Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jhonno
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-08-2013
Hier ook mijn code veel plezier ermee .

gebruikt

jhonno wijzigde deze reactie 15-03-2012 08:50 (14%)

• Nivida_intel
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 23-10 17:28

Nivida_intel

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Just smile and wave, boys.

Zit helaas op het werk, dus bestel pas vanavond, wie zijn kortingsbon aan mij wilt schenken mag mij DM sturen.
quote:
jhonno schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:35:
Hier ook mijn code veel plezier ermee .

qm7i63gwd
Edit: Toch naar huis gebeld. Bedankt me vader heb nu ook goedkoop korting
Thanxx to
jHonno

Nivida_intel wijzigde deze reactie 15-03-2012 08:49 (115%)

Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave.

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Nu online

Wish

wasdanmaarniet

quote:
da_PSI schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:32:
Voor iemand die mijn code wilt: vutozeu2b

wel graag even vermelden dat je hem gebruikt hebt zodat een andere tweakers deze niet nog een keer gaat proberen/gebruiken
dank je - heb hem gebruikt voor de aanschaf van een G510
http://www.logitech.com/n...rds/keyboard/devices/7246

Weer te laat met F5 | Steam

• da_PSI
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:34
quote:
Cool, graag gedaan :)

• Bl44tschaap
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21-10 08:55
Heb nog een logitech code voor 20% korting eerste die me een dm stuurd krijgt hem!

En hij is al weer weg!!

Bl44tschaap wijzigde deze reactie 15-03-2012 10:19 (14%)

• YuriV
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23-10 14:44
Hier ook een Logitech code beschikbaar voor het shoppen op logitech.com

rpur9pihv

Gebruikt

YuriV wijzigde deze reactie 15-03-2012 14:54 (18%)

• BramSd
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 08:22
Ik zag bij Zercom een 2TB Seagate Barracuda voor ¤17,30.

Helaas kreeg ik na bestelling direct de melding dat hij niet leverbaar is, nog voordat ik kon betalen.

Link voor de geïnteresseerden: http://www.zercom.eu/inde...iew&product_id=104046

Cooler Master ATCS 840 met: MSI P55-GD85, Intel Core i7 860 @3.6GHz met Scythe Mugen 2, 8GB Kingston DDR3-1600, MSI GTX 660Ti PE 2GB, Corsair HX750W, Intel X-25M Postville 80GB, 640GB WD Black, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Bl44tschaap
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21-10 08:55
Logitech code: drqj8oqpr

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21-09 10:25

GS88

π raat

Zag bij groupon een Dell printer voor minder dan 50% van de originele prijs: http://www.groupon.nl/dea...L_CRM_1_0_0_75&a=2393
Tot 23:59 geldig vandaag.

Rotterdam - Sony Xperia ZL te KOOP / ruil

• WJHarthoorn
  • Laatst online: 25-11-2012
@BramSd Ik heb het ook geprobeerd en bij mij is hij ook geannuleerd. niet leverbaar bij leverancier.

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19:50

Nomad

Admin Foto & Video

a.k.a. Martijn

quote:
GS88 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:09:
Zag bij groupon een Dell printer voor minder dan 50% van de originele prijs: http://www.groupon.nl/dea...L_CRM_1_0_0_75&a=2393
Tot 23:59 geldig vandaag.
Wel erg dure cardridges:
http://www.123inkt.nl/Ink...05-All-in-One-p18149.html

(kan zo snel niet vinden hoeveel ml's erin zitten

martijnscholtens.nl || bruiloften || portret || workshops ||
Canon 5d II & III ||17-40 || 35 || 50 || 85 || 100 || 24-70 || 70-200 | | Studio

• wildcardxl
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-10 19:23
quote:
da_PSI schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:32:
Voor iemand die mijn code wilt: vutozeu2b

wel graag even vermelden dat je hem gebruikt hebt zodat een andere tweakers deze niet nog een keer gaat proberen/gebruiken

Edit: Reeds gebruikt door "Wish" voor zijn Logitech G510
Ik vraag me dus af waarom mensen dit doen gezien hij bij norrod met de korting er af zelfs nog 18 euro goedkoper is?

• Wobcat
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:49
Iemand nog behoefte aan een pannenset ?

Bij Knives&Tools, met de code 'PANNENUITVERKOOP' extra ¤ 41 korting, dus de hele set voor ¤ 99

Geen flauw idee hoe het zit met de kwaliteit, staat mooi verhaaltje op hun site over prof. gebruik, hoogwaardige R.V.S. tri-ply, etc....

http://www.knivesandtools.nl/productimages/photogallery/photos/eden-quality-samenstelling.jpg

edit : Kreeg hun nieuwsbrief, verder geen connectie met de site....

Wobcat wijzigde deze reactie 16-03-2012 15:48 (9%)

• SmartDoDo
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17:26

SmartDoDo

Woeptiedoe

De discussie over de Livingsocialbonnen voor Bol.com is afgesplitst naar Bol.com kortingsbon via Livingsocial

offtopic:
Hoewel het beter andersom had gekunt 8)7

-= Pick my icon =-

Commentaar over SG, WI of HK? Lucht je hart vooral niet bij mij!

• TOYS
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19:05

TOYS

Zeg ik nie!!

edit foutje

TOYS wijzigde deze reactie 18-03-2012 16:27 (89%)

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 09:28
Instapmodel 13 inch Macbook Pro ( I5, 2,4 Ghz) van 1149 euro voor 999 euro :)

http://www.vd.nl/elektron...Dlister&from=overview

• alwaysleft
Mediamarkt komt met geen rente voor betalen in 24 maanden actie. Mooi nu met de nieuwe iPad die voor de deur staat :)

http://www.mediamarkt.nl/...amp;et_sub=prijsdoorbraak

• Hortz
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23-10 21:47
Zeer interessant. Wou al een nieuwe laptop en dit maakt het alleen maar mooier!

• Cyberpope
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Cyberpope

Official Prozac Dealer!

Geen rente voor 24 maanden maakt toch niet zo veel uit?? Je blijft hetzelfde betalen voor een product.

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

• Freakster86
  • Nu online
In principe kun je het zien als korting. Het nog te betalen bedrag staat op jouw spaarrekening rente te vangen.
Toch een paar tientjes korting ;)

• Wouter1337
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-02 14:42
Alleen loopt de inflatie wel op, waardoor je geld weer minder waard wordt..
Of dit nou de reden moet zijn dat je iets koopt is de vraag... maar voor veel mensen is spreiding van dure aankopen wel gunstig idd.

• I-King
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 23-10 15:06
De belangrijkste reden voor de MediaMarkt is dat veel mensen niet op tijd aflossen, en dat gebeurt enorm veel. Als je jezelf goed in de hand hebt hoeft 't echter niet zo'n probleem te zijn!

• CapTVK
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19:00
Wel op de kleine lettertjes letten. Men wil nogal eens administratie en transactiekosten in rekening brengen als je te laat bent met termijnen. Ik zou van tevoren alvast die bedragen maar reserveren met een overschrijvingsdatum van je eigen rekening.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• SeeS
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 08:51
quote:
alwaysleft schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:50:
Mediamarkt komt met geen rente voor betalen in 24 maanden actie. Mooi nu met de nieuwe iPad die voor de deur staat :)

http://www.mediamarkt.nl/...amp;et_sub=prijsdoorbraak
Zo zijn er weer een hoop mensen die iets gaan kopen terwijl ze er geen geld voor hebben... uiteraard kunnen mensen het op brengen om het geld wat ze al hebben dan 24 maanden vast te zetten met het bedrag om zo de korting (rente zal hoger zijn dan de inflatie). Maar een hele gros gaan hier 'problemen' mee krijgen. Waarom iets kopen terwijl je het geld niet hebt ... :F

Ik kijk alweer uit naar de programma's met John William ;w

• Diablow
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20-10 17:53
Hoewel ik er zelf een beetje op tegen ben om dingen te kopen die je eigenlijk niet kan betalen, zit ik er nu toch over te tweifelen. Ga binnenkort aan het werk, en heb nu geen geld om een goede pc te kopen (diablo 3), maar kan ook een maand extra wachten. Koop ook liever niet bij mediamarkt..

• RemcoDelft
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:57
quote:
Freakster86 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:59:
In principe kun je het zien als korting. Het nog te betalen bedrag staat op jouw spaarrekening rente te vangen.
Toch een paar tientjes korting ;)
Meestal zit de "catch" erin dat de mensen die na 24 maanden niet direct (kunnen) betalen wel enorm veel meer moeten betalen. Niet voor niets moet ook bij "renteloze" leningen het "geld lenen kost geld" staan.

Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl

• Freakster86
  • Nu online
Aankopen van ¤ 400,- tot ¤ 10.000,- kunt u in 24 maanden betalen.
Een aankoop kan bestaan uit meerdere producten.
Het maandbedrag is het aankoopbedrag gedeeld door 24.
Er worden geen kosten in rekening gebracht.
U kunt, als u dat wilt, eerder aflossen.
U betaalt alleen het aankoopbedrag. Dus géén rente en géén kosten.
Deze gespreid betalen actie is uitsluitend geldig in onze winkels, niet in de webshop.

• alwaysleft
quote:
RemcoDelft schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:35:
[...]

Meestal zit de "catch" erin dat de mensen die na 24 maanden niet direct (kunnen) betalen wel enorm veel meer moeten betalen. Niet voor niets moet ook bij "renteloze" leningen het "geld lenen kost geld" staan.
Klopt, maar ik kan het makkelijk betalen alleen met de nieuwe iPad is het heel handig. 20 euro per maand ga ik niet voelen ;) :) Dus ga dat zeker doen :)

• LieveNiels
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 14:19

LieveNiels

On Fire

Als je geen 500 euro kunt sparen, hoe kun je dan ooit ¤20,- per maand niet merken?

Maar stel dat je nu die 20 euro op kunt hoesten, maar door onvoorziene omstandigheden over een aantal maanden niet? Negatieve BKR registratie is vervelend. 20 euro lenen bij iemand ook.

Als je zoiets kleins al op moet hakken in betaalbare delen dan kun je het jezelf eigenlijk niet veroorloven.

• Nnoitra
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:53

Nnoitra

quote:
LieveNiels schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:12:
Als je geen 500 euro kunt sparen, hoe kun je dan ooit ¤20,- per maand niet merken?

Maar stel dat je nu die 20 euro op kunt hoesten, maar door onvoorziene omstandigheden over een aantal maanden niet? Negatieve BKR registratie is vervelend. 20 euro lenen bij iemand ook.

Als je zoiets kleins al op moet hakken in betaalbare delen dan kun je het jezelf eigenlijk niet veroorloven.
Maar dan heb je nog de situatie dat iemand wel 500 euro kan sparen maar de aankoop per direct wil doen en niet pas over * weken of * maanden.
Of nu al wel 500 euro heeft liggen (en ondertussen doorspaart) maar deze 500 niet ineens uit wil geven wegens <vul iets in>..

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• LieveNiels
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 14:19

LieveNiels

On Fire

quote:
Nnoitra schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:27:
[...]

Maar dan heb je nog de situatie dat iemand wel 500 euro kan sparen maar de aankoop per direct wil doen en niet pas over * weken of * maanden.
Dat kan ik volledig begrijpen als iets van levensbelang is. Een iPad NU willen hebben is gewoon luxe die je jezelf kan veroorloven of niet kan veroorloven. En met 500 euro sparen bedoel ik niet dat je blut bent wanneer je het apparaat zou kopen.
quote:
Of nu al wel 500 euro heeft liggen (en ondertussen doorspaart) maar deze 500 niet ineens uit wil geven wegens <vul iets in>..
Je hebt het geld liggen, maar je gaat liever een lening aan? :?

• Nnoitra
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:53

Nnoitra

quote:
LieveNiels schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:47:
[...]
Dat kan ik volledig begrijpen als iets van levensbelang is. Een iPad NU willen hebben is gewoon luxe die je jezelf kan veroorloven of niet kan veroorloven. En met 500 euro sparen bedoel ik niet dat je blut bent wanneer je het apparaat zou kopen.
Het kan ook van andere zaken afhangen; bijvoorbeeld dat je al wel aan het sparen bent voor TV <blaat> maar dat hij nu in de winkel staat voor een leuk prijsje. Je hebt het hele bedrag nog niet gespaard, dan is er toch niets op tegen op gespreid te betalen? Goedkoper is goedkoper en sparen deed je al, alleen gaat het sparen nu meteen naar de mediamarkt ipv naar je bankrekening :+
quote:
[...]
Je hebt het geld liggen, maar je gaat liever een lening aan? :?
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet ineens 500 euro missen, maar wel elke maand 20 euro. Die 500 euro kan een buffer zijn voor noodgevallen o.i.d.

In dit geval is het een 'lening' zonder rente, dus extra kosten heb je niet waardoor niet meer betaald dan dat het apparaat waard is (ff inflatie vergeten).

Je moet onderscheid maken tussen de mensen die al praktisch blut zijn en voor wie het een luxe artikel betreft en de mensen die wel kunnen sparen en het bedrag maandelijks makkelijk op kunnen hoesten.
Voor de eerste groep zijn dit soort acties, zelfs zonder rente, een gigantische valkuil.
Voor de tweede groep zijn dit soort acties ideaal voor als ze per direct iets willen aanschaffen zonder al te veel financiële risico's (en met behoud van hun financiele buffer) en ze kunnen natuurlijk altijd eerder aflossen.

Nnoitra wijzigde deze reactie 19-03-2012 21:10 (4%)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• fl1p
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22-10 13:57
Zoals de titel zegt; geldig tot 1 april!
Kost normaal 415 (zoals hier pricewatch: HTC Flyer 32GB 3G aangegeven)

http://www.tabletcenter.b...wifi-3g-tablet-32-gb.html

Sla uw slag :) Ik heb de mijne besteld ^^

• Tromp.et
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 23-10 15:24
Bij PDAshop.nl voor 289...:P

• fl1p
Haha, bij .BE is hij 10 eur duurder...

• HaTe
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20:33

HaTe

Now playing:

Gratis XBox starter pakket bij bepaalde abbo's bij GSMEasy: http://www.gsmeasy.nl/

Specs

• Mattie112
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 00:35
Vind het een beetje te duur om de gok te wagen + ik heb al een tabled dus dan zou ik hem toch weer moeten verkopen. Wel interesant als je net opzoek ben!

ultimateMCminecraft! join nu: mc.ultimateMC.nl -> IRC: irc.ultimateMC.nl #minecraft

• Nikeo
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12:13
www.voordeligscheren.nl:

Ook krijgt u weer de bekende klanten korting van ons, 10% korting op het gehele assortiment.
ACTIECODE april93022

De korting is geldig op de hele collectie. (geldig van 25 t/m 30 maart).

• fl1p
Het is deze keer geen fout van de webwinkel hoor :-) Het is een echte actie!

En inderdaad, ik was op zoek naar een Tablet. Bij deze dus gevonden.

• Mr.Joker
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:23
Was eerst ook bij iBood voor 249, vind het wel een gok voor een Single core tablet

• EN-IS
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:09

EN-IS

ChinaKorting.nl

quote:
HaTe schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:01:
Gratis XBox starter pakket bij bepaalde abbo's bij GSMEasy: http://www.gsmeasy.nl/
Wow, dat is wel een HELE VOORDELIGE ACTIE!

Goedkoopste abonnement:
Abbo: 6 maanden voor 7,50 + 6 maanden voor 15 = 135euro
Aansluitkosten: Eenmalig 30euro

Totaal Prijs: 165euro 8)7 >:)

//EDIT, ben ik nou gek? Zie dat deze nu ineens op 2 maanden 50% korting staat ipv 6 maanden :?
quote:
Nikeo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:20:
www.voordeligscheren.nl:
Ook krijgt u weer de bekende klanten korting van ons, 10% korting op het gehele assortiment.
ACTIECODE april93022
De korting is geldig op de hele collectie. (geldig van 25 t/m 30 maart).
Thanx! Heb scheermesjes besteld, een keer proberen :)

EN-IS wijzigde deze reactie 26-03-2012 17:39 (36%)

ChinaKorting.nl - Bestellen uit China met Korting! | Couponcodes - Aanbiedingen - Reviews - Aankoop Tips

• HaTe

HaTe

Now playing:

quote:
EN-IS schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:35:
[...]

Wow, dat is wel een HELE VOORDELIGE ACTIE!

Goedkoopste abonnement:
Abbo: 6 maanden voor 7,50 + 6 maanden voor 15 = 135euro
Aansluitkosten: Eenmalig 30euro

Totaal Prijs: 165euro 8)7 >:)

//EDIT, ben ik nou gek? Zie dat deze nu ineens op 2 maanden 50% korting staat ipv 6 maanden :?
Dan is het nog goedkoop, ¤195 :)
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Slim 250GB Starter Pack Zwart

En vergeet niet dat je ook nog een abbo en een telefoon er bij krijgt :P
1,5 jaar geleden Vorig jaar hadden zo ook dergelijke actie, toen heb ik een Galaxy S gekocht voor 22,50 per maand incl xbox, 2 jaar

HaTe wijzigde deze reactie 26-03-2012 20:03 (27%)

Specs

• Xanderwufu
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19:23
quote:
HaTe schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:18:
[...]

Dan is het nog goedkoop, ¤194,40 :)

Vorig jaar hadden zo ook dergelijke actie, toen heb ik een Galaxy S gekocht voor 22,50 per maand incl xbox, 2 jaar
Jij hebt dus al eerder van deze actie geprofiteerd? Ik zit namelijk te twijfelen, want deze actie klinkt te mooi om waar te zijn :P Kan je me vertellen of er nog andere kosten hieraan verbonden zijn ?

• HaTe

HaTe

Now playing:

Destijds hadden ze dus een dergelijke actie. Ging helemaal goed, een kameraad van mij had toen van de zelfde actie geprofiteerd. Voor zover ik weet zijn er verder geen kosten aan verbonden. GSMEasy is wel betrouwbaar. Het kan zijn dat je de korting van 2 maanden niet op je factuur ziet, maar bij de uiteindelijke van Vodafone staat dit er wel.

En het was bijna 2 jaar geleden (niet vorig jaar wat ik eerst zei), 1 augustus 2010.. wat gaat de tijd toch snel :P

HaTe wijzigde deze reactie 26-03-2012 19:56 (3%)

Specs

• alwaysleft
Mediamarkt Maastricht geeft op alle iMac's en Macbooks 180 tot 200 euro per model! Das bijna net zoveel als btw vrij :)

• servicedb
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15-10 11:30
HTC Flyer 16GB, alstu
http://www.ibood.com/nl/nl/

• kmf
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
quote:
Volgens mij is pdashop met 32GB en 3G voor 60 euro meer een betere deal (en die heeft ook nog eens geen verzendkosten)

kmf wijzigde deze reactie 27-03-2012 11:55 (8%)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• Póg mo Thóin
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
quote:
kmf schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:54:
[...]

Volgens mij is pdashop met 32GB en 3G voor 60 euro meer een betere deal (en die heeft ook nog eens geen verzendkosten)
En 3G.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

• Mattie112
(psst er stond al 3G hoor)
quote:
kmf schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:54:
[...]

quote:

ultimateMCminecraft! join nu: mc.ultimateMC.nl -> IRC: irc.ultimateMC.nl #minecraft

• Póg mo Thóin
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
quote:
Mattie112 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:21:
(psst er stond al 3G hoor)

[...]

[...]
Haha, helemaal overheen gelezen! My bad!

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

• Quad
  • Laatst online: 20:09

Quad

Ondertitel

Sony Vaio VPCL22Z1E/B - i7 2670QM/8GB/1TB , n ormale prijs +- 1800,-- maar bij Paradigit voor 999,- ?

http://www.paradigit.nl/P...amp;product_code=45466677

Edit: Had hem gekocht alleen geen 999,- om uit te geven :')

Quad wijzigde deze reactie 28-03-2012 14:27 (8%)

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma.
Have you tried turning it off and on again?

• Mattie112
Hm lijkt me een goeie deal :)
Beetje jammer dat ik niet even ¤999 beschikbaar heb om het te gokken.

• mvantimmeren
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 30-08-2012
quote:
Mattie112 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:24:
Hm lijkt me een goeie deal :)
Beetje jammer dat ik niet even ¤999 beschikbaar heb om het te gokken.
ja idd, dacht ik zelf net ook aan :(

• Darkstone
  • Laatst online: 26-04 01:01

Darkstone

Het kan altijd sneller.

Moah. Dit lijkt me nu niet een artikel wat je zo kwijt bent. Ik acht de kans bovendien groot dat hij bij de andere winkels ook in prijs daalt, het zal niet de eerste keer zijn dat een sony product aan het einde van zijn levensduur 40% in prijs daalt. Dat is haast standaard lijkt het.

'de sheet' -- Dell Latitude E6520, 1080p, i7-2820QM, X25-M 80GB, 16GB, 97Wh
Gezocht: Baan software development, C++, gave software, omgeving Delft.

• Quad

Quad

Ondertitel

quote:
Darkstone schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:31:
Moah. Dit lijkt me nu niet een artikel wat je zo kwijt bent. Ik acht de kans bovendien groot dat hij bij de andere winkels ook in prijs daalt, het zal niet de eerste keer zijn dat een sony product aan het einde van zijn levensduur 40% in prijs daalt. Dat is haast standaard lijkt het.
Waarde is hoger dan de prijs vind ik.
24" Full HD scherm incl. touch en 3D.
i7 processor en 1TB HDD maakt het mooie deal die je voor deze prijs zelfs niet in notebooks ziet.

Edit @DS: Als het een XPS24 met 3D en touch was had ik hem gedaan voor die prijs :+ .
Edit2@DS: Jij bent onverbeterlijk :F Wat moeten wij toch zonder jou O+ .
Maar dan gaat het hele AIO idee verloren ;w

Quad wijzigde deze reactie 28-03-2012 15:05 (15%)

• Darkstone

Darkstone

Het kan altijd sneller.

XPS 17 met 3D scherm, i7, GT555m en 750GB hdd voor ¤ 752 :? :P
quote:
Quad schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:34:
Edit @DS: Als het een XPS24 met 3D en touch was had ik hem gedaan voor die prijs :+ .
pricewatch: Dell ST2220T Touch erbij nemen? :P

Darkstone wijzigde deze reactie 28-03-2012 15:03 (71%)

• ipazza
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23-10 22:24
quote:
Darkstone schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:36:
XPS 17 met 3D scherm, i7, GT555m en 750GB hdd voor ¤ 752 :? :P
Link? Ik kan hem niet vinden op de Dell site. Overigens zijn ze weer heerlijk aan het knoeien. Een gratis upgrade van exact hetzelfde product aanbieden..... Zucht.

I don't hate you, I nothing you

• Darkstone

Darkstone

Het kan altijd sneller.

http://configure.euro.del...l&s=dhs&cs=nldhs1 + 7% korting via https://eggcaptain.com/NL/ en 5.88% cashback via http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell. Of pak gewoon de sheet van mij. Verzendkosten zijn gratis.

Ik weet niet zeker of die 7% bon werkt op die door mij gelinkte configuratie, maar de 5% bon werkt zeker wel.

Darkstone wijzigde deze reactie 28-03-2012 14:53 (14%)

• securitymayo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:10
quote:
[...]

1,5 jaar geleden Vorig jaar hadden zo ook dergelijke actie, toen heb ik een Galaxy S gekocht voor 22,50 per maand incl xbox, 2 jaar
heb je dit gelezen:
Buiten de bundel betaal je 0,075 cent p/MB.
Bij 80% van je datategoed ontvang je een sms-notificatie. Gebruik van Whatsapp is toegestaan.

Abonnement: De eerste 3 maanden 50% korting! Van 30.50 voor 15.25 p/m
Abonnement: Internetsnelheid 3.60 mbit

Aansluitkosten ¤ 30.00
Nummerbehoud GRATIS
Actie: geen bezorgkostenMinimale leeftijd 18 jaar

dus als je die acer liquid neemt, met het abbo van 150.
Betaal je dus 15.25 per maand (de eerste 3maand dus!)
en daarna 30,50 per maand.
Dus dan kom je op een bedrag van boven de 300 euro uit.
Zo goedkoop is het dus niet :p

Edit: sorry zie dat je het over het goedkopere nokia toetsel had...
jammer dat daar geen internetbundel bij zit :P

securitymayo wijzigde deze reactie 28-03-2012 17:30 (4%)

• HaTe

HaTe

Now playing:

Ik heb het niet over een Acer Liquid. Je kijkt compleet verkeerd.

offtopic:
Heb net maar een Galaxy S2 abbonement gekocht bij Typhone, totale prijs 234 euro.
HaTe in "Aanbiedingentopic Mobile"

Weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen, of mijn Galaxy S1 houden of de S2..

Specs

• EN-IS

EN-IS

ChinaKorting.nl

quote:

Ahhh shit! De actie lijkt afgelopen te zijn, ik zat er sterk over te twijfelen om er 1 te bestellen :( :'(

Heb gsmeasy.nl een mail gestuurd met de vraag of de actie is afgelopen...

EN-IS wijzigde deze reactie 01-04-2012 21:49 (5%)

ChinaKorting.nl - Bestellen uit China met Korting! | Couponcodes - Aanbiedingen - Reviews - Aankoop Tips

• Quad

Quad

Ondertitel

Gratis messen/vorkenset: http://www.clicktobuy.nl
Enige wat je betaald zijn de verzendkosten á 5,95.
Not bad.

Quad wijzigde deze reactie 01-04-2012 15:55 (3%)

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:23
quote:
Quad schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:54:
Not bad.
Ze hinten ook nog lekker naar een 1 april grap...
benieuwd wat ik krijg

TheS4ndm4n#1919

• Freakster86
  • Nu online
:? Dus 5,95 afreken en that's it?

Krijg je volgende week een pakketje met een briefje... 1 april :P

Iemand al besteld?

• thijssiee94
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 24-05-2012
quote:
Freakster86 schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:26:
:? Dus 5,95 afreken en that's it?

Krijg je volgende week een pakketje met een briefje... 1 april :P

Iemand al besteld?
En daar hebben we hem weer! Moet je ook niet zoals mij in je ondertekst: échte koopjesjager zetten?

Ik zag de actie ook vannacht voorbij komen, maar ik heb hem laten lopen.. Ik vertrouw er nix van! Wel heb ik de actie van groupon.nl gekocht.. van Yves Rocher.. xD

Ik heb een grove fout begaan, waar ik veel spijt van heb. Daarom heb ik als straf dat ik tot 26/5 niet meer op tweakers mag

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:25

XeNeRgY

AFCA

Er is vast wel iemand die dit wil proberen toch ;)

I am the one who knocks....

• RocketKoen
quote:
XeNeRgY schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:31:
Er is vast wel iemand die dit wil proberen toch ;)
Ik heb mezelf opgeofferd.
Voor hetzelfde geld is de 1 april grap dat de aanbieding echt was :P

en ook al is het een grap, dan krijg je je geld vast wel terug, anders is het niet echt goed voor hun reputatie.

TheS4ndm4n#1919

• Freakster86
  • Nu online
quote:
thijssiee94 schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:30:
[...]
En daar hebben we hem weer! Moet je ook niet zoals mij in je ondertekst: échte koopjesjager zetten?
:+ haha, zal ik dat maar doen dan ;)

Ik heb eigenlijk geen steaksetje nodig, maar voor 6 euro een leuk verjaardagscadeau ofzo... Nog even nadenken :9

• thijssiee94
quote:
Freakster86 schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:42:
[...]

:+ haha, zal ik dat maar doen dan ;)

Ik heb eigenlijk geen steaksetje nodig, maar voor 6 euro een leuk verjaardagscadeau ofzo... Nog even nadenken :9
Haha jaa... kan je doen! En dat andere heb je al gedaan zie ik.. :P

Ik heb een grove fout begaan, waar ik veel spijt van heb. Daarom heb ik als straf dat ik tot 26/5 niet meer op tweakers mag

• Nikeo
Die actie klopt wel hoor. Lijken mij prima messen. Ik bestel er wel vaker, prima site.

• thijssiee94
quote:
Nikeo schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:53:
Die actie klopt wel hoor. Lijken mij prima messen. Ik bestel er wel vaker, prima site.
De actie klopt inderdaad. Dat wordt ook specifiek op het forum van de site gezegd. :)

• danielkraak
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 20:32
Ik heb die steakmessen ook gekocht. Ik heb hier soortgelijke messen liggen en dat zwarte plastic begint los te laten. Ik hoop dat deze van betere kwaliteit zijn.

• Sangroid
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17:35

Sangroid

SjoebieDoowah.

Ik heb ook besteld. Bedankt voor de tip. Heb ze niet nodig, maar goed... :P

• Freakster86
  • Nu online
Op het plaatje zie ik 2 verschillende vorken? Is het de 3 of de 4 punts ?

(ik gok de 3)

• thefox154
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:01
Ook besteld, handig voor bij de bbq van de zomer :)

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:31
Helaas, zie het net een kwartiertje te laat. Was mooi voor de uitzet van mij én m'n zusje geweest. Volgende keer beter!

• Quad

Quad

Ondertitel

Ik had ze gelijk besteld, hopelijk deze week nog binnen leuk voor mijn pa Zijn verjaardag. :-)

• Mattie112
http://www.staples.nl/tec...martphone-optimus-3d-p920

LG Smartphone Optimus 3D P920
¤ 249,00 (ex btw)

Gemiddelde prijs uit de pw toch al snel zo'n ¤400
pricewatch: LG Optimus 3D P920 Zwart
(er zijn meer shops die hem voor 300 weg doen, maar miss hebben ze dezelfde leverancier)

Vraag me af of het klopt of dat het toch stiekem een ander type telefoon is....

Mattie112 wijzigde deze reactie 03-04-2012 12:13 (0%)
Reden: ex btw

• Nikeo
quote:
Mattie112 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:59:
http://www.staples.nl/tec...martphone-optimus-3d-p920

LG Smartphone Optimus 3D P920
¤ 249,00 (ex btw)

Gemiddelde prijs uit de pw toch al snel zo'n ¤400
pricewatch: LG Optimus 3D P920 Zwart
(er zijn meer shops die hem voor 300 weg doen, maar miss hebben ze dezelfde leverancier)

Vraag me af of het klopt of dat het toch stiekem een ander type telefoon is....
Er zijn zoveel prijzen van staples office center in de pricewatch die niet kloppen. Het is bij vlagen je reinste vervuiling. Niet leverbare producten, verkeerde links van pw naar staples site en ga zo maar door. Maar aangezien deze link naar de site gaat en ze de oude prijs ook aangeven maar ook 'Op=Op' lijkt het te kloppen! Echter is hij bij anderen maar een beetje duurder.

• Mattie112
Ja ik kwam het ook op de site tegen, toen dacht ik van "hm lijkt me best goedkoop" maar er zijn meer shops die hem rond de ¤300 verkopen. Toch is het een goeie deal als je het vergelijkt met de gemiddelde prijs....

• GS88
  • Laatst online: 21-09 10:25

GS88

π raat

quote:
Nikeo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:42:
[...]

Er zijn zoveel prijzen van staples office center in de pricewatch die niet kloppen. Het is bij vlagen je reinste vervuiling. Niet leverbare producten, verkeerde links van pw naar staples site en ga zo maar door. Maar aangezien deze link naar de site gaat en ze de oude prijs ook aangeven maar ook 'Op=Op' lijkt het te kloppen! Echter is hij bij anderen maar een beetje duurder.
Acer Aspire 5601 voor ¤105,91 om maar wat te noemen :( Staples Office doet dat zo vaak, echt irritant!

Rotterdam - Sony Xperia ZL te KOOP / ruil

• brama
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Hmmm...ik had ook al een staples link opgegeven die niet klopte (voor een tv). Lijkt erop dat ze bewust de boel aan't spammen zijn. Rapporteer die kapotte links vooral!

brama wijzigde deze reactie 03-04-2012 13:41 (12%)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• EN-IS

EN-IS

ChinaKorting.nl

quote:
Mattie112 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:44:
Ja ik kwam het ook op de site tegen, toen dacht ik van "hm lijkt me best goedkoop" maar er zijn meer shops die hem rond de ¤300 verkopen. Toch is het een goeie deal als je het vergelijkt met de gemiddelde prijs....
Die 250euro is nog altijd zonder btw, shops die het rond de 300euro verkopen zijn inclusief btw.

• RocketKoen
quote:
Quad schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:54:
Not bad.
nice
quote:
Betreft uw aankoop: Gratis Steakset

Beste Koen,

Op 1 April heeft u via onze website een steakset aangevraagd. De directie was zeer verrast toen ze terugkwamen uit de Ardennen en is flink in onze 1 April grap getrapt, gelukkig konden ze de humor er ook van inzien en gaan we uw steakset gewoon uitleveren en mogen wij onze baan behouden! Het enige wat wij u willen vragen is wat extra geduld bij deze bestelling, omdat er meer dan 9.000 aanvragen zijn verwerkt door ons systeem die dag hebben we hiervoor iets meer tijd nodig dan normaal.

Wij verwachten eind volgende week uw bestelling te kunnen bezorgen bij u.

Met vriendelijke groet,

Jasmijn de Ridder
Customer Sales ClickToBuy

TheS4ndm4n#1919

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 12:17

Kixtart

FP ProMod Tweakers abonnementen

Destruction = Improvement

Was ook wel te verwachten. Enige andere wat ze hadden kunnen doen is geld terugstorten volgens mij. Maar ik ben er ook wel blij mee ;)

☻/
/▌
/ \

• Duckhamster
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-10 18:37
Samsung heeft een vatback korting actie lopen in engeland.
Naar wat ik heb berekend ben je met sommige producten veel goedkoper uit (na vatback)!

http://www.samsung.com/uk/vatback/

Deze website schijnt bijvoorbeeld ook internationaal te leveren:

http://www.digital-fusion...ok/NP700G7AS02UK/1122G729

Aardige 270 eurootjes ?ongeveer? korting

edit: korting ook op SSD's van 256 en 512 GB, echter niet veel goedkoper dan hier

Duckhamster wijzigde deze reactie 07-04-2012 02:53 (10%)

• tomhster
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 19:14
Of je neemt de voorwaarden even door:

The promotion is open to residents of the United Kingdom and the Republic Of Ireland.

• Duckhamster
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-10 18:37
Gewoon regelen via een engelse kennis, ik neem aan dat degene die betaalt in engeland moet wonen, niet het bezorgadres. Die voorwaarden spreken voor zich.

• leech1984
  • Laatst online: 19:16
Alle kleine beetjes helpen:

Gratis verzenden met Bol.com: CRM-195-NKP-1204

Blijkbaar kun je elke maand het laatste cijfer aanpassen, t/m maart was het laatste cijfer namelijk 3. ;)

XBOX 360 Gamertag

• RocketKoen
quote:
leech1984 schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:09:
Alle kleine beetjes helpen:

Gratis verzenden met Bol.com: CRM-195-NKP-1204

Blijkbaar kun je elke maand het laatste cijfer aanpassen, t/m maart was het laatste cijfer namelijk 3. ;)
12 zal het jaar wel zijn dan.

TheS4ndm4n#1919

• leech1984
  • Laatst online: 19:16
quote:
RocketKoen schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:45:
[...]

12 zal het jaar wel zijn dan.
En de 195 het bedrag aan korting in centen... ;)

CRM-195-NKP-1205 werkt ook.

leech1984 wijzigde deze reactie 08-04-2012 00:56 (7%)

XBOX 360 Gamertag

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:57

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

En crm zal wel Customer relationship management zijn ;)

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

• Reiben
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

En dan NKP nog..

Nieuwe Klanten Promotie of iets dergelijks?

• Gertjezzz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19:30
Voor diegene die naast de PC ook nog eens in de keuken staat..

http://www.vsdeal.com/?TR...dsid=5&4dkn=promo5web

Een gratis vlees thermometer (alleen verzendkosten á 5,95)

CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online
quote:
Gertjezzz schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:49:

Best mooi dingetje! Die vind je niet voor dat geld.

• Gertjezzz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19:30
Opzich wel, maar ik zou het zelf nooit gebruiken...
Misschien iets voor m'n moeders ;)

CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex

• Vjenne-ICT
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19:41
quote:
Gertjezzz schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:49:

Hier ook besteld. Bedankt voor de tip!

• Ron!n
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 13:09
ook besteld, ben benieuwd naar de kwaliteit, verwacht er niet veel van ;)

• Freakster86
  • Nu online
:( 5,95 verzendkosten + 39 cent iDeal of 38 cent PayPal

:9

• RocketKoen
quote:
Freakster86 schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:47:
:( 5,95 verzendkosten + 39 cent iDeal of 38 cent PayPal

:9
Tsja, vaak gaan die kosten bij online betalen gewoon uit de marge. Net als een gewone winkel ook moet betalen voor PINnen of wisselgeld/contant storting.
Als je iets gratis aanbied gaat dat wat lastiger.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 2 3 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.

Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.

Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013