Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 13 september 2007

quote:
BurnHard schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:14:
Ik heb PCMKeyboard geinstaleerd maar als ik een SMS wil maken en ik tik de eerste letter van de geadresseerde in dan geeft hij bij de tweede letter altijd gelijk de eerste contact peroon met die letter, dus met een e geeft hij altijd de eerste met een E ongeacht wat je daarna intikt is daar een fix voor??
Het enige wat je kan doen is nadat je de letter hebt ingetoetst, op backspace drukken en de volgende letter intypen, tot dat de naam verschijnt die je nodig hebt...

Reg. datum: 25 maart 2008

Kicken binnen 24 uur is *not done*

pven wijzigde dit bericht 25-03-2008 17:16 (94%)

quote:
The Dolf schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 01:40:
[...]

Geen domme vraag maar een onvolledige. ;)

Indien het een *.cab is. Kopieer het naar je telefoon en open het bestand.
Indien het een *.exe is. Gewoon openen op je pc en het wordt automatisch via activesync op je cruise geinstalleerd.

Activeren doe je door het toetsenbord te veranderen.
Dank je wel voor je antwoord
Nog effe een vraagje: waar vind ik de FAQ v.w.b. WM 6.1?

KeesPr wijzigde dit bericht 25-03-2008 17:49 (6%)

1. Iemand die de locatie van My Documents heeft kunnen verplaatsen naar SDCard? De tweak die op xda-developers staat krijg ik niet aan de praat...

2. Wat is het best proggie om video's om te zetten?

Monda wijzigde dit bericht 25-03-2008 17:40 (16%)

Na 2 dagen lekker rommelen heb ik hem nu toch wel naar mijn smaak.
De driver problemen ? Niks van gemerkt, films heb ik met SUPER omgezet naar 240x320 en loopt als een trein, (leuk om Formule 1 te kijken op je werk >:) ).
Ik zag wel dat bij een aflevering van The Simpsons het geluid niet helemaal gelijkt liep maar daar moet ook wel wat voor te vinden zijn.
Met een beta versie van Opera werkt het internet ook super. veel sneller als mijn oude N80, zelfs het kijken van youtube filpjes doet ie gelijk goed, geen andere programmas voor nodig gehad. d:)b
Wat wel jammer is dat bij mijn internet abbo ( Onbeperkt van Hi a 9,95 ) je extra moet dokken voor streamen van bijv. youtube, daar baal ik wel van.
Ben dus heel tevreden met de TC. :+ :+ :Y

btw, kun je nog ergens andere themes vinden voor dat vandaag scherm ??
en is het belast werkgeheugen bij idle van 41% normaal ?

Reg. datum: 24 juni 2003

quote:
Cornholio01 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:27:

Wat wel jammer is dat bij mijn internet abbo ( Onbeperkt van Hi a 9,95 ) je extra moet dokken voor streamen van bijv. youtube, daar baal ik wel van.
Hoe kom je aan die wijsheid? Dus als ik het goed begrijp, ik kijk een filmpje op YouTube en dan moet ik extra dokken?

@Monda.

Met SKTools kun je prima jouw Documenten folder naar je SD verplaatsen. Nog meer folders dan je hier aangeeft, ruimt lekker op ;)

RIRE wijzigde dit bericht 25-03-2008 17:57 (21%)

Imac 2.0 met 2 gig mem

doesn't share food!

quote:
Monda schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:23:
[...]

2. Wat is het best proggie om video's om te zetten?
Kijk eens in de startpost onder Tweaks and Tricks: HTC Touch Cruise - Deel 3 laatste puntje, net boven de FAQ.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Reg. datum: 19 september 2003

quote:
Cornholio01 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:27:
Wat een gel*l, kijk regelmatig streams, nog nooit wat hoeven betalen. Ben ik ook niet van plan trouwens. Ook kpn onbeperkt

@Monda.

Met SKTools kun je prima jouw Documenten folder naar je SD verplaatsen. Nog meer folders dan je hier aangeeft, ruimt lekker op ;)
[/quote]

Oja thnx die heb ik idd en heb al geprobeerd maar weet niet hoe.

In SKTools: via de categorie Bestanden --> Gegevens verplaatsen --> Map verplaatsen --> map verplaatsen met inhoud. Daar zie ik alle mappen met bij een aantal rode bolletjes (Documents and settings, my Documents, Windows etc.), wat er denk ik op wijst dat ik ze niet kan verplaatsen? Als ik het probeer lukt dit ook niet.

Monda wijzigde dit bericht 26-03-2008 00:18 (15%)

Reg. datum: 16 juli 2004

Ik heb een probleem met m'n Cruise. Ik hoop dat het iemand bekend voorkomt of iemand een oplossing / work-around heeft.

Soms als ik de bijgeleverde headphones heb gebruikt en ik probeer later te bellen, dan hoor ik niets door de gewone speaker (boven het display) Als ik overschakel naar luidspreker dan doet ie het, als ik de headphones er weer inplug ook, maar 'gewoon' bellen lukt niet meer. Tot nu toe ging het steeds naar een tijdje weer over, maar vandaag blijft ie de hele tijd weigerachtig.

Iemand een idee of hier vanaf te komen (soft-reset heb ik al gedaan --> hielp niks).

Reg. datum: 06 januari 2004

quote:
harley2 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:22:
[...]

Wat een gel*l, kijk regelmatig streams, nog nooit wat hoeven betalen. Ben ik ook niet van plan trouwens. Ook kpn onbeperkt
Is geen gelul. Kijk maar in de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je een Hi Eindeloos online aan je abonnement koppelde.

quote:
McRubz schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:40:
[...]
Is geen gelul. Kijk maar in de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je een Hi Eindeloos online aan je abonnement koppelde.
Klopt, ook bij Surf&Mail Totaal van KPN Mobiel worden er extra verkeerskosten in rekening gebracht, bij gebruik in buitenland en gebruik streaming audio/video.
Voorwaarden KPN Surf&Mail -> puntje 4
Oh well, zoveel streaming audio/video gebruik ik toch niet.

Ander puntje. Ik heb echt wel een performance boost gemerkt in het gebruik van de camera nadat ik de HTC update geļnstalleerd had. Het maken van foto's gaat sneller. Dit terwijl de update aangeeft dat het voor betere qualiteit moet zorgen bij het inzoomen. :?

Reg. datum: 19 september 2003

Dan zijn ze mij waarschijnlijk vergeten, stream me gek. Heeft me nog nooit wat xtra gekost.

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
ordep schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:13:
Ik heb een probleem met m'n Cruise. Ik hoop dat het iemand bekend voorkomt of iemand een oplossing / work-around heeft.

Soms als ik de bijgeleverde headphones heb gebruikt en ik probeer later te bellen, dan hoor ik niets door de gewone speaker (boven het display) Als ik overschakel naar luidspreker dan doet ie het, als ik de headphones er weer inplug ook, maar 'gewoon' bellen lukt niet meer. Tot nu toe ging het steeds naar een tijdje weer over, maar vandaag blijft ie de hele tijd weigerachtig.

Iemand een idee of hier vanaf te komen (soft-reset heb ik al gedaan --> hielp niks).
Dat probleem heb ik in het verleden meerdere malen gehad met mijn Orange M500. Dacht eigenlijk dat het sindsdien toch wel uit de wereld was. Blijkbaar niet dus :(

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Betreft TS vergeet imagehack of hoe dat heet gebruik http://www.imgdumper.nl site van een vriend van mij veel sneller en beter! ;)

Even een vraagje...

Elke keer als ik een softreset doe nadat ik weer iets heb getweakt dan start tom tom vanzelf op. Hoe is dit te stoppen? Ik heb het nog niet uitgevonden hoe dit te doen.

Btw S2U2 is een erg handig programmatje maar hoe zet je in een incoontje in je taakbalk onderin? Is wel zo makkelijk namelijk.

alvast bedankt.

quote:
[...]

Een maatje van mij zei dat , en het staat trouwens ook op de site van Hi.
kijk hier maar:http://www.hi.nl/web/show/id=299087

4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.

alleen wel jammer dat ze er niet ff bij zetten hoe veel dat kost . 8)7

Cornholio01 wijzigde dit bericht 25-03-2008 21:26 (6%)

quote:
ludacriss schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:15:
Even een vraagje...

Elke keer als ik een softreset doe nadat ik weer iets heb getweakt dan start tom tom vanzelf op. Hoe is dit te stoppen? Ik heb het nog niet uitgevonden hoe dit te doen.

Btw S2U2 is een erg handig programmatje maar hoe zet je in een incoontje in je taakbalk onderin? Is wel zo makkelijk namelijk.

alvast bedankt.
Bluetooth uitschakelen en dan directory 2577 op de opslagkaart verwijderen.

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
RIRE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:58:
Neem maar contact op met me. Email staat als het goed is bij mijn gegevens.
Email verzonden, bedankt voor de moeite! :)
quote:
Jammer genoeg klopt het wel wat ze zeggen. Je moet 'officieel' extra betalen voor het kijken/luisteren van streams. Ik dacht ergens ¤ 0,25 te hebben gelezen. Ik hoop dat ze dit wel snel veranderen.
Gelukkig heeft Hi alleen wel vaker fouten in 't systeem. Ik heb een studenten sim-only van ¤ 16,- per maand (300 minuten), en betaal zo'n ¤ 13,-. Ik krijg voor dat geld maandelijks ¤ 60,- beltegoed, in plaats van de ¤ 37,- die je normaal voor 300 minuten betaald. En zo ken ik meer mensen die op deze manier "gedupeerd" zijn door maandelijks meer beltegoed te ontvangen. :P
Als je 't erop gokt heb je geluk, maar officieel hoor je ¤ 0,25 per minuut te betalen.
quote:
TweakMarkster schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:57:
Ander puntje. Ik heb echt wel een performance boost gemerkt in het gebruik van de camera nadat ik de HTC update geļnstalleerd had. Het maken van foto's gaat sneller. Dit terwijl de update aangeeft dat het voor betere qualiteit moet zorgen bij het inzoomen. :?
Klopt. Ik heb 't gisteren ook geļnstalleerd, en de foto's worden inderdaad sneller genomen. Dus een goede download van de HTC e-club. :)
quote:
ludacriss schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:15:

alvast bedankt.
Bedanken hoeft niet, dit is een openbaar forum :)
Bij mij start S2U2 automatisch op als het scherm uitgaat. Dus als je eenmaal kort op de powerbutton klikt, dan gaat S2U2 in z'n werking. Anders kan je dit ook in de S2U2 settings aanzetten.

Reg. datum: 30 augustus 2002

quote:
brrrt schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:27:
Heeft iemand trouwens een eigen website waar de plaatjes uit de OP op gehost kunnen worden?
Ik merk nu telkens vaker dat imageshack niet al te prettig is, om het lichtelijk uit te drukken (sloom, ineens de plaatjes niet meer beschikbaar en later ineens wel weer etc.)
Ik heb wel space eventueel...laat maar weten als de nood hoog is dan.

Na enkele maanden mag ik nog steeds gebruik maken van PIT met +/- 900kbps :P bevalt me echt prima voor die 9.50 euro lol

Reg. datum: 19 januari 2008

quote:
Yzord schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:13:
Na enkele maanden mag ik nog steeds gebruik maken van PIT met +/- 900kbps :P bevalt me echt prima voor die 9.50 euro lol
Zonder PIT gaat het nog veel sneller:

http://www.speedtest.net/result/240308819.png

>:)

Kost een paar knaken maar dan heb je ook wat.

Hoe bedoel je zonder PIT? Want als je een hsdpa abo hebt, vind ik het nog maar traag wat je daar laat zien lol ;)

Reg. datum: 19 januari 2008

quote:
Yzord schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:26:
Hoe bedoel je zonder PIT? Want als je een hsdpa abo hebt, vind ik het nog maar traag wat je daar laat zien lol ;)
Slecht bereik >:)

Heb nog geen data uitbreiding, eerst maar eens het beltegoed opmaken.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws