Ja zeker. De Nederlandse editie is een aftreksel van het Duitse blad, dat toch zeker tot de top behoort!quote:albatross schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:14:
[...]
En de C'T is ook echt een een gerenomeerd expert blad (kuch, kuch).
Reg. datum: 14 augustus 2000
http://www.complus.nl/red...p;what=xxx&by=ice.cgi?a_ssrp=1&d_vend=&d_catg=&d_word=25837
Bij Central Point is de X3360 ook niet meer te vinden. Wel frappant...
JazzySOB wijzigde dit bericht 31-03-2008 12:40 (32%)
Reg. datum: 14 december 2001
Postmen wijzigde dit bericht 31-03-2008 12:34 (13%)
Alleen via een directe (oude) link of als je op naam zoekt zie je hem ook nog (hoge prijs idd.). maar als je opnieuw in de lijst kijkt staat 'ie er niet meer tussen. Alleen de oude X3210 en X3220 staan er nog tussen.. Vreemd.quote:Postmen schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:34:
Bij Azerty staat ie er nog gewoon hoor: http://www.azerty.nl/prod...quad-core-xeon-x3360.html Alleen niet meer voor een lage prijs.
Maar goed ze hebben mijn bestelling bij Zercom geaccepteerd dus we zullen zien
JazzySOB wijzigde dit bericht 31-03-2008 12:47 (7%)
Ben bang dat ik hem pas tegen eind MEI krijg als dit zo doorgaat.
Reg. datum: 25 september 2006
Central Point heeft ook maar eventjes de prijs met 100 euro opgeschroefd. Jammer.quote:Chadi schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:51:
Bij CP is de leverdatum omhooggeschroefd naar volgende week maandag.
Ben bang dat ik hem pas tegen eind MEI krijg als dit zo doorgaat.
Intel Q6700 @ 3.2Ghz | Scythe Infinity | ASUS Commando | 4G HyperX | ASUS 8800GTX | X-Fi Fatal1ty | Logitech Z-5500 | 2x WD Caviar SE16 500GB | Plextor 760A DVD | LG GGW-H20L Blu-ray rewriter | Enermax Liberty 620W | Antec P182 SE | Dell 2707WFP
Juh en de verwachte leverdatum is nu ineens dinsdag 22 april 2008 Heb vanmorgen ook een mail met een leverdatum vraag gestuurd.quote:albatross schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:12:
[...]
Central Point heeft ook maar eventjes de prijs met 100 euro opgeschroefd. Jammer.
William/Ax3 wijzigde dit bericht 31-03-2008 13:16 (10%)
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |
MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5
Onderstaand bericht kreeg ik van 4Launch waar ik hem ook in bestelling had staan:
Prompt staat hij niet meer in de lijst, maar wel de X3350 voor dezelfde prijs. Maarja, die is even duur als de Q9450... Dan is nu mijn hoop op Zercom gevestigd. Hopelijk krijg ik van hun niet ook een dergelijke mail..quote:Geachte heer/mevrouw,
U heeft bij ons een bestelling staan voor een Intel Xeon 3360 2.83GHz FSB1333 12MB Box. Ik krijg zojuist van mijn leverancier door dat dit product End Of Life is. Dit betekent dat het niet meer geproduceerd wordt door en niet meer op voorraad is bij de fabrikant. Ik kan u dit product dus niet meer leveren. Wilt u switchen naar een ander product? Excuses voor het ongemak.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd
Met vriendelijke groet,
Afdeling Verkoop
4Launch BV
Edit: ook bij Zercom is 'ie uit de lijst verwijderd en staat alleen de X3350 er nog in (voor dezelfde prijs)
Maar in mijn orderstatus staat wel dat ik mijn bestelling niet meer kan annuleren en dat hij bij de leverancier besteld is. Nou graag, laten we dat vooral zo houden!
JazzySOB wijzigde dit bericht 31-03-2008 17:15 (13%)
Hmm had Salland dit dan gewoon als eerste door dan ofzo.quote:JazzySOB schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:24:
EOL verhaal
Beetje raar dat het bij anderen dan pas 5 dagen later begint door te dringen.....quote:William/Ax3 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:20:
Salland zijn ook leuk die zeggen dat het EOL is. Ze hebben hem ook niet meer op de site...Dus ook bij centralpoint besteld. Maar blijft idd vaag dat zoveel zaken hem voor die prijs hadden neergezet.
Ok centralpoint geeft aan dat er een prijsverschil was en dat prijsprotectie niet van toepassing is.
William/Ax3 wijzigde dit bericht 31-03-2008 16:49 (8%)
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |
Ze dienen een verglijkbaar of beter product aan te bieden, dus een Q9550 of sneller.quote:JazzySOB schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:24:
Volgens mij komen alle webshops er van terug.
Onderstaand bericht kreeg ik van 4Launch waar ik hem ook in bestelling had staan:
[...]
Prompt staat hij er niet meer in de lijst, maar wel de X3350 voor dezelfde prijs. Maarja, die is even duur als de Q9450... Dan is nu mijn hoop op Zercom gevestigd. Hopelijk krijg ik van hun niet ook een dergelijke mail..
Geachte heer, mevrouw Post,
Helaas is er een prijsverschil opgetreden bij product Intel Quad-Core XEON X3360(BX80569X3360). Er is geen prijsprotectie van toepassing. Onze excuses voor het ongemak.
Kunt u ons laten weten of u akkoord gaat met de nieuwe prijs? Indien u akkoord gaat, dan zullen wij u een nieuwe orderbevestiging toesturen, zodat u het verschil kunt bijbetalen.
Oude prijs: ¤ 237.71
Nieuwe prijs: ¤ 371.63
Indien u niet akkoord gaat en u de betaling al heeft gedaan, op welke bankrekening wenst u de betaling dan retour te ontvangen?
De status van uw order kunt u 24 uur per dag volgen via de orderstatus op http://www.centralpoint.nl.
Indien u vragen heeft, dan kunt u altijd reageren op deze e-mail.
Ik stel voor dat we (iedereen die een bestelling heeft gedaan bij Central Point) gezamenlijk een reactie terug geven?
I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs
Ik hoop dat Zercom ook zo netjes zal zijn..quote:FiXeR.nl schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:09:
Gelukkig heb ik hem bij Azerty staan, die hebben mij iig al beloofd dat ze hem voor 270 euro verkochten aan mij. Je zou het wets artikel dat hier ergens in het topic staat kunnen gebruiken en lees de voorwaarden eens.
Hoe winkels hem EOL kunnen verklaren is ook dubieus...
Edit: ben wel benieuwd naar de levertijd, dat moet ook geen maand worden.
SayWhatAgain! wijzigde dit bericht 31-03-2008 17:16 (13%)
Yup .. geen verzekering nog. Ga ik vandaag afsluiten.quote:Postmen schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:09:
Ondertussen is mijn order eenzijdig door Central Point geannuleerd. Meer mensen deze mail gehad waarvan de order is geannuleerd? Ook nog iemand met een rechtsbijstandsverzekering?
Azerty zal hem wel moeten leveren aangezien ze mij het al beloofd hebben en het ook zo in hun voorwaarden staat.quote:SayWhatAgain! schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:14:
Ik heb ook nog niets van Azerty gehoord, behalve dat mijn betaling binnen is. Ik ga er ook vanuit n.a.v. voorgaande berichten over Azerty dat ik hem ook gewoon voor die prijs krijg.
Hoe winkels hem EOL kunnen verklaren is ook dubieus...
Edit: ben wel benieuwd naar de levertijd, dat moet ook geen maand worden.
Azerty = Lucky
CP = even moeilijk doen, misschien dat je hem krijgt.
4Launch = Leugenaar
Reg. datum: 01 augustus 2005
Reg. datum: 11 december 2001
rechtsbijstands verzekeringen nemen pas na 3 maanden iets in behandeling.quote:Chadi schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:15:
[...]
Yup .. geen verzekering nog. Ga ik vandaag afsluiten.
lopende zaken niet.
Reg. datum: 24 oktober 2007
Central point is best wel smerig. De prijs is omhoog gegaan en ze hebben me order geannuleerd
In de algemene voorwaarde staat er dit: " Central Point behoud zich het recht om bestellingen zonder opgave van redenen te weigeren". Kan ik er dan nog wat aan doen ? Ik heb al wel een mailtje gestuurd om uitleg te vragen.
Helaas sturen ze je geen mailtje omdat je order geannuleerd is. Is toch een kleine moeite ? Ik kwam er toevallig achter omdat ik de status van m'n bestelling wou checken.