Reg. datum: 22 mei 2008
Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 1
lijkt me niet,nokia N73 is een symbian telefoon,de U900 niet
Reg. datum: 08 mei 2008
Reg. datum: 08 mei 2008
Het Nederlands zie je pas als je voor een andere taal kiest.quote:symtom25 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:53:
Ik kan hier niet eens kiezen voor Nederlands staan 7a 8 talen in maar geen Nederlands.
Hij staat meteen boven aan op Deutsh maar met typen is het gewoon Nederlands ?!![]()
[...]
Kies maar eens Engels. Dan zie je wel de Nederlandse optie.
Kortom als je de Nederlandse optie in the T9 talen niet ziet is is dat een teken dat het Nederlands op dat moment geselecteerd is.
Een beetje vreemd ja. Maar zo werkt het.
Hawk999 wijzigde dit bericht 23-05-2008 02:40 (3%)
Misschien een hele stomme vraag! Maar heb hem sinds vandaag ook, alleen krijg ik met geen mogelijkheid het batterij klepje eraf..Niet alleen ik maar ook andere hebben het geprobeerd met wat kracht..maar ik ben bang dat er iets kapot gaat. Kost dit werkelijk zoveel kracht of zal het aan het toestel liggen..
Reg. datum: 13 juni 2006
het is niet zo eenvoudig nee, maar gewoon met je duim hard drukken en schuiven...quote:Barman56 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:04:
Misschien een hele stomme vraag! Maar heb hem sinds vandaag ook, alleen krijg ik met geen mogelijkheid het batterij klepje eraf..Niet alleen ik maar ook andere hebben het geprobeerd met wat kracht..maar ik ben bang dat er iets kapot gaat. Kost dit werkelijk zoveel kracht of zal het aan het toestel liggen..
Vooral met het dichtschuiven moest ik erg veel kracht zetten.
Waar kan ik zo'n plug kopen zodat ik mijn senheisser headset erin kan pluggen? 
Bestaan die dan?quote:talita schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:05:
Waar kan ik zo'n plug kopen zodat ik mijn senheisser headset erin kan pluggen?
:)
http://www.unigsm.nl/?pag...oduct&product_id=3478
Heb er 1 besteld
Heb er 1 besteld
talita wijzigde dit bericht 24-05-2008 11:25 (78%)
Voor diegene die hem al in bezit hebben,heeft deze U900 een vivid optie? en kan je smilies meesturen,gele smilies)
Tot nu toe hadden alleen de D900 en de U600 deze optie,maar zijn voor mij belangrijk,én kan je een eigen mp3 of ringtone als sms toon instellen?
vivid: bewegende afbeeldinkjes als je je smsje leest,stuurt iemand je de tekst ik heb de auto gekocht,dan is de auto een bewegend afbeeldinkje)
Ik wil deze foon graag hebben,maar deze 3 opties moeten er dan wel opzitten.
Alvast bedankt.
Tot nu toe hadden alleen de D900 en de U600 deze optie,maar zijn voor mij belangrijk,én kan je een eigen mp3 of ringtone als sms toon instellen?
vivid: bewegende afbeeldinkjes als je je smsje leest,stuurt iemand je de tekst ik heb de auto gekocht,dan is de auto een bewegend afbeeldinkje)
Alvast bedankt.
Reg. datum: 12 januari 2005
het gekke is, dat ik wel nederlands kan kiezen. maar als ik dan alles afsluit en weer opnieuw een ber wil maken staat hij weer op een andere taalquote:Hawk999 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 02:39:
[...]
Het Nederlands zie je pas als je voor een andere taal kiest.
Kies maar eens Engels. Dan zie je wel de Nederlandse optie.
Kortom als je de Nederlandse optie in the T9 talen niet ziet is is dat een teken dat het Nederlands op dat moment geselecteerd is.
Een beetje vreemd ja. Maar zo werkt het.
quote:rooie60 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:23:
Voor diegene die hem al in bezit hebben,heeft deze U900 een vivid optie? en kan je smilies meesturen,gele smilies)Je ziet alleen de tekentjes
Tot nu toe hadden alleen de D900 en de U600 deze optie,maar zijn voor mij belangrijk,én kan je een eigen mp3 of ringtone als sms toon instellen?ja,mp3 als sms toon kan.
vivid: bewegende afbeeldinkjes als je je smsje leest,stuurt iemand je de tekst ik heb de auto gekocht,dan is de auto een bewegend afbeeldinkje)Nee
Alvast bedankt.
Jammer!!! (zacht uitgedrukt)
maar bedankt 
op het homescreen heb ik de bovenste touchbutton maar uitgeschakeld, drukte er te vaak per ongeluk op bij het open- en dichtschuiven
Reg. datum: 22 januari 2008
Kan je het 3G icoontje linksboven het scherm uitzetten? Dit icoontje is toch bedoeld voor het videobellen en eventueel internetten?
ga je naar instellingen > netwerk > netwerk modus> kies je 900/1800quote:gaalied schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:40:
Kan je het 3G icoontje linksboven het scherm uitzetten? Dit icoontje is toch bedoeld voor het videobellen en eventueel internetten?
Bedanktquote:MikeyT85 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:12:
[...]
ga je naar instellingen > netwerk > netwerk modus> kies je 900/1800
gaalied wijzigde dit bericht 26-05-2008 11:27 (11%)
Ja. G = GPRS (in de telefoon staat dat als GSM 900/1800). 3G = UMTS en bij een HSDPA verbinding wordt dat 3.5G.quote:gaalied schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:56:
[...]
Bedankt...maar klopt het dat je nu het G icoontje krijgt?
Als je niet wilt kunnen bellen; ja.quote:gaalied schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:54:
Maar is het mogelijk om helemaal geen icoontje te krijgen?
edit: Nee dus. Waarom zou je dat niet willen dan?
jelle. wijzigde dit bericht 26-05-2008 11:56 (11%)
Reg. datum: 26 mei 2008
Reg. datum: 26 mei 2008
Graag zou ik de naam van de operator + het klokje verwijderen van mijn standby-scherm, daar ik een foto heb geplaatst als achtergrond. Is dit mogelijk ??? Dank voor het antwoord
ligt het aan mij, of is het superlastig (haast ommogelijk) om de batterij klepje eraf te halen als de batterij erin zit?
Ik kan met geen mogelijkheid een redelijke grip krijgen om het eruit te schuiven
Ik kan met geen mogelijkheid een redelijke grip krijgen om het eruit te schuiven
Dat is inderdaad niet bepaald makkelijk. Hij gaat erg lastig, ook het erop zetten moet je flink doorduwen, maar zo vaak haal je hem er toch niet af lijkt mij, dus erg is dat niet toch?
Verder heb ik ook nog een vraag, heb net Opera Mini gedownload, alleen hoe stel ik deze in als standaard browser?
Verder heb ik ook nog een vraag, heb net Opera Mini gedownload, alleen hoe stel ik deze in als standaard browser?
Every man dies, only a few with honor and respect
Reg. datum: 03 mei 2008
Reg. datum: 03 mei 2008
Hoi, de meeste java games kan je zonder problemen op de U900 draaien. (behalve die met specifieke 3D renderer, denk ik)
Met deze guide kan ik met het programma BitPim java games op m'n U900 zetten:
http://forum.mobiles24.com/showthread.php?t=4124
Ik probeerde ook een game zoals Doom RPG, waar bij stond dat die voor Nokia was bedoeld, en die werkt!
Ik heb wel de .jad file moeten aanmaken met het programma jad maker (te vinden via google).
Het is wel een beetje omslachtig maar het gaat dan toch.
Het gebruik van Opera Mini is trouwens gratis, je betaalt enkel je data bij je provider.
Wat betreft microSD kaartjes, de handleiding vermeldt dat de U900 microSD kaartjes tot 8 GB kan gebruiken, dus zouden alle microSDHC kaartjes moeten werken.
Ik heb een Transcend van 4 GB besteld, klasse 6 (dit zijn de snelste)
Ik probeerde ook een game zoals Doom RPG, waar bij stond dat die voor Nokia was bedoeld, en die werkt!
Het gebruik van Opera Mini is trouwens gratis, je betaalt enkel je data bij je provider.
Wat betreft microSD kaartjes, de handleiding vermeldt dat de U900 microSD kaartjes tot 8 GB kan gebruiken, dus zouden alle microSDHC kaartjes moeten werken.
Reg. datum: 22 mei 2007
Reg. datum: 22 mei 2007
Hoe heb je dat gedaan dan ik zie de handleiding staan maar de Master Key: *#9072641*# werkt niet bij mijn u900 ?
Gr Tom , ps games gedownload via een jamba pakket ?
Gr Tom , ps games gedownload via een jamba pakket ?
quote:MIVEC schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:06:
Hoi, de meeste java games kan je zonder problemen op de U900 draaien. (behalve die met specifieke 3D renderer, denk ik)
Ik probeerde ook een game zoals Doom RPG, waar bij stond dat die voor Nokia was bedoeld, en die werkt!Ik heb wel de .jad file moeten aanmaken met het programma jad maker (te vinden via google).
niemand die weet hoe ik t9 taal nederlands vast kan zetten??? vind dit ZEER irritant namelijk
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last