quote:
offtopic: Ik denk niet dat wij aan jou moeten vertellen of je naar de winkel moet of van achter je PC je producten wil bestellen. Uiteindelijk is dat een keuze die zelf maakt. Ervaringen rondom (web)winkels kun je ook via Pricewatch van Tweakers vinden, maar uiteindelijk gaat allemaal om je eigen gevoel.
De moderators hebben het aan deze topic (nog) niet toegevoegd, maar bij het vorige deel werd er extra duidelijk gemaakt (warning) dat dit topic niet bedoelt is voor vragen omtrent abbo's. Daarnaast is het natuurlijk een kleine moeite om de URL van provider in te tikken en daar te kijken, ipv meer tijd en tikken kwijt te zijn met het posten van een bericht alhier.
De bijbel vertelt de mens dat luiheid 1 van de 7 zonden is, dus...
ontopic: Dat gezegd hebbende, ga ik verder door terug te gaan naar het onderwerp.
1. Het probleem dat een deeltje eerder aangekaart werd (bij openen van emailbericht, gaat de TC terug naar Home, maar opent hij het bericht wel op de achtergrond), had ik rond dat moment ook. Er was geen oplossing voor, dus heb ik het voor lief genomen. De laatste tijd (geen major changes in de tussentijd) heb ik er helemaal geen last meer van. Hebben meer mensen dat het euvel zich na verloop van tijd vanzelf weg gaat? Of zou het toch komen dat ik beter met mijn beschikbare systeembronnen omga (meer geheugen vrij) waardoor dit rare "probleem" niet meer voorkomt.
2. Ik kreeg mijn rekening binnen en die gaf aan dat ik in 3/4 maand (eerste week had ik mijn TC nog niet) 1.3 GB verbruikt had. Gelukkig heb ik Surf&Mail Totaal, dus gen extra kosten. Maar ik heb zo het idee dat een verbruik van ongeveer 55MB per dag wel erg veel is. Ik internet niet echt veel, MSN staat staat vrij constant aan en krijg veel mail binnen. Klopt dit verbruik een beetje?