Hmm daar had ik dus inderdaad overheen gelezenquote:
Foto's | TCD-producties.nl |Fotospul; 2x Canon Eos 10D + Grip, Tamron 28-75 f2,8 XR Di LD, Canon 70-200/2.8L USM
Hmm daar had ik dus inderdaad overheen gelezenquote:
Foto's | TCD-producties.nl |Fotospul; 2x Canon Eos 10D + Grip, Tamron 28-75 f2,8 XR Di LD, Canon 70-200/2.8L USM
Daarvan weet ik zeker dat het niet zo is, het is een contract voor 24 maanden voor 4,95. Dinsdag zal ik alle spullen erbij zoeken. Het contract is van april 2007.quote:Denniswerf schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:47:
Ik denk dat je de voorwaarden die je zelf bent aangegaan moet nakijken.. Vaak is het een 2jaar durend contract waarbij je het 1e jaar korting krijgt
Wigoo wijzigde dit bericht 30-03-2008 20:53 (3%)
Dan zeggen zij: Daagquote:paQ schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:54:
als ik het zo lees heeft debitel niets te willen en is afspraak afspraak
andersom kun jij ook niet zeggen:
luister debitel, je mag kiezen
1. je verlaagt mijn abo naar 2,95
2. ik zeg op per morgen
I'm always thinking one step ahead, like a carpenter - who makes stairs
De theorie is het idealisme van de praktijk.
Dead men smell toenails
Thx 4 die linkjes, geven een hoop duidelijkheid over wat wel en niet mag. Een ding staat vast: voor mij nooit meer Debitel. Ik ga op zoek naar wat nieuws.quote:
Nee, in dit geval stond het al in de AV bij aangaan van contract als ik het goed begrijp uit de gegeven links.quote:paQ schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:06:
Dus voor een telco/provider is er altijd grond om een contract eenzijdig te beeindigen?
Je verandert 3 letters in de AV en ach, wat vervelend voor u... maar u mag opzeggen hoor![]()
Zoals ik dit lees zou Vodafone ook het Debitel-geintje mogen uithalen. Ik heb nu een Vodafone 22,50 jaar-abonnement voor 7,50 euro/maand - en volgens mij mogen ze op grond van artikel 9.3 mij een brief sturen dat het - ik noem maar wat - 30 euro/maand gaat kosten. Zolang ze mij maar de gelegenheid bieden op te zeggen voldoen ze aan de wet.quote:Vodafone heeft het recht tarieven eenzijdig te wijzigen.
Indien dit op grond van de toepasselijke wettelijke bepalingen vereist is,
zal Vodafone Contractant voorafgaande aan de inwerkingtreding van de
wijziging informeren en indien van toepassing Contractant wijzen op het
recht (het relevante deel van) de Overeenkomst op te zeggen met ingang
van de datum van inwerkingtreding van de wijziging. De opzegging
dient uiterlijk voor de inwerkingtreding van de wijziging door Vodafone
ontvangen te zijn. In geval van opzegging zijn partijen elkaar daardoor
geen andere vergoeding of compensatie verschuldigd, dan de op dat
moment openstaande betalingsverplichtingen.
Dit kan denk ik iedereen gebeuren. Als je een telefonie abonnement van Vodafone neemt kies je niet voor het dubbeltje op de eerste rang, maar ze kunnen je op dezelfde manier benadelen.quote:Gevalletje 'de nadelen van dubbeltje eerste rang willen zitten'.
dat begrijp ik, maar wat is je alternatief?quote:curry684 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:19:
[...]
Nee, in dit geval stond het al in de AV bij aangaan van contract als ik het goed begrijp uit de gegeven links.
Niet echt, want ze mogen niet individueel de tarieven wijzigen. Dit is meer opheffingsuitverkoop lijkt het dan wat anders, want zo jagen ze iedereen wegquote:paQ schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:47:
[...]
dat bedoel ik een beetje met: de telco kan altijd eenzijdig van je af
Dell XPS 1530specs: T8300 | 3 GB | 320GB 5400 rpm | 1440*900 (lg)scherm | 6 Cells | 8600m GT | Wifi N-Doe mee aan Whatpulse! En help GoT aan de top!
Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl
Ik denk dat wanneer één of meer gedupeerden een rechtzaak tegen debitel aanspannen om nakoming te eisen, dat ze in het gelijk worden gesteld.quote:RemcoDelft schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:47:
Volgens http://www.telecomvergelijker.nl/thread/25113 komen ze hier juridisch mee weg... Helaas...
Is advocaat maar reageert hier op persoonlijke titel.
Als je even had gelezen weet je dat het alleen debitel op vodafone klanten (sim only) betreft.quote:Jardjee schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:29:
Ik heb 4 maanden geleden ook een debitel sim only( kpn netwerk, 150 sms of 75 belminuten, ) genomen.( ik betaal 4,95 en ze zeggen dat ik voor 15 euro tegoed heb)
Nou heb ik geen brief ontvangen over tarief wijziging.
is het zo dat dit niet geldt bij kpn netwerk?
of zijn ze gewoon zo asociaal om niks van zich te laten horen en dat ik er over 3 weken een rekening van 20 euro op de stoep ligt?
ik hoop echter op het eerste
best interessante kost jaquote:StevenK schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:58:
[...]
Ik denk dat wanneer één of meer gedupeerden een rechtzaak tegen debitel aanspannen om nakoming te eisen, dat ze in het gelijk worden gesteld.
Wat hier gebeurt, ook al zou het kunnen op grond van de AV, is zo apert onredelijk dat de rechter dit niet goed zal keuren.
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus