Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 14 januari 2000

quote:
Geachte heer en/of mevrouw,

Uw bestelling is verzonden.

Uw tracktrace code is:

Op de postcode: **** **
Vanaf 23:00 uur kunt u de zending volgen op: http://www.tracktrace.nl

Hartelijk dank voor uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
WiiHome.nl
W00t 8)

quote:
Grrrr.. Ik had trouwens niet de kans om te vragen of ze naar het hoofdkantoor konden bellen ;-)

Las dit natuurlijk toen ik weer terug was van mijn pauze ;-)

Green iz Best!

MCP/MCTS/MCSA(bijna)

Ik heb hem zojuist opgehaald bij de Bart Smit en ze mogen hem nu officieel verkopen!

#BSMFH on irc.tweakers.net

bla bla
Reg. datum: 04 juni 2001

Ik wil het spel eigenlijk ook wel gaan kopen straks na mijn werk. Bij welke (grote) ketens word hij al verkocht? Want dan ga ik even spieken straks

oke, Bart Smit dus

TF wijzigde dit bericht 09-04-2008 14:31 (6%)

quote:
Pedr0 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:30:
Ik heb hem zojuist opgehaald bij de Bart Smit en ze mogen hem nu officieel verkopen!
Echt hoor .. stelletje schorem @ BS :/ dus om 13.10 mochten ze hem nog niet verkopen en 1 uur 20 min later wel :(

Naja dude! Have fun playing zou ik zeggen :D

Green iz Best!

MCP/MCTS/MCSA(bijna)

Yep...ik was daar om 12:40u toen mochten ze hem niet verkopen. Stukje verder in de stad zag ik mensen lopen met Mario kart Wii doosjes :| 8)7

Terug naar Bart Smit om te zeggen dat ze elder al verkopen. Ze ging direct met het hoofdkantoor bellen en zouden me meteen terugbellen. 15min. later, uiteraard al terug op kantoor werd ik gebeld dat ze hem inderdaad al mogen verkopen.

Zojuist dus opgehaald. :*)

wii for mii

verdorie ben nog steeds niet gebeld ik heb morgen de hele dag vrij en had gehoopt dat ik morgen dus lekker aan het racen was.

off-topic
ik zit hier op mijn werk en normaal gesproken werkt tweakers perfect maar ik krijg nu al een aantal dagen een rare opbouw.
gewoon witte pagina met text en berichten.
is er misschien iets aangepast op de website of zo??

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

Mazzelaartje :) Nou veel plezier ermee :) Ik ga mezelf niet meer blij maken met een dode mus. ik wacht tot mijn bolletje bestelling binnenkomt. tot die tijd ga ik wel werken ofzo :P

Green iz Best!

quote:
dopje1982 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:37:
verdorie ben nog steeds niet gebeld ik heb morgen de hele dag vrij en had gehoopt dat ik morgen dus lekker aan het racen was.

off-topic
ik zit hier op mijn werk en normaal gesproken werkt tweakers perfect maar ik krijg nu al een aantal dagen een rare opbouw.
gewoon witte pagina met text en berichten.
is er misschien iets aangepast op de website of zo??
Heuj, ik heb hier geen last van tweakers problemen. Probeer ff je cache te legen of de pagina te refreshen met Ctr+F5

Green iz Best!

Reg. datum: 01 februari 2004

Iemand al wat vernomen van Dimension Plus?
Mijn bestelling is nog niet verzonden. :'(

I was cool before I met ya
Reg. datum: 02 november 2000

Hoe moet je eigenlijk gasgeven met de wii-wheel? Moet je je palm maar op de knop houden?

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
kmf schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:44:
Hoe moet je eigenlijk gasgeven met de wii-wheel? Moet je je palm maar op de knop houden?
http://image1.play-asia.com/640/6s/pa.122113.4.jpg
:P

MCP/MCTS/MCSA(bijna)

Nou, laat ik even zo vrij zijn 8)

Ik heb even wat scans gemaakt.........

http://members.home.nl/pvanvliet/besturing3.jpg
http://members.home.nl/pvanvliet/besturing4.jpg

Pedr0 wijzigde dit bericht 09-04-2008 15:03 (12%)

quote:
Pedr0 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:53:
Nou, laat ik even zo vrij zijn 8)

Ik heb even wat scans gemaakt.........

[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat plaatje niet te hotlinken of even te scalen? :P dit kan mijn scherm niet aan lees 19"

Green iz Best!

quote:
NinteX schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:42:
Iemand al wat vernomen van Dimension Plus?
Mijn bestelling is nog niet verzonden. :'(
Ik ga er zo even langs :P

Significant lekkerder!What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'!Pas op voor... Spul!!!

student pilot
Reg. datum: 20 maart 2004

hey, je kan dus _wel_ met de gamecube controller die tricks doen zie ik nu...hmm...handig

MCP/MCTS/MCSA(bijna)

Scans even geresized naar 800*600, speciaal voor SpoTs

@hieronder: Bart Smit Tilburg!

Pedr0 wijzigde dit bericht 09-04-2008 15:20 (105%)

mac enzo.

Hmm apart, lokaal filiaal van Bart Smit zegt zojuist nog te hebben gehoord dat hij nog niet verkocht mag worden. Welke filialen zijn jullie langs geweest?

edit:
Sterker nog 2 bart smits in de buurt weigeren om zelfs ook maar naar hoofdkantoor te bellen.
"die neemt wanneer het mag gelijk contact met ons op"
bah :( ik wil racen met toadette

Schalkie wijzigde dit bericht 09-04-2008 15:27 (38%)

X360 Gamertag SSB:Brawl FC: 1590-6160-4911

Ik ben bij de lokatie Woerden geweest. Ik denk dat degene die hem nu nog niet hebben het beste even geduld kunnen uitbrengen tot morgen of de echte release date.

Like me :/

Green iz Best!

wii for mii

off-topic

ctrl + f5 heeft geen effect
het rare is dat de hoofdpagina het wel doet alleen het forum geeft het probleem.
ik zie wel alle avatars en smileys en zo maar voor de rest gebeurt er weinig nou kan hier op mijn werk het een en ander zijn aangepast maar het kan ook zijn dat er iets bij forum is aangepast en dat wou ik even weten...
kan ook niet quoten enzo!

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

quote:
SpoTs schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:11:
Ik ben bij de lokatie Woerden geweest. Ik denk dat degene die hem nu nog niet hebben het beste even geduld kunnen uitbrengen tot morgen of de echte release date.

Like me :/
heb net ook ff de officiele versie gescoord, volgens mij hadden ze hier in r'dam nog wel een aantal liggen bij de dixons

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

Waar is doe nu al te koop omgeving TIEL! :) Dan ga ik daar met een bloed snelheid heen

Dimension Plus gaat vandaag de post-orders versturen, winkel verkoop is echter morgen pas.
Daar waar mij eerder verteld werd dat er voldoende vrije voorraad zou zijn, werd mij nu echter verteld dat die allemaal al op gereserveerd zijn.
Waarschijnlijk, dat was nog niet 100% zeker, zou er vrijdag een tweede grote levering komen.

@Hieronder: Nintendo zet het zelf in de handleiding van Mario Kart (zoals je kan zien in de scans van pedr0), dus het zou erg vreemd zijn als het niet kon :)

Icec_Old wijzigde dit bericht 09-04-2008 15:48 (27%)

Significant lekkerder!What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'!Pas op voor... Spul!!!

Reg. datum: 29 december 2006

quote:
uLu schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:02:
hey, je kan dus _wel_ met de gamecube controller die tricks doen zie ik nu...hmm...handig
Heeft iemand dit al gecontroleerd? Dan is het wel verleidelijk om de GC-controller er gewoon weer bij te pakken.

student pilot
Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
pelt schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:40:
[...]

Heeft iemand dit al gecontroleerd? Dan is het wel verleidelijk om de GC-controller er gewoon weer bij te pakken.
staat op dat plaatje paar posts erboven ook, staan alle controls.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws