Reg. datum: 24 mei 2007
F1Time - Ronnie de Lang (C3G9)
Forum » Overige » Overige Mobiles » Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic
Totaal aantal smsjes weet ik niet, maar gespreksduur is zo te vinden:quote:OneUp schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:38:
Is het mogelijk om ergens het totaal aantal verzonden smsjes te zien? Ik kan dit nergens vinden. Net als bijvoorbeeld totaal aantal gebelde minuten enzo? (kan dat trouwens ook niet vinden)
F1Time - Ronnie de Lang (C3G9)
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Menu -> Messages -> scroll verticaal naar 11.Memory Status -> scroll horizontaal naar Text Messages -> scroll verticaal naar # Sent Messages.quote:OneUp schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:30:
Niemand die weet of het aantal verzonden smsjes te zien is?
MrJayMan wijzigde dit bericht 12-09-2008 11:41 (15%)
[enabled]
Dan zie je inderdaad het aantal verzonden smsjes, die op dat moment in je 'verzonden berichten' box staan. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar het totaal aantal verzonden smsjes met de telefoon, net zoals je het totaal aantal belminuten kunt zien.quote:MrJayMan schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:36:
[...]
Menu -> Messages -> scroll verticaal naar 11.Memory Status -> scroll horizontaal naar Text Messages -> scroll verticaal naar # Sent Messages.
OneUp wijzigde dit bericht 12-09-2008 13:51 (16%)
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
als t bij jou een krakend/storend geluid geeft kun je zelf de waardes gaan verlagen totdat je de perfecte instelling hebt gevonden.quote:
Ginz wijzigde dit bericht 07-12-2008 02:23 (7%)
ik mis hier een changelog; wat is er verbeterd/nieuw in rev 3?quote:MIVEC schreef op zondag 14 september 2008 @ 02:46:
[...]
Duitse thread over die firmware: http://www.faq4*weg*-firmwares.html
Downloaden:
*weg*
[...]
Ginz wijzigde dit bericht 07-12-2008 02:24 (11%)
[enabled]
quote:tochmaarwel schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:58:
Gister kreeg ik ineens een berichtje dat m'n inbox vol zat, dit klopte ook, dus heb ik de hele verzonden berichten-box geleegd. Dit waren zo'n 250 smsjes.
Nadat ik deze had geleegd, gaf die nog steeds aan dat er geen geheugen meer was voor berichten en ik berichten moest verwijderen. Pas toen ik er één verwijderde die opgeslagen stond op m'n sim, kon ik weer een smsje ontvangen. Maar meteen bij het volgende smsje kreeg ik weer het bericht dat ie vol stond.
Nu keek ik in m'n geheugen (status), staat bij sim dan 15/15, maar in de telefoon 246/500 . Daar is dus gewoon nog vet veel ruimte!!
Iemand die weet hoe ik dit belachelijke probleem moet oplossen??
nobody?quote:tochmaarwel schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:02:
[...]
Nee! Dat is juist het rare. Ik heb op m'n telefoon nog plek voor meer dan 250 smsjes, maar hij slaat ze daar gewoon niet op. Ik heb ook geprobeerd op de smsjes te gaan staan die op m'n sim staan (elke nieuwe dus, aangezien ik nu steeds al m'n nieuwste smsjes moet verwijderen omdat ik anders geen smsjes meer kan ontvangen, heel irritant...) en ze dan te verplaatsen naar m'n telefoon, maar dat kan niet want "het geheugen zit vol".
Terwijl hij de verzonden berichten wel gewoon opslaat op de telefoon!
Dit werkt inderdaad! Mooi zo!quote:MIVEC schreef op zondag 14 september 2008 @ 02:46:
Om woorden in het T9-woordenboek terug in te stellen als "eerste suggestie", moet je dat woord blijven herhalen met T9-invoer, in een nieuw SMS-bericht, dus met spaties tussen.
Dus net zolang tot hij het woord dat je wil hebben onmiddellijk voorstelt.
Misschien is het nodig om dat bericht te bewaren of te versturen zodat hij de wijziging bewaart
Themes zou wel leuk zijn.quote:OneUp schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:08:
Ben eigenlijk ook op zoek naar nieuwe themes maar ze nog niet tegengekomen.
Iemand er toevallig nog niet achter hoe je het totaal aantal verzonden berichten met de telefoon kan zien? Denk niet dat die optie er op zit helaas.
Proxx wijzigde dit bericht 22-12-2011 13:37 (1337%)
Wat dacht je van www.operamini.comquote:Proxx schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:29:
[...]
Themes zou wel leuk zijn.
en ik hoor mensen praaten over Opera mini op de samsung soul ?
of andere software... heeft iemand een link ?
:)
het nadeel van opera vind ik dat je t moet starten vanuit het menu games en meer.quote:
[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]
Zijn beveiligd tegen verwijderen..........quote:X-GeaR schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:28:
Weet iemand eigenlijk al hoe je de standaard mp3'tjes van Samsung kunt verwijderen? Ze zitten nu door mijn mediabibliotheek heen.
waarschijnlijk krijg je,,,,,,,''niet ondersteunde resolutie'' te zien bij het openen. Dit heb ik eerder vermeld. Waarschijnlijk is jou filmpje groter dan 320x240 formaat. Hoger dan deze resolutie kan dit toestel niet afspelen, zelfs geen filmpjes die met een oude samsung zijn gemaakt. vaak 340x288 zijn niet af te spelen met dit toestel.......... jammer maar helaas........quote:TijmenD schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 21:45:
Hee,
Ik heb de samsung soul nu ook al een weekje ongeveer, vind hem fijn werken alleen wat problemen met video's.
Video's gedownload en opgeslagen als 3gp file kan ik niet op mijn telefoon stauwen? Hebben jullie hier ook last van?
Sorry dat ik niet alles heb gelezen. Vind het een beetje veel werk om 13 pagina's te lezen.quote:VinnieTerranova schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 22:39:
[...]
zit niks anders op dan eerst je filmpjes op de pc te converteren naar 320x240 formaat voordat je ze kunt bekijken......... naar mijn mening een groot minpunt.
Ik gebruik zelf meestal SUPER® Die is gratis en kan bijna alle formaten aan........quote:TijmenD schreef op zondag 21 september 2008 @ 09:43:
[...]
Sorry dat ik niet alles heb gelezen. Vind het een beetje veel werk om 13 pagina's te lezen.
Weet je ook een programma om het naar een 320 x 240 formaat te converteren?
VinnieTerranova wijzigde dit bericht 21-09-2008 17:22 (5%)
Shit Happens… But Always Look At The Bright Side Of Live.
Ik heb het gedaan, enige voordeel wat ik echt merk is het menuknopje inplaats van het mega irritante internetknopje!quote:VinnieTerranova schreef op woensdag 24 september 2008 @ 00:05:
als ik het zo mag geloven hebben nog niet veel mensen zich gewaagd aan het update van de firmware. Even concreet wie heeft de firmware van de duitse site al geinstalleerd en wat zijn de verbeteringen bevindingen t.o.v de huidige ''oude'' ????
nou een collega van mij heeft ook de u900 maar dan van vodafone, die heeft in het midden van het touchpad geen I zitten maar inderdaad de menuknop.... dit is wat mij betreft een verbetering. Maar ook is de hele menu structuur van een toestel van vodafone anders dan die van mij (KPN)quote:OneUp schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:45:
[...]
Ik heb het gedaan, enige voordeel wat ik echt merk is het menuknopje inplaats van het mega irritante internetknopje!
Maar er zullen vast meer voordelen aan zitten...of bedoel je die update niet?
Shit Happens… But Always Look At The Bright Side Of Live.
Alles wat jij hier nu noemt zit al in mijn standaard versie van de firmware...............quote:jayjay1990 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:06:
Als je de samsung firmware hebt kun je de telefoon ook dicht gebruiken. En kun je wat ik voorheen met t-mobile niet kon en nu wel zijn de icoontjes van het touch screen aanpassen. Ook staat er ineens games op en is het mogelijk om zonder omweg java aps te instaleren. Nog een schoonheids iets is dat bij het opstarten nu het samsung riedltje word gedaan wat over de hele telefoon gaat dus ook touch screen ipv alleen het gewone scherm.
Verder heb ik nog geen verschillen kunnen vinden.
VinnieTerranova wijzigde dit bericht 24-09-2008 23:01 (4%)
PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
haha.... die grap had ik ook...... shit geen batterij....... maar lag inderdaad op de bodem van de doos...... hahaquote:FeaR1986 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:25:
Heb zojuist ook de Samsung U900 Soul binnen gekregen.
Toch de standaard grijze, want de zwarte is niet meer leverbaar.
Maar dat grijs is in het echt toch wel een heel stuk mooier!
Op plaatjes is het meestal van dat neppe plastic grijs, maar het is gewoon metaal
Enige jammere is dat de software van mijn D900 en de U900 niet compatible is.
Dus alle sms-jes en dergelijke die op de pc stonden kan ik niet overzetten.
Dus maar opnieuw beginnen met een schone lei... eh telefoon
Schrok in het begin wel dat de batterij los onderin de doos lag, dacht dat deze niet geleverd was.
En toen de mobiel opstartte en de taal op Frans stond was ik echt even de weg kwijt.
Maar met mijn Frans wat ik in de brugklas had tien jaar terug heb ik de mobiel toch op Nederlands kunnen zetten.
Verder is de eerste indruk zeer goed.
Had de nieuwe firmware ook al gedownload, maar in het midden staat bij mij gewoon een knopje voor naar het menu te gaan
Samsung PC Studio die bij de D900 zat was niet compatible met de software die bij de U900 zat.quote:VinnieTerranova schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:38:
[...]haha.... die grap had ik ook...... shit geen batterij....... maar lag inderdaad op de bodem van de doos...... haha
wat betreft de data van sms/telefoonboek /agenda en dergelijke...... kon ik gewoon overknallen met samsung pc studio.... no problem........
[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]
Cijfers worden onderstreept omdat het toestel het als een nummer ziet....... zo kun je makkelijk nummers opslaan...........quote:FeaR1986 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:40:
Iemand een idee waarom cijfers in sms-berichten worden onderstreept?
En hoe je dit uit kan zetten...
Je kunt de soul wel degelijk dicht gebruiken....... er zijn alleen verschillende versies van de firmware in omloop. (ik heb de standaard van samsung)quote:sawij01 schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:42:
ik heb de samsung soul nou vind ik het een groot probleem dat je deze niet dicht kunt gebruiken
ik zag dat je firmware kunt downloaden op een duitse site
is deze betrouwbaar, zoja hoe installeer je die?
dat is inderdaad irritant en ik heb de vodafone versie is daar iets aan te doen? bv die duitse firmware?quote:VinnieTerranova schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:12:
[...]
Je kunt de soul wel degelijk dicht gebruiken....... er zijn alleen verschillende versies van de firmware in omloop. (ik heb de standaard van samsung)
Ik weet bijvoorbeeld dat de firmware van vodafone een eigen versie heeft, en bij die kun je inderdaad het toestel niet gebruiken als de slider naar beneden is...... (irritant inderdaad) Dit is dus volkomen softwarematig gestuurd. Ik heb gewoon het losse toestel. En als het toestel dicht is kun je d.m.v de menuknop en daarna snel de contactenknop in te drukken je toestel vrijgeven. Het enige nadeel is dan natuurlijk weer dat hij in je broekzak zichzelf kan ontgrendelen.
hoe heb je dat gedaan?quote:jayjay1990 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:04:
Ik heb gister de firmware van mijn u900 geupdate van de t-mobile branded naar XXHC6 maar nu lees ik hier dat de nieuwste XXHF3 is. Is deze nog beter of maakt het niet zo veel uit.
Wat me wel opviel bij de smasung firmware was dat er meteen games op stonden die bij t-mobile zeker als onnodig waren geacht.
Volgens mij kan dat inderdaad wel mt de versie (duitse) die te downloaden is..... maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen want die heb ik niet gestest.........daar zou Jayjay effe op moeten reageren volgens mij heeft hij de duitse erop staan............. want ook de menustructuur van de vodafoneversie is helemaal anders...... (op vodafone ingericht)quote:sawij01 schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:28:
[...]
dat is inderdaad irritant en ik heb de vodafone versie is daar iets aan te doen? bv die duitse firmware?
In een bericht # lang inhouden.quote:OneUp schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:03:
Ligt het aan mij of kun je geen haakjes: ( of ) typen? Ik kan ze nergens vinden iniedergeval
Is dit "normaal" of zit er gewoon een bug in mijn telefoon?quote:FeaR1986 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:10:
[...]Menu is ook gewoon zoals in ingesteld in het Nederlands.
Echter als ik naar Menu - Instellingen - 4. Telefoon - 7. Feedback Trilsignaal ga dan heb ik wat vreemds.
Als ik dat menu open staat er als ik "uit" selecteer: "Er udvilket til at reagere, nar der trykkes pa tastaturet.".
Thx, dat zocht ik iddquote:FeaR1986 schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:39:
[...]
In een bericht # lang inhouden.
Dan kom je in een nieuw venster waar je een hele berg leestekens kan slecteren.
En daar zitten de ( ) ook bij.
Let wel dat je eerst het linker haakje selecteert, dan terug naar je sms, dan de tekst typen en dan weer op # drukken en dan het rechter haakje selecteren.
Bij oude Samsungs kon je beide haakjes tegelijk invoegen en dan door middel van de pijltjes in het midden van de haakjes gaan staan en dan dus de tekst typen die je wilde.
Met de U900 kan dit niet en zal je beide haakjes verschillend in moeten voeren...
waarschijnlijk firmwarematig, want bij mijn versie kan dat wel twee haakjes tegelijk en dan de text ertussen zetten........)je kunt dus meerdere tekens tegelijk invoegen.......... waarschijnlijk heb jij een provider-firmware bijv. orange of vodafone.......... hier zitten verschillen in..........quote:FeaR1986 schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:39:
[...]
In een bericht # lang inhouden.
Dan kom je in een nieuw venster waar je een hele berg leestekens kan slecteren.
En daar zitten de ( ) ook bij.
Let wel dat je eerst het linker haakje selecteert, dan terug naar je sms, dan de tekst typen en dan weer op # drukken en dan het rechter haakje selecteren.
Bij oude Samsungs kon je beide haakjes tegelijk invoegen en dan door middel van de pijltjes in het midden van de haakjes gaan staan en dan dus de tekst typen die je wilde.
Met de U900 kan dit niet en zal je beide haakjes verschillend in moeten voeren...
En om mezelf nog eens te quoten:
[...]
Is dit "normaal" of zit er gewoon een bug in mijn telefoon?
Niet dat ik er last van heb, maar vroeg het me gewoon af.
Want ben verder zeer blij dat ik de firmware heb waarbij je de telefoon gesloten kan gebruiken en met een menu-knop in plaats van een internet-knop
Bedankt!quote:
Proxx wijzigde dit bericht 30-09-2008 10:47 (10%)
Ik heb geen specifieke provider firmware, dus gewoon standaard van Samsung uit.quote:VinnieTerranova schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:41:
[...]waarschijnlijk firmwarematig, want bij mijn versie kan dat wel twee haakjes tegelijk en dan de text ertussen zetten........)je kunt dus meerdere tekens tegelijk invoegen.......... waarschijnlijk heb jij een provider-firmware bijv. orange of vodafone.......... hier zitten verschillen in..........
mij lukt het ook (vodafone, originele firmware, toestel is niet branded).quote:FeaR1986 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:06:
[...]
Weet ook niet hoe het kwam dat ik dat eerst niet kon.
Maar doe het sowieso liever niet, want vind de verzend-knop nog steeds erg dicht naast de pijltjes toetsen zitten. Dus ben bang dat ik een sms verzend in plaats van een teken naar links te gaan.
[enabled]
Als je op een sms antwoord (dus niet een nieuwe sms typt) staat er al een nummer ingevuld bij geadresseerden. Dus zodra je dan in het midden van de touch-screen drukt wordt de sms meteen verzonden. Het is mij (en anderen met mij) al vaak gebeurd dat je een sms per ongeluk verzend omdat je mis drukte op de pijltjes toetsen.quote:MrJayMan schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:48:
[...]maar verzendknop te dicht naast de pijltjes volg ik niet helemaal. drukt toch gewoon op OK na keuze voor haakjes?
FeaR wijzigde dit bericht 02-10-2008 12:02 (27%)
in de telefoonwinkel, zonodig bestellen ze voor je. Of op internet hier bijvoorbeeld: http://www.eu-gsm.nl/sams...adset-aaep407-p-8019.htmlquote:LindaU2 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:56:
Hoi,
Weet iemand waar je de oortjes voor de Samsung Soul los kan kopen??
Dankje
Dell XPS 17 3D, 1920x1080, 12 G, Crucial M4 64G
Hier zijn ze nog een stukje goedkoper...quote:LindaU2 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:56:
Hoi,
Weet iemand waar je de oortjes voor de Samsung Soul los kan kopen??
Dankje
de u900 heeft een modem aan boord, dus je moet em als gateway kunnen gebruikern inderdaad. (geen ervaring mee)quote:enigmafan schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:41:
Hallo allemaal,
ik overweeg de U900 aan te schaffen. Ik wil hem dan ook gebruiken als gateway om mijn laptop te voorzien van internet toegang. Ik wil dat doen via vodafone. Nu heb ik twee vragen:
1. Is dat makkelijk te doen, deze telefoon als 'gateway' gebruiken? Is dat via Bluetooth en/of wifi en/of (usb) kabel?
2. Is de vodafone versie van deze telefoon zodanig 'gebrand' dat het niet mogelijk is om hem als gateway voor de laptop te gebruiken?
3. Heeft iemand deze telefoon al als gateway gebruikt en werkt dat lekker?
(OK, waren 3 vragen).
Bij voorbaat dank.
de u900, geeft inderdaad een signaal als hij is opgeladen, in de vorm van een toon. Het is me echter niet opgevallen dat hij ook een trilsignaal afgeeft als de batterij vol is. (volgens mij niet) maar kan best zijn dat er een branded versie van de firmware is die dat wel doet (zal me niks verbazen)quote:FeaR1986 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 01:25:
[...]
Hier zijn ze nog een stukje goedkoper...
Weet iemand trouwens of de U900 een signaal geeft als de batterij is opgeladen?
Ik ben nu al twee keer midden in de nacht wakker geworden van de trilstand van de telefoon.
Maar ik had geen ontvangen berichten of oproep. Dus ik zou eigenlijk niet weten waarom de telefoon zou moeten trillen....
OneUp wijzigde dit bericht 03-10-2008 19:45 (36%)
dat zou kunnen inderdaad, want ik heb em nooit op stil aan de lader. ik heb in het service menu niks kunnen vinden, alleen wat info over de batterijtemperatuur enzo, maar geen instellingen om eventueel trilsignaal uit te zetten. zal wel dieper in de software zitten.quote:OneUp schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:44:
Hij trilt inderdaad als de batterij vol is (iniedergeval wanneer je geluid uit staat)
Ginz wijzigde dit bericht 07-12-2008 02:23 (2%)
run wijzigde dit bericht 06-10-2008 22:40 (4%)
geen idee wat het is...... het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat de telefoon dit aangeeft alsje op een gastnetwerk zit (bijvoorbeeld in het buitenland of grensgebied) en je hebt de optie infoberichten automatisch toestaan aanstaan........ met mijn x820 kreeg ik dan ook een vaag pictogrammetje op het scherm........... anders zou ik het niet weten.quote:run schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:25:
wie weet wat dit icoontje betekend ik vind er nergens iets over terug
op deze afbeelding kun je het zien (http://i422.photobucket.c...303/panisrudi/samsung.jpg)
thx
ben ik met je eens, het lijkt me een software (firmwarematige) instelling. de foto's zijn inderdaad achterlijk klein...... is zo handmatig niet aan te passen helaas........quote:Oppie schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:50:
Ik ben al een tijdje een tevreden soul gebruiker. Wat ik jammer vind is dat de beller fotos zo klein en in vreemde verhoudingen getoond worden wanneer die persoon belt. Is hier iets aan te doen?
ik woon niet aan de grens en de optie infoberichten staat niet aan hoor kweet ook nie wat dat, is raar dat je er nergens iets over terug vind toch bedankt hoorquote:VinnieTerranova schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:32:
[...]
geen idee wat het is...... het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat de telefoon dit aangeeft alsje op een gastnetwerk zit (bijvoorbeeld in het buitenland of grensgebied) en je hebt de optie infoberichten automatisch toestaan aanstaan........ met mijn x820 kreeg ik dan ook een vaag pictogrammetje op het scherm........... anders zou ik het niet weten.
MrJayMan in "Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic"quote:enigmafan schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:41:
[...]
3. Heeft iemand deze telefoon al als gateway gebruikt en werkt dat lekker?
[...]
[enabled]
Bij KPN leveren ze geen micro sd bij je toestel. Ik weet niet of vodafone dat wel heeft (denk het niet) Ik heb gewoon gevraagd of ik er een sdkaartje voor niks bij kon krijgen, bij de primafoon kreeg ik er toen 1 van 2 GB bij. Maar voor die paar euro hoef je het ook niet te laten. Heb inmiddels zelf al een gekocht voor een paar knaken van 4 GB en ik dacht dat de soul max 8 kan hebben via de Micro SD slot!quote:juhet schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:36:
Weten jullie hoeveel extern geheugen vodafone meelevert met de soul? Ik kan op de website van hun niets daarover vinden. Ik zou het een beetje jammer vinden als ze helemaal niks meesturen...
Mobo: ASRock 880GMH, Onboard GPU: AMD Radeon HD 4250, CPU: Athlon(tm) II X2 245e, RAM: 2 x 2 GB DDR3 - 1333 MHz, Tuner: Mystique SaTiX-S2 V2, HDD: OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 60GB
:)
Mobo: ASRock 880GMH, Onboard GPU: AMD Radeon HD 4250, CPU: Athlon(tm) II X2 245e, RAM: 2 x 2 GB DDR3 - 1333 MHz, Tuner: Mystique SaTiX-S2 V2, HDD: OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 60GB
Asus F3Jp: Intel Core 2 Duo T7200 2,00 GHz -- 2GB DDR2 677 MHz -- 160GB @ 5400rpm -- Ati Radeon X1700 512MB -- DVD+-RW DL -- Intergrated BT & Wi-Fi -- MS Windows Vista Ultimate x64
quote:LindaU2 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:28:
heey ik heb dit ook geprobeerd met die spellen maar ik kom niet verder bij die eerste code...
heb hem tig keer ingedrukt maar hij geeft dan aan dat het onjuist is..
wie weet wat ik moet doen??
Dankje
Al die handelingen zijn er veel te veel! Je moet je toestel connecten als MediaPlayer, de bestanden op je toestel zetten in een map, 2 codes invoeren en dat was het!!!quote:E-VOW schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:14:
dit is wel een erg omslachtige manier hoor. 3 keer dezelfde handelingen.
ik heb hier ergens in dit topic gepost hoe je games kunt installeren via wap.
veel makkelijker
je moet dan natuurlijk wel over een internet op je mobiel beschikken.
Syl84 wijzigde dit bericht 13-10-2008 23:17 (37%)
Asus F3Jp: Intel Core 2 Duo T7200 2,00 GHz -- 2GB DDR2 677 MHz -- 160GB @ 5400rpm -- Ati Radeon X1700 512MB -- DVD+-RW DL -- Intergrated BT & Wi-Fi -- MS Windows Vista Ultimate x64
Don't fuck with me!
ik heb alles zo gedaan maar ik heb dat snoertje niet van de mobiel naar de pc. ik heb dat gedaan via zon bleuooth stickje... dan kan je dus niet kiezen voor die media player enz.. maakt dat ook nog uit??quote:Syl84 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:15:
[...]Succes!
- Heb je je toestel ingesteld als MediaPlayer?
- De map 'Games' aangemaakt op je telefoon met daarin in weer een afzonderlijke map zowel het .jar als het .jad bestand?
na die eerste keer moet je het nog 2 keer doen.quote:Syl84 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:15:
[...]
Al die handelingen zijn er veel te veel! Je moet je toestel connecten als MediaPlayer, de bestanden op je toestel zetten in een map, 2 codes invoeren en dat was het!!!
Valt allemaal best mee... scheelt behoorlijk veel centen als je geen internet hebt!
Ik heb het zelf gedaan en hoefde de code maar 1x in te voeren, niet 3x zoals volgens het filmpje! Scheelt 10 euro p/m!quote:E-VOW schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:48:
[...]
na die eerste keer moet je het nog 2 keer doen.
gewoon een internet bundel nemen van 10 euro p/m voor onbeperkt internetten.
is geen geld
1. nee er is nog geen applicatie die je lampje kan laten branden helaas (heb ik ook al vergeefs naar gezocht)quote:D467 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:58:
Hehe vandaag ook maar een soul gehaald, omdat mijn lg vieuwty was gestolen![]()
Maar deze telefoon is echt vééél beter.
enkel een paar vraagjes:
1) Is er een applicatie om het led lampje aan te laten staan, zodat deze gebruikt kan worden als zaklampje?
2) Is het mogelijk dat hij tijdens het open en dicht schuiven een geluid laat horen? (Vorige modellen konden dit wel, maar kan het hier nergens vinden>_<)
3) Is het normaal dat je bij: Instellingen > Display en verlichting > Display > ''6 Klokweergave''
niet kan selecteren?
1) Inderdaad raar dat dit geen optie is... je kunt hooguit steeds even met de flitser van je fotocamera klooien... alternatief is java-applicatie dat je schermpje verlicht! Als achterlicht op je fiets bijvoorbeeld...quote:VinnieTerranova schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:30:
[...]
1. nee er is nog geen applicatie die je lampje kan laten branden helaas (heb ik ook al vergeefs naar gezocht)
2. Neej de slider maakt geen geluid bij het openen en dicht doen (maar waarom zou je dit willen?)
3. Of het normaal is weet ik niet, maar bij die van mij kan ik de klokweergave ook niet aanpassen. Dus zal wel niet beschikbaar zijn. Ik dacht eerst nog dat je het in kon stellen als je zelf een thema maakte, maar ook dan is het niet te veranderen. Is dus misschien toch normaal??
Klopt je zult je telefoon moeten openen om je wachtwoord in te vullen dat is logisch lijkt me. volgens mij kun je als je een sms hebt, je telefoon openschuiven, wachtwoord invullen en sms bekijken. als je em vervolgens weer dichtklapt gaat hij op locked, volgens mij snap ik je probleem niet helemaal.............quote:D467 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:46:
Ty voor de reacties op mn vraagjes![]()
Nog een klein vraagje waar ik niet echt uitkom:
Ik heb op mijn sms berichten een wachtwoord, hoe kan ik dan ooit die sms berichten bekijken als de telefoon is ingeklapt? Want het wachtwoord moet je invullen via getallen, en als ik hem dan dichtschuif gaat die op locked.
Nu kan ik locked weg halen, maar dan kan ik mijn telefoon dus nooit meer op locked zetten als ik hem in mijn broekzak stop? Of is er ook een appart knopje voor locked?
D467 wijzigde dit bericht 20-10-2008 22:30 (26%)
hehe ik kan het juist niet met die monolithic gebruikenquote:Syl84 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:54:
[...]
1) Inderdaad raar dat dit geen optie is... je kunt hooguit steeds even met de flitser van je fotocamera klooien... alternatief is java-applicatie dat je schermpje verlicht! Als achterlicht op je fiets bijvoorbeeld...
2)
3) Dit ligt aan het thema dat je geselecteerd hebt... Selecteer maar een het thema Monolithic Purity, dan kun je het wel instellen.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: