quote:
..::Mijn PC-specs::..
..::SenseiD@Xbox Live::..
..::Panasonic Lumix FX-7 - 512 Mb SD Card::..
..::ASUS MyPal A620 - 512Mb Compact Flash - GPS::..
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Xbox Live ervaringen topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]quote:Huig schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:49:
Bedankt voor de info. Ik ben erachter gekomen dat ik UPnP aan heb staan.
ik kwam ook dit grafiekje tegen:
[afbeelding]
Het komt er dus op neer dat mensen met strict dus helemaal de lul zijn. Ik laat het voorlopig maar zo, "if it aint broke dont fix it" is wel een mooi gezegde. dan maar niet spelen met mensen met strict.
Specs
Do you think I've got 'cunt' written on my forehead?
Shotty Snipers, ja tha good ol' daysquote:Huig schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 01:14:
Tsja, da's het gekke, dat portforwarden werkt ook niet helemaal.. Welke naam heb jij opgegeven (als je dat al moest doen)? ik heb gewoon xbox live neergeknald en die ports op open gezet. Misschien de netwerkgoeroe van hiernaast eens lief vragen.
Nog een mooie ervaring: teamslayer met shotguns en snipers, een doublekill headshot met 1 kogel!Gelijk in de shared files gezet
En die Redneck southie Amerikaan maar schelden dat z'n kill gejat werden. Het potje nog gewonnen ook
PCTVPro / AOC LM800 TFT
Heintje wijzigde dit bericht 16-06-2008 13:48 (4%)
PCTVPro / AOC LM800 TFT
Helaas moet ik een VOIP-modem hebben: die zijn zeldzaam en duur.quote:Terranca schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:46:
Reboot van de router werkte bij mij altijd maar tijdelijk. Zodra ik mijn PC opnieuw bootte (of alleen de netwerk connectie), was het NAT weer Moderate. Daarom stond Zyxel ook voor zo'n raadsel.
Heb inmiddels een Linksys WAG200G gekocht en alle problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Gelukkig heeft Telfort alle ADSL instellingen op hun site staan, dus ben in 5 minuten overgestapt. Het kost je 50 euro, maar dan heb je ook wat. Heb het idee dat ik op Live nu veel meer mensen hoor praten via hun microfoon en dat verbinden sneller gaat. En dan heb je nog kwaliteits Wi-Fi ookik vond het het geld wel waard iig. Gaat alleen niet op als je VoIP wil.
PCTVPro / AOC LM800 TFT
Ik kwam er gisteren inderdaad ook niet op, toen ben ik maar Duitsland - Turkije gaan kijkenquote:
greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!
pleur dat kreng(zyxel) in bridge, laat een oude pc met linux routeren,switchje ertussen, klaaaaaaaaarquote:Terranca schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:46:
Reboot van de router werkte bij mij altijd maar tijdelijk. Zodra ik mijn PC opnieuw bootte (of alleen de netwerk connectie), was het NAT weer Moderate. Daarom stond Zyxel ook voor zo'n raadsel.
Heb inmiddels een Linksys WAG200G gekocht en alle problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Gelukkig heeft Telfort alle ADSL instellingen op hun site staan, dus ben in 5 minuten overgestapt. Het kost je 50 euro, maar dan heb je ook wat. Heb het idee dat ik op Live nu veel meer mensen hoor praten via hun microfoon en dat verbinden sneller gaat. En dan heb je nog kwaliteits Wi-Fi ookik vond het het geld wel waard iig. Gaat alleen niet op als je VoIP wil.
Just for the record, we never broke up, we took a 14 year vacation
greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!
http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif
Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'
Asus M2N-SLi Deluxe - AMD X2 6000 - 2X 2Gig - 2X MSI 9600GT - 500Gig Maxtor Diamond MAX - Samsung LE37M68B Full HD // PS3 // XBOX360 // Dreambox 7020Si
Ik heb alles automatisch staan bij mijn xbox, ik heb in mijn router vaste IP adressen uitgedeeld.quote:Foo Racer schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:41:
Vergelijk je instellingen van je PC eens met die van je Xbox, verder ben je niet echt duidelijk over wat je allemaal hebt geprobeerd.![]()
DNS van andere providers? wat bedoel je daar mee?
Asus M2N-SLi Deluxe - AMD X2 6000 - 2X 2Gig - 2X MSI 9600GT - 500Gig Maxtor Diamond MAX - Samsung LE37M68B Full HD // PS3 // XBOX360 // Dreambox 7020Si
Misschien heel rigoureus maar ik heb een nieuwe router aangeschaft en die werkt weer heerlijk samen met de xbox. Thx voor de hulp anyway!quote:Foo Racer schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:21:
Probeer eens je Xbox handmatig in te stellen met het juiste IP adres dat je ook in je router vast hebt staan. Als ik het goed begrijp heb je in je router alles op vaste IP adressen ingedeeld, maar je Xbox staat op automatische instellingen? Als dit zo is, kan je Xbox een ander IP adres krijgen, dat komt dan niet meer overeen met je router. Dat zou het probleem kunnen zijn.
Ik heb het ook last van, eerst de hele tijd disconnects van live en vanochtend kon ik meteen al niet op live komen.quote:Royz schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:22:
Ik word helemaal gek. Vroeger deed mijn xbox het super op mijn router, echter sinds 2 weken zeurt mijn xbox dat ik geen DNS heb. Onzin natuurlijk anders had ik ook hier niet kunnen GoTten.
Ik heb al van alles geprobeerd, zelfs handmatig DNS-en van andere providers gebruiken in de xbox e.d. maar hji bleef zeggen dat mijn DNS niet klopte. Iemand een idee?
De xbox heeft een vast IP, en alle instellingen op de xbox staan handmatig ingesteld dus daar ligt het (helaas) ook niet aan.quote:Foo Racer schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:21:
Probeer eens je Xbox handmatig in te stellen met het juiste IP adres dat je ook in je router vast hebt staan. Als ik het goed begrijp heb je in je router alles op vaste IP adressen ingedeeld, maar je Xbox staat op automatische instellingen? Als dit zo is, kan je Xbox een ander IP adres krijgen, dat komt dan niet meer overeen met je router. Dat zou het probleem kunnen zijn.
MochiGohan wijzigde dit bericht 20-07-2008 16:10 (34%)
Ik heb dit probleem dus ook helaas,quote:MochiGohan schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:09:
[...]
Ik heb het ook last van, eerst de hele tijd disconnects van live en vanochtend kon ik meteen al niet op live komen.
[...]
De xbox heeft een vast IP, en alle instellingen op de xbox staan handmatig ingesteld dus daar ligt het (helaas) ook niet aan.
Just for the record, we never broke up, we took a 14 year vacation
... en oranje! :P | Mijn systeem specs. | Mijn Games collectie op de Wii, Cube en XBOX360.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Xbox Live ervaringen topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius