Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 december 2007

op dit moment vind ik de map rotation het beste.
een mooie mix van customs en standaard
heerlijk, vroeger vond ik dat er teveel de standaar maps werden gespeeld
sommige levels 3x in 2 uur bv. maar dat is nu opgelost met deze rotations..

dus houden zo ;) O-)

CiPHER

@Brainstorm
Ik moet je gelijk geven wat rtv betreft. Het is momenteel niet ideaal, maar waarschijnlijk wel beter dan met een lagere grens.

Lazytown en warpath uit de cycle op ofwel #1 ofwel #3 zou zeker mijn vote krijgen. Kan in ieder geval op één van de twee met een gerust hart gespeelt worden :p
[GoT] HertogJanNL
Reg. datum: 23 oktober 2007

quote:
Mik! schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:29:
Samen met insanity gaan mediccen op de laatste stage van Dustbowl en in samenwerking met Hertog en Loona leuke acties gehad wat uiteindelijk wel zorgde voor de overwinning.
Whahaha dat was echt leuk als Pyro. Wat een chaos, dood en verderf kan die class zaaien zeg, geweldig. Met één über een aantal sentries én vijanden de dood injagen ging gewoon echt geweldig :D
Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
HertogJanNL schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:59:
[...]

Whahaha dat was echt leuk als Pyro. Wat een chaos, dood en verderf kan die class zaaien zeg, geweldig. Met één über een aantal sentries én vijanden de dood injagen ging gewoon echt geweldig :D
Oh hell yeah _/-\o_

last fm || Shoot the f'ing medic

Void()
Reg. datum: 19 september 2002

Was inderdaag erg leuk. Uber-pyro is unstoppable in de laatste stage van Dustie.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

ik kwam net nog een leuk programmaatje tegen, het kan je totale stats laten zien, meer dus dan alleen de best of 1 life van bij valve
http://www.overclock.net/...730-tf2-stats-parser.html

Zo kan ik zien dat ik over de 4.3 miljoen healed zit als medic en meer dan 1 miljoen damage als heavy ;)

Reg. datum: 26 juli 2006

Laatste stage op Dustbowl is inderdaad leuk. Gisteren twee keer in een blauw team gezeten dat er gewoon niet doorheenkwam. Iedere keer als we iets opgebouwd hadden daar en dachten grond te winnen, kwam er weer zo'n uber-pyro die de hele boel platbrandde. Daarna was het weer tegen de stroom van pipebombs en stickybombs, ubered Heavy's en hier en daar een pyro in je nek opzwemmen om weer terug te komen. Een drama!

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
DeNeusbeer schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:32:
ik kwam net nog een leuk programmaatje tegen, het kan je totale stats laten zien, meer dus dan alleen de best of 1 life van bij valve
http://www.overclock.net/...730-tf2-stats-parser.html

Zo kan ik zien dat ik over de 4.3 miljoen healed zit als medic en meer dan 1 miljoen damage als heavy ;)
WOW!
170 uur spy gespeeld en 1,4 miljoen damage gedaan :)

Reg. datum: 28 mei 2005

leuk progammatje (geeft alleen aan dat ik met een demoman 1 headshot heb gemaakt :P)

hehe

(XuSeM.nL

hehe gek onnie

This is the song La la la la

ja mijn soldier heeft ook een headshot :P maar ach das allemaal door die stomme bug toen een tijdje terug....

maar wel een leuk programma moet ik zeggen wel es geinig om te zien hoeveel damage in totaal en hoeveel headshots :P

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

WTF. Ben ik lekker aan gamen wordt ik voor geen reden gekicked door een admin :? Wtf is up with that :S (A server 1 rond 21.15 uur)Wilde een admin soms gamen kicked ie mij maar of..... ?

Vaag, magoed dan maar een andere server gezocht :'(

Notna wijzigde dit bericht 08-04-2008 22:06 (5%)

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

Mighty Pirate!
Reg. datum: 20 juli 2007

Sjezus wat word ik er toch gruwelijk sjacherijnig van als iedereen in je team te mieterig is om een keer dood te gaan, allemaal maar blijven campen op een CP map... zuch... kan ik ZO niet tegen...

Ik offer me graag keer op keer op door bvb als pyro iedereen in de fik te steken waar ze de uber staan op te bouwen zodat ze vaak een uber verpesten ofzo, en dan blijkt...van de 11 man probeerder er daarna welgeteld 1 door te duwen om de cap in te nemen, de rest verschanste zich onder het genot van een kop koffie allemaal naast de dispenser...
bleh. ik haat dat soort potjes. :(

Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
JDeraGear schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:37:
Sjezus wat word ik er toch gruwelijk sjacherijnig van als iedereen in je team te mieterig is om een keer dood te gaan, allemaal maar blijven campen op een CP map... zuch... kan ik ZO niet tegen...

Ik offer me graag keer op keer op door bvb als pyro iedereen in de fik te steken waar ze de uber staan op te bouwen zodat ze vaak een uber verpesten ofzo, en dan blijkt...van de 11 man probeerder er daarna welgeteld 1 door te duwen om de cap in te nemen, de rest verschanste zich onder het genot van een kop koffie allemaal naast de dispenser...
bleh. ik haat dat soort potjes. :(
Tja, de meeste mensen gaan gewoon puur voor de stats. Had op een gegeven moment ook van die mietjes in m'n team. Zelfs met een medic achter ze durfden ze niet de hoek om (terwijl er niet eens stickies lagen of sentries stonden)..... Kan me daar vrij ernstig aan ergeren (denk dat de mensen in m'n team het wel gemerkt hebben). Het is gewoon vreemd hoe op het ene moment ze geen probleem hebben zinloos te suiciden op een stel stickies en op het andere moment angstvallig in een hoekje te gaan zitten. Ik ben zelf niet zo van die zelfmoord acties (berg stickies met een campende demo er achter bijv :P), maar als er een kans bestaat dat ik het gevecht zou winnen ga ik het wel aan.
Echo Lima Victor India Sierra
Reg. datum: 25 juli 2002

quote:
Koeitje schreef op woensdag 09 april 2008 @ 01:54:
[...]

*knip*

Ik ben zelf niet zo van die zelfmoord acties (berg stickies met een campende demo er achter bijv :P), maar als er een kans bestaat dat ik het gevecht zou winnen ga ik het wel aan.
Maw, je wacht naast de dispenser tot er een medic zegt dat ie uber heeft? :D _O-

Just kidding of course :)
Wat ik, als medic, vooral irritant vind, zijn van bange wezels die de hele tijd rondlopen en "Medic!" gillen (terwijl ze full hp hebben) en NIETS (!!) doen tot er een medic naar hun switched... :(

offtopic:
@ Mik: Knipperlicht is idd wel een goed woord, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat de situatie het best omschreven kan worden met volgend (engel)s zinnetje.
nl: "She doesn't know what she wants & she's being a bitch about it as well!
Medic I Like to Kill

Ik als suicidale medic vind niets leuker dan suicidale acties te ondernemen. Soms is het kansloos, maar een groot deel van de tijd succesvol. De kansloze acties liggen dan ook niet zo zeer aan mijn buddy en moi, maar meer aan het feit dat je team niet volgt. Wat Elvis ook zegt, die pussies die pas iets willen doen zodra ze een medic hebben. Of van die gasten die heerlijk met je in discussie willen gaan waarom je een demo ubert en niet een heavy. Uhm, als ik moet kiezen tussen Mistav of Loona uberen als demo of één of andere newbie als heavy, tsja dan weet ik het wel.

Gister een paar erg mooie potjes gespeeld. Hoog meligheidsgehalte en toch goede potjes. Met name corporation was briljant. Bij starten van de map even moeten slikken toen we de teamverdeling zagen. Een volledig GoT-clan team tegen een bijeengeraapt zooitje ;) van regulars en clanmembers en ze het toch moeilijk weten te maken of beter gezegd, als ik niet dood was gegaan hadden we een uber gehad om te counteren en dan was de kans erg groot dat we gewoon hadden gewonnen. 1-1 vind ik dan ook een nette score voor corporation gezien de teams. Trouwens, mooi rocketjump en stickyjump tactieken gezien..

@elvis: das minder, of beter gezegd ronduit irritant..

Reg. datum: 24 juli 2006

Hou het nuttig

Terr wijzigde dit bericht 09-04-2008 13:40 (96%)

Reg. datum: 15 december 2005

quote:
[b]Mik! schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:30:
...

Gister een paar erg mooie potjes gespeeld. Hoog meligheidsgehalte en toch goede potjes. Met name corporation was briljant. Bij starten van de map even moeten slikken toen we de teamverdeling zagen. Een volledig GoT-clan team tegen een bijeengeraapt zooitje ;) van regulars en clanmembers en ze het toch moeilijk weten te maken of beter gezegd, als ik niet dood was gegaan hadden we een uber gehad om te counteren en dan was de kans erg groot dat we gewoon hadden gewonnen. 1-1 vind ik dan ook een nette score voor corporation gezien de teams. Trouwens, mooi rocketjump en stickyjump tactieken gezien..
Corporation ging inderdaad erg lekker gisteren. In het vijandelijke team zat 1 iemand zonder GoT voor zijn naar en dat was SJOQ Glasio. Wij hadden slechts 4 of 5 clan spelers. Toch heel hard door de verdediging in stage 3 heen gevochten en deze ook gewonnen.

Daarna als verdediging stonden we erg sterk op stage 1 en 2. Helaas kwamen we niet toe aan stage 3 want die hadden we volgens mij zeker gewonnen.

Dat is dan toch een goed gevoel. Zeker omdat er al 3 man aan het begin van de map zeiden dat de map snel voorbij zou zijn vanwege de teams en er zelfs nog een GoTer snel het andere team joinde (winning team joiner :( ). Als je dat toch zo over ze heen stoomwalst is dat leuk :*)

Medic I Like to Kill

Haha, ik was 1 van de 3 die meteen zoiets had van 'Ohooh..'. Maar ik had het niet anders gewild. Er werd samengewerkt, er werd logisch nagedacht en men schoot raak (niet geheel onbelangrijk ;)). Neen, was een leuke match om te spelen. Inderdaad jammer van stage 3, want dat was iets wat ik graag met dit team had willen proberen ^^

CiPHER

Gister inderdaad een paar geweldige potjes weten te spelen :)

Wat denken jullie overigens van Battlefield Heroes?
Bij de aankondiging had ik al het idee dat het een rip-off zou zijn, en de trailer bevestigd dat. Ik kan echter niet ontkennen dat het er grappig uitziet.
Zou dit invloed gaan hebben op het aantal TF2 spelers? Zou Valve sneller updates gaan vrijgeven om tegengas te geven?

frickY wijzigde dit bericht 09-04-2008 16:31 (75%)

Void()
Reg. datum: 19 september 2002

quote:
frickY schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:11:

Bij de aankondiging had ik al het idee dat het een rip-off zou zijn, en de trailer bevestigd dat. Ik kan echter niet ontkennen dat het er grappig uitziet.
Zou dit invloed gaan hebben op het aantal TF2 spelers? Zou Valve sneller updates gaan vrijgeven om tegengas te geven?
Geen sentries, geen medics, geen interesse :)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Spy? Dan sla ik het over.

[GoT] HertogJanNL
Reg. datum: 23 oktober 2007

quote:

TF2 ziet er ondanks de cartoony stijl heel technisch geavanceerd uit. Er is duidelijk over nagedacht. Bij deze trailer heb ik meer het idee dat het op een engine uit 2000 draait ofzo. Het ziet er gewoon niet echt mooi uit. Maar ach, 't is gameplay that matters, dus ben benieuwd. Wacht eerst wel even de reviews af. Maar een gratis game is lekker want het is...
ShRiMp0ViSs|ab0x
Reg. datum: 27 augustus 2007

quote:

Het is van EA...... Moet ik nog meer zeggen?

(maar als het lekker loopt op mijn p4 3ghz en 6800XTreme AGP en het is competitive en intelligent.. danneh moet ik ik het zkr eens uitproberen.. )
+ het is gratis..

edit: hmm ik heb net de trailer bekeken... en het is 3rd person... Ik denk dat het iets heel anders wordt dan tf2..

Shrimp O Vis wijzigde dit bericht 09-04-2008 19:23 (7%)

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4;

Reg. datum: 01 mei 2003

Zat net de oude TF2 Trailer te kijken, erg leuk om te zien hoe het allemaal geevolueerd is.
2fort een open brug, pistool van de scout is ook grondig aangepast, sommige cell shading dingen als de vlammen van de heavy geschrapt, sentry heel ander geluid.
Bij de demoman zie je dan ook dat (speciale) grenades in ieder geval geplanned waren, de clusterbom (mirv in tfc), zo zonde dat, dat geschrapt is.

Pain is weakness leaving the body.

Inderdaad nu je het zegt. Hoop nog wel dat die clusterbommemn terug komen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: