Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

Reageer Nieuw Topic
[sub]
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
rob de clown schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:34:
Heeft iemand ook dat er na ongeveer een maand 6 of op het aanraakdeel van de telefoon al een paar strepen zitten die pixeldood zijn of komt het gewoon omdat de telefoon al een paar keer is gevallen?
ik heb het toestel nu 1,5 jaar: (nog) geen dode pixels op aanraakscherm. misschien is het een exemplarisch euvel en anders het vallen of er moeten nog andere gebruikers zijn met de constatering dat het toestel, ondanks een voorzichtige behandeling, defecte pixels heeft gekregen op het aanraakvlak.

[sig]

Reg. datum: 08 november 2007

Mijn u900 heb ik nu 3 kwart jaar en heb hem al zeker ~12 keer op de grond laten pleuren. Paar keer op harde plavuizen van een meter maar ook gewoon op hout etc. Ook nog een keer of drie op de straatstenen maar meer dan stukken lak die compleet weg zijn, een batterijklepje dat meer kras dan klep is en redelijk wat krassen over het hele toestel heb ik niet. Het scherm en het touch gedeelte lijken erg sterk aangezien hij toch vrijwel altijd met scherm naar beneden viel. De lak krast zo weg, alleen krassen op het scherm of dode pixels krijg ik er met geen mogelijkheid in.

Hier stond wat zinnigs...

Reg. datum: 16 december 2007

Nou ja dan ligt het denk ik aan mij ofzo :P maar het schermpje reageert nog gewoon zoals het hoort zitten al wel een paar krasjes op maar dat maakt ook niet uit. Misschien wel is een keer een nieuw batterij klepje vragen aan de vodafone want daar is de lak inmiddels weer vanaf.

Reg. datum: 04 februari 2002

Ik heb vaak dit topic gevolgd omdat ik zelf dit mobieltje ook heb. Overal na ongeveer 1,5 jaar gebruik ben ik er redelijk positief over maar toch heeft het ook een aantal negatieve puntjes. Het positieve is dat het mobieltje na een wasbeurt nog steeds deed en ook weinig zomaar uitvalt of iets dergelijks. De negatieve dingen zijn eigenlijk het sms geheugen steeds vol en de batterijduur die steeds meer terug lijkt te lopen (ik mag blij zijn als ik nu 3 dagen haal zonder al te veel gebruik).

Nu heb ik een klein probleem erbij. Ik had eigenlijk altijd mijn bluetooth uitstaan tenzij ik naar mijn pc connect om vb. foto's op te halen. Helaas wilde ik vandaag dit ook doen alleen krijg ik bluetooth niet meer aan. Als ik bluetooth wil aanzetten dan valt mijn mobiel uit of start ie opnieuw op. Heeft iemand anders ook dit probleem of een ervaring mee? Is hier een oplossing voor want anders moet ik weer zo stickje kopen om mijn mini-SD kaart in te stoppen.

Don't fuck with me!

[sub]

quote:
Craytahar schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:06:
Ik heb vaak dit topic gevolgd omdat ik zelf dit mobieltje ook heb. Overal na ongeveer 1,5 jaar gebruik ben ik er [...] want anders moet ik weer zo stickje kopen om mijn mini-SD kaart in te stoppen.
via kabeltje kopieren geen optie?

[sig]

Reg. datum: 04 februari 2002

Als ik het kabeltje nog ergens kan vinden wel. Trouwens wat ik ook vreemd vind is dat het mobieltje nu foto's weer op het interne geheugen opslaat terwijl ik er een SD kaart in heb. Hoe kan ik dit weer veranderen want ik kan die instelling niet vinden. Waarom veranderd zo nou ineens.

Don't fuck with me!

De camera openen en dan naar instellingen gaan. Moet je even al die opties doorlopen en dan voor geheugenkaart kiezen... Denk dat er toch wel degelijk wat kaduuk is gegaan tijdens die wasbeurt. Het is niet zo dat de hele telefoon kaduuk is, het kan ook zijn dat enkel een bepaald gedeelte of chipje in je telefoon kapot is gegaan ;)

quote:
Craytahar schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:08:
Als ik het kabeltje nog ergens kan vinden wel. Trouwens wat ik ook vreemd vind is dat het mobieltje nu foto's weer op het interne geheugen opslaat terwijl ik er een SD kaart in heb. Hoe kan ik dit weer veranderen want ik kan die instelling niet vinden. Waarom veranderd zo nou ineens.
Voor dat probleem moet eerst weten of je kaartje niet vol is en anders moet je naar de camera gaan en dan opties en dan zoeken naar standaard opslag en dan je geheugenkaart selecteren. Dan moeten ze als het goed is weer naar je geheugenkaart gaan.

Reg. datum: 16 september 2009

Hey, ik heb een probleempje.

Ik heb recentelijk mijn zus haar oude gsm gekregen. (samsung SGH-U900 Soul)
Alleen heb ik er enkele probleempjes mee.

1. Bij beveileging wil ik het telefoon wachtwoord instellen. Maar het blijkt dat hier al 1 is, ik heb deze aan mijn zus gevraagt, maar zij zegt dat ze dat helemaal nooit heeft ingestelt. Help? :/

2. Deze gsm heeft dus, zoals je waarschijnlijk wel weet, 5MP, hele mooie foto's dus. Ik wil er foto's mee maken alleen heeft deze gsm NOG een probleem. Elke keer als ik de Camera wil activeren, laad ie even, en dan zegt ie "Camera Fout". Help? :?

3. Dan het laatste probleem, ookal ben ik niet zeker of dit wel echt kan of niet. Mijn vorige gsm (nokia 5310 Xpress music) had een Micro SD kaartje erbij toen ik hem aankocht. Deze Nokia is helemaal stuk, maar de Micro SD kaart is nog intact. Ik wil dus deze SD kaart in mijn Samsung steken. Elke keer zegt ie "geheugen kaart heeft vreemde indeling, wilt u nu formateren?". Ik selecteer dan JA maar dan zegt ie ook al "FOUT".

Dus als iemand me hierbij kan helpen aub?
Dank u voor uw tijd :)

PS: De aankoop doos van deze samsung heeft mijn zus niet meer, ze is die kwijt :(

humanbaits wijzigde dit bericht 16-09-2009 13:56 (3%)

Heb je voor die beveiliging ook al geprobeerd of gewoon 0000 werkt om dat in te voeren.

Als er nog garantie op zit kun je teruggaan naar de winkel en hem op laten sturen, wat betreft de camera. Dit is of een hardware fout of een software fout. Bij beide zou je gewoon garantie moeten krijgen. Zelfs buiten de garantieperiode willen ze in dergelijke gevallen vaak nog wel kosteloos het repareren.

Het geheugenkaartje kun je beter eerst even met je pc formateren. Gewoon op FAT32 formateren en dán in de telefoon doen. Waarschijnlijk kan de je telefoon niet met de nokia structuur overweg waardoor formateren niet gaat ofzo. Als het goed is zat bij je micro-sd kaartje (mits je hem los kocht) een adapter naar gewone SD formaat zodat je hem in een card-reader kan stoppen ;)

Ik zou als ik jouw was overigens niet heel veel van de camera verwachten. Ding maakt bij lange na geen echte mooie foto's (gewoon vergeleken met een simpele compact camera) vanwege het mini lensje. Megapixels zeggen zo goed als niets over de kwaliteit van de camera. De lens bepaalt het grootste deel ervan. Enige handige aan de camera vind ik de video-functie, waardoor je de flashlight als zaklamp kan gebruiken :)

Reg. datum: 01 oktober 2008

Mijn Samsung Soul kan ik nu gebruiken als verwarming...
Hij wordt echt gloeiend heet en houdt het maar 2 en een half uur vol terwijl hij de hele nacht aan de stroom heeft gezeten. Heb in die tijd misschien 10 smsjes gestuurd dus daar kan het niet aan liggen...

Als er nog garantie opzit ga naar de winkel en vraag om een nieuwe met garantie bewijs enzo en anders kan je nog altijd een nieuwe accu proberen te kopen, dat is waarschijnlijk de oorzaak en als dat ook niet werkt koop je tijdelijk een wat goedkopere telefoon van zeg 20 euro die het ook goed doet voor bellen en smsen.

Reg. datum: 23 oktober 2009

hoi allemaal
ik heb dus ook een probleem met mijn samsung u900
ik heb een micro sd kaartje van 8gb erin zitten
werkte allemaal prima
tot op een zekere dag hij het kaartje niet meer herkende, opeens!
terwijl ik er niet aan gezeten heb of iets dergelijks....
als ik hem eruit haal dan licht mijn beeldscherm op van ; he! er gebeurt iets
als ik hem er in terug doe, licht het beeldscherm ook op, maar mijn kaartje komt niet meer tevoorschijn!
help!!!! 8)7

Formateren? Herkent je pc hem nog wel?

formatteren??????????????

trouwens hij is al n keer eerder o.a. hiervoor voor reparatie opgestuurd........ hoop niet dat dat weer de oplossing is!

Ik denk dat er iets mis is met het kaartje of er zit ergens wat stof op ofzo. Wrijf de contactpuntjes eens schoon en blaas is in de kaart ingang van de telefoon. Als dat niet helpt moet je hem met een kaartlezer eens in je computer stoppen en hem dan formateren (tip: google). Dat wil zeggen dat hij ècht alles van het kaartje verwijderd en hem helemaal 'schoonmaakt'. Wil wel eens helpen. Je kan natuurlijk ook kijken of je hetzelfde probleem hebt met een ander willekeurig microsd kaartje :)

Reg. datum: 28 oktober 2009

Hallo,
Nou ik heb ook een probleem met me samsung u900!
De laatste tijd valt hij telkens uit als ik het klepje open of dicht schuif, ik moet dan weer mijn pincode intoetsen. Dit gebeurd steeds vaker:S
Ook heb ik vaak dat linksbovenin het scherm mijn mob. aangeeft dat ik volop bereik heb, maar onderaan dan staat dat hij aan het zoeken is. Ik kan dan niet bellen/smsen en ook niks ontvangen.
Ik ben vandaag langs de winkel geweest en mijn verhaal gedaan, de vrouw die mij hielp gaf aan dat ze mijn mobiel op konden sturen naar samsung en dat de kosten niet voor mij waren, maar aangezien ik hem niet heb verzekerd lijkt mij dit heel erg sterk.
Ik heb hem een aantal keer laten vallen, maar pas een tijd later kreeg ik deze problemen:S
Kan iemand mij helpen?!

Aapinnetje
Reg. datum: 08 december 2008

Iemand die weet wat die mooie rode R bovenaan mijn beeldscherm kan betekenen?
Ik wil het uit :X

[sub]

quote:
Nelicquele schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:56:
Iemand die weet wat die mooie rode R bovenaan mijn beeldscherm kan betekenen?
Ik wil het uit :X
roaming?

[sig]

Reg. datum: 13 september 2009

Ik heb een probleem met mijn samsung U900, vanmorgen deed alles het nog prima, toen ik hem op een gegeven moment uit mijn zak haalde was het scherm zwart. Aanvankelijk dachtik dat hij uit was gegaan, maar hij was nog aan! Ik heb hem uit en aan gedaan, maar het scherm en de touch pad blijven zwart, hij gaat wel aan want de toesten lichten op als ik hem open. Ik heb hem nieuw gekocht en hij is nog niet eens een jaar oud. Hebben jullie enig idee hoe dit komt en hoe ik het snel en best kan oplossen?

Aapinnetje

quote:
Tja.. Hoe gaat het uit >.>

[sub]

quote:
ik heb hier geen ervaring mee maar ik zou denken dat wanneer je je netwerkconnectie handmatig instelt op jouw provider dat er dan geen sprake meer kan zijn van Roaming (tenzij je in het buitenland zit misschien).

[sig]

Aapinnetje

Inderdaad.. Handmatig instellen van het Netwerk :+ Iets te makkelijk probleem eigenlijk, maar ik volgde er echt geen reet van tot je roaming zei.

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: