Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 10 januari 2001

Ik heb hem 1 week gehad en weer weggedaan,vanwege het zéér zachte geluid.Kon haast niemand verstaan joh.
Ben terug naar sony ericsson.

Heb nu de musicadapter om je eigen headset in te pluggen over,iemand intresse?

talita wijzigde dit bericht 02-06-2008 19:53 (23%)

Reg. datum: 31 juli 2001

Hier geen probleem met het verstaan van de andere kant maar ook dat is in te stellen.

Heb wel interesse in die musicadapter.
*En afgehandeld. :)

KroontjesPen wijzigde dit bericht 06-06-2008 14:58 (7%)
Reden: *

Reg. datum: 26 mei 2008

Hello, graag zou ik de naam van de operator + het klokje verwijderen van mijn standby-scherm, daar ik een foto heb geplaatst als achtergrond. Is dit mogelijk ??? Dank voor het antwoord.
PS voor diegenen die de beltoon te zacht vinden een tip: ik heb een beltoon gedownload (jamba) en die gaat wel hard.

Reg. datum: 16 oktober 2006

quote:
deleepa schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:32:
Hello, graag zou ik de naam van de operator + het klokje verwijderen van mijn standby-scherm, daar ik een foto heb geplaatst als achtergrond. Is dit mogelijk ??? Dank voor het antwoord.
PS voor diegenen die de beltoon te zacht vinden een tip: ik heb een beltoon gedownload (jamba) en die gaat wel hard.
Ja, dat zou ik ook wel willen weten en of je een toontje kan instellen als de schuif open en dicht gaat

Reg. datum: 10 januari 2001

quote:
KroontjesPen schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:21:

Heb wel interesse in die musicadapter.
mail me even (heb inmiddels je mail ontvangen)

talita wijzigde dit bericht 03-06-2008 22:15 (9%)

Reg. datum: 12 januari 2005

batterij gaat wel erg snel leeg... bij normaal gebruik max 3 dagen... terwijl mijn g600 meer dan een week mee ging. soms wel 2....

en de videokwaliteit is is minder dan de g600....... hij speelt niet eens filmpjes af die ik nog op mijn kaartje had staan van 640x480 :S

Loser For Life

even een vraagje; is het nog steeds zo onzettend irritant met sms dat als je de C even vasthoudt hij je hele sms wist?

bij alle andere merken is dit een woord wissen, en dan per woord terugspringend wissen. Bij Samsung is dit altijd al crap geweest omdat ie dus meteen je hele sms wist...

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

quote:
Phusebox schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:51:
even een vraagje; is het nog steeds zo onzettend irritant met sms dat als je de C even vasthoudt hij je hele sms wist?

bij alle andere merken is dit een woord wissen, en dan per woord terugspringend wissen. Bij Samsung is dit altijd al crap geweest omdat ie dus meteen je hele sms wist...
Das nog steeds zo, maar hij slaat ze nu wel direct op, das al een hele verbetering met vorige modellen die ik had.

Loser For Life

quote:
kokkie44 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:04:
[...]

Das nog steeds zo, maar hij slaat ze nu wel direct op, das al een hele verbetering met vorige modellen die ik had.
hij slaat ze op? in de zin van? dus als ik C ingedrukt houdt wist hij alle woorden maar slaat ze wel op??

maar goed als ie nog steeds alles meteen wist dan wordt het dus nooit meer een Samsung. Wat een design fout die er gewoon al tig jaar inzit...

Guitar Zero

Reg. datum: 22 mei 2007

Jawel hoor je moet ze wel even opnieuw converteren naar mp4 dan doen ze het weer :)

Gebruik b.v Ultra MP4 Video Converter.
quote:
dimaggios1 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:28:
batterij gaat wel erg snel leeg... bij normaal gebruik max 3 dagen... terwijl mijn g600 meer dan een week mee ging. soms wel 2....

en de videokwaliteit is is minder dan de g600....... hij speelt niet eens filmpjes af die ik nog op mijn kaartje had staan van 640x480 :S

Probleem met foto maken.
Foto maken gaat prima, alleen wanneer ik em bekijk is is een kwartslag naar links gedraaid....

Kan nergens vinden hoe ik em standaard weer in de normale stand krijg, en het menu zit aan de rechtekant en als ik daar iets uit wil selecteren moet ik de foon draaien om het te kunnen lezen, raar, wie kan me ff helpen??

Een moderator wijzigde dit bericht 07-06-2008 19:36 (3%)
Reden: Aanhef en danken is niet nodig

Loser For Life

weet iemand of het ook mogelijk is om een telefoongesprek op de speaker te zetten? dus soort van handsfree bellen zonder headset?

Guitar Zero

ik heb hem sinds vandaag ook en hij ziet er nice uit, browser loopt soepeltjes etc etc.
maar als ik een pic met shozu naar flickr wil sturen, duurt dat goddamn lang en kan ik mijn telefoon niet dichtklappen ofzo. wazzapwiddat!

Reg. datum: 26 mei 2008

quote:
Phusebox schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:47:
weet iemand of het ook mogelijk is om een telefoongesprek op de speaker te zetten? dus soort van handsfree bellen zonder headset?
Ja dit is zeker mogelijk.Eénmaal je verbinding hebt op één van de twee _ drukken (onder scherm). Icoontje van luidspreker komt in onderste display of je kunt een keuze maken in het menu. dit staat ool uitgelegd (misschien beter) in de handleiding.

hmmm... ik merk dus ook dat shozu pics naar flickr in 1024x768 worden verstuurd. dat vind ik toch een stuk minder! waarom niet gewoon in 5mp?

Reg. datum: 18 december 2007

quote:
MIVEC schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:06:
Hoi, de meeste java games kan je zonder problemen op de U900 draaien. (behalve die met specifieke 3D renderer, denk ik)
Met deze guide kan ik met het programma BitPim java games op m'n U900 zetten:
http://forum.mobiles24.com/showthread.php?t=4124
Ik zal wel weer iets helemaal verkeerd gedaan hebben, maar bij mij wordt er helemaal niet gevraagd om een code (stap 1) en ik kan ook helemaal de U900 niet in het programma vinden. Heb ik een verkeerde versie van Bitpim, of moet ik maar een type telefoon selecteren? :?

Is er iemand die mij kan vertellen of de U900 gedetecteerd wordt als-ie d.m.v. de usb kabel aangesloten wordt op de pc? ik bedoel dan zonder het programma PC Studio. Zo ja, wat moet je dan allemaal kunnen zien? Of kan het alleen als er een SD kaartje in zit?

Reg. datum: 09 november 1999

quote:
WillieS schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:13:
Is er iemand die mij kan vertellen of de U900 gedetecteerd wordt als-ie d.m.v. de usb kabel aangesloten wordt op de pc? ik bedoel dan zonder het programma PC Studio. Zo ja, wat moet je dan allemaal kunnen zien? Of kan het alleen als er een SD kaartje in zit?
Je hebt 3 mogelijkheden hoe je U900 zich presenteert aan de PC:
1: PC Studio
2: Media player
3: data
Reg. datum: 09 november 1999

Is er iemand die een correspondentie adres van Samsung heeft? De beschreven manier met BitPim zou mogelijk wel kunnen werken, maar is in mijn ogen gewoon enorm omslachtig en ook foutgevoelig (je kan de applicatie niet via de gsm zelf verwijderen).

De telefoon biedt java ondersteuning en ik had vooraf het idee om zelf java applicaties te schrijven en erop te zetten. Zoals ik al eens eerder beschreef, had ik hiervoor ervaring met Nokia waar het geen probleem was om een java file te installeren. Vind het dan ook best een teleurstelling om nu te zien dat java weliswaar wel ondersteund is, maar ik totaal niet door de GSM ondersteund wordt om Java applicaties te draaien.

Ik wil deze stelling dan ook voorleggen aan Samsung en hun vragen hoe ik volgens hun mijn eigen Java applicaties op de GSM kan zetten, zodat ik van de features van de telefoon gebruik kan maken. Helaas vind ik de website van Samsung erg onduidelijk op dat front en zie nergens e-mail adressen van hun servicedesk.

Moet ik dan eerst de usb driver installeren? Zo ja, is er iemand die mij kan vertellen hoe ik hier aan kan komen, om de een of andere reden pakt mijn pc de disc niet waar die op staat. Is het echt nodig? Meestal vind windows dat toch zelf?

Nog 1 vraagje: ik heb nu eindelijk de handleiding voor BitPim helemaal kunnen afmaken, de masterkey werkte ook zelfs. Maar als ik nu een game wil spelen geeft-ie de melding: "Bestandstype niet ondersteund". Heb ik dan toch nog iets verkeerd gedaan ergens? Ook zijn de spelletjes te verzenden, wat volgens mij niet kan met spelletjes die wel betaald zijn. Klopt dit?

@morpheus: op de gebruiksaanwijzing staat dat het adres van het Service Centre op de garantiekaart staat. Ik weet niet of je dit bedoelt, maar als je ze belt kunnen zij je eventueel doorzetten naar de juiste afdeling.

Loser For Life

mijn vriendin heeft gisteren een Soul gekocht en ik heb even een paar vragen die ik niet 1-2-3 kan terugvinden:

1) waarom is die foto van de beller zo ontzettend microscopisch klein? kan dit niet groter? (het heeft totaal geen nut op dit formaat)
2) hoe kun je een video instellen als 'beller foto'? dit zou moeten kunnen maar hij pakt geen enkele video die we met het toestel maken, zowel mp4 als 3gp niet
3) is er ook een echte theme editor voor dit toestel? (niet die wat standaard op de telefoon zit, maar een waarmee je fatsoenlijke themes kan maken)

Guitar Zero

ik ben erachter waarom foto's op flickr maar op 1024x768 te zien zijn, dat komt omdat ik geen pro ben op flickr.

Loser For Life

quote:
Phusebox schreef op zondag 08 juni 2008 @ 09:40:
mijn vriendin heeft gisteren een Soul gekocht en ik heb even een paar vragen die ik niet 1-2-3 kan terugvinden:

1) waarom is die foto van de beller zo ontzettend microscopisch klein? kan dit niet groter? (het heeft totaal geen nut op dit formaat)
2) hoe kun je een video instellen als 'beller foto'? dit zou moeten kunnen maar hij pakt geen enkele video die we met het toestel maken, zowel mp4 als 3gp niet
3) is er ook een echte theme editor voor dit toestel? (niet die wat standaard op de telefoon zit, maar een waarmee je fatsoenlijke themes kan maken)
niemand hier een idee?

Guitar Zero

was Bl44t44p
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
Of je wacht even langer dan 12 uur :?

Die bellerfoto is op mijn U700 ook vrij klein en dat kun je nergens aanpassen, ik dénk dat dat hetzelfde is op de U900.

:)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: