Gathering of Tweakers

Quicksearch
Dat soort dingen ("most won in row", "most matches without losing" etc) zijn voor de gewone competitie. Bekerwerdstrijden, CL/UEFA/Intertoto. friendlies etc tellen daarbij niet mee.
quote:
sky- schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:41:
Volgens mij heb ik een nieuw record óf zit er een fout in FM.
Ik ben al 80 wedstrijden ongeslagen. :P Met Real Madrid that is.
Heb afgelopen seizoen de triple gewonnen met 0 verliespartijen in de competitie. Nu nog steeds niets verloren in de competitie MAAR, vorig jaar in de CL heb ik in de kwartfinale wel één wedstrijd verloren. (De heen wedstrijd, met 1-0 oid) Die wordt dan blijkbaar niet geteld, omdat ik thuis met 2-0 heb gewonnen.

Bestuur is helemaal in de wolken, vooral met mijn salaris beleid ~.~.
Zal vanavond wel wat screenshots van de selectie en seizoensverlopen maken.

Zit nu in December, 3e seizoen. Heb Marek Jankulovski (ja die van Milan) vastgelegd als reserve voor 1.2 Miljoen. Tevens komt er een groot talent (linksachter, naam zijn jullie me vanavond schuldig) van Paris St. Germain, voor 22 Miljoen.
laat me raden, mamadou sakho (is trouwens een cb, geen echte back)

De meningen zullen er wel over verdeeld zijn, maar ik vind het geen hol aan om met real/barca/man utd/inter etc. vanaf het begin te spelen. Die 80 wedstrijden ongeslagen is dan niet eens een bijzondere prestatie met het spelersmateriaal en geld dat je tot je beschikking hebt. Ik haal daar dan echt geen voldoening uit, heeft niks meer met managers-kwaliteiten te maken, maar puur met kwaliteiten van je spelers.

nofi ofcourse, maar die 'succesverhalen' met dat soort clubs kunnen me echt aan mn reet roesten :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

Heeft geleeft.
Reg. datum: 28 november 2005

Ik heb voorheen dus vaak met lagere middenmoters gespeeld om die naar de top te brengen. Man City, Fiorentina, Sevilla, Vitesse, Nice etc. Ook met eerste divisie ploegen. (Den Bosch o.a. Uefa Cup bezorgd.) Nu leek het me gewoon leuk om iets met Real te doen ja, tja... Ik wil mijn contract uit dienen en dan naar Helmond Sport toe, mits ze me willen natuurlijk. (Lokale club hiero)

sky- wijzigde dit bericht 02-05-2008 15:38 (3%)

hehe ok, waarom post je die stories dan niet? Ik vind het iig veel leuker en interesanter om te zien hoe je Den Bosch of Nice naar de top heb geleid en welke spelers je daarvoor hebt gebruikt dan dat ik weer een suf verhaal over real madrid moet lezen :P

quote:
amahusu schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:56:
hehe ok, waarom post je die stories dan niet? Ik vind het iig veel leuker en interesanter om te zien hoe je Den Bosch of Nice naar de top heb geleid en welke spelers je daarvoor hebt gebruikt dan dat ik weer een suf verhaal over real madrid moet lezen :P
Moet? Je kunt er ook gewoon overheen scrollen. Net als dat anderen over de suffe verhaaltjes van kleine clubs heenscrollen en alleen de verhalen van grote clubs lezen.

Wat is er zo suf aan verhalen van kleine clubs dan? :?

Ik vind daar niks sufs aan, net zoals die van grote clubs overigens.
haha ik vind het ook leuker om bij een kleine club de managen of later in het spel een vervallen topclub te helpen, maar iedereen zijn eigen voorkeur. Ook aan het managen van topclubs zitten uitdagingen. Je moet wel al je topspelers tevreden houden en ik vind het altijd leuk om met heel veel jeugdspelers te spelen. Dan zit er ook nog wel uitdaging aan het spelen met RM.

Kauwgomballenbende (364152) VI.675

quote:
wildhagen schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:19:
Wat is er zo suf aan verhalen van kleine clubs dan? :?
Niks, ik maak alleen een punt.

De een vindt het een leuk en het ander niet, voor de ander is het andersom. Oftewel, lees wat je leuk vindt, over de rest kun je heenscrollen.

Ikzelf heb helemaal niks met kleine clubs. Speel zelf altijd met Chelsea en lees liever verhalen van grote clubs, aangezien ik me daar beter mee kan identificeren. Mij heb je echter nooit zien posten dat ik nu wel genoeg heb van die kleine-club-verhaaltjes :P

Oja, nu jullie het over verhalen hebben, helemaal vergeten. Komtie!

08-09 Ajax

Met de nodige versterkingen was het dan toch nog mogelijk iets te kunnen doen na het rampseizoen 07 08. Begon wel lekker, friendlies winst na winst, ook op de toppers..
Competitie begon dan gelijk weer enorm kwalitatief uitermate teleurstellend. Uit de eerste vijf wedstrijen haalde ik slechts 6 punten. Zal wel aan de conditie hebben gelegen.
Uiteindelijk weer net als vorig jaar een veel te grote voorsprong van PSV en weer tweede geworden. Ditmaal wel voor de CL geplaatst i.t.t vorig jaar toen ik verloor van feyenoord. Was wel leuk die wedstijd

Heenwedstrijd: 1-0 Feyenoord
Return: 0-1 Feyenoord 1-1 Ajax 2-1 rode kaart Feyenoord Extratijd: 3-1 ajax 4-1 ajax 5-1 ajax :)

Beker was fantastisch. Niet de makkelijkste tegenstanders (o.a. PSV, Heerenveen, Feyenoord) maar toch bekerwinnaar geworden. Groningen in de finale met 2-0 opzij gezet.

Dan rest de UEFA nog: Ik kwam puntverliesloos de voorronde en de groepsfase door, en de eerste KO ronde won ik ook. Geen idee meer van wie. Toen PSG, uiteindelijk de winnaar van de UEFA cup na winst op PSV, 1-0 thuis gewonnen en uit 3-1 verloren. Jammer, had hem wel kunnen winnen denk ik. Ach ja, nu de CL maar. Zal wel niet lukken maar proberen kan altijd.

Voor het nieuwe seizoen is mijn master-assist Lulinha voor 15 mil vertrokken, jammer, maar voor hem heb ik wel Eduardo Ratinho (RB), Caceres (DC) en Marouane Chamakh (Na een topseizoen bij PSV daar voor 30 mil weg kunnen krijgen, winnaar europese gouden schoen dus dat zegt wel wat. Wordt leuk met Briand die er ook nog loopt. Scoren aan de lopende band!
Ook weg zijn de beide Davidsen (Edgar, Lorenzo) en Ogararu.

Intussen vijf wedstrijden onderweg, alleen gelijkspel tegen Twente rest gewonnen (VVV thuis, Feyenoord uit, PSV thuis , Willem II uit)

Nilsinho wijzigde dit bericht 02-05-2008 23:36 (93%)

Hahahaha, na Heerenveen is Feyenoord nu ook gedegradeerd:

http://xs227.xs.to/xs227/08186/ches9958.jpg

De Graafschap voor de derde keer op rij kampioen, en let eens op de eerste 4, allemaal evenveel punten, rangorde is dus enkel bepaald op doelsaldo en onderlinge resultaten.
@wildhagen: Ligt het aan mij of word er bij jou heel weinig gescoord? Ik kom makkelijk over de 70 voordoelpunten heen namelijk.

In de eredivisie word idd vrij weinig gescoord ja... is al een paar jaar zo eigenlijk.

In de Blue Square Premier, waar ik zelf speel, is dat niet het geval, daar zijn elk jaar wel weer een paar teams die 100+ goals maken (en sommige teams die ook 100+ tegen krijgen).
Heeft geleeft.
Reg. datum: 28 november 2005

Tja, jammer dat dat nog niet zo super realistisch is :P. Misschien iets voor FM09.. Ik zie Feyenoord eerlijk gezegt in de komende 40 jaar niet degraderen en de Graafschap (en Helmond Sport _0_) al helemaal geen kampioen worden.

Wel geinig overigens :p.
The dark side is within all!
Reg. datum: 01 oktober 2003

zou eigenlijk wel eens een screenie willen zien van je eerste divisie :)

kijken hoe de clubs er daar voorstaan.

E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!

Dat kan. Ik pak even de einduitslag van vorig seizoen (hetzelfde seizoen als de vorige screenshot) erbij, want op dit moment zijn er net 4 wedstrijden gespeeld, dat zegt dus niet zoveel.

Komt-ie:

http://xs227.xs.to/xs227/08186/ches10751.jpg
The dark side is within all!
Reg. datum: 01 oktober 2003

wel erg spannend tussen plek 1 en 10 zitten maar 9 punten verschil.

maar het blijft een raar lijstje met die clubs er tussen :o

E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!

Toppunt van slimheid: Manager worden bij een ploeg die volgend seizoen niet speelbaar meer is aangezien ze voor mijn komst al uit de laagste divisie zijn gedegradeerd. (Zweden in mijn geval)

haha dat is een goeie.

Nou voor de liefhebbers van verhalen van kleine clubs. Even een vlugge update van de laatste drie seizoenen.

Had voordat ik bij Grimsby terecht kwam al bij Nuneaton (Blue Square South), Exeter (Blue Square Premier) en bij Bournemouth (Coca Cola League 2) gezeten. Ik had eigenlijk nog niets bereikt alleen de finale van de conference cup met Nuneaton. Verder werd mijn contract nooit verlengd bij de ander clubs. Uiteindelijk kwam ik uit bij Grimsby, voormalig CC2 club maar afgezakt naar de Blue Square Premier.

Seizoen 12/13
Leek een mooi seizoen te wordenn. Sterke selectie nog wat speling voor wat aankopen, wel een matige moederclub, maar toch nog wat spelers weten te halen. Goede scouts aangetrokken en ook de rest van de staff onderhanden genomen. Maar het seizoen verliep heel stroef. Op de helft stond ik 9e, weliswaar niet ver achter op de promotie plaatsen maar ik had graag kampioen willen worden. Toen veranderde ik de tactiek naar wat meer domineren en niet op de counter en dat bleek uitstekend te werken. en uiteindelijk werd ik 2e met 1 punt achter op de koploper die in de winterstop nog ongeveer 20 punten voorstond. In de nacompetitie won ik de eerste ronde eenvoudig en de finale op penalties (toen had ik het heel benauwd met mijn penaltynemers :)).

Seizoen 13/14
Eerste seizoen in de CC2 met deze ploeg ging vrij goed in het begin. Niet veel bijzonders gebeurde hier. Eindigde op de 12e plaats dus eigenlijk een vrij goed seizoen. Toch was ik niet echt tevreden, want ik had het idee dat er meer uit te halen was. Vrij goede selectie met een wereld spits (Ball speelt bij Manchester City) uitstekende middenvelders en een geweldige keeper. De verdedediging was echter niet best volgens mijn assistent en dat was dus een van de doelen voor het volgende seizoen en wat talenten aantrekken. Intussen lag de balans om 3 miljoen waar ik begon op -200k dus ook dat ging lekker

Seizoen 14/15
Het bestuur verwachte dat ik zou vechten tegen degradatie, maar om wat meer geld beschikbaar te hebben voor loonbudget besloot toch minimaal voor de middenmoot te gaan. Geld had ik genoeg en haalde wat goede verdedigers uit de League 1 en huurde Graham Gould (geen regen geloof ik). Uitstekende linksback voor de CC2 en CC1. Verdediging was wat opgeknapt en op naar een beter seizoen dat het vorige. Het hele seizoen speeld ik mee bij de eerste vijf en op de laatste speeldag stond ik 4e met slechts 2 punten achterstand op de nummer 2. Toen ging ik eens kijken hoe de promotieregeling eigenlijk in elkaar zat, want 6 ploegen nacompetitie leek me wat veel. Wat bleek de eerste 3 promoveerden direct en in die laatste wedstrijd ging het er dus om. Tegen angstgegner Dag & Red (spelen tegen iedereen slecht alleen niet tegen mij). Ik kwam verdiend op 1-0, maar ze kwamen voor rust op 1-1 en net na rust op 1-2. Wat meer aanvallen dan maar. Nicky Gibson (regen, gaat ooit in de Premiership spelen) scoorde in de 75e minuut 2-2, maar de concurrentie stond gelijk dus er moest nog een keer gescoord worden. Alles of niets dan maar Matty Wolfenden (voor de LLM kenners ;)) er ook nog maar bij dan. 89e minuut: Ball komt alleen voor de keeper en blijft ijskoud. Doelpunt voor Grimsby! knippert er nog even in het scherm. Dan kijk ik gauw naar de tussenstanden, de concurrentie staat nog gelijk, langzaam tikken de seconden weg, Dag&Red komt er niet meer aan de pas door al het tijdrekken en Grimsby wordt 3e. Promotie is een feit. Volgend seizoen in de CC1.

Voor mij was dit een bijzondere reeks aan seizoenen, omdat het succes niet wou komen. Met deze korte samenvatting wil ik laten zien dat de aanhouder wint. Door veel fora te lezen en te blijven proberen sta ik nu in de CC1 na 3 wedstrijden gewoon 8e en heb gewonnen van Coventry de gedoodverfde kampioen. Verder al de tweede ronde van de League Cup gehaald tegen Premiership club Sunderland dus het lijkt eindelijk te gaan lopen. Stay tuned

Ik weet niet of andere mensen hier last van hebben, maar op een of andere manier speelt mijn land (nigeria) op de African Nations als ze "thuis" (waarmee ik bedoel dat ze aan de linkerkant staan) beter als uit (rechterkant) terwijl niemand uit of thuis speelt. Dus mijn vraag, hebben andere bondscoaches hier ook last van (WK, EK)?

Mijn bewijs:

Mali - Nigeria 0-0
Nigeria - Gabon 5-0
Nigeria - Marokko 2-0
Nigeria - Egypte 3-0
Nigeria - Senegal 2-0
Ivoorkust - Nigeria 5-0

Ofwel, vier partijen gewonnen thuis om een hevig verlies en een doelpuntloos gelijkspel uit.

quote:
HTtommy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:49:
haha dat is een goeie.

Nou voor de liefhebbers van verhalen van kleine clubs. Even een vlugge update van de laatste drie seizoenen.

Had voordat ik bij Grimsby terecht kwam al bij Nuneaton (Blue Square South), Exeter (Blue Square Premier) en bij Bournemouth (Coca Cola League 2) gezeten. Ik had eigenlijk nog niets bereikt alleen de finale van de conference cup met Nuneaton. Verder werd mijn contract nooit verlengd bij de ander clubs. Uiteindelijk kwam ik uit bij Grimsby, voormalig CC2 club maar afgezakt naar de Blue Square Premier.

Seizoen 12/13
Leek een mooi seizoen te wordenn. Sterke selectie nog wat speling voor wat aankopen, wel een matige moederclub, maar toch nog wat spelers weten te halen. Goede scouts aangetrokken en ook de rest van de staff onderhanden genomen. Maar het seizoen verliep heel stroef. Op de helft stond ik 9e, weliswaar niet ver achter op de promotie plaatsen maar ik had graag kampioen willen worden. Toen veranderde ik de tactiek naar wat meer domineren en niet op de counter en dat bleek uitstekend te werken. en uiteindelijk werd ik 2e met 1 punt achter op de koploper die in de winterstop nog ongeveer 20 punten voorstond. In de nacompetitie won ik de eerste ronde eenvoudig en de finale op penalties (toen had ik het heel benauwd met mijn penaltynemers :)).

Seizoen 13/14
Eerste seizoen in de CC2 met deze ploeg ging vrij goed in het begin. Niet veel bijzonders gebeurde hier. Eindigde op de 12e plaats dus eigenlijk een vrij goed seizoen. Toch was ik niet echt tevreden, want ik had het idee dat er meer uit te halen was. Vrij goede selectie met een wereld spits (Ball speelt bij Manchester City) uitstekende middenvelders en een geweldige keeper. De verdedediging was echter niet best volgens mijn assistent en dat was dus een van de doelen voor het volgende seizoen en wat talenten aantrekken. Intussen lag de balans om 3 miljoen waar ik begon op -200k dus ook dat ging lekker

Seizoen 14/15
Het bestuur verwachte dat ik zou vechten tegen degradatie, maar om wat meer geld beschikbaar te hebben voor loonbudget besloot toch minimaal voor de middenmoot te gaan. Geld had ik genoeg en haalde wat goede verdedigers uit de League 1 en huurde Graham Gould (geen regen geloof ik). Uitstekende linksback voor de CC2 en CC1. Verdediging was wat opgeknapt en op naar een beter seizoen dat het vorige. Het hele seizoen speeld ik mee bij de eerste vijf en op de laatste speeldag stond ik 4e met slechts 2 punten achterstand op de nummer 2. Toen ging ik eens kijken hoe de promotieregeling eigenlijk in elkaar zat, want 6 ploegen nacompetitie leek me wat veel. Wat bleek de eerste 3 promoveerden direct en in die laatste wedstrijd ging het er dus om. Tegen angstgegner Dag & Red (spelen tegen iedereen slecht alleen niet tegen mij). Ik kwam verdiend op 1-0, maar ze kwamen voor rust op 1-1 en net na rust op 1-2. Wat meer aanvallen dan maar. Nicky Gibson (regen, gaat ooit in de Premiership spelen) scoorde in de 75e minuut 2-2, maar de concurrentie stond gelijk dus er moest nog een keer gescoord worden. Alles of niets dan maar Matty Wolfenden (voor de LLM kenners ;)) er ook nog maar bij dan. 89e minuut: Ball komt alleen voor de keeper en blijft ijskoud. Doelpunt voor Grimsby! knippert er nog even in het scherm. Dan kijk ik gauw naar de tussenstanden, de concurrentie staat nog gelijk, langzaam tikken de seconden weg, Dag&Red komt er niet meer aan de pas door al het tijdrekken en Grimsby wordt 3e. Promotie is een feit. Volgend seizoen in de CC1.

Voor mij was dit een bijzondere reeks aan seizoenen, omdat het succes niet wou komen. Met deze korte samenvatting wil ik laten zien dat de aanhouder wint. Door veel fora te lezen en te blijven proberen sta ik nu in de CC1 na 3 wedstrijden gewoon 8e en heb gewonnen van Coventry de gedoodverfde kampioen. Verder al de tweede ronde van de League Cup gehaald tegen Premiership club Sunderland dus het lijkt eindelijk te gaan lopen. Stay tuned
doe je goed! Waar heb je bij jouw team de focus op liggen? Als ik speelde met een club uit een lagere engelse divisie dan ging ik altijd voor de counter-tactiek door het midden (met direct passing). Dus ik zorgde dat ik altijd spelers had met minstens 13 voor passing en op het middenveld creative spelers met hoge cijfers voor workrate en teamwork. Dat is uiteindelijk mijn winnende tactiek gebleken, want tegen al die schoppers en "lange-halen-snel-thuis" clubs moest ik het altijd afleggen als ik de 442 speelde (met vleugels).

Dus ik ben wel benieuwd hoe jij je ploeg laat voetballen tegen die moddergooiers :)

ik speelde in de Blue Square Premier het beste met kort passen en vrij langzaam. Die ploegen waren zoveel slechter dan Grimsby dat het vrij eenvoudig was. Maar over het algemeen speel ik redelijk defensief (schuifbalk 6-12 afhankelijk van de tegenstander). Verder speel ik met twee snelle spitsen die niet teveel bijzonders kunnen als koppen en afronden. Middenvelders hebben veel creatieve kwaliteit en passen net als jij hebt. Verdediging is centraal vooral zagen en beuken en de vleugels zijn iets meer voetballers afhankelijk van wat ik kan kopen/huren.

Ik speel in een 4-4-2 compact diamond, wat inhoudt dat ik niet met vleugelmiddenvelders speel, maar 1 dm 2 cm en 1 am. Verder koop ik alleen spelers die beter zijn en de rest probeer ik te huren van wat mijn scouts tegen zijn gekomen.

quote:
amahusu schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:47:
[...]

doe je goed! Waar heb je bij jouw team de focus op liggen? Als ik speelde met een club uit een lagere engelse divisie dan ging ik altijd voor de counter-tactiek door het midden (met direct passing). Dus ik zorgde dat ik altijd spelers had met minstens 13 voor passing en op het middenveld creative spelers met hoge cijfers voor workrate en teamwork. Dat is uiteindelijk mijn winnende tactiek gebleken, want tegen al die schoppers en "lange-halen-snel-thuis" clubs moest ik het altijd afleggen als ik de 442 speelde (met vleugels).

Dus ik ben wel benieuwd hoe jij je ploeg laat voetballen tegen die moddergooiers :)
Wat mij vooral opvalt is dat er veel slome verdedigers zijn in de lagere divisies. Ik zorg dus altijd voor snelle aanvallers en long ball. Dat ze veel kansen missen het zij zo, echt kwalitatief goede spelers krijgen doe je op dat niveau toch niet maar vanwege hun snelheid krijg je wel een behoorlijk aantal kansen per wedstrijd waarbij je vaak 1 op 1 komt met de keeper.

Triumph Speed Triple 08 - Fusion White

Seizoen 2010-2011 zit er nog niet op, maar wel met Ajax.

Na een blamerende 3-0 nederlaag op Sparta vond ik het tijd om weg te gaan. Had nog niets (boeiends) gepresteerd, alleen een bekertje.
Ik dus solliciteren in Zweden. Ik kom een klein piepploegje genaamd Oddevold tegen. Zal wel leuk zijn denk ik, dus ik meteen alles regelen daar. Nee, blijkt meneer (voorzitter) mij te hebben ingehuurd wanneer ze al uit de laagste divisie zijn gedegradeerd. Waaargh.
Daarna dus opnieuw gesolliciteerd bij een andere Zweedse club.

De club die ik koos is net terug van een jaartje leagueloos. Syrianska nogwat. Moeilijke naam.
Het gros bestaat uit knurften die nauwelijks weten wat een bal is. Dus eventjes naar de aanwezige scouts luisteren en ik heb al meteen een (enigszins) veel scorende spits gevonden. Nigeriaans (Ja, ik ben ook bondscoach van Nigeria dus deze jongen zit gelijk in de nationale pool) en een verschrikkelijk moeilijke naam heeft die jongen.

Vriendschappelijk is afgesloten. Vijf maal winst, 1 maal 4-1 verloren. Niet slecht als je nagaat wat een zootje ik heb.
Heb nog een redelijke keeper en een goeie back nodig. Scouts moeten dus overuren gaan maken, want ik heb nog slechts twee weken tot het sluiten van de zweedse transfermarkt (31 maart).

Lacccheeee!

Zo, eerste competitiewedstrijd van het seizoen zit er op met Cambridge City (Blue Square South). 4-0 voor in de eerste helft. In de 89e en 90e minuut maken ze nog 4-1 en 4-2... Sure...

@Nilsinho, welke divisie begin je in Zweden? Ik ben in FM'07 daar in de laagste (Gotaland, nogwat) begonnen met Sleipner. Daar zijn echt véél matige spelers. Heb ze wel naar de halve finale CL gekregen. Die Scandinavische CL is ook wel leuk trouwens.

PapaLazarou wijzigde dit bericht 06-05-2008 00:51 (40%)

Light a pussy!

Zweden...weet je wat ik zo jammer vind aan zulke landen. Je kunt wel jouw team goed maken, maar op een gegeven momentis de rek er gewoon uit. In Engeland kun je promoveren tot de premier league toch een vrij sterke competitie en dan kun je ook in Europa nog wat uitrichten, maar goed ieder zijn ding, het is natuurlijk wel een uitdaging om spelers te vinden die daar willen spelen en ook nog weten wat een voetbal is.

Inmiddels zelf na enkele seizoenen Grimsby weer verder gekeken. Ik wilde mijn carriere opbouwen en dat lukt inmiddels aardig. Ik heb Grimsby goed achter gelaten met 6 mil op de bank 3e ronde van de league cup en een respectable plaats (8e ofsow na 6 wedstrijden). Nu trainer van FC Twente, een subtobber in NL. Ja subtobber, want wat een zooitje is dit elftal er is geld genoeg (35 mil transferbudget resterend) maar de spelers zijn dramatisch op wat uitzonderingen na. Ik moet nog wachten tot januari (nu oktober) om mijn team te versterken. Doelstellingen: binnen twee jaar mee doen om de titel. Ik hoop trouwens dat ik volgend seizoen gewoon kampioen wordt al zal dat lastig worden.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws