Reg. datum: 30 december 2007
Reg. datum: 30 december 2007
Ik moet je gelijk geven wat rtv betreft. Het is momenteel niet ideaal, maar waarschijnlijk wel beter dan met een lagere grens.
Lazytown en warpath uit de cycle op ofwel #1 ofwel #3 zou zeker mijn vote krijgen. Kan in ieder geval op één van de twee met een gerust hart gespeelt worden
Whahaha dat was echt leuk als Pyro. Wat een chaos, dood en verderf kan die class zaaien zeg, geweldig. Met één über een aantal sentries én vijanden de dood injagen ging gewoon echt geweldigquote:Mik! schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:29:
Samen met insanity gaan mediccen op de laatste stage van Dustbowl en in samenwerking met Hertog en Loona leuke acties gehad wat uiteindelijk wel zorgde voor de overwinning.
HertogJanNL - www.teamfortress.be: de GoT TF2 community! - PC specs
Oh hell yeahquote:HertogJanNL schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:59:
[...]
Whahaha dat was echt leuk als Pyro. Wat een chaos, dood en verderf kan die class zaaien zeg, geweldig. Met één über een aantal sentries én vijanden de dood injagen ging gewoon echt geweldig
last fm || Shoot the f'ing medic
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
http://www.overclock.net/...730-tf2-stats-parser.html
Zo kan ik zien dat ik over de 4.3 miljoen healed zit als medic en meer dan 1 miljoen damage als heavy
Reg. datum: 27 augustus 2004
WOW!quote:DeNeusbeer schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:32:
ik kwam net nog een leuk programmaatje tegen, het kan je totale stats laten zien, meer dus dan alleen de best of 1 life van bij valve
http://www.overclock.net/...730-tf2-stats-parser.html
Zo kan ik zien dat ik over de 4.3 miljoen healed zit als medic en meer dan 1 miljoen damage als heavy
170 uur spy gespeeld en 1,4 miljoen damage gedaan
Reg. datum: 28 mei 2005
hehe
(XuSeM.nL
hehe gek onnie
maar wel een leuk programma moet ik zeggen wel es geinig om te zien hoeveel damage in totaal en hoeveel headshots
Vaag, magoed dan maar een andere server gezocht
Notna wijzigde dit bericht 08-04-2008 22:06 (5%)
Ik offer me graag keer op keer op door bvb als pyro iedereen in de fik te steken waar ze de uber staan op te bouwen zodat ze vaak een uber verpesten ofzo, en dan blijkt...van de 11 man probeerder er daarna welgeteld 1 door te duwen om de cap in te nemen, de rest verschanste zich onder het genot van een kop koffie allemaal naast de dispenser...
bleh. ik haat dat soort potjes.
Tja, de meeste mensen gaan gewoon puur voor de stats. Had op een gegeven moment ook van die mietjes in m'n team. Zelfs met een medic achter ze durfden ze niet de hoek om (terwijl er niet eens stickies lagen of sentries stonden)..... Kan me daar vrij ernstig aan ergeren (denk dat de mensen in m'n team het wel gemerkt hebben). Het is gewoon vreemd hoe op het ene moment ze geen probleem hebben zinloos te suiciden op een stel stickies en op het andere moment angstvallig in een hoekje te gaan zitten. Ik ben zelf niet zo van die zelfmoord acties (berg stickies met een campende demo er achter bijvquote:JDeraGear schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:37:
Sjezus wat word ik er toch gruwelijk sjacherijnig van als iedereen in je team te mieterig is om een keer dood te gaan, allemaal maar blijven campen op een CP map... zuch... kan ik ZO niet tegen...
Ik offer me graag keer op keer op door bvb als pyro iedereen in de fik te steken waar ze de uber staan op te bouwen zodat ze vaak een uber verpesten ofzo, en dan blijkt...van de 11 man probeerder er daarna welgeteld 1 door te duwen om de cap in te nemen, de rest verschanste zich onder het genot van een kop koffie allemaal naast de dispenser...
bleh. ik haat dat soort potjes.
Maw, je wacht naast de dispenser tot er een medic zegt dat ie uber heeft?quote:Koeitje schreef op woensdag 09 april 2008 @ 01:54:
[...]
*knip*
Ik ben zelf niet zo van die zelfmoord acties (berg stickies met een campende demo er achter bijv), maar als er een kans bestaat dat ik het gevecht zou winnen ga ik het wel aan.
Just kidding of course
Wat ik, als medic, vooral irritant vind, zijn van bange wezels die de hele tijd rondlopen en "Medic!" gillen (terwijl ze full hp hebben) en NIETS (!!) doen tot er een medic naar hun switched...
@ Mik: Knipperlicht is idd wel een goed woord, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat de situatie het best omschreven kan worden met volgend (engel)s zinnetje.
nl: "She doesn't know what she wants & she's being a bitch about it as well!
Gister een paar erg mooie potjes gespeeld. Hoog meligheidsgehalte en toch goede potjes. Met name corporation was briljant. Bij starten van de map even moeten slikken toen we de teamverdeling zagen. Een volledig GoT-clan team tegen een bijeengeraapt zooitje
@elvis: das minder, of beter gezegd ronduit irritant..
Reg. datum: 24 juli 2006
Terr wijzigde dit bericht 09-04-2008 13:40 (96%)
Reg. datum: 15 december 2005
Corporation ging inderdaad erg lekker gisteren. In het vijandelijke team zat 1 iemand zonder GoT voor zijn naar en dat was SJOQ Glasio. Wij hadden slechts 4 of 5 clan spelers. Toch heel hard door de verdediging in stage 3 heen gevochten en deze ook gewonnen.quote:[b]Mik! schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:30:
...
Gister een paar erg mooie potjes gespeeld. Hoog meligheidsgehalte en toch goede potjes. Met name corporation was briljant. Bij starten van de map even moeten slikken toen we de teamverdeling zagen. Een volledig GoT-clan team tegen een bijeengeraapt zooitjevan regulars en clanmembers en ze het toch moeilijk weten te maken of beter gezegd, als ik niet dood was gegaan hadden we een uber gehad om te counteren en dan was de kans erg groot dat we gewoon hadden gewonnen. 1-1 vind ik dan ook een nette score voor corporation gezien de teams. Trouwens, mooi rocketjump en stickyjump tactieken gezien..
Daarna als verdediging stonden we erg sterk op stage 1 en 2. Helaas kwamen we niet toe aan stage 3 want die hadden we volgens mij zeker gewonnen.
Dat is dan toch een goed gevoel. Zeker omdat er al 3 man aan het begin van de map zeiden dat de map snel voorbij zou zijn vanwege de teams en er zelfs nog een GoTer snel het andere team joinde (winning team joiner
Wat denken jullie overigens van Battlefield Heroes?
Bij de aankondiging had ik al het idee dat het een rip-off zou zijn, en de trailer bevestigd dat. Ik kan echter niet ontkennen dat het er grappig uitziet.
Zou dit invloed gaan hebben op het aantal TF2 spelers? Zou Valve sneller updates gaan vrijgeven om tegengas te geven?
frickY wijzigde dit bericht 09-04-2008 16:31 (75%)
Geen sentries, geen medics, geen interessequote:frickY schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:11:
Gister inderdaad een paar geweldige potjes weten te spelen
Bij de aankondiging had ik al het idee dat het een rip-off zou zijn, en de trailer bevestigd dat. Ik kan echter niet ontkennen dat het er grappig uitziet.
Zou dit invloed gaan hebben op het aantal TF2 spelers? Zou Valve sneller updates gaan vrijgeven om tegengas te geven?
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
TF2 ziet er ondanks de cartoony stijl heel technisch geavanceerd uit. Er is duidelijk over nagedacht. Bij deze trailer heb ik meer het idee dat het op een engine uit 2000 draait ofzo. Het ziet er gewoon niet echt mooi uit. Maar ach, 't is gameplay that matters, dus ben benieuwd. Wacht eerst wel even de reviews af. Maar een gratis game is lekker want het is...quote:frickY schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:11:
HertogJanNL - www.teamfortress.be: de GoT TF2 community! - PC specs
Het is van EA...... Moet ik nog meer zeggen?quote:frickY schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:11:
(maar als het lekker loopt op mijn p4 3ghz en 6800XTreme AGP en het is competitive en intelligent.. danneh moet ik ik het zkr eens uitproberen.. )
+ het is gratis..
edit: hmm ik heb net de trailer bekeken... en het is 3rd person... Ik denk dat het iets heel anders wordt dan tf2..
Shrimp O Vis wijzigde dit bericht 09-04-2008 19:23 (7%)
Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4;
Reg. datum: 01 mei 2003
2fort een open brug, pistool van de scout is ook grondig aangepast, sommige cell shading dingen als de vlammen van de heavy geschrapt, sentry heel ander geluid.
Bij de demoman zie je dan ook dat (speciale) grenades in ieder geval geplanned waren, de clusterbom (mirv in tfc), zo zonde dat, dat geschrapt is.
Pain is weakness leaving the body.
Reg. datum: 27 augustus 2004
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last
Dit topic is gesloten.