Hoofdcategorieën
Topicacties

[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 oktober 2004

quote:
Arm1n schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:39:
[...]

Nee hij werd gewoon wakker met de ps3 controller in zn hand, en meteen weer verder spelen >:)
Nee ook niet. Ik ben ziek kan haast niet slapen ;(
Al paar dagen. Komt mooi uit met GT5:P :D

PSN: incyi Online: [LBG]

Reg. datum: 11 januari 2001

Besmet met het Gran Turismo virus zeker? ;)
Ondertitel?
Reg. datum: 18 juni 2001

Zo! Gisteren uit m'n werk meteen even langs de FRS (Nieuw Vennep in dit geval) en GT5:P opgehaald. Daarna direct m'n pre-order bij Play gecancelled. Maar goed ook denk ik want ik heb er een hard hoofd in dat de levering dan voor het weekend binnen was geweest. Ik hoop het natuurlijk wel voor anderen maar het is afwachten.

Heb ongeveer twee uur kunnen spelen maar het bevalt me erg goed tot nu toe. Op professional mode zijn de auto's een stuk zenuwachtiger dan in eerdere GT's ... voor mijn gevoel realistischer. Je begint natuurlijk met wat tragere auto's dus dan is er weinig ruimte om te spelen maar zodra je de GT-R koopt wordt het serieus!

De tracks zijn veelal bekend uit eerdere versies, behalve London en die valt me ook meteen flink tegen. Had daar echt een cool stratencircuit verwacht maar op een of andere manier kan het me niet boeien, ik vind dat soort circuits beter uitgewerkt in bijv. PGR. Als het aan mij ligt hadden ze Rome uit GT3 terug mogen brengen, blijft een van m'n favoriete circuits ooit.

Kijken of ik vanavond nog wat tijd vrij kan maken en anders wordt het dit weekend lekker racen, de update is mij trouwens nog niet gelukt maar dat komt vanzelf goed.

No surface shines brighter than the light that burns beneath it

GPLv2 Fanboy
Reg. datum: 01 maart 2002

Wat hebben jullie voor de Nederlandse GT5P betaald? 40,- of 45,-? Iemand een idee wat hij bij de Media Markt kost?

PSN: zAo82

quote:
zAo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:22:
Wat hebben jullie voor de Nederlandse GT5P betaald? 40,- of 45,-? Iemand een idee wat hij bij de Media Markt kost?
¤ 44,99 :o heb ik betaald.

inanc wijzigde dit bericht 27-03-2008 09:23 (3%)

Reg. datum: 27 februari 2005

Ik heb een PS3 + GT5:P samen besteld voor ¤399,- zonder GT5:P koste het zelfde :X

niet dat ik het erg vond dat ik het spel niet los hoefde te kopen :+

asfaloth_arwen wijzigde dit bericht 27-03-2008 09:25 (35%)

Kleurtjes \o/
Reg. datum: 15 april 2003

Ik heb moeite met de B klasse in de events :? en dan wel met de missie van de Honda Integra.

Ik word constant derde, en de C4/Cooper Liggen 2 seconden voor als ik over de finish rij :X .
Heeft iemand een tip?

Waizzit?
Reg. datum: 11 juni 2004

Ik heb 39 euro betaald bij MM Eindhoven.

Wat mij opviel is dat mijn Honda Integra aardig aan de weg plakte (en lekker 8000 toeren kan maken :P ). Maar die Cappucino, damn dat is een driftauto! Met traction control op 3 de bochten door, lekker glijden.

Voor degene die al een F430 hebben, ik zit er nog ongeveer 200.000Cr vandaan, hoe is het geluid? Ferrariwaardig?

PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3

quote:
zAo schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:22:
¤37 staat 1 bladzijde terug ;)
quote:
Beerkeeper schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:35:
Ik heb moeite met de B klasse in de events :? en dan wel met de missie van de Honda Integra.

Ik word constant derde, en de C4/Cooper Liggen 2 seconden voor als ik over de finish rij :X .
Heeft iemand een tip?
Je mag 3de worden :9 als je later beter bent geworden kun je goud halen.
quote:
m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:

Wat mij opviel is dat mijn Honda Integra aardig aan de weg plakte (en lekker 8000 toeren kan maken :P ). Maar die Cappucino, damn dat is een driftauto! Met traction control op 3 de bochten door, lekker glijden.

Voor degene die al een F430 hebben, ik zit er nog ongeveer 200.000Cr vandaan, hoe is het geluid? Ferrariwaardig?
Het is veel beter nagemaakt dan bij die andere auto's. Ik vind het wel Ferrariwaardig :D

inanc wijzigde dit bericht 27-03-2008 09:42 (30%)
Reden: typo

Kleurtjes \o/
Reg. datum: 15 april 2003

quote:
inanc schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:39:
[...]

¤37 staat 1 bladzijde terug ;)

[...]

Je mag 3de worden :9 als je later beter bent geworden kun je goud halen.
Dat weet ik, maar ik mis een smak geld :P

quote:
Beerkeeper schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:40:
[...]

Dat weet ik, maar ik mis een smak geld :P
Gewoon nog een paar keer doen. Dan haal je extra geld binnen :*)
Hoe denk je dat ik aan die Ferrari F430. Heb gister avond 12 keer dezelde race gedaan.
Kreeg 20.000 per keer. Uiteindelijk had ik dus genoeg geld.

Maar voor die F2007 moet je dat dus niet 10 keer maar 100 keer doen :'(

iPhone 3G

Nou ook ik vanochtend vroeg opgestaan om nog 2 racejes te rijden. Had eindelijk genoeg geld om de M3 te kopen. Leuke auto!! Nu even de 2 events in de B klasse afmaken en op naar A. Ben benieuwd!
Ik had ergens gelezen dat je pas de F1'07 kan kopen als je of alle auto's gekocht had of alles op goud. Not sure.. Naja komt later wel! Het is mij ook niet gelukt om alle events op goud te halen btw.. sommige zijn nog verdomd lastig en soms vraag ik me af hoe ik ook onder een bepaalde tijd ga duiken terwijl ik veel bochten haarscherp neem...

[edit] fun natuurlijk over want ik ben nu gewoon aan het werk... aaarhhgg hou het niet meer!

Pixxa wijzigde dit bericht 27-03-2008 09:51 (8%)

PSN ID: Pixxa_NL

Waizzit?

quote:
inanc schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:39:
Het is veel beter nagemaakt dan bij die andere auto's. Ik vind het wel Ferrariwaardig :D
Dat wordt racen vanavond. Heb gisteravond de C-klasse afgemaakt, niet alles op goud helaas. Ik moet even een iets snellere C klasse auto hebben voor de inhaalronde en die cappucino rondetijd. Damn... Daar moet denk ik nog even worden gesleuteld aan de auto-instellingen.

PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3

Reg. datum: 11 januari 2001

quote:
m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:

Zo te horen wel:

:9
Reg. datum: 04 augustus 2006

Gisteren avond ook ff gespeeld, een paar rondjes gereden, ben nog in de C classe, heb geprobeerd om die update voor online te downloaden, lukte me telkens niet, vanacht de ps3 aanlaten staan, vanochtend was ie ongeveer op de helft en toen stond er weer een foutmelding, voordat ik naar werk ging weer aan gezet, straks kijken als ie het wel goed gedaan heb, iemand anders inmiddels wel gelukt?

Heb wel die settings veranderd zoals eerder aangegeven hier, stond op 1, gezet op 2.

Reg. datum: 29 juni 2006

Mijn GT5P is gisteren verstuurd. Heb ook bevestiging per mail gekregen. Thnx all die hun order hebben gecancelled ;) Anyway, als ik een weekje moet wachten ga ik daar niet om huilen. Heb maandag me examen 70-298 van Microsoft dus het komt zelf beter uit als de game ergens volgende week binnen komt.Tot die tijd MOET ik me 7e regenboog nog halen met PixelJunk Monsters, maar dat terzijde :)

De F2007 kun je alleen halen als je alle S racen hebt gehaald. (C - B - A) daarna komt S erbij.

Om C te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
- Suzuki Capuccino
- Honda Integra Type R

Om B te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
- Mitsubushi Lancer Evolution IX GSR
- Nissan GT-R '07
- Honda Integra Type R = ook bij C benodigd.

Om A te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
- BMW M3 Coupe Cr. 92.400
- Ferrari F430 Cr. 243.200
- Amerikaanse auto
- Japanse auto

Om S te halen heb je de volgende auto's nodig:
spoiler:
Mine's skyline Cr. 200.000
Ferrari F40 Cr. 450.000
Ford GT Cr. 149.880

Je moet ongeveer een miljoen leggen om A & S te halen. Daarna moet je dus sparen voor je 2 miljoen. :o

inanc wijzigde dit bericht 27-03-2008 10:16 (83%)

Viper...d!ck on wheels...
Reg. datum: 19 september 2000

Bij mij lukte het downen ook niet. 3 keer geprobeerd. Halverwege foutmelding.

Ik ben wel erg blij met Prologue. Gevoel, beeld en geluid zijn weer een stuk beter :D

Ik merkte dat ik met de wagens lekker in de drift te krijgen zijn. Feint drift of braking drifts zijn te doen.

Ook de splitscreen race ervaring is beter. Dat komt door de scherpere graphics en het feit dat je nu ook op een widescreen tv een onder - boven verdeling hebt.

Minpunten:
- menu voelt traag aan. Dat scrollen van de icoontjes lijkt soms met 15 fps te gaan.
- teksten zijn op een SD tv lastig te lezen. Heb je gelukkig tijdens racen geen last van. Daar zijn de fonts wel goed.

Ik heb de Impreza MY05 STI RA gekocht. Leuk voor de B races :D

AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter

quote:
MarcoM schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:16:
Bij mij lukte het downen ook niet. 3 keer geprobeerd. Halverwege foutmelding.

Ik ben wel erg blij met Prologue. Gevoel, beeld en geluid zijn weer een stuk beter :D

Ik merkte dat ik met de wagens lekker in de drift te krijgen zijn. Feint drift of braking drifts zijn te doen.

Ook de splitscreen race ervaring is beter. Dat komt door de scherpere graphics en het feit dat je nu ook op een widescreen tv een onder - boven verdeling hebt.

Minpunten:
- menu voelt traag aan. Dat scrollen van de icoontjes lijkt soms met 15 fps te gaan.
- teksten zijn op een SD tv lastig te lezen. Heb je gelukkig tijdens racen geen last van. Daar zijn de fonts wel goed.

Ik heb de Impreza MY05 STI RA gekocht. Leuk voor de B races :D
Check de start post met een linkje. :D

Reg. datum: 16 april 2007

Mmm vindt het geluid v/d F430 beetje tegenvallen bij dat Youtube-filmpje.

Vindt de F430 in het echt geweldig klinken, misschien wel het mooiste geluid van alle productiewagens. Maar mis in dit filmpje een beetje het 'huilen' v/d motor...

quote:
bramberk15 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:18:
Mmm vindt het geluid v/d F430 beetje tegenvallen bij dat Youtube-filmpje.

Vindt de F430 in het echt geweldig klinken, misschien wel het mooiste geluid van alle productiewagens. Maar mis in dit filmpje een beetje het 'huilen' v/d motor...
Ik heb nog nooit een F430 in het echt gehoort. Wel gezien.

Waizzit?

quote:
inanc schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:20:
[...]

Ik heb nog nooit een F430 in het echt gehoort. Wel gezien.
En toen had je je ipod aan ofzo? :9 Je hebt in ieder geval wat gemist! Ik moet zeggen dat inderdaad het gehuil van de auto bij de F430 echt aanwezig is en iedere keer als ik dat antracietgrijze racemonster in Ehv rond zie rijden wil ik hem hebben ;)

quote:
m4yall schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:26:
[...]

En toen had je je ipod aan ofzo? :9 Je hebt in ieder geval wat gemist! Ik moet zeggen dat inderdaad het gehuil van de auto bij de F430 echt aanwezig is en iedere keer als ik dat antracietgrijze racemonster in Ehv rond zie rijden wil ik hem hebben ;)
Als je een auto ziet betekent niet perse dat hij geluid moet maken :+

Ik zit vast in het spel :( het lukt niet om de overige wedstrijden van A te winnen. Ik moet er nog 5

Viper...d!ck on wheels...
Reg. datum: 19 september 2000

ik zal het eens proberen van die UPnP setting. Dacht al gisteravond: waar is dat nou weer voor :)

Een F430 klinkt magistraal in het echt. Niet normaal. Je moet als autofiel omkijken. Het is net zoiets als met mooie vrouwen. Je kunt er niets aan doen. Je *moet* zo lang mogelijk kijken :P en luisteren natuurlijk. _/-\o_

AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter

quote:
MarcoM schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:29:
ik zal het eens proberen van die UPnP setting. Dacht al gisteravond: waar is dat nou weer voor :)

Een F430 klinkt magistraal in het echt. Niet normaal. Je moet als autofiel omkijken. Het is net zoiets als met mooie vrouwen. Je kunt er niets aan doen. Je *moet* zo lang mogelijk kijken :P en luisteren natuurlijk. _/-\o_
Het is niet zo magistraal in het spel. Als ik me ogen dicht doe dan denk ik van hmm er komt een honda civic langs met een grote pot op 7000 toeren :9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: