (met backwards-compatability) en die zijn best wel zeldzaam...

Reg. datum: 18 augustus 2004

Prijzen en bestellingen horen niet in dit topic thuis.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-04-2008 14:39 (82%)

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
Wii4all schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:16:

Als ik nog geen next gen console in huis zou hebben, zou ik voor de PS3 gaan omdat je veel meer waar voor je geld krijgt. Blu-Ray is werkelijk bijzonder fraai op een Full HD-scherm, alleen dat al maakt de meerprijs tov de 360 meer dan goed. Daarboven op vind ik de multimediafunctionaliteiten mooier, WiFi is een gratis extra, online gaming is gratis, de internet browser is handig, de hardware is minder functioneel beperkt omdat Sony probeert niet aan elke scheet te verdienen zoals MS, het apparaat is veel stiller, etc. Dat gezegd hebbende ben ik wel heel tevreden met mijn 360, er zijn een groot aantal prima games op te krijgen en ik speel er nog steeds zeer regelmatig op, maar hij is het afgelopen jaar wel naar plaats twee verwezen door de PS3.

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

[mbr]Prijzen en bestellingen horen niet thuis in dit topic.[mbr]

TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-04-2008 14:39 (86%)

Reg. datum: 18 augustus 2004

Zie boven.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-04-2008 14:40 (97%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: