Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Bartvw schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:57:
Ik heb hem gister nog ge-preorderd bij de FRS op Leiden Centraal:D
Die vrouw wist nog niets over tekorten, dus ik kan hem vrijdag gewoon ophalen:D
Dat wordt lekker gamen van het weekend(A) Heb alleen 1 vraagje die hier misschien niet thuishoort: Hoe speel je online met de Wii, is dat gewoon een kabeltje erin pluggen, of moet er nog iets voor gekocht worden?
dat die vrouw niets weet over tekorten betekend niet automatisch dat jij em op vrijdag kan ophalen. Ik ben vanochtend ff een sdcard en een stuurtje gaan halen (dat extra kanaal kost toch vrij veel geheugenblocks) en de meneer bij consoleshop.nl wist me te vertellen dat het dramatisch was met de levering van MK, vele malen slechter nog dan bij GH3. Er zou minder dan 10% van het beloofde aantal games worden geleverd aan Nederland, wat zou betekenen dat elke shop slechts 1/10 van hun bestelde voorraad zou krijgen. Zowieso was die voorraad al relatief klein, maar een inkorting van 90% nogmaals op die kleine leveringen is toch wel absurd.

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

Wiiiiiiii

Ook een vraagje over het online spelen: Iemand schreef al dat je met z'n 2-en online kan spelen, maar kan je ook met z'n 4-en online spelen? (Dus 4 op één scherm thuis, tegen 8 anderen online?)

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

quote:
ChrisM schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:13:
Ook een vraagje over het online spelen: Iemand schreef al dat je met z'n 2-en online kan spelen, maar kan je ook met z'n 4-en online spelen? (Dus 4 op één scherm thuis, tegen 8 anderen online?)
nee kan niet, max met 2 personen online op 1 wii. En je hebt niks extras nodig om online te kunnen gamen, gaat allemaal via de ingebouwde wifi van de wii (moet je natuurlijk wel een draadloos netwerk hebben ;) en anders via een lan adapter)

Reg. datum: 01 februari 2004

http://i57.photobucket.com/albums/g216/AdamTurner/dsc00035pd2.jpg
Ein Deutsche Mario Kart exemplar|(niet van mij ik ben geen Duitser)

De game is nu al op diverse plaatsen in Duitsland te krijgen.

NinteX wijzigde dit bericht 08-04-2008 11:24 (9%)

Zag het topic langskomen in active topics en was net op DX aan het surfen, even een tip:
http://www.dealextreme.com/customerphotos/3358-d71daf43-fcd5-46ba-8f68-4f152a94cdbc.jpg
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3358
¤ 3,65 inclusief verzenden :P

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.601
Staan nog veel meer Wii-accesoires, allemaal zonder verzendkosten.
Reg. datum: 09 november 2001

quote:
Impry schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:35:
Zag het topic langskomen in active topics en was net op DX aan het surfen, even een tip:
[afbeelding]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3358
¤ 3,65 inclusief verzenden :P

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.601
Staan nog veel meer Wii-accesoires, allemaal zonder verzendkosten.
Dit stuurtje heb ik ook, het enige wat je hierbij moet doen is een gat aan de achterkant maken, waar je het koordje doorheen kunt halen.

E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
NinteX schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:24:
[afbeelding]

Ziet er wel nice uit dat stuurtje :D Lijkt me wel wat, :)

Is online nog beetje lag vrij?

Dunder-Mifflin, Inc.

Redelijk, ik heb 1x gehad dat een tegenstander opeens voor me verdween en achter me opdook. Dit was wel met alleen europese spelers (Frankrijk en Duitsland). Het potje tegen Amerikanen lukte me niet, toen viel de hele WFC-connectie weg (waardoor het systeem wel zei dat ik 1e van de 12 was geworden, terwijl we net 10 seconden aan het racen waren :') )

Gizz wijzigde dit bericht 08-04-2008 12:47 (50%)

Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

quote:
SaURoN schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:29:
[...]

Ziet er wel nice uit dat stuurtje :D Lijkt me wel wat, :)

Is online nog beetje lag vrij?
yep, tot nu toe vrijwel geen lag meegemaakt :D

Reg. datum: 25 februari 2006

quote:
NinteX schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:24:
[afbeelding]

Is ie in engels? Woon namelijk aan de grens :)

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
Ni3lz schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:41:
[...]

Is ie in engels? Woon namelijk aan de grens :)
Ik weet niet, niet van mij ik ben geen Duitser.

Ik denk het wel want iedere Europese Wii game heeft als het goed is een 4 of 5 talen optie.

Water, the essence of life!

Mijn friend code: 5370-0491-5178

Alvast bedankt! Ik zal vanavond online zijn :P

Specs met Foto Core2Duo E6300@3.2Ghz-->Gigabyte Galaxy 3D H20(verschil van 18c met vorige luchtkoeling), Gigabyte GA-965P-DS4@DQ6, OCZ DDR2 PC2-6400 Platinum EL Dual Channel, XFX 7600GT xxx, @stock voltage.

Ik hoop dat Dixons de stuurtjes ook in de winkel heeft liggen.
En natuurlijk dat Dynabyte snel zijn pre-orders gaat uitleveren. Trouwens goed nieuws dat de FL het blijft doen, want Brawl opgeven voor Kart is een duivels dillemma.

Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU

Neoz & Hobbes

Beetje teleurgesteld door mogelijke leveringsproblemen Nintendo, Heb hem al 3 weken geleden pre-ordered bij wii-home. Maar hoor ook positieve berichten, als IK hem maar heb vrijdag :P

Serve The Humanity , Be Server

Wii 4606-7022-0991-6770

Ik hoor net van mijn webshop dat ik 'm wel deze week verstuurd krijg omdat ik erg hoog op de lijst sta. Maar hun hebben ook problemen, dus levering gaat overal 1 groot drama worden... Het gaat weer lekker!

Hoe dan ook: Ik heb er zin in! *vroem vroem*

wii for mii

quote:
Deddiekoel schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:05:
Ik hoop dat Dixons de stuurtjes ook in de winkel heeft liggen.
En natuurlijk dat Dynabyte snel zijn pre-orders gaat uitleveren. Trouwens goed nieuws dat de FL het blijft doen, want Brawl opgeven voor Kart is een duivels dillemma.
ja dat is idd een groot dilemma want echt duidelijk waneer brawl nou precies in nederland uit komt.
ik moet toch al wachten op de nl versie ivm PAL ;)

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

echt als Nintendo nu f*ck-up nummer zoveel gaat leveren dan gaat die Wii echt weg hier... ze brengen amper wat fatsoenlijks uit en als er wat is is het niet te krijgen

is toch belachelijk. Ze verdienen bakken met geld; kunnen ze best wel eens iets investeren in fatsoenlijke fabrieken (of het afschaffen van hun FAKE policy dat alles overal op is en dat ze de produktie niet bijhouden... kom op na meer dan een jaar geloof ik er niks meer van)

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:59:
echt als Nintendo nu f*ck-up nummer zoveel gaat leveren dan gaat die Wii echt weg hier... ze brengen amper wat fatsoenlijks uit en als er wat is is het niet te krijgen

is toch belachelijk. Ze verdienen bakken met geld; kunnen ze best wel eens iets investeren in fatsoenlijke fabrieken (of het afschaffen van hun FAKE policy dat alles overal op is en dat ze de produktie niet bijhouden... kom op na meer dan een jaar geloof ik er niks meer van)
En wat moeten ze dan met die mega fabrieken als zo'n spel in de eerste week door iedereen gekocht is? Of wil je dat de huidige fabrieken eerst een flinke buffer opbouwen en dus gewoon wat langer wachten tot het spel gereleased wordt?

Had je maar gewoon op tijd moeten pre-orderen...

Bij de dixons zag ik een exemplaar liggen maar er stond op : Reserveer nu voor vrijdag 11 april. Ze zeiden dat ze niet verkopen VOOR vrijdag. Bij FRS hetzelfde verhaal ..bij Dimension Plus heb ik hem gereserveerd, die zeiden gister ook 11 april maar daar probeer ik het morgen en donderdag ook nog wel.

It's me, Mario!

Hehe, ik krijg hem straks van een oud-collega die nu voor nintendo-europe werkt @ marketing afdeling. :) Die hadden hem vrijdag al meegekregen, alleen liep er wat mis waardoor ik hem pas vandaag krijg :@ Maargoed, nogsteeds eerder dan 11 april :P

quote:
Sannr schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:09:
[...]
Had je maar gewoon op tijd moeten pre-orderen...
ik heb em gepre-ordered op de dag dat het mogelijk was om te pre-orderen, eerder ging dus niet

weet nog niet of ik em krijg maar als ik hoor dat het erger is dan met GH3 :S

In t vervolg maar bij 10 winkels reserveren, lullig voor de winkelier maar ja dan moeten ze maar bij Nintendo klagen.

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

FC: Neggix: 1590-4774-1019

Ik word er nu de hele tijd uitgedonderd... Bij het zoeken naar mensen online, krijg ik hele tijd 84020 storing... Irritant....

verder, nieuwe Rainbow Road _O_

neggix wijzigde dit bericht 08-04-2008 14:30 (10%)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

technisch geneeskunde

Zit wel aardige info tussen van sommige al houd ik niet zo van de illegale praktijken op consoles vooral als ze dan topics vol spammen. Wel beter dat je dus GC controllers gelijktijdig met Wiimotes kan gebruiken!

Wel echt zin in deze game al ziet het er voor helaas niet rooskleurig uit en deze week zal ik hem dan ook niet zien. Besteld bij zuiderpark en heb 30-03 besteld (redelijk laat maar ik was dus voorbereid) en ben 27e in rij. Tot nog toe krijgen ze morgen 4 MKWii binnen van één van de leveranciers waar ze bestellingen hebben lopen.

Nja zal wel op z'n pootjes terecht komen maar hoop natuurlijk binnen 2,5 week want dan heb ik als student zijnde weer eens vakantie (met de nodige verplichtingen... hertentamen.. zucht!).
quote:
MOAW schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:20:
Hehe, ik krijg hem straks van een oud-collega die nu voor nintendo-europe werkt @ marketing afdeling. :) Die hadden hem vrijdag al meegekregen, alleen liep er wat mis waardoor ik hem pas vandaag krijg :@ Maargoed, nogsteeds eerder dan 11 april :P
Pff klaag niet jij hebt hem sowieso :P Lucky bastard ^^

psychoclown wijzigde dit bericht 08-04-2008 14:32 (21%)

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

hoe is het spelen nu met dat wii wheel ding? lijkt me zo onconfortable.
gelukkig heb ik nog 4 GC controllers :)

It's me, Mario!

quote:
:| Here we go again

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws