Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 22 november 2000

Wat is het toch een kleine wereld... :+

Ook een mooie uitspraak:

"I'm gonna heal some bitches" _/-\o_

Ik meende ook al een bekende naam te zien, maar ze klinkt australisch, het domein is australisch en die kerel ook volgens mij. Maakt dat dat de kans dat die naam toeval is niet wat groter? Volgens mij maakt de latency tussen hier en australie het spel onspeelbaar :)

Spelling is een keuze
DM me

Zou kunnen, dat ze Aussie was wist ik al en daarom vroeg ik me ook af welke server het was. Kan zijn dat ze de sessie overdag speelden en een drukke server vonden die toevallig in Europa stond. Maar het is wel erg toevallig dat er een medic "toevallig" met die naam rondloopt.

quote:
Jimmie schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:54:
Kan niet wachten voor de volgende content update, maarja 20 april + Valve time = ?

Kan ik eindelijk eens weer de Medic uit het stof halen, tenslotte m'n least played class op de Demoman na :+
Waarom zou je demo eht minst spelen? Want als jij een sentry tegenkomt dan is de beste oplossing nog altijd als demo die sg opruimen. Of laat jij dit over aan andere? (kun je lang w8en op pub)

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

quote:
PainkillA schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:46:
[...]

Waarom zou je demo eht minst spelen? Want als jij een sentry tegenkomt dan is de beste oplossing nog altijd als demo die sg opruimen. Of laat jij dit over aan andere? (kun je lang w8en op pub)
De demo heeft me nooit lang kunnen boeien, wel eens mee gespeeld en word helemaal para van dat schieten en dan weer rechterknop drukken :D

Soldier is gewoon een stuk relaxter wat dat betreft en als soldier is er nog genoeg progressie te boeken :)
SG's zijn nooit zo'n probleem, tenzij er een Engi bij zit te hameren, maar dan rocketjump ik er gewoon voorbij, even wachten op de demoman of een andere weg naar Rome.

Pain is weakness leaving the body.

quote:
Jimmie schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:53:
[...]

SG's zijn nooit zo'n probleem, tenzij er een Engi bij zit te hameren, maar dan rocketjump ik er gewoon voorbij, even wachten op de demoman of een andere weg naar Rome.
Voorbij een SG proberen te RJ'en!? Ik weet niet precies hoe je dat doet, maar doet meestal pakt dat verkeerd uit. :'(

Mooh?

Ik kom wel voorbij de sentry met een rocketjump. Maar bestemming skybox is niet zo relax ;)
en wat als er in rome ook een SG staat?

-=Specs=- TF2: [GoT|TheS4ndm4n L2: TheS4ndm4n (Bartz) AoC: Doll(Wildsoul)

Gadgetfetisjist

Ik ben helemaal verslaafd geweest aan de eerste TFC bij Half Life 1. Toen ik een PS3 kocht raakte ik al snel verslingerd aan Warhawk en was eigenlijk verbaasd toen ik merkte dat TFC 2 na jaren toch nog uitgekomen is. Heb de Orange Box onlangs gekocht en TFC 2 even gespeeld, maar ik moet zeggen dat het voor mij niet kan tippen aan de looks en gameplay van Warhawk. Zijn er meer mensen die zowel TFC 2 als Warhawk spelen op de PS3?

Mooh?

TFC2 bestaat niet eens dus niemand weet hoe dat speelt :)
Gadgetfetisjist

quote:
Koeitje schreef op zondag 06 april 2008 @ 01:23:
TFC2 bestaat niet eens dus niemand weet hoe dat speelt :)
Jaja... TF2 dus... smart ass :P

I'm a Rocket Man
Reg. datum: 04 oktober 2004

Warhawk en Team Fortress 2 lijken me nou ook niet echt 2 spellen om met mekaar te vergelijken :?

Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb

quote:
Zydell schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:41:
[...]

Eerst een mooie en actie en dan tóch nog een crit, grrrrrr!!! :D

Heb nog een vraagje trouwens; ga binnenkort een betere hoofdtelefoon aanschaffen, geen headset dus ik wil een aparte microfoon aanschaffen; iemand nog tips toevallig?
Ligt een beetje aan je budget, ik heb zelf een Sennheiser HD515 van 70 euro, dan heb je ook nog de HD555 van 90 euro en de HD595 van 150 euro, maar ik speel ook vooral CoD4 waar sound iets belangrijker is :)

Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche

quote:
CapTVK schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 21:01:
[...]

Voorbij een SG proberen te RJ'en!? Ik weet niet precies hoe je dat doet, maar doet meestal pakt dat verkeerd uit. :'(
Zo lang de ruimte klein is en niet veel langer duurt dan dat het ding piept :D
In een open ruimte als Dustbowl ga je inderdaad heel hard ergens heen vliegen :+

Pain is weakness leaving the body.

Gadgetfetisjist

quote:
T!m0n schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:22:
Warhawk en Team Fortress 2 lijken me nou ook niet echt 2 spellen om met mekaar te vergelijken :?
Allebei met twee teams, allebei met CTF battles. Laat je niet misleiden door het feit dat Warhawk doet denken aan een vliegspel. Het draait primair om samenwerken met als doel het veroveren van de vlag van de tegenstander. Zelf gebruik ik bijvoorbeeld nooit een vliegtuig.

quote:
DonMetal schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:42:
[...]

Ligt een beetje aan je budget, ik heb zelf een Sennheiser HD515 van 70 euro, dan heb je ook nog de HD555 van 90 euro en de HD595 van 150 euro, maar ik speel ook vooral CoD4 waar sound iets belangrijker is :)
De hoofdtelefoon had ik al uitgekozen (sennheiser HD555), het gaat mij meer om een fatsoenlijke microfoon die ik daar in combinatie mee kan gebruiken; dit is misschien niet helemaal het juiste draadje hiervoor, maar er zijn behoorlijk wat GoT'ers die ingame een microfoon gebruiken bij TF2 dus vandaar!

[www.zydell.net] webdesign, webscripting & grafische vormgeving

Net toch een triest gebeuren op de #1 server...

In castle, wij moesten 1 cp verdedigen, en elke kaar was een 1 iemand (DynamiteMonkey) die het leuk vond om de enige in/uitgang van onze spawn vol te leggen met stickies zodat we niks konden... Dan denk je: Dan wacht je tot net na de explosie, maar nee: Dan heb je [GoT]Linc (sniper) en 2 soldiers die de ingang lopen te campen. wat een triest stelletje rukkers zeg...
quote:
Zydell schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:06:
[...]

De hoofdtelefoon had ik al uitgekozen (sennheiser HD555), het gaat mij meer om een fatsoenlijke microfoon die ik daar in combinatie mee kan gebruiken; dit is misschien niet helemaal het juiste draadje hiervoor, maar er zijn behoorlijk wat GoT'ers die ingame een microfoon gebruiken bij TF2 dus vandaar!
ahzo, ik gebruik zelf bij mn hd515 de Zalman Clip-on mic, werk goed, kost nog geen 5 euro. die klik je gewoon aan je kabel vast, een paar tie-wraps o de 2 kabeltjes bij elkaar te houden en klaar. Hij valt er ook echt niet af, het is juist moetlijk hem er af te krijgen.

DonMetal wijzigde dit bericht 06-04-2008 14:49 (47%)

Als je onderweg naar de CP langs de vijandelijk spawn moet, moet je dus maar netjes wachten tot ze 10m buiten de deur zijn voor je er op mag schieten? :)

Spelling is een keuze
DM me

quote:
blaataaps schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:06:
Als je onderweg naar de CP langs de vijandelijk spawn moet, moet je dus maar netjes wachten tot ze 10m buiten de deur zijn voor je er op mag schieten? :)
nee, maar 10 spawnrondes blijven wachten voor de deur is een beetje veel van het goede

Met een uber kom je wel door zo'n spawnlock heen.
Maarja, daar zit 't probleem ook direct, als er nauwelijks bekenden op de server zitten is het niveau echt om te huilen. Af en toe heb ik wel eens het idee dat er echt bijna alleen maar hersendode spelers rondlopen :/
Pas ook op Castle (op de map waarbij rood 1 punt moet defenden), had een blauwe engineer het gewoon voor elkaar gekregen om een lvl3 sentry _OP_ de muur bij cap te maken... Spawnlocked door een sentry (wat al dom genoeg is) en natuurlijk geen een medic die een uber oplaad, nee gewoon als een domme lemming naar buiten rennen.

PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker

This is the song La la la la

wat ik op mijn beurt niet echt snap is dat de meeste mensen hier juist de klaagzang over vanalles en nog wat gaan doen terwijl je dat beter ingame kan gaan zeggen om mensen te helpen ipv ze hier een beetje op het forum afbranden.... ( wel iets subtieler dan wat je nu net zei natuurlijk ;) )

Ik ben zelf ook al genoeg van dat soort situaties tegengekomen, maar dat hoort erbij... je kunt nu eenmaal niet van iedereen verwachten dat ze goed zijn..

quote:
real_FireFly schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:02:
Met een uber kom je wel door zo'n spawnlock heen.
Maarja, daar zit 't probleem ook direct, als er nauwelijks bekenden op de server zitten is het niveau echt om te huilen. Af en toe heb ik wel eens het idee dat er echt bijna alleen maar hersendode spelers rondlopen :/
Pas ook op Castle (op de map waarbij rood 1 punt moet defenden), had een blauwe engineer het gewoon voor elkaar gekregen om een lvl3 sentry _OP_ de muur bij cap te maken... Spawnlocked door een sentry (wat al dom genoeg is) en natuurlijk geen een medic die een uber oplaad, nee gewoon als een domme lemming naar buiten rennen.
Ja dat was ik, bijzonder effectieve plek voor een sentry (als het je lukt om hem naar level 2 te krijgen), je moet 2 maal een dispenser net naast de muur plaatsen zodat je vanaf de dispenser steeds op de muur kan klimmen (en zsm een teleport op de brug bouwen). Ik hoorde veel mensen 'lame' / 'exploit' schreeuwen, maar ik vind het niks lamer dan 2 demoman + 2 snipers + weet ik veel wat die aan het spawncampen zijn, daarnaast is de map zo gebouwd dat het mogelijk is, als de maker het hier niet mee eens is moet hij de map maar aanpassen. Persoonlijk vind ik dat de spawn exits gewoon erg slecht geplaatst zijn (bij meerdere stages is dit een probleem overigens).

Jammergenoeg is het voor verdedigen een minder effectieve plek (daarnaast kun je er haast niet meer komen als je teleport exit eenmaal gemold is), ik heb er als defence sniper wel eens gestaan, dat werkt ook bijzonder goed.
quote:
Moonroach schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:47:
wat ik op mijn beurt niet echt snap is dat de meeste mensen hier juist de klaagzang over vanalles en nog wat gaan doen terwijl je dat beter ingame kan gaan zeggen om mensen te helpen ipv ze hier een beetje op het forum afbranden.... ( wel iets subtieler dan wat je nu net zei natuurlijk ;) )

Ik ben zelf ook al genoeg van dat soort situaties tegengekomen, maar dat hoort erbij... je kunt nu eenmaal niet van iedereen verwachten dat ze goed zijn..
Idd, door de meest simpele dingen aan spelers uit te leggen, tips/aanwijzingen te geven (plaatsen van sentries, waar heen lopen) en goeie incomings te geven kun je echt bijzonder veel doen!

Zydell wijzigde dit bericht 06-04-2008 17:58 (19%)

[www.zydell.net] webdesign, webscripting & grafische vormgeving

Reg. datum: 24 februari 2007

quote:
Moonroach schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:47:

Dat dus :)

quote:
Zydell schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:56:
[...]

Ja dat was ik, bijzonder effectieve plek voor een sentry (als het je lukt om hem naar level 2 te krijgen), je moet 2 maal een dispenser net naast de muur plaatsen zodat je vanaf de dispenser steeds op de muur kan klimmen (en zsm een teleport op de brug bouwen).

[...]
Dus zo doe je dat, ik dacht altijd dat het ongelooflijk goed jumpen aankwam. Net langs het randje van de battlement op de juiste manier springen en precies op de "brug" terechtkomen (lukte bij mij maar een van de vijf keer).

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
Switch schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:33:
[...]

OMG, kijk eens wie er opduikt in het 2e film! :D Op tijdstip 1:42 zien we een bekend persoon *O*
I'm famous O+

last fm || Shoot the f'ing medic

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws