quote:
Even een follow-up: nu ik er wat mee aan het prutsen ben word ik toch wel steeds enthousiaster

Kortweg gezegd: je kunt je eigen standby-scherm ontwerpen. Klok, snelkoppelingen naar apps, overzicht van agenda, notities, it's all there. Dingen die anders onmogelijk zijn, zijn nu kinderspel. Bijvoorbeeld: je wilt een analoge EN digitale klok? Niets houdt je tegen om je hele scherm vol te bouwen met klokken, en elke klok kun je een zee van instellingen meegeven

Wat ik tof vind is dat het mogelijk is om meerdere agendablokjes te definieren, met bijv. afzonderlijk de taken, de afspraken en de verjaardagen. Ook geinig dat je directe shortcuts kunt maken om bijv. een bepaalde contact direct te SMS'en.
Het programma vergt wel even wat gewenning moet ik zeggen. Als je het installeert en start, dan staar je naar een blank scherm. Met de rechter displayknop kun je naar de ontwerpweergave gaan, en middels "ontwerp laden" kun je dan een .gdd-file inlezen, bijvoorbeeld de bijgeleverde. Dat geeft al een ideetje. In de ontwerpmode kun je met de cursorknop een icoontje/veld kiezen, met de cijfers kun je het icoontje/veld verplaatsen. Sommige velden zijn resizable, middels de 5 knop.
Je kunt ook meerdere pagina's maken, waartussen je dan makkelijk kunt switchen. Op een vervolgpagina zou je dan bijv. een compleet overzicht van je agenda kunnen weergeven.
Het programma is pas sinds kort geschikt gemaakt voor S60, dus er zijn nog weinig .gdd-files speciek voor S60-toestellen. Maar ik gok dat dat wel gaat komen. Het heeft iig mijn aandacht