Hoofdcategorieën
Topicacties

Telecomproviders Feedback Topic

Pagina: 1

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Een nieuw forum en een nieuwe policy zal waarschijnlijk wat vragen met zich mee brengen en daarom hebben wij besloten om een feedback topic voor dit forum te openen. In dit topic kan je dan ook al je op- en aanmerking kwijt over TP en het reilen en zeilen daarbinnen. We willen graag van jullie weten wat jullie vinden van onze policy en of er nog wat aan verbeterd kan worden. Er kunnen dingen bijvoorbeeld niet volledig zijn of we zijn iets vergeten te behandelen in de policy.

Ook kun je hier je ei kwijt over hoe de mods binnen TP de policy hanteren en naleven. Het is niet de bedoeling dat jullie op elk slotje hier een blikje opentrekken, echter gaat hier om het bredere verhaal en daar waar op of aanmerkingen zijn valt dus over te discussiëren.

In het kort wat we in dit topic graag willen zien van jullie:
  1. Vragen en opmerkingen over de Policy van TP
  2. Moderatie feedback binnen TP
  3. Algemene vragen en ideeën met betrekking tot TP
Ook horen er een paar dingen absoluut niet in dit topic:
  1. Inhoudelijke feedback op slotjes en/of modbreaks (dit mag via mail of DM richting de desbetreffende mod)
  2. Je beklag doen over een bepaalde moderator (dit mag via DM naar die mod ;))
  3. Het melden van een uit de hand gelopen topic (dat mag via een topic report of in Schop een Modje)
  4. Je beklag doen over een user (dit mag via een TR)
Als je in dit topic reageert gaan wij er wel vanuit dat we met respect met elkaar om gaan. Onderbouw je vraag of opmerking dan ook altijd en dan kun je een serieus antwoord vanuit de crew terug verwachten.

Veel plezier in TP :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Reg. datum: 25 december 2003

Ik heb wel een vraag. :)

Nu er een speciaal forum voor telecomproviders is, vraag me eigenlijk af waarop het Voipbustertopic in I&H staat. Hetzelfde geldt voor een aantal andere topics die betrekking hebben op VOIP-aanbieders, maar Voipbuster is toch wel de bekendste/meest gebruikte.

Is hier bewust voor gekozen? Of blijft de 'Voordelig bellen met Voipbuster' in I&H omdat deze reeks daar is ontstaan?

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Sorry voor de late reactie, was me niet eerder opgevallen.

De scheidingslijn tussen I&H en TP is dun, met regelmatig wat overlap. We zijn nog aan het kijken naar een duidelijkere lijn, maar tot nu toe is die nog niet gevonden. Voip gaat via het internet, en blijft daarom (momenteel zeker) nog in I&H.

Soms zal het dus voorkomen dat er een topic in het ene forum staat, terwijl die misschien beter in het andere forum had moeten staan. Attendeer ons daar even op middels de TR knop.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Reg. datum: 08 september 2007

op moment zit ik nu bij hi maar wil straks overstappen naar vodafone, en mijn contract is ongeveer 3 a 4 maand afgelopen. want hoor allemaal verschillende dingen de 1ne shop zegt die en de ander dat.

heb ook zitten te googlen maar kan niks concreets vinden.

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Twee punten:

1: Deze vraag hoort niet in dit topic thuis aangezien het hier om een feedback topic gaat.

2: Met deze vraag kun je het best terecht bij de klantenservice aangezien die het best weten hoe jij kunt overstappen.

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Mijn rechteroog dus.....

[Mobiel Interbet] Welke is nou het beste ? Interbet moet natuurlijk Internet zijn.

Kan er gelijk gekeken worden naar het bestaansrecht. Had het overzichtje toch klaar staan, kon ik het net zo goed delen d8 ik zo. 8)
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Beter laat dan nooit: ziet er allemaal keurig uit. :)

Normaal gesproken staan we opsomtopics niet toe, maar dit topic voegt iets toe en kan dus open blijven.

Pagina: 1

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: