quote:
Chadi schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:16:
Heel leuk die wet maar je recht halen is iets anders.
Edit: goedkoop je recht halen
En een tijd terug was er ook zoiets met de otto of wehkamp en wie hebben er allemaal die TV gehad .. NIEMAND !
Gast kan je niet even normaal doen. Ik waardeer het enorm dat de TS dit opmerkte en dat we uberhaupt de kans krijgen om het te proberen.
Vooralsnog is me order nog steeds aangenomen en heb ik nog niets vernomen dat ze hem niet gaan leveren. Dus zolang er verder niets veranderd ga ik er gewoon van uit dat ze op 3 april binnen krijgen en ze gaan uitleveren.
Dus hou je: "Het gaat toch lekker niet gebeuren lekker puuhhh" voor je.

Het lijkt er net op alsof je het ons niet gunt? heb jij hem soms voor teveel geld gekocht dan ofzo? Ga toch weg.
iemand trouwens inzicht of het nog de moeite waard is te wachten op de x48 bordjes? Ben eigenlijk van plan om de 3360 (of3350 als deze het niet word hehe) op zo'n plankje te rammen.
quote:
Chadi schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:14:
[...]
Wat loop jij nou weer te bazelen idioot? Met je lekker puhh ..

Ik heb hem ook besteld halvegare.

Take it easy zeg !
Het gaat hier om het feit dat ze zoiets zouden kunnen uithalen en wat je dan in praktijk kan doen. En het is niet altijd zon en maneschijn zoals jij dat graag wil zien. Je moet dus ook met minder leuke beslissingen rekening houden.
Tja sorry hoor zo kwamen die twee berichten bij mij over lol. Tuurlijk lijkt het te mooi om waar te zijn maar gewoon proberen en we zien wel. Als er een ferrari voor 1 euro op ebay staat dan bied je toch ook gelijk als een gek haha. Denk dat de meesten zich heel goed realiseren dat het niet door kan gaan maar ach als het wel lukt dan heb je wat gewonnen zo niet heb je geen verlies en kan je alsnog gewoon voor de 3350 bijvoorbeeld gaan in plaats van nog x weken te wachten op de 45nm normaale quads. Als ik dit topic niet had gezien was ik er nooit zelf opgekomen.

William/Ax3 wijzigde dit bericht 27-03-2008 14:22 (49%)