Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ook een heel knappe kleur, die zilveren U900 in het Sensation pack!

@Hawk999: dat viel me ook al op!
zelfs op de Diamond Pack doos staat die met het menu-icoontje afgebeeld op de plaats waar bij ons de i van Internet staat.
Ik heb op Youtube filmpjes gezien van T-Mobile versies van de U900 waarbij ook het vierkantje met de blokjes in't midden van de touchscreen staat en ook werkt als de menu-toets. Waarschijnlijk zit dat ingebakken in de firmware :(

Wat betreft installatie van games, ik vermoed dat je dezelfde workarounds kan gebruiken als bij de G800; kijk op volgende websites:
http://www.shiningforcecentral.com/g800javagames/g800javagames.html (dit zou sowieso moeten werken, maar je moet een webspace of webserver hebben met custom MIME settings)
http://forum.mobiles24.com/showthread.php?t=4124
(nog niet getest, maar als je de codes invoert, krijg je dezelfde schermen als omschreven in die thread, je moet trouwens # meerdere malen indrukken om het juiste scherm te krijgen.)

Ik vind het ook jammer dat ze de installatie van games zo moeilijk maken bij Samsung :( Dit is hoogstwaarschijnlijk uit commerciële overwegingen om via hun content-partner veel games te verkopen :/

quote:
MIVEC schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:29:
Ook een heel knappe kleur, die zilveren U900 in het Sensation pack!

@Hawk999: dat viel me ook al op!
zelfs op de Diamond Pack doos staat die met het menu-icoontje afgebeeld op de plaats waar bij ons de i van Internet staat.
Ik heb op Youtube filmpjes gezien van T-Mobile versies van de U900 waarbij ook het vierkantje met de blokjes in't midden van de touchscreen staat en ook werkt als de menu-toets. Waarschijnlijk zit dat ingebakken in de firmware :(
Hmm dat is jammer. Misschien en keertje een andere firmware installen? :P

Mijn toestel wordt erg warm tijdens het opladen. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben??

Team #GEIL rammer
Reg. datum: 27 juni 2004

Ik heb nu de U900 sinds twee dagen en ben er erg tevreden over. Hij werkt gemakkelijk en is vlot. Er is alleen een groot nadeel waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden: de toetsenbordblokkering is erg onhandig uitgevoerd. De blokkering springt er wat mij betreft veel te snel op, en je kan de telefoon ook niet handmatig op toetsenbordblokkering zetten. Vooral dit laatste vind ik erg vervelend, want door de touchscreen kan je hem dan niet even in je zak stoppen, omdat de kans dat hij dan iemand gaat bellen erg groot is...
quote:
dazcrius schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:44:
Mijn toestel wordt erg warm tijdens het opladen. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben??
Tja, wat is erg warm. Ik heb de mijne gisteren opgeladen en hij wordt wel wat warmer, maar niet zo warm als wanneer ik het ding een minuut of 10 in mijn handen heb gehad.

quote:
Kazu schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:15:
Ik heb nu de U900 sinds twee dagen en ben er erg tevreden over. Hij werkt gemakkelijk en is vlot. Er is alleen een groot nadeel waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden: de toetsenbordblokkering is erg onhandig uitgevoerd. De blokkering springt er wat mij betreft veel te snel op, en je kan de telefoon ook niet handmatig op toetsenbordblokkering zetten. Vooral dit laatste vind ik erg vervelend, want door de touchscreen kan je hem dan niet even in je zak stoppen, omdat de kans dat hij dan iemand gaat bellen erg groot is...
Ken het toestel wel niet maar dit komt mij een beetje tegenstrijdig over. ;)

Wil het zelf ook best kopen en volg dit draadje dan ook of er niet erg veel problemen zijn.
Tot nu toe valt het mee.

Ik snap het eerlijk gezegd ook niet. Heb zelf de U900 en hij springt gewoon op de lock als je hem dichtschuift. Hoe wil je het anders hebben?
Team #GEIL rammer

Ik zal even verder uitwerken wat ik bedoel :P

Het klopt dat - met de standaard instellingen - als je hem dichtschuift de toetsenbordblokkering aan gaat, maar dit heb ik uit staan, omdat ik liever met een dichtgeschoven telefoon werk. Wat ik dus bedoel is dat, wanneer je even niks met je telefoon doet (omdat je een nummer ergens anders op zoekt oid) de toetsenbordblokkering mij iets te snel aanspringt.

Wat ik liever zou zien is een toetsencombinatie (zoals Nokia's dat hebben met menu -> sterretje) dat je de toetsenbordblokkering handmatig aan kan zetten. Hopelijk is het nu wat duidelijker :)

Ach misschien zeur ik ook wel te veel en moet ik er gewoon aan wennen

quote:
MIVEC schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:16:
Ik heb m'n U900 (Diamond Pack) nu een dikke week en ik heb nog helemaal geen stabiliteitsproblemen gehad.
Heb er een paar keer kort mee gebeld, berichten verstuurd, op het internet gesurft via zowel de Netfront browser als via Opera Mini. Die laatste werkt zeer vlot op de gsm.
Ik ben nog geen ernstige bugs tegengekomen in de hoofdfuncties.
ik zie dat je opera mini gebruikt op je samsung.
aangezien ik de browser die deze samsung gebruikt niet echt fijn vind zou ik graag opera eens proberen?

waar kan ik deze vandaan halen en op mn samsung knallen??

alvast bedankt

was Bl44t44p
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
E-VOW schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:04:
[...]

ik zie dat je opera mini gebruikt op je samsung.
aangezien ik de browser die deze samsung gebruikt niet echt fijn vind zou ik graag opera eens proberen?

waar kan ik deze vandaan halen en op mn samsung knallen??

alvast bedankt
Ga met je Samsung browser naar www.operamini.com/download en volg de instructies. Geloof mij, je probeert Opera Mini 1x en je wilt nooit meer terug naar iets anders :+

:)

ik heb opera mini gedownload en eventjes mee gespeeld

mn 1ste indruk is erg positief.

werkt fijn en lekker snel, maar 1 nadeel.

je moet het openen vanuit ontspanning-games en meer
beetje een omweg om je browser te openen.

of is dit aan te passen??

wil hyves toevoegen aan telefoon, alleen als ik vcard wil downloaden, krijg ik steeds de melding: ''http staust 403'' (als hij de site uberhaupt al opent) in de opera browser gaat het wel, alleen dan kan ik hem niet opslaan in telefoonboek etcetc. wat doe of ik fout, of wat is er niet goed? iemand een idee, of hetzelfde probleem? Gebruik overigens vodafone live!

Ik heb mijn toestel nu een week...
Eigenlijk is het zelfs mijn tweede.

Ik las dat bij meer mensen het toestel steeds uitviel of plots ging rebooten.
Bij mij gebeurde dit alleen wanneer mijn toestel helemaal leeg was en daardoor uitviel. Als ik hem dan aan de lader hing bleef hij telkens uitvallen. Zeer vervelend!
Heb vandaag een nieuwe gehaald en probeer nu zo snel mogelijk dat batterij helemaal leeg te krijgen.

De batterij duur valt mij trouwens een beetje tegen?!?!
Mijn Sony Ericsson K810i ging bijna 2 weken mee terwijl ik er ook mee belde en smste.

En de spelletjes willen er niet op werken?!
In tegenstelling tot mijn SE die heel gemakkelijk werkte.

Is opera mini verder in gebruik gratis ? ik heb een internet bundel dus kost me 9,50 per maand.

Maar komen er ( behalve als je wat download natuurlijk ) geen extra kosten bij voor het gebruik van opera mini ?? omdat bij de installatie iets over zendtijd werd gezecht.

Ik heb het diamond pack via T-mobile en ik heb wel het vierkantje ivp de i in het menu.

Alleen ik had weer geen games er op staan terwijl een collega er 3 op had staan al.

Even met samsung bellen morgen :)

Is het iemand al gelukt om zelf games te installeren op de u-900 ?
quote:
jelle. schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:27:
[...]

Ga met je Samsung browser naar www.operamini.com/download en volg de instructies. Geloof mij, je probeert Opera Mini 1x en je wilt nooit meer terug naar iets anders :+

symtom25 wijzigde dit bericht 18-05-2008 21:31 (8%)

was Bl44t44p
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
symtom25 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:28:
Is opera mini verder in gebruik gratis ? ik heb een internet bundel dus kost me 9,50 per maand.

Maar komen er ( behalve als je wat download natuurlijk ) geen extra kosten bij voor het gebruik van opera mini ?? omdat bij de installatie iets over zendtijd werd gezecht.
Met die zendtijd wordt dus dataverbruik via je aanbieder bedoelt... in dit geval is dat dus je internetbundel, dus je hoeft je geen zorgen te maken :) !

:)

Team #GEIL rammer

quote:
symtom25 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:28:
Alleen ik had weer geen games er op staan terwijl een collega er 3 op had staan al.

Even met samsung bellen morgen :)

Is het iemand al gelukt om zelf games te installeren op de u-900 ?
[...]
Interessant, bij mij stonden er ook helemaal geen games op, wat me toch wel verbaasde.

Ik heb wel een flash versie van Sudoku aan de gang gekregen, maar deze zorgde er een aantal keer voor dat mijn telefoon vastliep en ik hem via de batterij moest resetten.

Reg. datum: 10 januari 2001

Heb hem sinds gisteren,krijg met geen mogelijkheid al die geluidjes uit,alleen met de volume toets aan de zijkant kan ik ze zacht zetten,zie ik wat over het hoofd?

wat is het verschil met de gewone en de T-mobile versie,alleen het opstartscherm?of nog meer veranderingen.

quote:
Ted8718 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:46:
wil hyves toevoegen aan telefoon, alleen als ik vcard wil downloaden, krijg ik steeds de melding: ''http staust 403'' (als hij de site uberhaupt al opent) in de opera browser gaat het wel, alleen dan kan ik hem niet opslaan in telefoonboek etcetc. wat doe of ik fout, of wat is er niet goed? iemand een idee, of hetzelfde probleem? Gebruik overigens vodafone live!
Ik heb het al verschillende keren probleemloos voor elkaar gekregen. Wellicht was er een server bij hyves wat traag of niet beschikbaar. Ik adviseer je je telefoon even uit en aan te zetten en dan nog eens te proberen.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 10 januari 2001

Een vraagje,kan ik dat T-mobile wegkrijgen in mijn display,voorheen kon dat bij samsung,maar kan nu die optie niet vinden.

Reg. datum: 02 december 2003

quote:
Nance84 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:37:
Ik heb mijn toestel nu een week...
Eigenlijk is het zelfs mijn tweede.

Ik las dat bij meer mensen het toestel steeds uitviel of plots ging rebooten.
Bij mij gebeurde dit alleen wanneer mijn toestel helemaal leeg was en daardoor uitviel. Als ik hem dan aan de lader hing bleef hij telkens uitvallen. Zeer vervelend!
Heb vandaag een nieuwe gehaald en probeer nu zo snel mogelijk dat batterij helemaal leeg te krijgen.

De batterij duur valt mij trouwens een beetje tegen?!?!
Mijn Sony Ericsson K810i ging bijna 2 weken mee terwijl ik er ook mee belde en smste.

En de spelletjes willen er niet op werken?!
In tegenstelling tot mijn SE die heel gemakkelijk werkte.
hoi,

heb je er nog last van, het rebooten enzo.

ik heb de u900 diamondpack weer teruggestuurd naar t-mobile en m'n contract verlenging opgezegd. Wilde het via 2call halen of zo, maar dan ben je weer een stuk duurder uit..Dus ben misschien van plan om toch via de t-mobile shop nu de sensation aan te schaffen, maar vrees dat ik weer last heb van spontane reboots enzo...

heb hem ook net ontvangen, erg mooie phone.

enigste minpuntje tot hiertoe is dat ie niet erg lekker in de hand ligt voor het typen van berichten...
hoi
Kan ik net als op de d900 bij inkomende smsjes grootte van het lettertype aanpassen met zoom-weergave? En kan ik andere geluiden instellen als sms-geluiden?

bedankt voor de reactie

Ik heb hem nu een dag in gebruik, ik kan alleen de t9 taal niet vastzetten op nederlands :S
hij staat standaard op een andere taal en moet steeds naar: opties/ t9 taal/ nederlands
weet iemand hoe dit komt?? tevens een shozu acount aangemaakt, werkt toch wel fijn :)

Ja dat kan middels de volume toets aan de zijkant van de telefoon ( links naast het toestenbord ) Daarmee kun je de grote wijzigen.

Sms geluiden zijn ook te veranderen in elke mp3 die je maar wilt. Middels Instellingen/Telefoonprofielen/Opties/Bewerken. En dan naar links en rechts scrollen voor bel, sms , en telefoon geluiden. :*)

Groeten Tom
quote:
kokkie44 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:15:
hoi
Kan ik net als op de d900 bij inkomende smsjes grootte van het lettertype aanpassen met zoom-weergave? En kan ik andere geluiden instellen als sms-geluiden?

bedankt voor de reactie

Ik kan hier niet eens kiezen voor Nederlands staan 7a 8 talen in maar geen Nederlands.

Hij staat meteen boven aan op Deutsh maar met typen is het gewoon Nederlands ?! :)
quote:
dimaggios1 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:48:
Ik heb hem nu een dag in gebruik, ik kan alleen de t9 taal niet vastzetten op nederlands :S
hij staat standaard op een andere taal en moet steeds naar: opties/ t9 taal/ nederlands
weet iemand hoe dit komt?? tevens een shozu acount aangemaakt, werkt toch wel fijn :)

quote:
symtom25 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:50:
Ja dat kan middels de volume toets aan de zijkant van de telefoon ( links naast het toestenbord ) Daarmee kun je de grote wijzigen.

Sms geluiden zijn ook te veranderen in elke mp3 die je maar wilt. Middels Instellingen/Telefoonprofielen/Opties/Bewerken. En dan naar links en rechts scrollen voor bel, sms , en telefoon geluiden. :*)

Groeten Tom

[...]
bedankt voor je antwoord

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws