Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
el_godi schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:22:
myFone:

Nokia N95 (94.01) | RM-159 | V.14.0.001

Route
MCGuider
Muziek
CorePlayer
Gamez
PES 2008
Tools
Rotateme
pyRestart
HandyProfiles

Iemand nog handige proggies die ik zou moeten/kunnen installeren?!

En is het echt zo verstandig om te upgraden? Ik zie wisselde reacties?!
Handy Taskman of Device status (Nokia Beta Labs), dan kun je je geheugen checken en kijken of je na een reboot ook tegen de 30 MiB ;) vrij hebt. Hoelang gaat je batterij mee? Je hoeft niet te upgraden.. Moet je zelf weten.
Btw, ik vind PES 2008 echt niet te spelen op een telefoon :) en ik zou McGuider vervangen door Garmin, voordat je ergens van de snelweg wordt afgebonjourd (a4 Reeuwijk, check maar eens :)) door een debiele aanwijzing.. 8)7

Voor de rest als je een data-abo of WiFi hebt:
TuninFM
Shozu (ownt hard)
MSN
Joikuspot
etc

berto125 wijzigde dit bericht 16-05-2008 15:59 (23%)

It's me, TP!!

quote:
Fuzzillogic schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:11:
[...]

AGPS is niet bijster nuttig zonder internet. En zonder AGPS duurt het krijgen van een fix lang.

¤10/maand heb ik graag over voor overal internet. Geen gezeik.
Ik heb in de auto of buiten met opengeschoven slider gewoon een fix binnen de minuut! Bovendien in het buitenland (waar de GPS pas echt van pas komt) kun je AGPS toch niet gebruiken omdat je je dan scheel betaald.

Is blij met z'n nieuwe N95

Reg. datum: 08 januari 2005

Ik heb sinds kort een nokia n95 van t-mobile met firmware versie 14.0
Graag zou ik um willen updaten. Nou heb ik al wat rondgesnuffeld op het forum, maar ik kom toch in de problemen. Als ik um aansluit op usb is ie gewoon zichtbaar en komt er zelfs een ballonetje in beeld dat mijn software van mijn nokia een update heeft, maar als ik de nokia software updater open en ik moet even later mijn nokia aansluiten dan geeft ieh aan :
Phone not supported
Connected phone was not recognized
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, onder ander ook door product code te wijzigen (omdat het een t-mobile toestel is), maar niks heeft tot nu toe nog gewerkt. Iemand nog ideeen?
Bvd ;)

Reg. datum: 15 maart 2006

kan iemand mij helpen met het installeren van Sygic voor me Nokia n95 8GB.. Ik heb alles op de externe geheugen gezet. Toen geinstalleert en dat loopt allemaal goed,, alleen bij opstarten zegt hij unexpected error.. Wat is dit? Hij installeert maar een kleine 1,5 MB, klopt dit wel?

Reg. datum: 15 maart 2006

quote:
xpumax schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:01:
Ik heb sinds kort een nokia n95 van t-mobile met firmware versie 14.0
Graag zou ik um willen updaten. Nou heb ik al wat rondgesnuffeld op het forum, maar ik kom toch in de problemen. Als ik um aansluit op usb is ie gewoon zichtbaar en komt er zelfs een ballonetje in beeld dat mijn software van mijn nokia een update heeft, maar als ik de nokia software updater open en ik moet even later mijn nokia aansluiten dan geeft ieh aan :
Phone not supported
Connected phone was not recognized
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, onder ander ook door product code te wijzigen (omdat het een t-mobile toestel is), maar niks heeft tot nu toe nog gewerkt. Iemand nog ideeen?
Bvd ;)
Je kunt naar een NSP gaan en zeggen dat je de normale software van nokia erop wilt. Heb ik ook gedaan bij een NSP in deventer. Had een branded vodafone telefoon.

Tweaker Dealer

Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben maar wilde dit jullie ff niet onthouden.
TomTom werkt op internal GPS van N95 :P

http://img391.imageshack.us/img391/5582/proofxb1.jpg
Doe er je voordeel mee.

pssst: Je hoeft niet eens te signen ;)

Wat betreft nieuwe topic(s) ik kan wel wat hulp gebruiken, iemand goed met photoshop?

schumi2004 wijzigde dit bericht 17-05-2008 12:32 (55%)

quote:
schumi2004 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:15:

[afbeelding]
Bigger image :P [afbeelding]
Doe er je voordeel mee.

Wat betreft nieuwe topic(s) ik kan wel wat hulp gebruiken, iemand goed met photoshop?
tomtom werkt niet met de interne gps,
Kijk is goed naar dat plaatje...
staat : "Andere Bluetooth GPS Ontvanger"

:/

Tweaker Dealer

quote:
mregeling2005 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:33:
[...]

tomtom werkt niet met de interne gps,
Kijk is goed naar dat plaatje...
staat : "Andere Bluetooth GPS Ontvanger"

:/
Wat jij wil, ik navigeer lekker nu :P

quote:

[afbeelding]
Doe er je voordeel mee.

En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gaat het hier om een aangepaste versie van TomTom, of een stukje software dat het GPS signaal masked als extern Bluetooth signaal?
quote:

[afbeelding]
Doe er je voordeel mee.

He Schumi, geef ons iets meer hints waar we de heilige graal kunnen bereiken / vinden...
Is het wellicht de truuk dat de GPS informatie eerst wordt uitgezonden via SPP master en dan weer wordt terug ontvangen via SPP slave? Hier was enkele maanden geleden sprake van alleen heb ik nooit dat tooltje gezien...
Of moet ik gewoon zelf even googlen naar "Tomtom internal Gps Patch N95"?

robertwebbe wijzigde dit bericht 16-05-2008 21:33 (18%)

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

schumi2004 ,,, ik neem me woorden terug ;)
klopt echt

Knowledge Is Power

quote:
mregeling2005 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:29:
schumi2004 ,,, ik neem me woorden terug ;)
klopt echt
Kun jij ons dan verlossen?

Edit:

gevonden

Sayko wijzigde dit bericht 16-05-2008 21:37 (5%)

SPECS----N95

quote:
robertwebbe schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:28:
[...]

He Schumi, geef ons iets meer hints waar we de heilige graal kunnen bereiken / vinden...
Is het wellicht de truuk dat de GPS informatie eerst wordt uitgezonden via SPP master en dan weer wordt terug ontvangen via SPP slave? Hier was enkele maanden geleden sprake van alleen heb ik nooit dat tooltje gezien...
Of moet ik gewoon zelf even googlen naar "Tomtom internal Gps Patch N95"?
Wat is dat SPP precies? Er is al wel een tooltje op je interne GPS signaal via BT uit te zenden. Zo kan je bijvoorbeeld je N95 gebruiken als GPS ontvanger met Google Earth Pro op je laptop.

TomTom werkte daar niet mee, omdat het BT zend/ontvang adres niet gelijk mag zijn. Maar het zou me niets verbazen als deze fix hierop gebaseerd is.
quote:
WoutF schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:36:
[...]

Wat is dat SPP precies? Er is al wel een tooltje op je interne GPS signaal via BT uit te zenden. Zo kan je bijvoorbeeld je N95 gebruiken als GPS ontvanger met Google Earth Pro op je laptop.

TomTom werkte daar niet mee, omdat het BT zend/ontvang adres niet gelijk mag zijn. Maar het zou me niets verbazen als deze fix hierop gebaseerd is.
SPP = Serial Port Profile

N95 kan hier inderdaad of Master in zijn of Slave maar standaard niet allebei tegelijk.
Bij het googelen kwam ik trouwens al wel wat resultaten tegen die na download een virus bevatte. Experimenteer veilig, gebruik een virusscanner!

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Als het geen illegale tomtom is maar en patch (al dan niet zelf gemaakt) dan lijkt me het logisch dat schumi hem hier post, we zijn tweakers toch ;)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

Grrag uitleg over tomtom werkend op n95

Wil graag hebben!

Tweaker Dealer

Dit reikt naar een ban maar ok
Check op Overleg eerst even goed?

DaannO wijzigde dit bericht 16-05-2008 22:34 (31%)

Tweaker Dealer

@robertwebbe
Je heb gelijk ;)

It's me, TP!!

Is die TT nu gewoon geschikt gemaakt voor de N95 of is er een workaround gefixt?? Kan er weinig op vinden op google, misschien iemand een hint voor een search woord...

quote:
Eastside schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:22:
Is die TT nu gewoon geschikt gemaakt voor de N95 of is er een workaround gefixt?? Kan er weinig op vinden op google, misschien iemand een hint voor een search woord...
Het gaat hier om een hack van TomTom die we niet zullen toe staan. We weten ook niet zeker of het werkt maar het ziet er niet al te pluis uit dus voorlopig staan we discussie hierover niet toe. :)

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

It's me, TP!!

quote:
DaannO schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:30:
[...]

Het gaat hier om een hack van TomTom die we niet zullen toe staan. We weten ook niet zeker of het werkt maar het ziet er niet al te pluis uit dus voorlopig staan we discussie hierover niet toe. :)
Nou dat is dan duidelijk, helaas pindakaas... hoopte dat het een of andere update van TT zelf betrof

Hij werkt inderdaad, meer zal en mag ik er niet over zeggen ;)

Daarom graag nu weer ontopic :)

Reg. datum: 11 april 2007

Toch een prachtig mobieltje die n95.Draai mobile 6.1 op de touch maar n95 heeft toch alles.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws