Hoofdcategorieën
Topicacties

Non-Windows Based Mobiles & PDA's Feedback Topic

Pagina: 1 2 last

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Een nieuw forum en een nieuwe policy zal waarschijnlijk wat vragen met zich mee brengen en daarom hebben wij besloten om een feedback topic voor dit forum te openen. In dit topic kan je dan ook al je op- en aanmerking kwijt over NMD en het reilen en zeilen daarbinnen. We willen graag van jullie weten wat jullie vinden van onze policy en of er nog wat aan verbeterd kan worden. Er kunnen dingen bijvoorbeeld niet volledig zijn of we zijn iets vergeten te behandelen in de policy.

Ook kun je hier je ei kwijt over hoe de mods binnen NMD de policy hanteren en naleven. Het is niet de bedoeling dat jullie op elk slotje hier een blikje opentrekken, echter gaat hier om het bredere verhaal en daar waar op of aanmerkingen zijn valt dus over te discussiëren.

In het kort wat we in dit topic graag willen zien van jullie:
  1. Vragen en opmerkingen over de Policy van NMD
  2. Moderatie feedback binnen NMD
  3. Algemene vragen en ideeën met betrekking tot NMD
Ook horen er een paar dingen absoluut niet in dit topic:
  1. Inhoudelijke feedback op slotjes en/of modbreaks (dit mag via mail of DM richting de desbetreffende mod)
  2. Je beklag doen over een bepaalde moderator (dit mag via DM naar die mod ;))
  3. Het melden van een uit de hand gelopen topic (dat mag via een topic report of in Schop een Modje)
  4. Je beklag doen over een user (dit mag via een TR)
Als je in dit topic reageert gaan wij er wel vanuit dat we met respect met elkaar om gaan. Onderbouw je vraag of opmerking dan ook altijd en dan kun je een serieus antwoord vanuit de crew terug verwachten.

Veel plezier in NMD :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Reg. datum: 12 augustus 2005

Is het niet beter als je "mobiles" in "smartphones" verandert? Ik kom net aanzetten (had nog niet gezien dat er ook iets is voor domme GSMs) en dacht huh? Dus alle mobieltjes die niet op windows draaien en PDA's bij elkaar en dan een apart windows smartphone gedeelte?

Trek 6500 powered

Volgens mij waren er redenen waarom we daar niet voor gekozen hebben, maar dat kan ik me zo 1..2..3 even niet meer bedenken. Maar, aangezien dit niet een keuze is geweest die we gister hebben gemaakt, denk ik dat het verstandiger is om `m zo te laten.

-
-

Singletrail Addict
Reg. datum: 25 februari 2004

Waarschijnlijk vanwege de mobiele indeling van de WM-tak?
Iets met Pocket PC etc.

Prachtige actie, deze opsplitsing. Duidelijk!

dnhelle wijzigde dit bericht 04-04-2008 22:20 (20%)

Bikespecs --- Livin' Life in the fast Lane.. --- Nieuwe Link!

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
dnhelle schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:20:
Waarschijnlijk vanwege de mobiele indeling van de WM-tak?
Iets met Pocket PC etc.

Prachtige actie, deze opsplitsing. Duidelijk!
Klopt, mensen associëren veel Smart Phones met Windows Mobile. Nou is een Symbian toestel of een andere OS natuurlijk ook een Smartphone maar die link wordt vaak veel minder snel gelegd. Vandaar dus.

Glad you like it ;)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Singletrail Addict

Je bent mod geworden, DaannO?
Allaboutphones de lucht uit en hier verder?

Zou mooi zijn om per categorie (GSM, NWBM en WBM) een toestelverwachting te hebben.
Dan heb je ook een basis om te discussieren... ;)

Phone Addicted

quote:
dnhelle schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:08:
Je bent mod geworden, DaannO?
Allaboutphones de lucht uit en hier verder?

Zou mooi zijn om per categorie (GSM, NWBM en WBM) een toestelverwachting te hebben.
Dan heb je ook een basis om te discussieren... ;)
Is dit een suggestie voor de nieuwe fora :? AAP heeft hier verder niks mee te maken en dat zal altijd zo blijven dus dat gaat er niet komen :)

Singletrail Addict

quote:
DaannO schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:43:
[...]

Is dit een suggestie voor de nieuwe fora :? AAP heeft hier verder niks mee te maken en dat zal altijd zo blijven dus dat gaat er niet komen :)
De niet bestaande koppeling met AAP kan ik me voorstellen.
Het is wel een suggestie voor de nieuwe fora, maar zoals ik het zo lees wordt dat dus niet opgepakt?

Phone Addicted

quote:
dnhelle schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:04:
[...]

De niet bestaande koppeling met AAP kan ik me voorstellen.
Het is wel een suggestie voor de nieuwe fora, maar zoals ik het zo lees wordt dat dus niet opgepakt?
Nee, tweakers.net zal zo iets niet gaan doen in de nabije toekomst omdat de redacteurs zich met andere dingen bezighouden zoals reviews en het dagelijks nieuws. Verder is het ook niet interessant omdat maar voor 1 fora helemaal te gaan bijhouden, ze hebben wel andere dingen te doen denk ik :P

Reg. datum: 18 februari 2008

Ik vind het geweldig zo, mooi gesorteerd en al. Maar helaas kan ik nergens de topic meer vinden van Nokia 6500 Classic en/of Slide? Zomaar verdwenen? Ik dacht dat het toch bij Non-Windows Mobile was? :?

Phone Addicted

Dat toestel loopt niet op een "slim" OS dus je moet dan bij GSM's zijn ;)

Reg. datum: 26 april 2006

Waneer hoort iets hier thuis en niet bij GSM :?

Trek 6500 powered

Als het op een 'geavanceerd' besturingssysteem draait zoals Symbian (S60, S80, UIQ), Linux of Andriod

-
-

[GoT]BastiaanN

Ik hoop dat ik hier in het goede topic zit, anders mijn excuses.

Het N82 deel wordt al weer aardig rommelig en vol en ik zou de startpost graag uitgebreid zien met een FAQ en Firmware versies e.d.

Met de huidige TS contact overgehad maar die zit wat krap in de tijd waar ik voldoende tijd heb om een TS te onderhouden. Hierbij dus de vraag of een nieuw deel (deeltje 3) mag worden gefabriceerd? :)

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

Reg. datum: 09 december 2007

Dag dames en (voornamelijk) heren,

al een tijdje loop ik rond met een brandende vraag. Ik heb overwogen hier een topic over te starten, want google kan mij niet van voldoende info voorzien. Aan de andere kant, misschien is het een relatief domme vraag. Dus stel ik hem hier, in volle vertrouwen dat iemand mij kan zeggen of deze vraag wel of niet topicwaardig is.
Dit forum draait goed, en is een ontzettend belangrijk naslagwerk voor mij voor allerlei dingen. En ik wil dat in een opmerking niet verzieken.
Mijn vraag is eigenlijk simpel, en misschien dom: is het mogelijk om een non-Windows-based telefoon/PDA naar Windows Mobile te flashen?

Mvg

[GoT]BastiaanN

quote:
HermanA schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:59:

al een tijdje loop ik rond met een brandende vraag. Ik heb overwogen hier een topic over te starten, want google kan mij niet van voldoende info voorzien. Aan de andere kant, misschien is het een relatief domme vraag. Dus stel ik hem hier, in volle vertrouwen dat iemand mij kan zeggen of deze vraag wel of niet topicwaardig is.
Dit forum draait goed, en is een ontzettend belangrijk naslagwerk voor mij voor allerlei dingen. En ik wil dat in een opmerking niet verzieken.
Mijn vraag is eigenlijk simpel, en misschien dom: is het mogelijk om een non-Windows-based telefoon/PDA naar Windows Mobile te flashen?

Mvg
Hoewel ik geen moderator ben denk ik persoonlijk dat (hoewel ik het een interessante vraag vind) er geen mogelijkheid is dat zoiets legaal gedaan mag worden i.v.m. licenties enzo,en daardoor ook buiten de policy van t.net valt. Denk namelijk dat er een moeilijke grens zit tussen wat wel en niet mag. Het ligt er natuurlijk ook aan of je er over wilt speculeren (waardoor het waarschijnlijk wel binnen de grenzen van t.net valt) of dat je het echt wilt gaan proberen (wat er dus buiten valt).

Kortom, persoonlijk zou ik hem topicwaardig en intressant vinden indien het bij speculaties blijft, waardoor er misschien een intressant discussie ontkettend tussen de verschillen/achtergronden tussen WM en Smartphones.

p.s. groeten is overbodig. Zie Het algemeen beleid #groeten

offtopic:
Theoretisch zou het flashen gewoon moeten lukken omdat er veelal gebruik wordt gemaakt van soortgelijke hardware ;)

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

Phone Addicted

quote:
HermanA schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:59:

Mvg
Op zich zou dit nog best een topic waardige vraag zijn, echter een snel rondje door Google zou al snel een "nee" opleveren. Het is dan ook niet echt de bedoeling dat je in dit topic je vraag neer zet, als je niet zeker weet of je ene topic kunt openen met een bepaalde vraag dan kun je beter even een mod DM'en voortaan :)

* DaannO neemt even de honneurs waar voor Ginz omdat die op vakantie is :P

Reg. datum: 07 augustus 2008

Ben ik nou scheel of bestaat er geen topic voor de N93(i)?

Phone Addicted

Reg. datum: 05 oktober 2002

In Non-Windows Based Mobiles & PDA's Beleid lees ik:
quote:
Bekijk even of het topic wel geplaatst mag worden. Zaken zoals ringtones en firmwaremodificaties zijn niet toegestaan in Non-Windows Based Mobiles & PDA's.
Ik vind dit een rare opmerking in het beleid. Ik zou eerder verwachten dat uitgelegd wordt wat wel en niet mag. Waar zou ik dit moeten bekijken?
Manisch positief
Reg. datum: 09 oktober 2006

Het kan aan mij liggen, maar missen we hier nu echt een centraal Google Android topic?

Ik wil er best een opstellen, maar ik vind het zonde om tijd te steken in iets wat gesloten gaat worden of om een of andere reden nutteloos is.

Graag jullie mening.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Phone Addicted

Mag best, zolang het gewoon een nette ts is etc dan is het prima! :)

Met een heuse ontheffing om hier over lockjes te praten van pven :) ;

Een hele goede dag mods.
Schijnbaar is de Nokia N96 een geliefde telefoon onder de Tweakers gebruikers, maar niet zo onder de mods.
Na terechte waarschuwingen in het N96 Tech-topic heb ik een N96 Telecom-topic geopend zodat iedereen alsnog z'n spanningen en discussies over de telefoon kwijt kan.
Dit laatste topic is zojuist gesloten omdat er teveel onzin in stond.
Ik ben het niet met dit oordeel eens.
Het is duidelijk te zien dat er meerdere mensen antwoorden uit het topic konden en kunnen halen en daar is een forum toch voor bedoeld lijkt mij.
Nou zegt mod Pven wel dat het beleid er misschien niet op bedacht is en dat jullie in beraad gaan.
Het is niet de eerste telefoon die populair en gewild is en het lijkt mij dus niet zo dat dit nooit voorkomt op T.net.
Enfin... mijn verzoek is om het topic nog even een weekje open te laten, desnoods met een timer erbij dat ie echt na 168uur gesloten wordt, maar laat iedereen z'n spanningen even weg typen in het N96 Telecom topic.
Als er nou overlast van kwam kan ik begrijpen dat hij per direct dicht gaat, maar het topic zorgt voor veel hits van Google e.d. en nieuwe members en wil je er niks van lezen dan klik je er zo omheen.
Hopend op een mooi antwoord terug.

djpdjpnl

djpdjpnl wijzigde dit bericht 12-09-2008 16:49 (5%)

Phone Addicted

GoT is van naturen een technisch forum. Dit betekent dat we graag discussies zien over de inhoud van telefoons en randverschijnselen daarvan. Prijzen, abo's en aanbiedingen zijn daarom dus eigenlijk niet interessant en speciaal voor dat hebben we een pricewatch.

Tot nu toe is het beleid altijd geweest dat we zulke topics niet toe staan, vandaar dat die van jou dicht is gegaan. Echter gaan we binnenkort wel het beleid aanpassen maar tot die tijd zien we prijs gerelateerde topics dus liever niet :)

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: