ik zie dat je je pics het geupped met shozu, maar die is niet beschikbaar voor de u900... hoe heb je het dan gedaan?
Reg. datum: 20 maart 2001
Reg. datum: 20 maart 2001
heb net ff getest. shozu zit ingebouwd in de toestelquote:Fubaruba schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:17:
ik zie dat je je pics het geupped met shozu, maar die is niet beschikbaar voor de u900... hoe heb je het dan gedaan?
icegodd wijzigde dit bericht 30-04-2008 14:39 (6%)
Afgelopen zondag mijn U900 Soul bij de T-Mobile shop opgehaald met 1-jarige verlenging, tegen een leuk prijsje. M'n vriendin wilde er meteen ook één, dus we hebben er hier nu 2 thuis liggen.
Leuk toestel, touchnavigatie werkt lekker, foto's zijn best goede kwaliteit.
Heb er alleen een probleempje mee, wanneer ik de 5MP foto's vanaf de geheugenkaart bekijk / benader via bluetooth, vervormen ze en krijg ik rare strepen of blauwe vlakken, of kan ik ze soms niet eens openen. Ligt echt aan het ophalen van de geheugenkaart, aangezien ze er wel goed opstaan, alleen het uitlezen gaat niet goed. Vlakken verschillen ook telkens als ik dezelfde foto oproep. Bij m'n vriendin gaat dit wel goed, ook met mijn kaartje. Als ik haar kaartje in mijn U900 stop heb ik 'tzelfde probleem, dus 't kaartje kan het niet wezen.
Is er nog iemand met dit probleem? Ben wel blij dat ik 'm niet via een webshop heb besteld, lastig doen met opsturen enzo.. Beter ff bij de T-mobile shop langs als ie weer open is na al dat koninginnedag-gebeuren.
Leuk toestel, touchnavigatie werkt lekker, foto's zijn best goede kwaliteit.
Heb er alleen een probleempje mee, wanneer ik de 5MP foto's vanaf de geheugenkaart bekijk / benader via bluetooth, vervormen ze en krijg ik rare strepen of blauwe vlakken, of kan ik ze soms niet eens openen. Ligt echt aan het ophalen van de geheugenkaart, aangezien ze er wel goed opstaan, alleen het uitlezen gaat niet goed. Vlakken verschillen ook telkens als ik dezelfde foto oproep. Bij m'n vriendin gaat dit wel goed, ook met mijn kaartje. Als ik haar kaartje in mijn U900 stop heb ik 'tzelfde probleem, dus 't kaartje kan het niet wezen.
Is er nog iemand met dit probleem? Ben wel blij dat ik 'm niet via een webshop heb besteld, lastig doen met opsturen enzo.. Beter ff bij de T-mobile shop langs als ie weer open is na al dat koninginnedag-gebeuren.
Vindt een man een kameel in de woestijn, maar die kameel vindt van niet.
Meer mensen hebben het probleem dat ze deze geweldige toepassing niet geïnstalleerd krijgen. Voor de BelCompany verkopers heb ik het volgende uitgebreide stappenplan beschreven. Ik denk dat als je een beetje tweakert bent dat het je hier zeker mee gaat lukken, anders kun je natuurlijk altijd nog langs een winkel gaan, daar willen ze je het wel voor je doen.quote:Fubaruba schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:17:
1) Ga in het menu naar de Browser en druk op Kies
2) Ga naar URL ingeven
3) Vul hier in http://www.hyves.nl
4) Zet ook direct het vinkje bij Aan favorieten toevoegen en geef als Titel Hyves
5) Druk op Ga naar
Het toestel zal nu de Hyves pagina openen via een mobiele internetverbinding.
6) Kies [1] Login
7) Ga met het pijltje naar beneden naar het veld Gebruikersnaam, druk op OK en vraag de gebruiker om zijn of haar Hyves gebruikersnaam in te toetsen
8 ) Ga met het pijltje naar beneden naar het veld Wachtwoord, druk op OK en vraag de gebruiker om zijn of haar wachtwoord in te toetsen (let hierbij goed op hoofdletters en cijfers)
9) Ga met het pijltje naar beneden naar de knop ok en druk op OK
10) Ga in de volgende pagina naar de regel download nu de vcard en druk op OK
Op het display verschijnen nu de Hyves gegevens van de gebruiker.
11) Druk op Opties
12) Kies 2 Opslaan in telefoonlijst en druk op OK
13) Druk op de Verbreek de verbinding toets (dezelfde als de AAN/UIT toets) waardoor je weer in het hoofdmenu terrecht komt
14) Druk op Menu
15) Ga naar Telefoonlijst en druk op Kies
16) Als het goed is, staat Hyves nu geselecteerd (anders moet er even naar toe gaan met het pijltje omlaag)
17) Druk op Opties
18) Kies Tonen en druk op Kies
Onder de regel Hyves staat het Hyves e-mailadres van de gebruiker, schrijf deze op
Voorbeeld: robertwebbey1@blog.hyves.nl
19) Druk op 2x op Terug om weer in het hoofdmenu te komen
20) Ga naar Instellingen en druk op Kies
21) Ga naar 7 Toepassingen en druk op Kies
22) Ga naar 1 MobileBlog-instellingen en druk op Kies
23) Kies 1 ShoZu activeren en druk op Kies
24) Selecteer Aan en druk op Kies
25) Bevestig de vraag "Om te uploaden moet u een ShoZu-account activeren. ShoZu nu activeren?" met Ja
26) Vraag de gebruiker of hij of zij al een ShoZu account heeft. Indien dat het geval is, kies je Ja anders Nee
27) In het geval dat de gebruiker al een ShoZu account heeft; vul de gebruikersnaam en het wachtwoord in
28) Druk op Accepteren om de gebruikersovereenkomst van ShoZu te accepteren.
Het toestel zal nu een ShoZu account gaan aanmaken. Dit kan een minuut duren.
Als het account is aangemaakt, verschijnt de melding "ShoZu ingeschakeld".
29) Ga naar 4 Bestemmingen en druk op Kies
30) Druk op Opties en vervolgens op Nieuwe maken
31) Kies Hyves en druk op Kies
32) Bevestig de vraag of je een Hyves profiel wilt aanmaken met Ja
33) Vul bij de Bestemmingsnaam Hyves in
34) Vul bij Your secret email address het Hyves e-mailadres van de gebruiker in die je bij stap 18 hebt genoteerd
Let op, de gebruiker heeft twee keuzes waar foto's kunnen verschijnen:
- op de hoofpagina als Blog item: zet dan (bijvoorbeeld) robertwebbey1@blog.hyves.nl
- of in de foto sectie als foto: zet dan (bijvoorbeeld) robertwebbey1@foto.hyves.nl
35) Vul bij het veld Your email address het gewone e-mailadres van de gebruiker in (bijvoorbeeld r.webbe@belcompany.nl). Op dit e-mailadres ontvangt de gebruiker namelijk een bevestiging als de foto succesvol is toegevoegd is Hyves
36) Druk op OK
37) Negeer de melding dat Hyves al in gebruik is, als het goed gegaan is verschijnt er een melding dat het Hyves account is geverifieerd
38) Druk op 4x op Terug om terug te komen in het hoofdmenu
Hyves is nu ingesteld.
Het is zeer aan te bevelen om de gebruiker een keer de stappen te doorlopen om een foto te versturen. Geef hem of haar het toestel in handen en laat hem of haar de volgende test uitvoeren.
- Ga naar Camera en neem een foto (bijvoorbeeld het BelCompany logo ergens in de winkel)
- Klik op de knop rechts onderaan bij de foto voor Opties
- Kies 2 Uploaden naar web en druk op OK
- Kies Hyves als bestemming en druk op Kies
- Geef een Titel in (bijvoorbeeld BelCompany)
- Ga naar Omschrijving en druk op >>. In dit veld kan een korte omschrijving van de foto worden getypt en druk op OK (niet verplicht)
- Druk vervolgens op Uploaden
Nu verschijnt er een upload schermpje waarin je precies kunt volgen hoe ver de upload is. Afhankelijk van de netwerksnelheid en de signaalsterkte kan dit enkele minuten duren. Onderbreek dit proces niet, anders wordt de verzending ook afgebroken.
Het is ook mogelijk om eerder gemaakte foto's te versturen.
- Ga naar Menu Mijn bestanden en dan naar Camera-album
- Selecteer hier de foto die verstuurd dient te worden
- Druk op Opties en dan op 3 Uploaden naar web
- Kies Hyves als bestemming en druk op Kies
- Geef een Titel in (niet verplicht maar wel aan te raden)
- Ga naar Omschrijving en druk op >>. In dit veld kan een korte omschrijving van de foto worden getypt en druk op OK (niet verplicht)
- Druk vervolgens op Uploaden
Advies: het versturen van foto's is een kostbare zaak zonder databundel. Al voor rond de 10 euro per maand kun je nagenoeg onbeperkt* foto's versturen en andere functies gebruiken die een internet verbinding nodig hebben.
Uiteraard kun je ook andere bestemmingen in ShoZu zoals Flickr.com. Als je dat wilt adviseer ik je eerst een ShoZu account aan te maken op www.shozu.com en vanaf de website Flickr.com als One-click-destination te kiezen. Je moet voor een Flickr account namelijk toestemming geven om foto's vanaf een externe bron (ShoZu) te mogen toevoegen. Via de website gaat dit veel makkelijker.
En dan nu foto's maken en uploaden. Laat de wereld zien wat je beleeft! Ik stuur al ruim een jaar foto's naar mijn Flickr account en ik beleef het nu als een soort dagboek. Ik kan van het afgelopen jaar zien waar ik mee bezig was en zelfs zie ik collega's veranderen (wat je anders nooit opvalt omdat je ze dagelijks ziet).
Ook gebruik ik mijn camera om anderen iets duidelijker te maken als ik bijvoorbeeld met ze aan de telefoon zit. Ik maak even een foto van mijn scherm, een whiteboard, een A4'tje of whatever en vertel ze dan dat ze even mee kunnen kijken op mijn Flickr account. Een plaatje zegt vaak zoveel meer dan 1.000 woorden.
De camera is voor al lang niet meer wat een traditionele camera was. Voor die memorabele Kodak momenten heb ik een digitale spiegel reflex camera. Maar die is zo groot, die heb ik niet altijd bij me. Voor al die andere momenten gebruik ik mijn telefoon. Zo ken ik ook iemand die al ruim een jaar iedere capucino fotografeert die hij krijgt. Het is echt prachtig om die collectie te zien. Hij wil er binnenkort een poster van laten afdrukken.
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Reg. datum: 19 oktober 2007
Ik heb de u900 maandag gehaald bij een vodafone shop, helaas maar een paar uurtjes mee kunnen spelen door veel werken. Tot nu toe ben ik positief verbaasd over deze Samsung, ik stapte over van Sony-Ericsson. Menu is lekker vlot, werkt intuïtief en heeft een mooi design.
De thema's die meegeleverd worden verschillen dermate van elkaar, dat je echt het gevoel hebt dat de telefoon compleet aan je eigen design wensen aangepast kan worden, mits je hier tijd in steekt. Heb dit nog niet kunnen doen helaas. De kleuren van de touch-screen kunnen aangepast worden, de kleur van de animaties kan los bepaald worden van de knoppen. Verder werkt ook het touch-screen intuïtief.
De display is scherp en groot genoeg voor de meeste bewerkingen. Voor de agenda is ie iets te klein eigenlijk, echter is dit ook niet het primaire doel van de telefoon. Smartphones zullen hier eerder voor gebruikt worden.
De camera heb ik vooralsnog weinig gebruikt, de opties zijn voor een cameratelefoon echter legio. Ik gebruik als hobbyfotograaf een spiegelreflex, met de opties die ik op deze telefoon terugvind valt er genoeg in te stellen voor een goede foto. Standaard heeft de telefoon circa 128mb opslag en gebruikt microSD. Een leuk detail, ik kon de foto's gelijk 'croppen' op de telefoon. Op deze manier kun je onderweg al je ideale background maken.
Als de U900 aan de pc gekoppeld wordt, zijn er drie opties. Mediaspeler, PC Studio en Massaopslag. Voor Massaopslag dient er een microSD kaartje in de telefoon te zitten. Onder Mediaspeler wordt de telefoon herkend als mp3 speler door Windows media player en Winamp, waarschijnlijk ook door iTunes. Voor PC Studio is waarschijnlijk installatie van een programma nodig op de pc, hier ben ik nog niet aan toe gekomen.
Een nadeel vind ik wel dat als je geen T9 gebruikt bij het sms'en, het pijltje naar rechts onhandig te bereiken is (twee dezelfde letters invoeren). Verder werkt het sms'en zo goed als gelijk aan de Sony-Ericsson telefoons. Als ik de telefoon wat langer gebruikt heb post ik meer over het gebruikgsgemak.
De thema's die meegeleverd worden verschillen dermate van elkaar, dat je echt het gevoel hebt dat de telefoon compleet aan je eigen design wensen aangepast kan worden, mits je hier tijd in steekt. Heb dit nog niet kunnen doen helaas. De kleuren van de touch-screen kunnen aangepast worden, de kleur van de animaties kan los bepaald worden van de knoppen. Verder werkt ook het touch-screen intuïtief.
De display is scherp en groot genoeg voor de meeste bewerkingen. Voor de agenda is ie iets te klein eigenlijk, echter is dit ook niet het primaire doel van de telefoon. Smartphones zullen hier eerder voor gebruikt worden.
De camera heb ik vooralsnog weinig gebruikt, de opties zijn voor een cameratelefoon echter legio. Ik gebruik als hobbyfotograaf een spiegelreflex, met de opties die ik op deze telefoon terugvind valt er genoeg in te stellen voor een goede foto. Standaard heeft de telefoon circa 128mb opslag en gebruikt microSD. Een leuk detail, ik kon de foto's gelijk 'croppen' op de telefoon. Op deze manier kun je onderweg al je ideale background maken.
Als de U900 aan de pc gekoppeld wordt, zijn er drie opties. Mediaspeler, PC Studio en Massaopslag. Voor Massaopslag dient er een microSD kaartje in de telefoon te zitten. Onder Mediaspeler wordt de telefoon herkend als mp3 speler door Windows media player en Winamp, waarschijnlijk ook door iTunes. Voor PC Studio is waarschijnlijk installatie van een programma nodig op de pc, hier ben ik nog niet aan toe gekomen.
Een nadeel vind ik wel dat als je geen T9 gebruikt bij het sms'en, het pijltje naar rechts onhandig te bereiken is (twee dezelfde letters invoeren). Verder werkt het sms'en zo goed als gelijk aan de Sony-Ericsson telefoons. Als ik de telefoon wat langer gebruikt heb post ik meer over het gebruikgsgemak.
Reg. datum: 24 september 2004
Reg. datum: 24 september 2004
Hij valt bij mij de hele tijd uit zonder reden. Althans, soms uitvallen en soms rebooten...
Heb 'm al geruild, andere toestel had precies hetzelfde! Meer mensen met dit probleem?
Heb 'm al geruild, andere toestel had precies hetzelfde! Meer mensen met dit probleem?
Reg. datum: 03 mei 2008
Ik heb m'n U900 (Diamond Pack) nu een dikke week en ik heb nog helemaal geen stabiliteitsproblemen gehad.
Heb er een paar keer kort mee gebeld, berichten verstuurd, op het internet gesurft via zowel de Netfront browser als via Opera Mini. Die laatste werkt zeer vlot op de gsm.
Ik ben nog geen ernstige bugs tegengekomen in de hoofdfuncties.
De T9-input functie bij het SMS'en werkt over het algemeen goed vind'k, zeker als je een paar veelgebruikte woorden toevoegt. Alleen gek dat hij het "woord" 25 komt voorstellen als je "al" wil intypen. dan moet je 1 maal op de plus drukken voor "al". Ik krijg dat precies niet verwijderd als eerste woord. Hebben jullie dat ook, of heb ik dat per ongeluk ingegeven?
Trouwens, er is een shortcut om text-smileys in te geven: druk 2 maal op 1 voor
of 3 maal op 1 voor :-) . druk dan op de +-toets om te switchen tussen verschillende smileys.
Verder werken de meeste functies prettig. Wel vervelend dat alarmen die je instelt voor calender-items blijven afgespeeld worden tot je op een toets drukt! Dit was vroeger maar 1 maal.
Ter info voor wie interesse heeft in dit toestel: de U900 werkt met geluidsprofielen, waarin je een aparte mp3 kan instellen als beltoon, sms-toon, ... met hierbij de mogelijkheid om tegelijkertijd te laten trillen. Ook volume kan apart ingesteld worden voor beltoon en sms-toon.
Voor alarmen en reminders in agenda afspraken kan je ook een mp3 kiezen.
Heeft iemand al games kunnen installeren op het toestel? ik probeerde enkele games die op de U600 wel zouden werken, maar ik krijg ze niet geïnstalleerd. foutmelding "content not supported" al ik iets wil installeren via de browser of via "Other files".
Misschien is dit weer gelockt en hebben we een workaround nodig met een code.
Ik hoor graag jullie tips & tricks!
Heb er een paar keer kort mee gebeld, berichten verstuurd, op het internet gesurft via zowel de Netfront browser als via Opera Mini. Die laatste werkt zeer vlot op de gsm.
Ik ben nog geen ernstige bugs tegengekomen in de hoofdfuncties.
De T9-input functie bij het SMS'en werkt over het algemeen goed vind'k, zeker als je een paar veelgebruikte woorden toevoegt. Alleen gek dat hij het "woord" 25 komt voorstellen als je "al" wil intypen. dan moet je 1 maal op de plus drukken voor "al". Ik krijg dat precies niet verwijderd als eerste woord. Hebben jullie dat ook, of heb ik dat per ongeluk ingegeven?
Trouwens, er is een shortcut om text-smileys in te geven: druk 2 maal op 1 voor
Verder werken de meeste functies prettig. Wel vervelend dat alarmen die je instelt voor calender-items blijven afgespeeld worden tot je op een toets drukt! Dit was vroeger maar 1 maal.
Ter info voor wie interesse heeft in dit toestel: de U900 werkt met geluidsprofielen, waarin je een aparte mp3 kan instellen als beltoon, sms-toon, ... met hierbij de mogelijkheid om tegelijkertijd te laten trillen. Ook volume kan apart ingesteld worden voor beltoon en sms-toon.
Voor alarmen en reminders in agenda afspraken kan je ook een mp3 kiezen.
Heeft iemand al games kunnen installeren op het toestel? ik probeerde enkele games die op de U600 wel zouden werken, maar ik krijg ze niet geïnstalleerd. foutmelding "content not supported" al ik iets wil installeren via de browser of via "Other files".
Reg. datum: 04 mei 2008
Reg. datum: 04 mei 2008
Weten jullie misschien wanneer de compleet zilveren kleur van de Samsung Soul uitkomt?
Je hebt nu in de winkels namelijk alleen die met Diamond-pack versie en die is naast dat het zilverig is ook wat zwartig van achterkant en aan de onderkant van de toetsten...
Je hebt nu in de winkels namelijk alleen die met Diamond-pack versie en die is naast dat het zilverig is ook wat zwartig van achterkant en aan de onderkant van de toetsten...
Samsunggg wijzigde dit bericht 04-05-2008 16:57 (7%)
vanmorgen de u900 in ontvangst genomen (besteld via de vodafone webshop). Het bleek de diamond-pack versie te zijn.
geinige interface met het stukje touchpad dat van kleur en functie kan veranderen.
voor webbrowsen moet ik er wel aan wennen. Ik ben geneigd om het scherm aan te raken, wat dus geen zin heeft. Even mail gecheckt in hotmail. Dat kan dus, maar echt lekker werkt het niet. Mailtje typen begin ik maar niet aan.
@hierboven: geen merkjes te vinden op toestel of in de software. Hoewel niet geprobeerd veronderstel ik dat het toestel simlock-vrij is.
geinige interface met het stukje touchpad dat van kleur en functie kan veranderen.
voor webbrowsen moet ik er wel aan wennen. Ik ben geneigd om het scherm aan te raken, wat dus geen zin heeft. Even mail gecheckt in hotmail. Dat kan dus, maar echt lekker werkt het niet. Mailtje typen begin ik maar niet aan.
@hierboven: geen merkjes te vinden op toestel of in de software. Hoewel niet geprobeerd veronderstel ik dat het toestel simlock-vrij is.
MrJayMan wijzigde dit bericht 07-05-2008 14:01 (18%)
Reg. datum: 09 november 1999
Ik ben niet zo in deze begrippen, maar wat is het nadeel van branded?quote:dolby schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:10:
Zijn de T-mobile/Vodafone versies branded of zijn ze gewoon standaard?
Heb zelf deze mobiel besteld bij Hi en krijg hem aanstaande vrijdag in handen. Ben benieuwd. Reviews zijn veelbelovend en lag in de winkel lekker in de hand.
Vodafone versies zijn in ieder geval niet branded (geen vodafone sticker op het toestel of vodafone logo's in de interface).quote:dolby schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:10:
Zijn de T-mobile/Vodafone versies branded of zijn ze gewoon standaard?
toni_p wijzigde dit bericht 07-05-2008 13:33 (42%)
Trilt deze gsm ook bij mp3 beltonen en bij sms?
Ik heb een E900, maar als mijn geluid opstaat vibreert hij dus niet als je bericht krijgt, dat mis ik wel wat.
Ik heb een E900, maar als mijn geluid opstaat vibreert hij dus niet als je bericht krijgt, dat mis ik wel wat.
Asus P5K :: Intel C2D E8400 :: Scythe Mugen (Infinity) :: Antec P182 :: Samsung SH-S203D :: OCZ 2*2gb :: Creative X-Fi Xtreme Music :: Asus EN8800GTS :: WD 500gb*2 :: OCZ 600WATT
Reg. datum: 02 december 2003
Hoi dit probleem heb ik ook continu. ga het toestel aanstaande zaterdag in de t-mobile shop omruilen want dit schiet niet op zo..quote:Frenkovic schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:09:
Hij valt bij mij de hele tijd uit zonder reden. Althans, soms uitvallen en soms rebooten...
voor de rest natuurlijk wel een heel mooi toestel.
heb je er nog steeds last van...en wat zegt de winkel zelf?
Reg. datum: 12 november 2001
Reg. datum: 12 november 2001
Is jouw T-mobile versie branded?quote:Dalma schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:23:
[...]
Hoi dit probleem heb ik ook continu. ga het toestel aanstaande zaterdag in de t-mobile shop omruilen want dit schiet niet op zo..
voor de rest natuurlijk wel een heel mooi toestel.
heb je er nog steeds last van...en wat zegt de winkel zelf?
goeie vraag. dat zou een verklaring kunnen zijn. Ik heb de genoemde problemen bijvoorbeeld niet op het unbranded toestel.quote:
ja klopt, als ie uitgaat zie je dat stomme t-mobile logo.
hoe is dit eventueel op te lossen. kan ik er een unbranded versie van maken?
heeft iemand trouwens last van dead/lazy pixels
Wanneer het toestel opstart, dan zie je het samsung logo met een zeer donkere achtergrond..Daar zijn op mijn toestel duidelijk de pixels te zien die of dead of lazy zijn.
Het stikt ervan...
hoe is dit eventueel op te lossen. kan ik er een unbranded versie van maken?
Wanneer het toestel opstart, dan zie je het samsung logo met een zeer donkere achtergrond..Daar zijn op mijn toestel duidelijk de pixels te zien die of dead of lazy zijn.
Het stikt ervan...
Dalma wijzigde dit bericht 08-05-2008 15:23 (88%)
Heb je dit getest met een daadwerkelijk pikzwarte achtergrond? Om uit te sluiten dat het logo niet daadwerkelijk zo is?quote:Dalma schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:20:
Het stikt ervan...
Reg. datum: 08 mei 2008
Weet iemand of je ook grafische smiley's bij deze telefoon kan gebruiken? Ik acht de kans klein, want ik heb wekelijk alle menu's doorzocht, maar misschien zit er een tech-wizzard onder de lezers die dit uitgezocht heeft.
Ik heb gezocht naar bad (sub)pixels op een pikzwarte achtergrond, maar niets te vinden. Op andere wallpapers kan ik trouwens ook geen bad pixels vinden. Nice display!!! Enkel jammer dat hij moeilijk leesbaar is bij zonlicht, dat zal komen door de glanzende coating.
Ik denk dat je enkel text-smileys kan gebruiken, geen grafische. Dat vind ik persoonlijk niet erg.
@ Den Deze: ja, deze gsm kan ook trillen bij gebruik van mp3 SMS geluiden.
Ik denk dat je enkel text-smileys kan gebruiken, geen grafische. Dat vind ik persoonlijk niet erg.
@ Den Deze: ja, deze gsm kan ook trillen bij gebruik van mp3 SMS geluiden.
Heb de phone nu 1 dag in handen en bevalt me super tot nu toe. Geluid is erg strak, foto's dito, slick design. Top gewoon. So far lijkt het niet brandend te zijn (HI).
Wil alleen een microSD ervoor aanschaffen, echter kan ik nergens achterhalen wat het maximale is waar het mee overweg kan. Iemand die die gegevens ergens weet te achterhalen? Weet dat ik niet de enige ben die het vraagt, maar misschien is er wat meer bekend of heeft iemand zelf bijv. 4GB geprobeerd?
edit: Sandisk 4GB microSDHC werkt blijkbaar zonder problemen. Zojuist 1 gekocht en wordt herkend.
Wil alleen een microSD ervoor aanschaffen, echter kan ik nergens achterhalen wat het maximale is waar het mee overweg kan. Iemand die die gegevens ergens weet te achterhalen? Weet dat ik niet de enige ben die het vraagt, maar misschien is er wat meer bekend of heeft iemand zelf bijv. 4GB geprobeerd?
edit: Sandisk 4GB microSDHC werkt blijkbaar zonder problemen. Zojuist 1 gekocht en wordt herkend.
morpheus wijzigde dit bericht 10-05-2008 17:26 (24%)
Mijn vriendin heeft net de silver versie (foto's hier) gekocht (het sensation pack) maar in de "sensation doos" zat gewoon een "diamond pack" doos. En de 2Gb sd kaart (met daar wat muziek/wallpapers/whatever erop), sensation organiser en megamix 2008 moet je nog opvragen en krijg je binnen 2 weken toegestuurd.
trigger808 wijzigde dit bericht 10-05-2008 21:04 (9%)
Ik loop hier nu ook tegenaan. Moet eerlijk zeggen dat ik verbaasd was dat je niet gewoon simpel een java game kan installeren. Nokia 6233 van mijn vriendin was het jar file neerzetten waar je maar wilde en de game kon gedraaid worden. Waarom is dit zo complex bij Samsung dat het zelfs "gehackt" moet worden om het voor elkaar te krijgen?quote:MIVEC schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:16:
Ik lig er ook niet wakker van.quote:MIVEC schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:24:
Bedankt voor je reactie.
Nog een vraagje; ik gebruik geen internet op mijn U900.Op de meeste foto's zie van de U900 zie je in stand by mode een vierkantje met blokjes in het midden. Via dat vierkantje kom je bij de opties.
Zie hier:
http://www.mobileburn.com...+border%3D%220%22+pos1%3E
Bij mij echter, en ik vermoed bij de meeste exemplaren hier in Nederland, zie je een i in het midden die je naar een internet functie brengt. Weer iemand of dat veranderd kan worden? Ik zou dat vierkantje met die blokjes wel n het midden willen hebben.
Zie hier:
http://www.mobileburn.com...+border%3D%220%22+pos1%3E
Bij mij echter, en ik vermoed bij de meeste exemplaren hier in Nederland, zie je een i in het midden die je naar een internet functie brengt. Weer iemand of dat veranderd kan worden? Ik zou dat vierkantje met die blokjes wel n het midden willen hebben.