AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter
[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicGoed. Pefect! Vooral de sectie Important Money-Making Strategy Tips:quote:Sir_Killalot schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:51:
hier staan alle dingen die je moet weten over GT5:P: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=103447
Antwoord op jouw vraag:
"It opens after you finish C,B and A Event venues."
Reg. datum: 04 oktober 2004
Link staat in het start post alquote:sysiwan schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:00:
[...]
Goed. Pefect! Vooral de sectie Important Money-Making Strategy Tips:
Om geld te halen doe ik steeds A-1 opnieuw. Duurt in totaal 5 minuten. En je wint Cr. 20.000.
(240.000 per uur)
Voor 2 miljoen moet je ongeveer 8 uur en een kwartier die race herhalen.
inanc wijzigde dit bericht 27-03-2008 11:06 (28%)
PSN: incyi Online: [LBG]
Reg. datum: 16 april 2007
Ik heb hem zelf ook besteld bij play.com maar dit soort praktijken zijn wel ergerlijk. Als ik het op disk koop, moet het wat mij betreft gewoon zo zijn: spel erin en gaan met die banaa.....euh M3
Nu wordt de noodzaak om een flinke HD in je ps3 te gooien steeds groter, en dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn. Ik schaf op termijn ook een HD aan, wacht nog op de 500 GB versies die er binnenkort aankomen. Maar toch, niet helemaal correct van Sony.
Bijna, die content die niet beschikbaar is kan je in het menu van GT5p downloaden. Alleen het is nog niet beschikbaar (GT-tv heeft nog maar 1 filmpje).quote:bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:44:
Als ik het goed begrepen heb moet je dus zelfs als je de bluray hebt, het spel installeren? Dan neemt het 6 GB in beslag, en je hebt geen toegang tot bepaalde content want die moet je van PSN trekken? Waarom dan uberhaupt de bluray aanschaffen?
Ik heb hem zelf ook besteld bij play.com maar dit soort praktijken zijn wel ergerlijk. Als ik het op disk koop, moet het wat mij betreft gewoon zo zijn: spel erin en gaan met die banaa.....euh M3
Nu wordt de noodzaak om een flinke HD in je ps3 te gooien steeds groter, en dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn. Ik schaf op termijn ook een HD aan, wacht nog op de 500 GB versies die er binnenkort aankomen. Maar toch, niet helemaal correct van Sony.
Het zijn de developers die je 'dwingen' om je HDD te gebruiken. Zoals eerder in het PS3 topic vermeld, hoef je GT5 niet op je HDD te zetten, maar het laden gaat gewoon sneller e.d. De update komt natuurlijk wel op je HDD te staan.quote:bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:44:
Als ik het goed begrepen heb moet je dus zelfs als je de bluray hebt, het spel installeren? Dan neemt het 6 GB in beslag, en je hebt geen toegang tot bepaalde content want die moet je van PSN trekken? Waarom dan uberhaupt de bluray aanschaffen?
Ik ben ook van plan om mijn HDD te vervangen, maar heb op dit moment nog genoeg vrij van de 60GB.
Ik ben nu op mijn werk zelfs al aan het twijfelen welke auto ik vanavond zal kopen. Ik heb 55.000Cr. Misschien een Evo
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter
Edit: mensen die GT:HD demo hebben, grote vooruitgang of soortgelijke graphics?
SinergyX wijzigde dit bericht 27-03-2008 12:02 (11%)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja het is even mooi als in die trailers.quote:AvanCade schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:51:
De vraag die mij in het hoofd doolt is of het wel zo mooi is als de trailers en screenshots ons(mij) deden vermoeden?
Wat ik echt super vind is dat als je in 'My place' niks doet je een soort filmpje ziet. Maar het komt bij mij zo over dat die locaties in het echt niet eens zo mooi zijn
Je ziet onder andere Tokio. Aan de gebouwe zie je dat het niet echt is maar als je de BMW M3 coupe hebt. Zie je hem in een soort grasveld met een muur erbij. Dan denk ik gewoon van hmm dit is gewoon met een camera gefilmt. En daarna nog mooier gemaakt.
Graphics zijn wel beter geworden, vooral HDR. Als je nu een tunel uit rijd dan krijg je het gevoel van 'Yes ik zie licht'!' verder is het meer glans e.d.quote:SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:01:
Trailers zijn altijd mooier dan het spel zelf, denk maar eens terug naar GT2 of GT3. Bleek achteraf dat alle trainers en intro's de 'high quality' versie was van alles ingame. Eye-candy is leuk, maar speeldbaarheid staat bij mij hoger in het lijstje. (ik speel nog een MMO uit 2001, puur voor speelbaarheid).
Edit: mensen die GT:HD demo hebben, grote vooruitgang of soortgelijke graphics?
Als je een paar minuten niks doet dan laad hij een filmje waarbij je andere online spelers kan zien(Soort Spectator) en dan zie je het online ID links onder. Ook heel grappig.
inanc wijzigde dit bericht 27-03-2008 12:07 (38%)
Reg. datum: 20 januari 2008
kan deze gespeeld worden opde PS3?
Op de nieuwe 40 GB versie kan je dat vergeten, de 60 GB PS3 van daarvoor ondersteund het wel met wat kleine probleempjes.quote:dirty_b schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:07:
iemand ervaring met GT4 op de PS3 ??
kan deze gespeeld worden opde PS3?
Hier meer info: Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 24
Sir_Killalot wijzigde dit bericht 27-03-2008 12:11 (51%)
Gigabyte EP-45-DS4 - E8400@3,6GHZ - 8GB@500MHZ - Areca-1220 RAID5 5*1500GB - Intel X25-M 80GB G2 - Dell 3008WFP - nVidia 7900GTO
Reg. datum: 20 januari 2008
Die G25 is wel ergguuug duur 170euro+quote:tHe_BiNk schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:08:
Heb mijn GT5P nog niet binnen, maar ik heb het al gezien. Maar weer een nieuw stuurtje kopen. Die Logitech G25 ziet er mooi uit.
Heb gt5p een uurtje gespeeld moest helaas weg
Moet zeggen dat het er goed uitziet en ook nog realistische !!!!
Ik rij nu in een lancer evo uit 2005 super bakkie vergeleken met een suzuki Swift sport ...hahaha
http://drkrffxx11.iespana.es/rpszkf1.mp4
Had eigenlijk liever een echte Le Mans racer gezien, of zeg ik nou iets verkeerds
@hierboven, ik verwacht toch wel dat de oude Nissan R993 (92? 994?) of die Toyota er later ook bij komen. Die Dodge Viper Team Orca was toch een le mans wagen?
SinergyX wijzigde dit bericht 27-03-2008 12:18 (16%)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is inderdaad prijzig. Heb jaren lang een Logitech GT stuur gehad voor GT4, maar vorig jaar verkocht. Nu wil ik echt leer. LOLquote:
Gigabyte EP-45-DS4 - E8400@3,6GHZ - 8GB@500MHZ - Areca-1220 RAID5 5*1500GB - Intel X25-M 80GB G2 - Dell 3008WFP - nVidia 7900GTO
R390 bedoel jequote:SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:17:
Voordeel is wel dat je een echte 6bak heb(ok, geen superkwaliteit, maargoed). Ik gebruik de G25 ook voor de PC, PS2 GT4 bleek namelijk de deadzone en max-rotate niet instelbaar te zijn, hopelijk in GT5 wel. Ik ben zelf heel erg tevreden over de G25, zeker het stuur en de pendalen zijn goed stevig gebouwd, plus de schakelpook heeft D-pad en knoppen waarmee je dus zonder joystick in het spel kan navigeren.
@hierboven, ik verwacht toch wel dat de oude Nissan R993 (92? 994?) of die Toyota er later ook bij komen. Die Dodge Viper Team Orca was toch een le mans wagen?
Misschien wel, maar er is nog niks over bekend
Volgens mij heb ik gisteren net een filmpje op youtube gezien van de maker van GT5 die de max-rotate zat aan te passen. Hij had een groot scherm op tafel en een stuurtje. Hij zat echt met zijn neus boven op. Dus even zoeken op youtube.quote:SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:17:
Voordeel is wel dat je een echte 6bak heb(ok, geen superkwaliteit, maargoed). Ik gebruik de G25 ook voor de PC, PS2 GT4 bleek namelijk de deadzone en max-rotate niet instelbaar te zijn, hopelijk in GT5 wel. Ik ben zelf heel erg tevreden over de G25, zeker het stuur en de pendalen zijn goed stevig gebouwd, plus de schakelpook heeft D-pad en knoppen waarmee je dus zonder joystick in het spel kan navigeren.
Maar ja Dirt rijdt dan niet zo fijn en heeft lang niet die hoge polygoon count. Auto PCRN!
Als ik nu op Garage klik staan de auto's in een tabel van 5 bij 2. Eerst was het steeds 1 auto.
inanc wijzigde dit bericht 27-03-2008 12:48 (27%)
[video]
tHe_BiNk wijzigde dit bericht 27-03-2008 12:57 (68%)
Ik ben nu even bezig. Ik ga het straks even voor je vergelijken.quote:tHe_BiNk schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:52:
Hier klinkt de Ferrari toch een stuk beter, en ook goed gereden.
http://www.youtube.com/watch?v=fOQnUoq6NqQ
Bij mij is de echo minder. En dat metalen buis effect zit er niet in. Je hoort bij mij meer een stofzuiger die het moeilijk heeft.
hmm. het lijkt alsof je de banden veel uitmaken. Ik rij nu op de zelfde baan maar dan een andere event. En nu heb ik ook een ander soort geluid.
inanc wijzigde dit bericht 27-03-2008 13:23 (32%)
Reg. datum: 01 april 2005
GT 3 heeft mij niet kunnen bekoren. GT 4 daarentegen gaf mij weer het authentieke GT gevoel. Een heleboel auto's, veel banen, veel afstelmogelijkheden (voor een console game) en een perfecte framerate van A t/m Z. Jammer dat er weinig onderscheid voelbaar was tussen de auto's. Er waren maar een paar auto's die echt 'anders' stuurden, bv. Merc 190 E Evo II.
Hoe zit het met de Prologue? Het gevoel van realisme is naar een hoger niveau gebracht. Alle driving-aids uitgeschakeld, en een bepaalde setting op 'prof' ipv 'standaard' (weet niet meer welke setting dat is) en het echte rijden kan beginnen. Honda Integra Type R. Prachtig hoe het binnenste voorwiel constant naar grip zoekt in haakse bochten (doorspinnen). Het geluid, tja, dan moet je vooral boven de 6500 toeren draaien, wil je het v-tec geluid horen van de Type R. Maar die hoor je op zich wel.
De M3... de M3, als dat maar goed gaat dacht ik. Na een stukje gereden te hebben, moest ik direct denken aan Top Gear (vergelijkingstest met de RS4 C63 AMG en de M3), dat ding kan je echt haarstrak de bocht in sturen. Net als The Stig die over de appel reed... Zet de auto in z'n 3 bij zo'n 50 km/u en m'n oren kunnen mij bedriegen, maar dat lijkt nog op de lichte roffel van een BMW V8! Klimmen we hoger in toeren dan gaat het geluid mooi over in metaalachtig gejank. Dat geluid heb ik ook gehoord bij de test op Autoblog...
Verder heb ik ook de Focus ST gereden. Lekker dat koppel en goed de bochten in te sturen, maar ik mis het 5 cilinder geluid. Klinkt meer als een tractor.
De Cappuchino, ik heb gewoon moeten glimlachen bij dit ding. Je maakt gewoon drifts alsof Tiff achter het stuur is gekropen, met zo'n 62 pk uit het hoofd? Ding is natuurlijk niet vooruit te branden, maar het levert wel leuke rij-ervaring op.
Conclusie so far: de banen waarop ik al duizenden rondjes heb gereden, hebben toch iets nieuws, bv. die NDR. Het realisme is een stuk beter als bij GT 4. Het motorgeluid is niet zo slecht als verwacht. De in-car-view is een verademing. Heb ik het GT gevoel weer? Zeker weten, uren dezelfde rondjes kunnen draaien en telkens ontdek je iets nieuws, tot grote ergernis van vrienden. Ik ben zeer benieuwd naar GT 5, tijd voor het echte afstelwerk en de schade modellen. .
Vraagje: worden er geen stats bijgehouden hoe vaak je 1e bent geworden e.d.?
Leuk stukje wilmundo....ga hem vanmiddag toch maar kopen!quote:wilmundo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:58:
Zo, enkele uurtjes gespeeld, denk dat ik nu wel wat ervaringen kan delen...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.