Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
BurnHard schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:41:
Heb je hem wel op het apparaat geinstaleerd en niet op de geheugen kaart??
Je hebt gelijk. Dat mocht waarschijnlijk niet neem ik aan (MC slaps himself 8)7 )

Effe testen.
*edit* prachtig, het werkt, bedank zenne. Wat een fantastisch forum toch hé :)

MarcCastermans wijzigde dit bericht 26-03-2008 15:11 (12%)

Reg. datum: 24 juni 2003

quote:
Monda schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:22:
[...]

Thnx voor deze links! Is de Brando screen-protector beter dan die van Veripart? En hoe zijn de uitsneden bij de Brando? Bij Veripart alleen bij de luidspreker en zit wel over de front camera.

Vond dit ook wel interessant: http://www.invisibleshiel...hone/htc/touch-cruise.php
Kun je screen of full body kiezen...
Ik vind Brando tot de beste behoren. Het donkere gedeelte is bedekt door Brando. Het gele stukje is uitgesneden.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/26/1206544308-410.png

DIe link is ook best interessant. ben benieuwd wat het resultaat van de re-view zal zijn.

Imac 2.0 met 2 gig mem

Ik heb iop een ander forum serieus slechte commentaar gehoord over die invisibleshield.

Ik heb me 2 brando's besteld nl. de bright en antiglare.

Reg. datum: 11 februari 2007

Ik heb momenteel de veripart. Deze heeft zo'n uitsnede (geweldig, paint op je werk :P):

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/26/1206546213-840.png

brrrt wijzigde dit bericht 26-03-2008 17:00 (22%)

Om nog even terug te komen op het verhaal van betalen voor streamen ja of nee :
Diegene die niet extra betalen, gebruiken jullie pocket youtube of de ''normale"' ?
Bij de normale krijg ik namelijk wel een waarschuwing te zien dat het extra kost . 8)7

Cornholio01 wijzigde dit bericht 26-03-2008 17:58 (33%)

quote:
MarcCastermans schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:40:
Ik heb iop een ander forum serieus slechte commentaar gehoord over die invisibleshield.

Zonder dat het op een screen-protector topic uitloopt, ik heb het filmpje gezien en het lijkt me zover ik kan zien een erg dik stuk plastic wat je erop plakt. de techniek zal wel kloppen maar ik weet niet of ik zo'n dik stuk plastic wat ook nog glimt als de pest (ik ben daar nu juist vanaf met mijn Brando en bevalt me prima) op mijn Cruise wil hebben. :S

Imac 2.0 met 2 gig mem

Reg. datum: 12 april 2005

Aangezien ik problemen had met mijn Tom Tom, heb ik de software linea recta gekopieerd vanaf een andere PDA. Nu zit ik echter wel met het probleem dat ik wel de executable heb, maar geen shortcut in de Programma's. Hoe kan ik nu toch zorgen dat ik op het main screen een shortcut voor TT krijg?

In het vorige topic stond iets hoe iemand het voor elkaar heeft gekregen om te bellen via Telfort. Je had VoIP nodig en verder weet ik niet. Weet iemand hoe je dit voor elkaar kan krijgen? Ik heb Telfort 20 Mbit met bellen.

@ H-H

Je ga naar je exe en doet die kopiëren naar programma's. In plaats van plakken doe je een shortcut plakken. Zo werkt het als een tierelier. Ik heb zo goed als alles op mijn SD staan en voor het geval ik een hard reset moet doen hoef ik alleen maar shortcuts in mijn programma map te plakken. Scheelt opslag en heeeelllll veel tijd. :) Het enige probleem is dat je hem niet op je main-screen krijgt maar je kan hem altijd onder start zetten of in je launcher van het Home-screen.

RIRE wijzigde dit bericht 26-03-2008 17:16 (54%)

Imac 2.0 met 2 gig mem

Kan ik hem beter online kopen of in de winkel?

Reg. datum: 12 april 2005

EDIT: Thanks, al gelukt!

H_H wijzigde dit bericht 26-03-2008 20:45 (127%)

quote:
Cornholio01 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:02:
Om nog even terug te komen op het verhaal van betalen voor streamen ja of nee :
Diegene die niet extra betalen, gebruiken jullie pocket youtube of de ''normale"' ?
Bij de normale krijg ik namelijk wel een waarschuwing te zien dat het extra kost . 8)7
De waarschuwing is afkomstig van de site.
Als ik via wifi verbinding naar youtube ga krijg ik deze waarschuwing ook.
Is dus puur een waarschuwing "Je provider kan extra kosten in rekening brengen".
Lees dus je abo voorwaarden goed door om verassingen :'( te voorkomen.

Nog een vraagje kan je met een prepaid ook een internet abbo paken?

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
Dw1-nl schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:09:
Nog een vraagje kan je met een prepaid ook een internet abbo paken?
quote:
Dw1-nl schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:27:
Kan ik hem beter online kopen of in de winkel?
Dit soort uitzoekwerk mag je best zelf doen, we hebben het hier over de Touch Cruise, niet over providers etc.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Ik zelf vind het niet en het is een kleine moeite voor mensen die het weten het te zeggen... of niet?

Ik heb net de 3 topics lopen doorbladeren, op google gezocht en op HTC.com gekeken, maar geen antwoord gevonden op mijn vraag:

Toen ik begin vorige week TomTom had geinstalleerd, kon ik een regiokaart naar keuze downloaden. Dit heb ik gedaan en na installatie kwam het programma met een code, deze code kon ik gebruiken om korting te krijgen op de volledige wegenkaarten. Maar waar kan ik die code gebruiken? Als ik deze invul op TomTom.com bij "TomTom Voucher" zegt'ie dat de code niet bestaat of al gebruikt is. Heeft iemand enig idee wat ik met die code moet?

Een fles dode pixels te koop!
Reg. datum: 19 mei 2006

Tomtom mailen? Vragen in het tomtom topic?

Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.

Aangezien het een HTC aanbieding is/was (althans, daar leek het op) en dit het HTC Touch Cruise topic is, waar vast wel mensen zijn die gebruik hebben gemaakt van deze aanbieding, leek dit de beste plek om mijn vraag te stellen :)

quote:
Glaanieboy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:36:
Ik heb net de 3 topics lopen doorbladeren, op google gezocht en op HTC.com gekeken, maar geen antwoord gevonden op mijn vraag:
Klopt niet helemaal.
Ik wist dat we het er over gehad hebben in deel 1 en heb bij de eerste zoekactie in dit deel, meteen je antwoorden gevonden.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29591288
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29592917

Voortaan echt of beter zoeken 8)

TweakMarkster wijzigde dit bericht 26-03-2008 22:52 (11%)
Reden: zoekactie URL toegevoegd

quote:
RIRE schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:11:
In het vorige topic stond iets hoe iemand het voor elkaar heeft gekregen om te bellen via Telfort. Je had VoIP nodig en verder weet ik niet. Weet iemand hoe je dit voor elkaar kan krijgen? Ik heb Telfort 20 Mbit met bellen.
Volg effe deze LINK.
Bestanden: Custel Voip.cab en SetupVoIP_v0.3.CAB (Zoeken op XDA of google).
Die Custel versie is belangrijk! Alleen met deze werkt het.
Setup VoIP is van Schap.

Hier zijn de plaatjes van de instellingen na installatie van de files:
http://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/Screen01.jpghttp://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/Screen03.jpghttp://i218.photobucket.com/albums/cc204/MaQiQo/Screen02.jpg

Provider name is vrij te kiezen. Dat is wat je in je hoofdscherm te zien krijgt als je Bellen via Internet aanvinkt in de Vandaag instellingen.
Je password is je password voor telefonie!!!!!!!!!!!!!
Als je nummers kiest moet je dat wel doen in internationaal format: dus als 003146xxxxxxx
Je kan zogenaamde dial rules (in dialplan.xml) aanmaken, zodat je reguliere invoer omgezet wordt naar dit internationaal format, maar zover ben ik niet gegaan. Mocht je het willen uitzoeken volg dan deze LINK. 125 pagina's leesplezier :+

Masimo wijzigde dit bericht 26-03-2008 23:37 (8%)

quote:
Dw1-nl schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:19:
Ik zelf vind het niet en het is een kleine moeite voor mensen die het weten het te zeggen... of niet?
offtopic: Ik denk niet dat wij aan jou moeten vertellen of je naar de winkel moet of van achter je PC je producten wil bestellen. Uiteindelijk is dat een keuze die zelf maakt. Ervaringen rondom (web)winkels kun je ook via Pricewatch van Tweakers vinden, maar uiteindelijk gaat allemaal om je eigen gevoel.
De moderators hebben het aan deze topic (nog) niet toegevoegd, maar bij het vorige deel werd er extra duidelijk gemaakt (warning) dat dit topic niet bedoelt is voor vragen omtrent abbo's. Daarnaast is het natuurlijk een kleine moeite om de URL van provider in te tikken en daar te kijken, ipv meer tijd en tikken kwijt te zijn met het posten van een bericht alhier.
De bijbel vertelt de mens dat luiheid 1 van de 7 zonden is, dus... >:)

ontopic: Dat gezegd hebbende, ga ik verder door terug te gaan naar het onderwerp.
1. Het probleem dat een deeltje eerder aangekaart werd (bij openen van emailbericht, gaat de TC terug naar Home, maar opent hij het bericht wel op de achtergrond), had ik rond dat moment ook. Er was geen oplossing voor, dus heb ik het voor lief genomen. De laatste tijd (geen major changes in de tussentijd) heb ik er helemaal geen last meer van. Hebben meer mensen dat het euvel zich na verloop van tijd vanzelf weg gaat? Of zou het toch komen dat ik beter met mijn beschikbare systeembronnen omga (meer geheugen vrij) waardoor dit rare "probleem" niet meer voorkomt.

2. Ik kreeg mijn rekening binnen en die gaf aan dat ik in 3/4 maand (eerste week had ik mijn TC nog niet) 1.3 GB verbruikt had. Gelukkig heb ik Surf&Mail Totaal, dus gen extra kosten. Maar ik heb zo het idee dat een verbruik van ongeveer 55MB per dag wel erg veel is. Ik internet niet echt veel, MSN staat staat vrij constant aan en krijg veel mail binnen. Klopt dit verbruik een beetje?

Nog een goeie voor de OP:

MyMobiler

Gratis en briljant programmaatje voor rechtstreekse bediening van je phone op je PC.
Ook voor screenshots e.d.

Reg. datum: 13 september 2007

quote:
MarcCastermans schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:40:

Ik heb wat research gedaan wat betreft de screenprotectors.

- De uitsnede bij de Brando bestaat uit een hap bij de luidspreker en de frontcamera .
+ Bij de uitsnede van de Veripart is alleen de luidspreker uitgesneden en zit hij over de front camera.

Verder schijnt de Brando wat dikker te zijn dan de Veripart.

Ik las terug dat wat Brando betreft, de meeste mensen voor de Ultra Clear gaan ipv de Antiglare, omdat het beeld in "normale omstandigheden" het beste blijft (kleur behoud).
Voordeel van Antiglare is dat je wat beter zicht hebt als de zon op je scherm schijnt.

Ik vind alleen de hap bij de Brando niet zo mooi, dus ben er nog niet uit...

Hr?

quote:
Monda schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:22:
[...]

Thnx voor deze links! Is de Brando screen-protector beter dan die van Veripart? En hoe zijn de uitsneden bij de Brando? Bij Veripart alleen bij de luidspreker en zit wel over de front camera.

Vond dit ook wel interessant: http://www.invisibleshiel...hone/htc/touch-cruise.php
Kun je screen of full body kiezen...

Nog 1 vraagje, wat zijn de beste (meest logische) camera instellingen? Resolutie / Helderheid?
Ik heb al ruim een jaar zo'n invisible shield voor mijn iPod. Werkt ideaal, wel een hel om er mooi recht op te krijgen, zeker als je ziet hoeveel gaatjes die uitsnede heeft. Balen dat ze deze 3 weken geleden nog niet hadden toen ik mijn screenprotector bestelde...!

Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
Monda schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:52:
[...]

Ik heb wat research gedaan wat betreft de screenprotectors.

- De uitsnede bij de Brando bestaat uit een hap bij de luidspreker en de frontcamera .
+ Bij de uitsnede van de Veripart is alleen de luidspreker uitgesneden en zit hij over de front camera.
Hehe, research. Dit stond gewoon in de OP en een paar posts hierboven kun je wat mooie paint creaties zien van de screenprotectors :P :+

Maar je hebt op het andere punt gelijk. Ik weet niet hoe erg je de Brando ziet, maar je ziet natuurlijk bij Veripart wel een klein lijntje waar de protector ophoud (niet meer dan logisch lijkt me?). Verder laat de veripart wel wat vingerafdrukken achter. Natuurlijk niet zo erg als bij de standaard, maar toch.

Ik vraag me af hoe dit bij Brando is. Iedereen zegt wel dat je de hap compleet niet ziet en dat brando nóóit vingerafdrukken achterlaat... Ik vraag me af in hoeverre dit waar is.

Reg. datum: 11 september 2000

quote:
Byzanthy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:04:
Ik heb modaco Nodata geinstalleerd maar ook als ik alles disable (kpn internet / mms / mobiele startsite) blijft hij via umts/hsdpa vrolijk verbinding maken. Ook uitzetten van data-connection in de comm-manager heeft geen blijvend effect.
Aangezien in binnenkort naar de US ga en geen torenhoge roaming-kosten wil vraag ik me af of er nog andere oplossingen zijn om ervoor te zorgen dat de telefoon ABSOLUUT geen spontane / eigen data-verbinding kan maken.
Even een schopje.
Ik vlieg overmorgen al en heb nog geen oplossing

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws