Nikon 62mm polarisatiefilter te koop || Fotoalbum op flickr
Dezelfde kosten bij de Gamma ¤17.95..................
Vrouwtje schildert er vrolijk op los
keur0000 wijzigde dit bericht 07-04-2008 13:31 (11%)
Bron: SR. Engineer met +30 jaar werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Zelf gebruik ik ook een systeem waar ik nu niet meer van weet hoe het kreng heet, maar werkt prima. Railing ophangen, dikke doorzichtige snoeren erin waar je dan de lijsten aan kan ophangen. Ideaal
Weer te laat met F5 | Steam
Heb er zelf enkele in de woonkamer gehangen, zijn perfect die dingen
No causes, just sollutions
Het zijn weliswaar geen "high end foto's" maar het idee en de uitwerking is erg leuk geworden!
foto?quote:Eijkb schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:45:
Het zijn weliswaar geen "high end foto's" maar het idee en de uitwerking is erg leuk geworden!
Nikon 62mm polarisatiefilter te koop || Fotoalbum op flickr
Plaats een foto van je fotowand!
(maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn
sanderander wijzigde dit bericht 07-04-2008 15:40 (38%)
bouwfraude wijzigde dit bericht 13-04-2008 11:21 (1%)
Reden: spijkerhaakjes ipv spijkertjes
Inderdaad! Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:sanderander schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:50:
Oproep:
Plaats een foto van je fotowand!
(maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn)
Canon EOS 30D met de benodigde ongein.

Zag het topic weer even voorbij schieten in active topics dus bij deze. Er komen dus zeker nog 20 tot 30 foto's bij zodra mijn vriendin weer tijd heeft gevonden lijstjes te halen / te schuren.
Eijkb wijzigde dit bericht 08-04-2008 13:53 (32%)
Vind alleen de kleuren lijstjes wat 'te' voor mij
Asus A6VA | Q6600 2.4 @ 3.0 | Asus P5KC | 2 x 1Gb + 2 x 2Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D80 | HTC Legend, Diamond | Madcatz TE Stick
Reg. datum: 05 juli 2006
Ik heb een whiteboard van ongeveer 1.5x1 meter en een stapeltje Ikea magneetjes genomen en het daar eens mee geprobeerd, hij hangt op het moment niet aan de muur dus jullie moeten het even met een beetje vage oude foto doen maar you get the idea:

Met een beetje goede lamp er op is het ook verdomde handig om er geprinte foto's op te bekijken, vergelijken en uitzoeken.
Liever een lang en een goed dan een kort en een slecht leven.
Mooi idee. Misschien een idee om kleine magneetjes in een neutrale kleur te nemen?quote:Dr-b schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:14:
Tsja, telt niet echt als ingelijst maar ze zijn wel opgehangen![]()
Ik heb een whiteboard van ongeveer 1.5x1 meter en een stapeltje Ikea magneetjes genomen en het daar eens mee geprobeerd, hij hangt op het moment niet aan de muur dus jullie moeten het even met een beetje vage oude foto doen maar you get the idea:
[afbeelding]
Met een beetje goede lamp er op is het ook verdomde handig om er geprinte foto's op te bekijken, vergelijken en uitzoeken.
Canon EOS 30D met de benodigde ongein.
^^ met hem.quote:th3dge schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:28:
[...]
Mooi idee. Misschien een idee om kleine magneetjes in een neutrale kleur te nemen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4248
veeeeel sterker dan die bucht van Ikea. Ik had die magneten ook eerst.
Voor een wat zwaar kaartje had je er al 2 nodig. en de plastic kapjes vallen er ook zo af.
Reg. datum: 05 juli 2006
Neutrale magneetjes zijn inderdaad wel beter; Wat eigenlijk nog beter zou zijn zijn kleine magneetstrip, maar die ben ik nog niet tegen gekomen.
Liever een lang en een goed dan een kort en een slecht leven.
Reg. datum: 22 maart 2008
Zoiets? Beetje breed wellicht, maar waarschijnlijk ook wel in de lengterichting te knippen of snijden.quote:Dr-b schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:23:
.....
Wat eigenlijk nog beter zou zijn zijn kleine magneetstrip, maar die ben ik nog niet tegen gekomen.
http://discountoffice.nl/...etstrip-2x100cm-witpak-2/
Eigenlijk vind ik die kleurtjes ook wel vrolijk hoor...
Expositie architectuurfoto's van Berlijn in de bibliotheek in Roden | Wisselwerking Flickr
Lekker flexibel en die staaldraad met die voetjes ziet er wel strak uit,
zo een dus:

voor de liefhebbers, in utrecht lagen ze bij de gordijn stuff.
Winter 10/11 : Hinterux / Les Arcs / Stubai / ..?
Reg. datum: 04 februari 2008
Staalspijkertjes waren in dit geval ideaal!
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd..
Ik kreeg staalspijkertjes zelfs niet in de buitenmuur, vandaar dubbelzijdig tesa plakband (de goedkope rommel hield het niet na 1 nacht niet geslapen te hebben daar iedere 10 minuten er een foto vanaf kwam donderen (+ nog 4 / 5 treden omlaagquote:Unky schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:36:
Ik heb laatst zoiets bij mijn oma gedaan. Gewoon staalspijkertjes gebruikt! In buitenmuren werkt dat niet, maar volgens mij was dit gasbeton. Gaat prima! Wilde eerst zo'n ophangsysteem halen maar kwam er achter dat dat redelijk duur is (17,95 en dan nog tig hangertjes a 2,95) Enorm duur en niet handig als je een hele muur vol wil hangen. Volgens mij krijg je dan problemen met foto's die onder elkaar hangen ivm het visdraad.
Staalspijkertjes waren in dit geval ideaal!
De muur is trouwens met "granol" beschilderd, dus met licht relief. En ook dan houdt het tesa dubbelzijdig plakband het nu al 3 weken.
Dat zegt niks, had ooit eens een rond spiegeltje in het toilet gehangen met heel veel van de bijgeleverde plakkertjes, heeft maanden gehangen maar op een gegeven moment lag die toch op de vloer in duizend stukjes. (misschien lag het wel aan de bouwmarkt kwaliteit)quote:Eijkb schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:56:
[...]
De muur is trouwens met "granol" beschilderd, dus met licht relief. En ook dan houdt het tesa dubbelzijdig plakband het nu al 3 weken.
bouwfraude wijzigde dit bericht 13-04-2008 11:24 (5%)
Kijk! Dat ziet er wel strak uit. Wel belangrijk is dat je de 10x15's mét kader uitprint. Maar is vraag me wel af: trekken de foto's niet enorm snel krom zo?quote:Dr-b schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:14:
Tsja, telt niet echt als ingelijst maar ze zijn wel opgehangen![]()
[afbeelding]
Reg. datum: 27 december 2004
http://www.arti-tec.nl/
Misschien een goeie tip voor mede-gotters die op zoek zijn....
Ikzelf ben trouwens op zoek naar een systeem die ik door de jaren heen zeer flexibel kan gebruiken.
Ik heb namelijk een redelijk groot stuk wand die ik als fotowand wil gaan gebruiken en als eerste opstelling wil ik het volgende gaan doen:
bovenaan drie foto's van 30 bij 45
daaronder twee of drie rijen van 10 bij 15
daaronder weer drie foto's van 30 bij 45
en daaronder eventueel nog twee of drie rijen van 10 bij 15
Echter ik wil wel met fotolijsten gaan werken (ivm de betere bescherming van de foto) dus opties als magneten gaan niet werken.
Zoals ik al zei wil ik flexibel kunnen zijn met mijn foto wand, dus naar mijn mening kom ik al snel uit bij een rails met gewoon veel draden óf is er misschien nog een gotter met een briljante ingeving?
Canon EOS 350D + 30D +40D - 10-22 - 28 1.8 - 50 1.8 - 70-200 2.8L IS - 430EX - 580EX - Sigma 17 - 70 2.8-4.5 DC
Dit spul wordt bij zo'n beetje elke bouwmarkt verkocht. Ook ik heb het in mijn huis hangen in diverse kamers.quote:Backpacker schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:20:
In mijn zoektocht naar ophangsystemen voor lijsten/foto's kwam ik deze leverancier tegen.
http://www.arti-tec.nl/
This footer is intentionally left blank
Gamma bv. Heb ze ook hangen hier. Werkt makkelijk en simpel. Je moet alleen wel goed schuin boren als je die dingen strak tegen het plafond wilt hebben. Oh en doe een stuk karton tussen je boorkop en het plafond, scheelt laten bijwitten.quote:ajhaverkamp schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:23:
[...]
Dit spul wordt bij zo'n beetje elke bouwmarkt verkocht. Ook ik heb het in mijn huis hangen in diverse kamers.
Life is what happens while you're busy making other plans
Pagina: 1