Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
racoon schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:17:
ik heb apollo geinstalleerd.

nu krijg ik als ik msn opstart, heb daar gebruikersnaam@hotmail.com en wachtwoord ingevuld de volgende error unable to authenticate:unable to connect.

Heb ik iets vergeten in te vullen?
probeer de nieuwste versie van Mobile Chat (v2.23), apollo en andere programma's deden het niet bij mij maar Mobile Chat werkt nu wel na de update naar v2.23 (ik heb 1.1.4)

KillaH87 wijzigde dit bericht 25-03-2008 09:50 (3%)

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Gsus is my homeboy

Uiteindelijk deze ook maar geinstalleerd na wat testen en doen :)
Apollo maakte nooit connectie dus dat hield al weer snel op...
MSN (Beejive) heb ik ook geprobeerd en werkte opzich best leukjes...
Hield ook de 'groepen' contactpersonen van MSN aan, maar werkte best langzaam vond ik...

Deze chatshizzle werkt best goed moet ik zeggen.. nu alleen het icoontje nog even aanpassen :9

EDIT: Alleen in landscapemode werkt de SHIFT bijvoorbeeld niet, en das beetje 8)7

CLB wijzigde dit bericht 24-03-2008 18:12 (10%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
KillaH87 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:39:
[...]

probeer de nieuwste versie van Mobile Chat (v2.23) hiervoor deed apollo en andere programma's het niet bij mij maar Mobile Chat werkt nu wel na de update (ik heb 1.1.4)
Jeee! Dat is de oplossing. Had al die tijd v2.0.0b erop staan.

Foto's | Canon 30D | Canon EFs 18-55 | Canon EF 100-400L IS USM

quote:
Game Error schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:17:
Ik zit echt heel hard te twijvelen om er een te komen, er is nog echt geen datum/maand bekend wann hij in Nederland uit gaat komen he? en is het een goede vervanger van iPod nano 3G? qua geluid ed?
Stop met twijfelen en ga ervoor ;)
Gsus is my homeboy

Ik heb twee emulators geinstalleerd:
- NES --> Nintendo emulator
- gpSPhone --> GBA emulator

De NES-ROMs moet ik in /var/mobile/Media/ROMs/NES gooien
De GBA-ROMs moet ik in /var/mobile/Media/ROMs/GBA gooien

De NES-ROMs werken wel in NES
De GBA-ROMs werken niet in gpSPhone

Iemand enig idee wat ik fout kan hebben gedaan...
De extensie van die GBA-ROMs is .gba (ook .GBA al geprobeert) maar niks werkt...

En ik wil natuurlijk liever 'n GBA emulator dan 'n NES emulator ivm gaafheid van games!

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
CLB schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:39:
Ik heb twee emulators geinstalleerd:
- NES --> Nintendo emulator
- gpSPhone --> GBA emulator

De NES-ROMs moet ik in /var/mobile/Media/ROMs/NES gooien
De GBA-ROMs moet ik in /var/mobile/Media/ROMs/GBA gooien

De NES-ROMs werken wel in NES
De GBA-ROMs werken niet in gpSPhone

Iemand enig idee wat ik fout kan hebben gedaan...
De extensie van die GBA-ROMs is .gba (ook .GBA al geprobeert) maar niks werkt...

En ik wil natuurlijk liever 'n GBA emulator dan 'n NES emulator ivm gaafheid van games!
Heb je ook gedacht aan de gba_bios.bin?

CM Centurion 5 - Intel C2D E6400 - Asus P5B Deluxe - 4x1GB DDR2-800 (2x1GB Elixir/2x1GB Infineon) - Nvidia 7900 GTO - Creative Audigy 4 - Zalman ZM-600HP - Vista Ultimate x64

Daftpunk Ownz Ya!

Mijn ervaringen:

Pos.
Super geile telefoon. Iedereen wil hem vastpakken en er mee spelen.
Over de looks geen twijfel. Werkt snel en gemakkelijk.
Leuk interface en super addons met third party installs.
Geen ipod meer nodig.

Negatief.
Geen 3G. Geen exchange (opgelost).
De SMS functie is echt wel veel te primitief!
MMS toevoegen is ook een must.
Ontvangst is een stuk minder dan sony/nokia.

Nu is het wachten of hij inderdaad in mei uitkomt in België en of hij 3G gaat hebben.
Dan moet het wel softwarematig geactiveerd zijn want een nieuwe hardware versie denk ik niet dat er komt. Apple kennende hebben ze dat wel voorzien in hun ontwikkeling.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Gsus is my homeboy

quote:
Fab1Man schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:45:
Heb je ook gedacht aan de gba_bios.bin?
Werd ik net op gewezen idd, ben er nu mee bezig, maar wil niet echt vleugen :?
quote:
multipasser schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:49:
Geen 3G. Geen exchange (opgelost)
Tsjaa dat wist je van te voren
quote:
Uhm waarom...?
quote:
MMS toevoegen is ook een must
Kan via Third party shizzle
quote:
Ligt dat aan de iPhone...

Reg. datum: 04 februari 2002

ik heb nu ook een gba emu erop en psx en nes maar wat ik niet voor elkaar krijg:

om via mijn pc (windows xp en vista) of via mijn macbook een connectie op te bouwen met iphone zodat ik er handmatig instals in kan zetten en roms en dergelijke.

kan iemand mij hierbij helpen. heb veel gelezen over ssh en ftp maar nergens een kleine tutor. :(

alvast bedankt

Gsus is my homeboy

Ga naar: http://winscp.net/eng/download.php
Kies daar voor WinSCP 4.0.7 - Multilanguage installation package en installeer het op je computer

Open WinSCP en je ziet een schermpje met:
- Adres Doelcomputer
- Poortnummer
- Gebruikersnaam
- Password
- Prive Sleutelbestand
- Bestandsprotocol

- Adres Doelcomputer is het IP-adres van je iPhone (te zien bij Wi-Fi en je gekozen netwerk)
- Poortnummer staat waarschijnlijk al op '22' en anders moet je daar even 22 invullen
- Gebruikersnaam: root
- Password: alpine
- Prive Sleutelbestand laat je leeg
- Bestandsprotocol staat waarschijnlijk al op STFP en anders moet je het daar even op zetten
en je drukt op inloggen, waarna je in de root van je iPhone komt en waar je kan gaan rondkloten :9

EDIT: Dit is getest onder Windows XP en uiteraard alles voor je eigen risico :+

CLB wijzigde dit bericht 24-03-2008 21:25 (6%)

Appolo doet het bij mij voor geen meter en als ik MobileChat probeer te installeren zegt hij: error package download failed. Heeft iemand enige idee wrm?

zie homepage :)

quote:
Mijn ervaringen:

Pos.
Super geile telefoon. Iedereen wil hem vastpakken en er mee spelen.
Over de looks geen twijfel. Werkt snel en gemakkelijk.
Leuk interface en super addons met third party installs.
Geen ipod meer nodig.

Negatief.
Geen 3G. Geen exchange (opgelost).
MMS toevoegen is ook een must.

Nu is het wachten of hij inderdaad in mei uitkomt in België en of hij 3G gaat hebben.
Dan moet het wel softwarematig geactiveerd zijn want een nieuwe hardware versie denk ik niet dat er komt. Apple kennende hebben ze dat wel voorzien in hun ontwikkeling.
Wat versta je onder een stuk minder?

Daftpunk Ownz Ya!

Zeker de helft minder ontvangst (proximus) dan mijn P1i sony.

SMS heeft te weinig functies. Zoals smsjes doorsturen, rapporten, het afzetten van die stomme 'chat' like look.

chat like look is net een groot voordeel als je veel sms'en verstuurd. Ik heb de iphone nu een week onder heavy use en ik moet zeggen een top phone...
quote:
multipasser schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:19:

SMS heeft te weinig functies. Zoals smsjes doorsturen, rapporten, het afzetten van die stomme 'chat' like look.
Maar ik neem aan, of hoop dat nu de sdk uit is er binnen 6 maanden toch een goede functie beschikbaar komt?

* FireStarter telt de dagen af...

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

quote:
quote:
multipasser schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:19:

Ik heb dus gewoon evenveel ontvangst in probleemgebieden met Mobistar. Heb hiervoor een Sony Ericsson W850i, W750i, Nokia 3220i en nog een hoop anderen gehad.

Zowiezo vind ik de SMS-functie juist een openbaring: nooit werken met inbox en outbox, veel beter overzicht van berichtgeschiedenis ipv. telkens berichten terug te zoeken. Rapporten kan me echt niet boeien, het is ook geen garantie dat het dan effectief afgeleverd of gelezen is en tegenwoordig heeft ook iedereen zijn toestel wel aan. Zowiezo doorsturen heb ik geen behoefte aan, mensen regelen hun shit maar onderling en als het veel info is: mail.

Daftpunk Ownz Ya!

Het is maar wat iedereen gewoon is. Als je nieuwe SMS krijgt staat hij op je homescreen.
Iedereen die je telefoon aanraakt kan je bericht lezen. Privé gewijs ook niet echt top. :)

Verder top phone natuurlijk. Bel history en vooral contact list is zalig.

Voor SMS zijn genoeg alternatieven, zoals al eerder aangegeven. SMSd werkt hier ook erg goed. Ik heb ook ergens een privacy fix gezien, zodat je niet meer die popups krijgt bij het ontvangen van een sms, maar weet de naam niet precies.Is vast wel te vinden als je even googled.
Heb nu ook een mooie iphone. Ben er tot nu toe erg tevreden over. Alleen de sms chat vind ik persoonlijk ook niet echt top. Daarnaast mis ik nog een optie om mijn google calendar te syncen met de iphone calendar. Er is nu alleen nog een betaalde optie.
quote:
ECiftci schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:17:
Appolo doet het bij mij voor geen meter en als ik MobileChat probeer te installeren zegt hij: error package download failed. Heeft iemand enige idee wrm?
iemand antwoord op deze vraag? O-)

zie homepage :)

heb de telefoon nu ook sinds vrijdag. Wat een topding! de enige tegenvaller vind ik het iets mindere ontvangst vanwege de lokatie van de antenne (onder het zwarte gedeelte van de phone). Voor de rest werkt alles prima. Voor meeste problemen met default software, is er wel een oplossing in de installer te vinden. Ook wel eens met een viewty gespeeld, maar dat is echt niks vergeleken met een iphone! :)

Het smsen is super met deze telefoon! nu kun je snel zien wat er gezegt is zonder dat je weer naar je inbox moet om te kijken. Weet iemand of Orange World goed werkt met de iphone?

quote:
ECiftci schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:19:
[...]

iemand antwoord op deze vraag? O-)
Ja, clear que, dat is één, en voeg de installer source toe van de ontwikkelaar (twenty08.com). Ik heb mijn iphone al aardig opgedirkt met o.a.

- apache
- samba
- ssh

echt vet ding, ik heb alleen problemen met ad-hoc verbindingen sinds firmware 1.1.4, maar dat schijnt een bekend probleem te zijn.

Apache op de iPhone? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?

13" MacBook black / 20" Cinema Display / 3.5" iPhone 3G Wit / last.fm

Hi, I'm Sackboy!

Precies wat Apache is, een webserver. Zodat je bijvoorbeeld offline documenten/websites kan bekijken.

Minnema wijzigde dit bericht 25-03-2008 12:44 (5%)

XBL/PSN: Freeply

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws